עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by lmlm,

    כתבי GAMESPOT ו IGN מדווחים מטוקיו שיש תורים ארוכים של כ 300 איש (!) שמחכים לקניית ה DS LITE והחנויות מכרו את כל המלאי שNINTENDO היקצבה לה( ) הגיל הממוצע שלפי התמונות הוא 40 ! מקור המידע :http://vgames.co.il/website/vgames_news_page.asp?platform=main&seqNewsID=11801 תמונות : http://www.gamespot.com/pages/image_viewer/frame_lead.php?pid=&img=1&sid=6145252

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  2. אני בשלב של הבנק ויש לי שתי שאלות שבלעדיהן לא אוכל לעבור את השלב הזה ונראה לי גם שלבים אחרים. 1. איך לעזאזל מנטרלים את הלייזר מה שלא נסיתי לא הצלחתי לנטרל אותו? 2. איך פורצים את האבטחת ה IP ? יש לי מצד ימין איזה כתובת IP שמשתנה תמיד ומצד שמאל טבלת מספרים. מה צריך לעשות כידי למצוא את ה IP הנכון? תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  3. מוכרים בסטים את שלושת משחקי הקול אוף דיוטי במחיר מדהים (חח בטח...) של 39.90$ (Call of Duty, Call of Duty® 2, Call of Duty: United Offensive) האם החבילה הזאת שווה את המחיר? http://www.steampowered.com/v/index.php?area=package&SubId=222&cc=IL

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  4. Started by superginiman,

    חברה כולנו שמענו על זה שסגרו את הסרברים של 1.5 אבל אם תלכו ל http://nowon.lsrv.co.il אז יסבירו לכם איך להמשיך לשחק

  5. פה יש מאמר נחמד על השקות כושלות של קונסולות http://www.gamedaily.com/features/?id=1112&page=1

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  6. בתיקייה של המשחק יש מלא קבצי rar ... ועוד כול מיני קבצים שלא ניתן לפתוח אותם ... http://www.mytempdir.com/709871 השאלה שלי איך אני מגיע מהמצב הזה למצב שיש לי קובץ setup ומשם זה לא בעיה... (האם התוכנה d-tool יכולה לעזור בפתיחת הקובץ ) בבקשה תעזרו לי אני מת לשחק במשחק תודה

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  7. Started by elad76,

    שמתי תהגדרות על מקסימום 1024 רק עם AA2X ובלי SOFT SHDOWS..עובד חלק אין בעיות.. לאחר שבדקתי את הצללים בפעולת SOFT SHDOWS וללא פעולתם(צללים רגילים)הופתעתי לגלות שהם נראים אותו דבר:מה שאומר שהSOFT מופעל מעצמו גם שאני שם רק צללים רגילים,הוכחה נוספץ היא שהFPS לא השתנה. SOFT SHDOWS מופעל SOFT SHDOWS מכובה

    • 4 תגובות
    • 615 צפיות
  8. יש לי גויסטיק ומקלדת ואני יכול לשחק בניהם לשנות להם את המקשים אבל זה לא עושה מסך מפוצל אלא או שאני נגד המחשב עם בגויסטיק או עם המקלדת אז איך אני משחק נגד חבר שיהיה מסך מפוצל?

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  9. Started by razaR,

    לפני כמה שבועות התקנתי counter strike source ובשבועיים האחרונים אני מנסה להתקין GTA:SA (הסורס מקורי דרך סטים, ה GTA הורדה..) ובשניהם הייתה תקלה זהה, אני מנסה להפעיל את המשחק, התהליך שלו מתווסף לרשימת התהליכים במחשב שלי ומיד נעלם משם, ניסיתי להוסיף אותם לרשימת החריגים של הפיירוול של הווינדוס וזה לא עזר. עכשיו, באחת ההתקנות של ה GTA נאמר לי שאני צריך DirectX 9 ומעלה, משהו כזה, אבל אני נכנס דרך ה Run ל dxdiag ורשום שיש לי גירסה 9.0c. גם פרמטתי את המחשב ומיד אחרי הפרמוט, בניסיון הראשון, ה GTA עלה, אבל נתקע מיד אחרי ההפעלה ומאז יש לי את אותה התקלה. כמו כן, אין שום שגיאה של הווינדוס או של המשחק, לכן אין לי מושג מה גורם לבעיה. אם למישהו יש מושג מה גורם לזה ואיך מתקנים, אני א…

    • 1 תגובה
    • 615 צפיות
  10. Started by GAI2003,

    שלום חברים יש לי בעייה קטנה ואשמח לקבל עזרה. יש לי את המשחק הנ"ל ואני ממש נהנה אך יש לי בעייה קטנה, כאשר אני נכנס לרכב במשחק אני לא יכול לצאת ממנו.... בדקתי בהגדרות וניסיתי כל כפתור במקלדת ואני לא מצליח לצאת מהרכב... מישהו כאן יכול לעזור לי ולהגיד לי איך יוצאים מכלי רכב אחרי שנכנסים אליו ??? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  11. כתובת האתר: http://pirates.bethsoft.com/main.html השאלה שלי אם מישהו מכיר את המשחק הזה. אם כן אז הייתי רוצה לדעת מה דעתכם עליו, והאם הוא דומה לגוטיק ו Morrowind שמאוד אהבתי. תודה

    • 2 תגובות
    • 614 צפיות
  12. אם כן למה? תודה

    • 4 תגובות
    • 614 צפיות
  13. Started by STRENGTH,

    אני תקוע בשלב שאני בדיוק מקבל את החרב החזקה מהאישה הזאת עם החולצה האדומה והיא אומרת שהחרב זה גם מפתח משהו כזה בקיצור אני לא יודע לאיפה הולכים.? מה עושים? אני חזרתי הרבה אחורה וזה לא עזר

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  14. Started by J0HNiE,

    שלום, בהתחלה המשחק עבד מצויין, לא היה לי שום בעיות הכל עבד טוב מאוד למשל ה3 שלבים הראשונים, בפעם האחרונה אחרי ששמרתי את המשחק ואז יצאתי קיבלתי שגיאה (למעטה). וזה עבד טוב בלי שום בעיה עד עכשיו. יש לי Windows XP X64 והמפרט בצד. עריכה, ניסתץי לשחק custom game וזה עובד טוב, אבל בcamping יש בעיה, האם למישהו יש פיתרון? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  15. Started by Godmoney,

    http://www.techamok.com/?pid=2502

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות
  16. NFSMW לא זז חלק שאני שם את הפילטרים על מקסימום, אבל F.E.A.R כן זז חלק על מקסימום אז אתם רוצים לומר לי שNFS יותר כבד מפיר?

    • 5 תגובות
    • 614 צפיות
  17. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 13 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. אפטר חג שמח לכולם! השבוע יש לנו אורח מיוחד, עידן זיירמן מהבלוג הפופולארי והפודקאסט “גיימפאד”. זרמנו בכיף ויצא לנו מערכון ממש מוצלח – נקרענו מצחוק במהלכו וממנו. בפרק אנו סוקרים את פורטל 2 בהרחבה, מדברים על הדמואים של יו דונט נו ג’ק ומורטל קומבט כמולטי פלייר, יש המלצות ל3 משחקי אייפון חדשים: יו דונט נו ג’ק, סטייליש ספרינט וסקיל גיים. מבחר חדשות חמות (התקלה ברשת הסוני וכל הקשור בכך, פורטל 2, Wii 2, אנצ’ארטד 3 ועוד..) יש לנו 2 סקירות מאזינים (RIFT והקומיקס FABLES) והמון שאלות מאזינים. אז תרגישו חופשי להקליק ולהאזין, אנחנו נשמח לשמוע פידב…

  18. Started by Toxin II,

    אהלן, לאחרונה, לאחר התחבטויות והתלבטויות, החלטתי שכן לקנות את המשחק הזה [רק לשם הנוסטלגיה...שיחקתי בUT99, בUT2K4 כ"כ הרבה זמן שזה פשוט פספוס להחמיץ גם את זה]...ועם זאת- החלטתי, כשיקול אחרון, לבדוק מה מצב הקהילה בארץ... האם יש קהילה בארץ למשחק? [ויש לי חששות בעקבות מחירו הגבוה של המשחק, והעובדה שיש משחקים בולטים יותר בשוק כרגע], ומבחינת פופולאריות ברשת- האם יש עם מי לשחק? האם אין בעית מחסור בשחקנים? תודה לכל מי שיענה...

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  19. התקנתי את המשחק הענק הזה והוא פועל והכל סבבה אבל יש לו קצת קירטועים אז רציתי לדעת איך אפשר לשנות את הרזולוציה ובכלל את כל האפשרויות הגראפיות? יש קובץ כזה בתקייה של המשחק שנועד לזה אבל משום מה זה לא נשמר! אודה לכם מאוד אם תעזרו לי!

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  20. טוב אז ככה שיחקתי בKINGDOM HEARTS כבר די הרבה ואני חושב שאני לקראת הסוף אבל אז נתקעתי חשבתי שצריך ללכת להגרבה (העולם שלך הלדין)ולנצח תבוס החדש שהופיע והוא ניצח אותי לא משנה כמה חיזקתי תדמות בכל מיקרה התחלתי לקרוא בגימספוט והבנתי שזה בוס לא חובה ואין לי עצבים לחזק תדמות יותר וגם אין לי תרופות וכו חזקות ככה שמה לעזזל עושים אחרי שמנצחים תמכשפה שהפכה לדרקון ניצחתי אותה ואני לא יודע מה אני צריך לעשות כדי לסיים תמישחק? עריכה- סיימתי תמשחק

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  21. Started by fish123,

    לאחרונה יצאו כמה כותרים לWWII, כמו Brothers in arms וCall of Duty 5, אבל מה באמת עדיף? יש גם את סדרת באטלפילד ועוד הרבה משחקים, אז איך אני אדע מה הכי כיף ומה כדאי לשחק? נ.ב. קיבלתי את Brothers in arms החדש limited edition אבל אני לא יודע אם כדאי לשחק בו, מה אתם מציעים לעשות? ;D

    • 0 תגובות
    • 614 צפיות
  22. Started by enzo,

    • 3 תגובות
    • 614 צפיות
  23. ??

    • 1 תגובה
    • 614 צפיות

דיונים חדשים בפורומים