עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by rrroonnii,

    הורדתי את המשחק Battlefield 2142 Demo. וזה עושה לי שגיאה...[אני ישלח תתמונה]. בקיצר במחשב הקודם שלי זה לא היה עושה וגם הורדתי תמשחק מכמה אתרים וזה עדיין נותן שגיאה של קובץ מקולקל [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 614 צפיות
  2. אין בשום מקום... מישו אולי יודע איפה אפשר להשיג? או מה הקוד?

  3. Started by tront,

    השאלה בכותרת! ????????

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  4. Started by The Man123,

    יש לי את המשחק באטלפילד 2142 (בלי אונליין) אבל אני אל יודע איך מתחילים לשחק במשחק יחיד אז מישהו בבקשה מוכן להגיד לי איך משחקים במשחק יחיד אני ממש רוצה לשחק אבל זה ממש מסובך בשבילי אז בבקשה תסבירו לי בפירוט !! איך משחקים במשחק יחיד...!

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  5. מחפש אתר שרושם איזה מפרט צריך כדי להריץ את המשחק תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  6. Started by danield51,

    אהלן חברה אני צריך עזרה במשחק הפכתי לערפד ואז מישהו אמר לי ללכת למכשפה שיודעת איך להכין תרופה לערפדות דיברתי איתה והיא ביקשה ממני 5 grand soul gem איך אני משיג אותם\קונה אותם\מכין אותם תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  7. Started by H.I.V,

    כשאני נכנס למשחק מופיעה לי הודעה שהכרטיס מסך הוא נמצא בדיסייבלד!! משהו יודע איך מסדרים את זה? תודה עריכה: אוקיי סידרתי את הבעיה דיפדפתי כמה דפים אחורה וראיתי שמישהו כתב שצריך להפעיל את המשחק כמו ווינדוס 98\ME תודה בכל מקרה

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  8. Started by uzana2004,

    אני די חדש בתחום ורציתי לדעת מה ההבדל בין NTSC לבין PAL...

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  9. Started by n9555,

    CS:S BETA נתקע על 99%כבר כמה ימים ולא משלים...מה אני עושה?

    • 3 תגובות
    • 613 צפיות
  10. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    הורדתי את ההתקנה של המישחק (הדמו) כשאני בא להתקין זה נותן לי את השגיאה הבאה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  11. המשחק פעל ללא בעיה על ה pentium 1.8 שלי. על הAMD64(עם אותו כרטיס מסך) משום מה המשחק(גם ZERO וגם הרגיל) ניתקע כבר במסך הטעינה הראשון ויש צורך לבצע ריסט.. מישהו ניתקל במשהו דומה, או יודע מה יכולה להיות הבעיה? מדובר ב amd 64 3000 745 epox nforce 3 250 radeon 9600 pro sapphire 1gb ddr

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  12. ראשית נציין שKOT9 מותקן אצלי, אולי זה קשור. ברגע שאני מבקש את הקווסט שיתן לי המלצה לגילדת הקוסמים אי אפשר לקנות יותר קסמים בעיר הזאת. לדוגמא בANVIL אפשר לקנות קסמים מהקוסמים וכל טוב ויפה. אבל ברגע שאני מקבל את הקווסט שיעניק לי המלצה וגם אחרי שאני מסיים אותו אי אפשר לקנות יותר קסמים - האייקון לא מופיע יותר. וזה המצב בכל הערים. מישהו נתקל בזה ויכול לעזור? קצת קשה לשחק קוסם בלי קסמים

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  13. שלום כשאני מתקין את המשחק, הוא בודק לי את המערכת וכותב את הודאת השגיאה כפי שבתמונה. לא הבנתי מה ההודאה, ומה אני אמור לעשות עם זה.... [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  14. Started by Shikli,

    שיחקתי בו לפני בערך חצי שנה ולא היו בעיות בכלל. היום התקנתי אותו שוב על המחשב ושמת לב שהרקע הכללי כמו שמים במשחק לא מוצג, אני רואה במקום שמים רק שחור או נגיד בשלב של הספינה כול משאני רואה מחוץ לספינה זה ריק שחור. כשאני מסובב את המצךמה לזווית מסויית פתאום הרקע כן מופיע, אבל רק בזווית הזו. רוב הזמן הוא פשוט שחור. אני מצרף שני תמונות שאולי יסבירו יותר טוב. לא בוצע שום שינוי במחשב חוץ מיעדכון דריברים מאז הפעם האחרונה שהמשחק הופעל. עידכנתי את כול הדריברים (גם מה שלא קשור ) במחשב שלי ובנוסף התקנתי את הפאץ האחרון של המשחק 1.05 מישהוא יכול לעזור לי? תודה [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  15. שלום ההארדיסק של חבר שלי שבק חיים ואיתו הלכו כל השמירות שלו ב DOOM3 למישהו יש שמירה בשלב שנקרא Central Server Banks ? זה בערך איפה שמקבלים את ה - soul cube תודה...

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  16. מישהו יודע איך אוכל להעביר את המוסיקה של VICE CITY ל SANANDREAS ? )VROCK(

    • 5 תגובות
    • 613 צפיות
  17. Started by sheff2k1,

    התקנתי סימולטור בשם dogfight מעידן הDOS. בתפריט ההתקנה אני בוחר sound blaster ועדיין אין סאונד. כל מה שניסיתי לא עוזר, אני מצליח רק להפעיל את הסאונד של הpc speaker האומלל. יש למישהו פה ניסיון עם oldies ויודע מה צריך לעשות?

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  18. Started by EviL.Dexter,

    מי שמעונין לשחק איתי באינטרנט Need For Speed Underground שיכנס אלי לאייסיקיו: 172206889 תודה! :-*

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  19. Started by Yellow,

    שלום אני יודע שאני נוב,אבל איך עוברים את השלב הראשון בPOP2? יש כזו אישה כוסית שכל הזמו הורגת אותו,יש איזה שיטה להרוג אותה?

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  20. אני קניתי את התוספות של spell force אבל העותק של המשחק המקורי שלי מזוייף וזה אומר לי שהוא לא יכול להפעיל בגלל שזה מזוייף. מה אני עושה???

    • 1 תגובה
    • 613 צפיות
  21. בהגדרות של המישחק יש אפשרות לסמן את: AI AUTO BALANCE מה המשמעות של הגדרה זו? תודה

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  22. מה המצב חבר'ה ? קניתי מחשב חדש השבוע והיום התקנתי את המשחק ספלינטר סל {splinter cell} המשחק עולה והכל נכנס .. ושזה מגיע באמת למשחק שם הבעיה.. הבעיה היא שאני לא מצליח לזוז בתוך המשחק לא נגעתי בהגדרות של הכפתורים ולא כלום.. השחקן כאילו תקוע.. והמחשב בתכלס לא תקוע העכבר אני מסובב אותו אז השחקן מסתובב אבל לא קורה כלום.. מודה מראש לכל מי שיוכל לעזור לי בזה.. תודה!

    • 2 תגובות
    • 613 צפיות
  23. גם משחק הפעולה בעולם פתוח מתקרב להשקה הרשמית שלו בצעדי ענק, ומנסה לוודא כי אתם לא שוכחים על קיומו לכתבה

  24. Started by zayev,

    אז ככה התחלתי לשחק והכל טוב ויפה עד לשלב הראשון בסנריו השני שבו אני אמור להעביר 400 מזון לכפר שכן אז איך לעזעזל אני עושה כי אני ממש לא מצליח וזה מתסכל כי המשחק נירא שווה ממש ואני ממש מאוכזב מהעובדה שזה לא עובד לי וניסיתי דרך הdiplomcy כמעט בכל צורה אם זה בכל זאת דרך זה או בדרך אחרת אהיה יותר משמח לעזרה בתודה מראש זיו

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות
  25. היוצרים של משחק הבאטמן הנודע לשמצה החליטו לוותר עליו באופן באופן מלא, כך נראה, והודיעו על ביטול התוכנית לגירסאות מחשב אישי נוספות קיוויתם לכך שגירסאות ה-OS X והלינוקס של Batman: Arkham Knight, משחק הפעולה שהושק בשנה שעברה, יהיו קצת יותר יציבות ואיכותיות מזו לה זכו הגיימרים שמתבססים על חלונות (ושהפכה מאז לדוגמה חיה של איך לא משיקים משחק)? לצערנו – זה כבר לא יקרה. במפיצה Warner Bros. Interactive Entertainment הודיעו רשמית על ביטול התוכנית ליצור גירסאות של המשחק לשתי מערכות ההפעלה השולחניות – וביקשו מכל הצרכנים אשר ביצעו רכישה מוקדמת של המשחק לפלטפורמות אלו דרך Steam לדרוש החזר לכספם. ההודעה המצערת בפלטפורמת ה-Steam, והתגובות של המשתמשים שאומרות את הכל …

    • 0 תגובות
    • 613 צפיות

דיונים חדשים בפורומים