משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם,חג שמח הגעתי לבוס האחרון של שלב 10,כאילו אני מבין ולא מבין מה לעשות לו הבנתי שצריך לפגוע לו בדברים האלה שיש לו עף הגוף ולחשמל אותו,אבל הוא כל הזמן זז זאת אומרת פעם אחת הצלחתי,הגעתי כבר שיש רעל כזה ואז אני מת מה צריך לעשות לו בקיצור? תודה
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מי שמעוניין, מספר האיסיקיו: 164931364 הערה: המנהלים בHW נוטים להיות בררנים ביותר לגבי "חוקיות" ההודעות שמפורסמות, לכן אני אומר מראש שנכנסתי לחוקי הפורום ולא ראיתי כל מילה נגד הודעה מסוג זה.
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
לא הבנתי איך הורגים אותו, כאילו הבנתי שעם הרובה החשמל הזה נותנים בוא יריה ואז הוא "מחושמל" כזה ואז מזיזים אותו לאחד הכדורים ואז דוחים אותו לשם ואז זה מוריד לי את כל הHP ונשאר לו ממש קצת. אבל אני לא מצליח להרוג אותו, איך בדיוק מנצחים ועוברים את השלב הזה ? כל מי שסיים את זה שיענה לי בבקשה תודה רבה לעוזרים והמשך גלישה נעימה, טימור .
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היי אני מעוניין לקבל רשימה של משחקי הפעולה שיוצאים בזמן הקרוב. אני יודע רק על:fear 2 project origin'hawx וזהו אני רוצה תאריכי יציאה של שני המשחקים שרשמתי,וגם משחקים נוספים שעודמים לצאת בחודשיים וחצי-שלושה חודשים הקרובים תודה שבת שלום
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שאני מעלה את המשחק אני מקבל הודעת שגיאה כפי שמופיע בתצלום [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
סרטוני משחקיות חדשים, תאריכי השקה רשמיים ועוד הפתעות הציפו אותנו בימים האחרונים והעמוסים האלו כמות החדשות המעניינות מעולם המשחקים בימים אלו היא פשוט אדירה, אז ללא הקדמות מיותרות, קבלו נא את חלק ב' בכתבה שתנסה לסכם לכם את כל מה שחם, במקום אחד נוח וממצה. גם היוצרים של Unreal Tournament קופצים על עגלת ה-MOBA שנת 2016 מסתמנת כמו השנה שבה יפרוץ ובגדול ז'אנר האקשן-MOBA, תודות לכותרים כמו Overwatch של בליזארד, Battleborn של Gearbox ו-LawBreakers של קליף בליזינסקי ו-Boss Key Productions. עתה ניתן להוסיף עוד מתמודד משמעותי לרשימה הזאת של כותרים אשר מאפשרים לכם לבחור 'גיבו'ר ייחודי ולהתחיל לחסל את המתחרים שלכם בשליטה ישירה (בניגוד לשליטה דמוית RTS במבט-על בכותרי MOBA…
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
1) נפני שהתחלתי לשחק התקנתי את הפאצ'ים 1.1 ו1.2 ולא היה לי ליבחור נמר!! ורציתי לשחק אז בחרתי ארייה... איך בוחרים נמר?? 2)יש לי 9600XT ואני לא יכול לבחור בכמה מהאפשריות של הגראפיקה כמו BLOOM שהכרטיס שלי תומך בו!! או DEPTH ON FIELD שאני לא יודע מהזה אבל הכרטיס שלי לא ניראה לי תומך באפשרות הזאת ועוד משהו אחד... כרטיס מעודכן למה אין BLOOM??!!?!?!!? :'(
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
התקנתי והכל ואז אני לוחץ PLAY וזה עושה לי תסריקת דיסק הזאת וזה נתקע לי שם מלא זמן ולא זז מה הבעיה? איך אני מתקן אותה? האם אפשר איכשהו לדלג/להתעלם על הסריקה הזאת?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מי שמשחק שיצור איתי קשר ב-ICQ 334223616 או במסנג'ר yotam.niss@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
אני מחפש את רשימת השירים של nfs underground יש למישהו איזה לינק מהיר להביא לי? תודה
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
איך אני בוחר את הקבוצה של רונלדיניו אני לא מצליך למצוא איך קוראים לה?? ואיפה מוצאים אותה ?????
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום ^^ יש לי שתי בעיות נכון לעכשיו. 1. אני לאיודעמה זה הסימן אש עם המד הזה שליד המפה הקטנה שבצד ימין של המסך. 2. אפשר להסבר מדויק על כל מקצוע ואם אפשר לדעת איך אני הופך למקצוע הזה ואיך אני מבצע אותו.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
איזה משחקים ברמת איכות טובה ואותו סגנון כמו CALL OF DUTY 2 שווים הורדה
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
שלום תשמעו אני וחבר שלי מנשים לשחק ברשת בשני המשחקים הנ"ל עם תוכנה hamachi פתחנו פורטים בפיראוולים וגם בראוטר של חבר שלי ואנחנו רואים אחד את השני אבל כשהוא מנשא להתחבר לחדר שאני פותח הוא לא מצליח יש למשהו רעיות למה זה קוראה?
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
היה לי אותו פעם זה נפתח בחלון קטן ואתה כאילו מוכר סמים ואתה יכול לעבור מעיר לער ובכול מקום אתה מוכר וקונה
-
- 1 תגובה
- 601 צפיות
-
-
היי, אני מריץ את המשחק ב-1280x1024 עם כל ה-features מופעלים (AA, High Quality וכו') והמשחק טיפה איטי (הוא רושם לי 60fps). אם אני יורד ל-1024x768 המשחק טס. האם הבעיה במסך או בכרטיס או בדרייברים? או שבהגדרות האלו המחשב שלי לא יסחוב כמו שצריך האם הוספת זיכרון תשפר את המהירות?
-
- 4 תגובות
- 601 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי את הלינק הזה כי אני מת לשחק ב Pro Evolution Soccer 5 אבל אני צריך את זה קובץ שהוא לא יהיה לאימיול אני צריך את זה הורדה ישירה ושזה יהיה DVD
-
- 3 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי מלא בעיות במשחק balleruim אני לא רואה את הדמיות (שחקנים) והסאונד טוב נו אין לי שום סאונד,והגרפיקה איומה,רואים את העיגולים שחורים? אמורים להיות שם בניינים. טוב תיראו בעצמכם:
-
-
תכתבו לי אתרים שאפשר לשחק בהם ברשת(שיהיו בבקשה טובים) תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/adventure/overclocked/index.html?tag=topten;all;title;4 בדרך אלי, נראה משחק ברמה. טריילר קטן: http://youtube.com/watch?v=Z5pWjer3Nz0
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
פאקין לא מבין, כול הזמן אנשים אומרים ששום מחשב לא יכול להריץ את CRYSIS על הכי גבוה, ואומרים שזה בגלל המנוע .. אוקי אז יענתו עם אני בא עם הלוח החדש של ATI עם אני לא טועה שיהיה שם 4 חריצים ל PCI - E ואני תוקע שם פאקין 4 כרטיסי מסך הכי סוסים שקיימים נראה לי ה 8800GTX או נגיד הסדרת NVIDIA 9XXX שתצא עוד כמה זמן ועושה OC למעבד Q6600 שיהיה Q12.000 זהההה עדיייייייייןןןןןןן לא יעבודדדדד?
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
כשיש "עומס מפלצות" המשחק נכנס להילוך איטי. זה אמנם קורה לעיתים רחוקות, אבל עדיין קורה. למיטב ידיעתי המחשב שלי אמור להיות מספיק חזק בשביל המשחק, אז האם זה בלתי נמנע או שכדאי לי להקדים את התכנונים שלי לקנות את ה-8800GT (מחכה שירדו קצת המחירים)?
-
- 8 תגובות
- 600 צפיות
-
-
רצית לדעת מה דעתכם על המשחק Second Sight שמעתי עליו שמועות נחמדות ויש עליו ביקורות חביבות מישהו שיחק בו??
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-


