עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by MilkMan,

    כבר מ 10 וחצי שאני לא מצליח לעשות LOGIN. מה נסגר? :'( פעם ראשונה שה Alliance כמעט ניצחו ב BattleGroungs ואז זה יצא! :'(

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  2. Started by eladbu,

    לאחר התקנת המשחק הוא אומר לי שאין תמיכה ב DTX TEXTURE COMPRESSION [br]פורסם בתאריך: 18.09.2008 בשעה 23:51:35 סליחה על ההקפצה הוא פשוט תוקע לי את הברואזר בעריכה...בקיצור ניסיתי להוריד תוכנה שנקראת GTX אבל היא מחפשת קובץ HOG שלא בנמצא יש פתרון???

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  3. Started by shlomile,

    אתר נפתח לקהילת אוהבי משחקי תפקידים המוניים. תוכל להתעדכן בכל משחקי MMORPG's כאלה שיצאו לאור וכאלה שעדיין בפיתוח או בבדיקות בטא תוכל לתכנן מה המשחק הבא שכדאי לך לשחק או איזה משחק ניתן להרשם לבדיקות בטא תקרא את ביקורות ודירוג הגולשים ותוכל גם להשפיע ולדרג משחקים שהשתתפת ולהשתתף בפורומים שכל כולם לטובת משחקי תפקידים מאסיביים www.mmorpg.co.il

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  4. Started by zuppa,

    שלום לכולם אני תקוע בשלב של המשחק (אגב משחק פצצה) בו אני אמור להציל את השבוי במחנה של הויאטנמים. כל פעם שאני מתקרב ,זוחל, יורה באקדח עם המשתיק - מחסלים אותו ואני מתחיל מהתחלה.... איך אני אמור לשחרר את השבוי ? עזרה, עזרה, עזרה - ובמהירות תודה

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  5. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . עכשיו נכנסתי לאימייל שלי וראיתי שקיבלתי את הקוד בשביל הבטא . עשיתי משתמש ב EA והפעלתי את הקוד . ואחרי זה המחשב שלי נתקע ועשיתי ריסט , ועכשיו אין לי מושג מאיפה להוריד את המשחק . מישהו גם קיבל את הקוד ? מישהו יודע איך אני חכול להוריד את המשחק ? עריכה: אפשר לנעול הסתדרתי.

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  6. Started by aldema,

    כל פעם שאני מנסה להתחבר במולטיפלייר לשרת בבאטלפיד הוא מגיע לאמצע הטעינה ואז יוצא.. מה אני אמור לעשות ואיך אני יכול לתקן את זה??? ד"א למישהו יש קוד שהחייל ירוץ בלי הפסקות??

  7. זה עדיין בשלב הראשון ואחרי שעליתי בסולם וקפצתי בעזרת העצים- הרגתי שני חיילים שלהם ואז יש גם בצד שני עצים אבל אני לא יודע איך להגיע אליהם.. זה אחרי כבר הצלילה של הברז האדום ויצאתי כבר למנהרה גבוהה מאוד עם חלונות סורגים גבוהים ויש לי שם עוד גשר עצים אבל הוא גבוה אז אני לא יודע איך להגיע אליו... [attachment deleted by admin]

  8. יש משימה שבהתחלה אני רודף אחריי מורלו עד שאני מגיע לנמל שלו ואני מגיע והרגתי את כולם אבל אני לא מוצא את מורלו

  9. משחק האסטרטגיה החדש של Firaxis הצליח להרשים עד מאוד את המבקרים, וזוכה גם לתמיכה גדולה ממודרים נודעים סיד מאייר וחבורתו עשו זאת שוב: אחרי Enemy Unknown ו-Enemy Within המהוללים שהושקו ב-2012 וב-2013 בהתאמה והחזירו את המותג XCOM ליוקרה שממנה נהנה בתחילת שנות התשעים, בסטודיו Firaxis השלימו את הפיתוח של XCOM 2 אשר יגיע אל החנויות בעוד כמה ימים – וזוכה בינתיים לפידבק טוב מאוד מהמבקרים. במפתחת ובמפיצה 2K Games היו ככל הנראה בטוחים מאוד בתוצר שלהם, ועל כן איפשרו למבקרים להפיץ את מה שהם חושבים בנוגע למשחק כחמישה ימים לפני שהוא מגיע אל החנויות – והתוצאות אכן נשמעות מרשימות מאוד, עם ממוצע של 90 מתוך 100 בהתבסס על 36 ביקורות באתר metacritic. מדובר בציון ממוצע שדומה מאוד לזה…

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  10. שלום חבר'ה..... אתם יכולים להמליץ לי ככה על איזה משחק טוב משהו בסנגון המעניש מקס פיין 2 , אמ.... משו פעולה כזה טוב עם אפקטים יפים של שנת 2006 כי מתחיל לשעמם לי ביטרוף המפרט שלי זה: X1950XT ו1 גיגה זיכרון תודה מראש (:

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  11. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 20 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. שלום לכל המאזינים! כמו שחלק מכם כבר בטח יודע, השבוע התקיימה תערוכת הגיימינג הגדולה והחשובה בעולם. התערוכה הזו (שנקראת E3) מתקיימת אחת לשנה ומיטב החברות מקדישות את מירב מרצם וממונם בכדי להגיע לתערוכה זו עם חידושים ןשיפורים בנושא הגיימינג מתוך מטרה ברורה להמם את היריבים שלהם ולזכות בלב הקהל (וכיסו LoL ) החלטנו להקדיש לנושא פרק מיוחד וארוך (מרתון אם תרצו) שבו אנחנו מסכמים את כל החידושים והחדשות שהוצגו בתערוכה השנה תוך שאנו מפרטים, מסבירים ומחווים את דעתנו באווירה קלילה, מצחיקה וחברית. אנו מצרפים את הלינקים הישירים למסיבת העיתונא…

  12. Started by QuAKeR_996,

    אני מנסה לשנות את ההגדרות של ה CONTROLS. יש לי JOYPAD של MS. זה SIDEWINDER הרגיל. אני רוצה לשנות את האופיין, מ CLASSIC ל NEW. אבל כשאני משנה ויוצא והוא שואל אם לשמור ואני רואה בעיניים שהוא שומר, אז זה לא משנה את ההגדרות ל NEW. זה FUCKING מעצבן כי ל KEYBOARD זה כן משנה את ההגדרות! WTF !?!

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  13. חברת Nvidia מחייה את מסיבות ה-LAN ומארחת את GeForce LAN 50: חגיגת משחקים של 50 שעות ב-4 ערים שונות ברחבי העולםלכתבה

  14. Started by mardona,

    שלום רב, אני משחק במשחק fifa 2005 אם חברי ברשת ושמתי לב שכדי לתקשר איתם אני לא יכול ללחוץ על הכפתור host כלומר להיות הזה ששולט אלה רק ללחות על conect (להתחבר) הדבר משפיע הרבה מפני שיש לי חבר שיש לו אותה בעיה ואני לא יכול לשחק נגדו... יכול להיות בגלל שיש לי ראוטר? אגב יש לנו אותה גרסה בדיוק של fifa 2005 !!! תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  15. Started by HaVoC_850,

    הוא מסביר לי איפה לשחרר את הקבצים מהZIP אבל אני לא מצליח לראות את המפות החדשות ברשימה הוא אומר לי לרשום -dev בקיצור הדרך אבל אין לי מושג מה זה אומר יש למישהו מושג מה אני צריך לעשות תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  16. Started by omerbr,

    אני משחק במשחק הזה ויש לי שרת שרציתי לשחק בו הוא אחד הטובים אבל כל פעם שאני מעלה את השרת הוא רושם לי שיש לי שהגיים גארד של המשחק מצא לי ברקע האק הבעיה שאני לא אוהב לשחק עם האקים ואין לי שום האק וכתוצאה מזה המשחק כל הזמן יוצא לי עכשיו הבעיה היא כזו יש לי מחשב ולאחי יש מחשב אצל אחי השרת עובד והכל בסדר אצלו אצלי הוא רושם את התקלה הזו אבל הבעיה שהשרת בא מהמחשב של אחי זאת אומרת אני העברתי בתוך כונן את השרת למחשב שלי מהמחשב של אחי לכן אין שום סיכוי שההורדה לא בסדר כי אצלו הכל עובד ומה שיש לו זה מה שיש לי בדיוק אבל באמת מה שיש לו יש גם לי כי זה נילקח משם ואני לא הורדתי מהאתר את השרת למחשב שלי לא הורדתי את השרת למחשב שלי כי לא ידעתי מה האתר של השרת הזה ביגלל שהתיקיה של השרת יושב…

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  17. יש את הבאג הזה בשידורים חוזרים שזה מקרטע כמו בפיפא 07 רק שכחתי איך משנים את זה בהגדרות של המשחק עצמו בתיקייה .. אם תוכלו לעזור לי אני יהיה ממש מבסוט

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  18. היי מישהו יודע מה אני עושה עם כל הנשקים שאני אוסף? למה זה לא אוסף לי רק מחסניות יוצא מצב שיש לי 10 קלצ'ניקוב ובכל אחד יש 10 כדורים וגם איך מחליפים נשקים האם כל פעם צריך להכנס ל INVENTORY תנו טיפים בבקשה למשחק תודה

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  19. Started by CRT,

    אני לא בטוח לגבי אם זה הפורום הנכון, אם אני טעיתי תעבירו בבקשה. אז ככה המערכת שלי מופיע במפרט מחשב.. המחשב ממש לא חדש אבל עומד בכל הדרישות מינימום אפילו מעל. דריברים חדשים 9.4 האחרון שיצא, מערכת הפעלה XP SP3... אין תוכנות שרצות ברקע מיותרות. והמשחק פשוט זורק FPS מ30 ל5 ולפעמים נתקע לכמה שניות... כל שאר המשחקים עובדים די חלק... FALLOUT 3 על מדיום עובד סבבה.. אפילו GOTHIC 3 שדורש מערכת חזקה על מקסימום נותן לי 25FPS בממוצע.... במה יכולה להיות הבעיה שאני לא מזהה??? אגב כמעט ואין אבדל בין LOW וHIGH כשאני עושה במשחק... רזולוציה שהגדרתי 1280*720 בשביל לא להעמיס על הכרטיס מסך... בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  20. Started by nim901,

    שלום, בזמן האחרון אני משחק די הרבה ב ET ואני נתקל בהרבה בעיות. למשל אם אני מתחבר לסרבר אחרי שהוא טען אז במסך של הבחירה (אם אתה רוצה להיות אמריקאים או גרמנים) ברגע שיש את הקול שאומר מה צריך לעשות המשחק נתקע ולפעמים כשהוא טוען המשחק פתאום יוצא. מה לעשות ? ולמה זה? יש לי P4 2 GHZ R 9200 SE 256 RAM ואני רוצה לציין שבחופש זה עבד מצוין זה התחיל בערך כמה ימים לפני שהחופש נגמר

  21. שלום לכם , הורדתי לפני זמן קצר את המשחק- Soldier of Fortune Payback, עכשיו התקנתי אותו והכל טוב , אני בא להכנס אליו הוא נכנס אבל יש מצב שחור ,והמשחק אינו פועל. אמרו לי לעדכון כרטיס מסך , מה לעשות ? , תודה.

    • 2 תגובות
    • 608 צפיות
  22. Started by RDS,

    תגידו יש משחק בייסבול נורמלי (חדש יחסית) למחשב? כי חיפשתי בגיימספוט את הגירסה של EA Ncaa, והאחרון שיצא למחשב היה ב-99... משהו מכיר משחק טוב לבייסבול (לא חייב EA)... תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  23. Started by x-boy_24,

    שלום יש לי בעיה פעם שאלתי את זה אבל לא ענו לי כשאני מתקין את המשחק הכול טוב ויפה אבל כשאני נכנס למשחק זה מחכה ואז עושב ריסט ככה זה גם ברשת ובקונטר סטרייק סוסר לפני שהחלפתי כרטיס מסך הכול עבש אצלי רק עכשיו זה לא עובד זה המפרט שלי intel pentium 4 3.0 ghz 512 ram 80 gb geforce 6200 128 mb השאלה שלי מה אני יכול לעשות ואולי אני יכול לעשות? אולי לשנות משהו בהגדרות של המחשב ? המשחק מקורי תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  24. אהלן אנשים, פרמטתי את הכונן ושכחתי לגבות את השמירה שלי. אני רוצה להמשיך בקמפיין של הסקרין ולא הצלחתי למצוא שמירה פועלת ברשת. מישהו יכול בבקשה לשלוח לי שמירה של המשחק למייל? anatoli16@gmail.com תודה רבה, Anatoli.

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  25. Started by malcolmx9,

    אתמול המשחק היה מותקן על מחיצה S, שהיא מחיצת האיכסון. את המחיצה הראשית של ווינדאוס מחקתי והתקנתי מחדש XP. רק ששכחתי לפני זה להסיר את המשחק ממחיצת האיחסון בצורה תקינה :-\. אז אחרי ההתקנה של XP, מחקתי את התיקייה של המשחק, כי הוא עשה בעיות, ועכשיו אני בא להתקין אבל דיסק ההתקנה ממשיךלהעלות לי את התפריט שבא אחרי התקנת המשחק, זאת שהדיסק רואה את המשחק מותצקן במחשב ואני לא יכול להתקין אותו! איך פותרים את הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 608 צפיות

דיונים חדשים בפורומים