עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מאיפו אני יכול להוריד Point of Existence2 ל BF2? זה חנמי אז על תיתנו לי :silly:BAN

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  2. Started by ccc,

    חיפשתי בגוגל, אבל היו שם יותר מדיי סוגים לא ידעתי מה צריך אני רוצה את הקאונטר סטרייק הכי חדש... זה הכל. תודה

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  3. Started by MIKI23,

    אחרי כמה דקות משחק הוא יוצא מהמשחק דרייבר של כרטיס מסך מעודכן מה יכול להיות הבעיה ? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 596 צפיות
  4. Started by silky,

    אני לא מוכן לשלם 150-300 שקל עבור המשחק מחנות. מה שכן אני מוכן לשלם סכום הוגן למישהו שרכש את המשחק ולא משתמש באינטרנט. יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  5. Started by GbeTech,

    הי, רציתי לדעת איך הולך הקטע של חלוקת הסידיקים ל OPEN BETA SHEL BF2142. הראשונה נסגרה, איך אני יודע מתי ההבאה מתחילה? ומה, זה דף אינטרנט או משהו שמביאים שם random cdkeys או שצריך להרשם איפשהו...? ??? תודה! ;D

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  6. Started by LIOR42,

    ברגע שאי מעלה את הGTA לא כתוב מילים אלא במקום מילים מופיעים רבועים מדובר בGTA SA איך אני פותר את הבעיה הזאת

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  7. Started by exXxTreAm,

    איך עוברים את השלב swamp??? אני לא מבין מה אני צריך לעשות, שום דבר לא משפיע על המפלצת הזאת הדבר היחיד שהצלחתי לעשות לה זה להקפיא לכמה שניות את היד שלו (כשהוא שולח אותה מתוך המים)

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  8. Started by JohnnyBravo,

    המשחק הזה לא עולה לי :-[ אין לי מושג למה מראה רק מסך שחור

  9. Started by GanJaval,

    אני משחק cod 1 ברשתת כבר די הרבה זמן 4 חודשים : ויש לי בעיה נגיד שאני לוחץ על המולטי פלייר של קוד 2 הוא עולה רק אחרי 2-3 דקות הוא כאילו מין לא מגיב כזה ואחרי 3 דקות עולה זה מעצבן למה שאין מקום בשרת או משהו או מקום אחרון נישאר אז עד שאני ניכנס ויש לי מחשב טוב מעבד 3.0 6600 GT 1024 זיכרון מה הבעיה יכולה להיות( וכבר פירמטתי את המחשב והתקנתי מחדש ווינדוס וזה לא עזר ) וגם לפי הנתונים של החשב שלי(שאלה אחרת ) יש לי רק 150 FPS אני חושב שזה לא פסדר למה יש ילד שיש לו מחשב פחות טוב משלי ומשחק על אותו הגדרות ויש לו יותר FPS אבל זה לא כל כך חשוב לי בבקשה תעזרו לי בקשר לשאלה ה 1 שלי

    • 0 תגובות
    • 596 צפיות
  10. Started by dj_horse,

    שלום לכולם! המשחק החדש בסדרת GTA צפוי לצאת בקרוב,ושאלתי היא האם מישהו יכול לתת לי את דרישות המשחק למחשב? תודה

    • 3 תגובות
    • 596 צפיות
  11. התקנתי את ה-NBA LIVE 2007, אני נכנס למשחק, ואז המשחק קורס (יש כמה מסכים שחורים) וחוזר לדסקטופ... מישהו יודע מה הבעיה? * אני משתמש בוינדוס ויסטה... תודה לעוזרים מראש

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  12. Started by הוגו היד,

    הי קודם הCRACK שמצורף עם המשחק (של DEVIANCE) לא עובד מצאתי אחר שדרש את PATCHV1.1 ואז המשחק עובד אבל נתקע כבר בהתחלה כבר במסך של התפריט הראשי הצבעים מאחורה הם לא ברורים (גוונים של ירוק) ואת הסרטון בפתיחה אני לא רואה בבירור בבקשה תעזרו

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  13. גוגל מודיעה כי תחסל את שירות ה-Stadia שלה לסטרימינג ישיר של משחקים לאחר שרשרת אכזבות - עוד לפני שמרבית המשתשמים ברחבי העולם כלל לא זכו להזדמנות לנסות אותו בעצמםלכתבה

  14. אני מחפש פאץ שיעדכן לי את ההעברות של השחקנים בפרו 2009. מודה לכם על כל מידע בנושא

    • 1 תגובה
    • 596 צפיות
  15. אני רוצה להפעיל את המשחק הזה, יש לי את האימולטור DOSBOX אבל הוא אומר משהו עם תאימות לוינדוס NT. יש דרך להפעיל אותו? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  16. אני רוצה למחוק רק את הסרטים שבכניסה למשחק ואת הסרטונים שבמשחק עצמו להשאיר.. איזה למחוק? תודה.

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות
  17. Started by bennnn,

    שלום לכולם-אז ככה היה משחק שיצא לפניי משהו כמו 9 חודשים-10 חודשים שהכרטיס הישן שלי לא הזיז אותו........ה 5200 שהוא התחיל כזה שאני במכונית כזה......ואז אני יוצא ממנה ואני כזה כאילו בלש.......משהו כזזה........הסיגנון הוא יריות מגוף ראשון אני חושב לא בטוח ואני חושב שזה היה פורט מאיזה קונסולה גם לא בטוח. אני רק יודע שזה קצת פרטים על המשחק אבל חייב שמישהו ייזכר........תודה רבה...

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  18. Started by athi,

    התחלתי את המישחק קניתי אוטו ובית אחרי זה בתי להיכנס לתחרות לחצתי סטרט והמישחק ממשיך ליפעול אבל לא קורה משהו מה צריכים לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  19. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    NOLF JACK שאני בחלל אני הורג שם את כולם אבל אחרי זה אני לא מבין מה צריך לעשות איפה אני מוצא חליפה או משהו כדי לצאת החוצה... זה נראה לי המ שצריך לעשות...

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  20. Started by jeyjey,

    הסאונד מאחר לבוא, כלומר אני יורה והצליל של היריה מגיע באיחור או שאני עומד עם העכבר על איזה אפשרות בתפריט ושומעים את הצליל בערך חצי שניה אחרי זה ממש מעצבן ומבלבל אתמול פירמטי תמשחב ולפני הפירמוט לא היתה לי הבעיה הזאת משהו נתקל כבר בבעיה כזאת ויודע איך לפתור אותה? צירפתי תמונה של ההגדרות במשחק אם זה עוזר, מצטער שזה כהה אין לי מושג למה זה יצא ככה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 595 צפיות
  21. Started by Lethal_Acid,

    כאשר אני משחק CALL OF DUTY או WAKEBOARDING UNLEASHED המחשב פתאום עושה לי RESET. אני משתמש ב DIRECTX 9.0B ובדריורים הכי חדשים של הכרטיס מסך. למה זה קורה מה אני יכול לעשות?

  22. Started by Born2Kill,

    http://www.gametrailers.com/player/23582.html אהבתי, במיוחד את הסוף... ;D נחכה לגיימפליי.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  23. Started by The Dom,

    מחוץ למשחק הכול מתפקד כרגיל אך כשאני נכנס למשחק אני יכול רק להזיז את העכבר ולא ללחוץ איתו. יש לי דרייברים מעודכנים וזה רק שמה קורה.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  24. הבעיה היא שקניתי את השמחק מקורי לחלוטין - אבל אין CD Key. מה עושים? מישהו נתקל בבעיה?

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  25. Started by avivlevy,

    אני רוצה לשחק נגד חבר איך אני עושה את זה ? אני רוצה למצוא קבוצה ולשחק נגדם איפה?איך?

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות

דיונים חדשים בפורומים