משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, הורדתי את המשחק America's Army: Special Forces, Q-Course בהורדה חוקית מנענע תוכנות ולא ווארז מפה: http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=217471&sid=127 ועכשיו אני ממש לא יודע איך משחקים ומה צריך לעשות, אני יודע שצריך לעשות קודם משימות בשביל לשחק ברשת והכל אבל אני לא יודע איך נכנסים למשחק ברשת, ולאיפה צריך להיכנס בשביל לבצע את המשימות קודם לכן ובכלל איפה משנים מקשים ומה צריך לעשות בכל משימה שדורשים ממך כדי שתוכל לשחק ברשת. בבקשה תעזרו לי ותענו לי על השאלות תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
יש לי אתה WORLD IN CONFLICT וגולת הכותרת שלו היא הONLINE מישהוא יודע אם אפשרי לשחק בזה בלי? ואם לא אז מישהוא מעוניין למכור לי?
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
מישהו יודע אם כש Gran Turismo 4 (הסוס) יצא בערך במרץ - אז סוני תוציא או הוציאה כבר באנדל שלהם ביחד? וגם בלי קשר לבאנדל. אני רוצה להביא PS 2 בלל Gran Turismo אז כדאי ללכת על הps2 הקטן או על הרגיל? אני במילא לא אשתמש בMultitap...
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
מדובר על המשך לWargame שיצא לפני מספר ימים. משחק מאוד ממכר. אני ממש נוב בו. אשמח להוסיף חברים ולשחק איתם
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני חייב עזרה במשחק אני לא יודעה למה ,אבל הפלאפון שיש לי כל הזמן מצפצף,מישהוא יודעה מה זה אומר אני גם לא מצליח לפרוץ את הלוקר שיש בחדר הלבשה כל הבעיה שהגירסא של המשחק שיש לי היא ברוסית,ומצאתי צ'יטים רק לגירסא באנגלית תודה .
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה קטנה כמה שלבים יש בfear הרגיל ללא ההרחבה
-
- 0 תגובות
- 607 צפיות
-
-
1)איך משתמשים במנגנון of the ball??מה מטרתו ועל מה צריך ללחוץ??אני לוחץ על z ואז יש לי 3 שחקנים ועם כל לחיצה זה עובר שחקן,אבל מה הלאה,איך בדיוק משתמשים במנגנון ועל מה בדיוק ללחוץ??אשמח לתשובות מפורטות ככל האפשר!!! 2)איך אני עושה טורניר גביע העולם או גביע אלופות???האופציות היחידות שראיתי בטורנירים זה גביעים מקומיים כמו הגביע הבלגי וכדומה... צריך תואר ראשון בשביל להבין את הממשק המסובך של התפריטים... בהמון תודה על ההשקעה...
-
- 2 תגובות
- 607 צפיות
-
-
שלום לכולם. להלן מפרטי, ואני אשמח אם תגידו לי אם הוא יכול לעמוד במשחקים הבאים: מפרט: 2 processors running - Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz PCX - Gigabyte\Sapphire\Gecube... Radeon HD3850 256MB 2GB על XP המשחקים שאני רוצה להריץ: crysis Assassin's Creed call of duty 4 bioshock the witcher אני לא חייב להריץ את המשחקים על הכי טוב אני רק רוצה ביצועים סבירים. נ.ב. הסיבה שלו שאלתי את השאלה בכול אחד מהדיונים הרשמיים של כול אחד מהמשחקים היא כי לחלק מהמשחקים אין דיון ולחלק הדיון שקע ואני לא רוצה להקפיץ אותו.
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אני מדבר על הFEAR החדש שיצא החינימי כתוב כליו שהוא תומך בדולבי דיגטיל איך אני גורם לו לעבוד דרך ה SPDIF שמחובר למערכת קול עם רסביר אני יודע שעקרונית משחקים מתשמש ב קול אונלגי אבל קראתי אפישהו שזה אפשרי תודה
-
- 1 תגובה
- 607 צפיות
-
-
שלום רב, מישהו יודע למה הNBA LIVE 08 עף לWINDOWS אחרי הרבע הראשון עם הודעת שגיאה, התקנתי את מה שהמשחק מבקש בתחילת ההתקנה. יש לי ווינדוס וויסטה. תודה ויום מעים .
-
- 6 תגובות
- 606 צפיות
-
-
http://www.siz.co.il/my.php?file=miiddtlndzyz.jpg
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום רב ! מזה זמן רב שלא נגעתי במשחק בכלל... לפני כמה ימים החלפתי ראוטר, אבל אני לא בטוח שזה קשור או משהו כזה... אני נתקל בתופעה ממש משונה, שהמשחק מתקשה לעבוד... ולא מבחינה חומרתית מ FPS, אלא מבחינת קונפיגורציית רשת, כל צעד קדימה זה 2 אחורה, יש ריצוד במסך כזה.. אי אפשר להוזיז את העבר הוא זז לפעמים בדיליי.. ובוא נמאר שאי אפשר לשחק ! החלפתי ראטור לראוטר מתקדם מסוג ZONEALARM ROUTER עם אבטחת CHECKPOINT אני לא בידיוק חושב שזה הבעיה מהראוטר מכיוון שהאינטרנט עובד מהר יותר מהראוטר הקודם אשמח לעזרה, טיפים כיצד לפתור את הבעיה, או האם יש בעיה בראוטר הספציפי הזה וכיצד פותרים אותה (פתיחת פורטים וכ'ו) אשמח לתשובה מהמומחים ! תודה וחג שמח!
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
איך מפעילים את המשחק המעצבן הזה.. האנטיבלאקס הזה לא עוזר אז מה עושים...??????
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
-
לא מזמן חבר הביא לי את המשחק ,אני מנסה לשחק ברשת אבל הוא אומר לי שאי אפשר בגלל שהגרסה שלי לא מעודכנת וצריך את 3.41 אני נכנס לאתר להוריד ואז אני רואה שצריך שם משתמש, יש דרך אחרת להוריד את העידכון ? וזה לא ווארז כי חבר שלי קנה את זה (משעמם לו בחיים) ! אולי אני יכול להוכיח להם ברדך אחרת שזה מקורי ? ד"א אחד המשחק החזקים ! להורדת הדמו: http://www.interactionstudios.com/files/ChickenInvadersROTYXmasdemoInstaller341.exe
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שיניתי לאופציה FIT TEXTURES IN VIDEO MEMORY ועלתה לי הודעה שהמשחק קרס החזרתי למה שהיה שיחקתי וחטפתי ריסט כמה פעמים ממה זה יכול להיות ?
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום...הורדתי את המשחק Need For Speed Most Wanted Black Edition וזה ירד לי בקובץ אחד מסוג Image Files והקובץ שוקל כמעט 4 ג'יגה עכשיו הנירו החדש (גירסא 7) מזהה את הקובץ ככה שאני לוחץ עליו דאבל קליק אז זה פותח לי את הנירו ומוכן לצריבה אבל כשאני אני מתחיל לצרוב זה נעצר וזה אומר לי שהדיסק קטן מדי מן הסתם... אז מה אמור לעשות כדי לצרוב את המשחק או כדי להפעיל את המשחק בדרך כלשהי.. תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי היום את המשחק company of heroes מבאג, אבל לפני שאני פותח אותו ולא תהיה לי אפשרות להחליף, יש לי שאלה: יש עדיין אנשים שמשחקים במולטי של המשחק? כי דיי בשביל זה אני קונה אותו. אני חייב תשובה זריזה. תודה לעוזרים! אלון
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
המפרט בחתימה.... אני משתמש בכמה פקודות: FPS_MAX 999 FPS_MODEM 999 DEVELOPER1 אני מקבל בסביבות 200-300 FPS אני יודע שזה גבוה.... אבל יש מצב שמישהו פה מכיר איזה משהו שאפשר לעשות כדי לעלות את הFPS למשהו יותר גבוה כי אני מכיר אנשים שיש להם יותר גבוה... יש לי תעידכונים החדשים + הדירקסט 9.0C לא נגעתי בשום דבר בדרייברים של הכרטיס מסך! יש מצב שאם משנים משהו בהגדרות זה מוסיף FPS (כמו בכרטיסים של ג'יפורס)???? תודה וביי
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
אז ככה כשהתקנתי את המחשב המלא לא ייתה שום בעיה... בשלב צסויים עידכנתי את המשחק ל Patch 3236 האחרון, ולאחר העידכון הבעיה היא כזאת: אני טוען משחק חדש וכשהוא מסיים לטעון שום דבר לא מגיב, פרט לקונסולה... ממש מזור אפילו ESC לא עובד ואי אפשר לעשות כלום אולם כל המשחק ממשיך לרוץ, רק אני תקוע במקום... הפיתרון היחיד הוא לעשות ALT+TAB ולסגור את המשחק... עוד דברים שחשבו שתדעו זה: ניסתי להריץ ב Safe Mode עם כל האפשרויות מסומנות וזה לא פתר את זה וגם עידכנתי לתלאי החדש 3270 וזה גם לא פתר כלום, מה עושים ?!?!?
-
- 3 תגובות
- 606 צפיות
-
-
ברגע זה יש לי מסך CRT 17" שהרזולוציה המומלצת שלו היא 768*1024 ובמשחק אני ממש יכול לראות את הפיקסלים זה נוראי! לדוגמה: כאשר ישר שנמצא בשיפוע מאוד מתון אני רואה אותו מקווקוו. זה נראה בערך ככה: | | | וניסיתי להעלות את הרזולוציה ולעשות כל מיני, אבל זה לא עזר. אני אשמח לקבל רעיונות - לדוגמא אם למישהו יש רעיון איך אני יכול לשים AA
-
- 2 תגובות
- 606 צפיות
-
-
מישהו פה שיחק ב coop של resident evil 5 דרך עם ההמאצ'י ? אני לא מצליח..כל פעם שאני מנסה להצטרף למשחק שחבר פותח או שאני פותח זה נכשל , זה רושם "the game session has been canceld"
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
יש מצב שהוא בכלל יעלה, גם בהגדרות הכי נמוכות? אני לא בטוח מה הדגם של הכרטיס, אבל יש לו 64MB זיכרון, והוא בא עם מחשב שנקנה לפני חודש...
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
אני משחק בתור סקיפי, ג'ולי ברוטי ואני כבשנו את כל העולם (אני את אפריקה, אסיה, דרום ספרד וצפון בריטניה, וכמובן את כל איטליה ויוון, ברוטי את מזרח אירופה וג'ולי את מערב אירופה ודרום בריטניה). עשיתי שלום עם ברוטי וג'ולי כדי לפתח בשקט את הערים שלי ובעיקר כדי לפתח את שתי הערים שכבשתי בבריטניה (כי זה היה נורא מצחיק לגנוב אותם בג'ולי מתחת לאף - או יותר נכון ל-7 הצבאות הענקיים שהם הביאו לשם כדי לכוש את הערים האלה- שעכשו אני רוצה להלחם בהם לבד ). עכשו אני מחכה ששתי ערים יתפתחו לי בבריטניה ואני רוצה לתקוף את ברוטי וג'ולי ולכבוש הכול :צחוק מרושע: השאלה: האים אחרי שהזמן במשחק (ה300 ומשהו שנים שמוקצבות לי) נגמר, אני יכול להמשיך או שהמשחק נגמר לגמרי?
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-
-
מישהו יודע איך ניתן לשנות את הרזולוציה ב The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay? בכל פעם שאני מפעיל את המשחק, מופיע לי חלון קטן שאומר "Resoloution not supported. Recomened resoloution 1280*1024 @ 60Hz", ואחרי כדקה המסך הופך שחור. יש לי Samsung SyncMater 710n, 6800GT, ForceWare 75.90. תודה.
-
- 0 תגובות
- 606 צפיות
-


