עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. לא יודע אם פירסמו את זה קודם, אני בכל אופן לא ראיתי את זה עוד. הציגו את המשחק קצת, יותר את המנוע אני חושב, בסרטון הבא: נראה לי שהפעילו את זה על ה 8800GTX, אני שמעתי רק 8800, לא GTS/X. אז כנראה שהוא יעבוד טוב לכל מי שיש את הכרטיסים האלו מחכה לראות איך הוא יראה באמת.

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  2. Started by uzana2004,

    אני מחפש אתר שבו יש את כל הPATCH של WOW. אני מדבר על הפאצ'ים הישנים או לחלופין את הפאצ' של 1.8.2 (עכשיו יש לי 1.8.0). אל תגידו לי למה אני לא מעדכן להכי חדש דרך העדכונים האוטמטיים...מי שיכול לעזור שיעזור.... תודה רבה... עריכה: גם 1.6.1 יהיה טוב...תודה רבה...

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  3. יש פאטץ' שמתקן את זה?

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  4. Started by 2130TOMER,

    שלום לכולם יש לי מחשב חדש והכול ויש לי ויסטה איך אני יכול להפעיל את מצב האולטרה באפקטים שמעתי שצריך לעשות את זה לא בתוך המישחק מישהוא יכול בבקשה להסביר לי תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 623 צפיות
  5. כי זה עומד על 106 סיבובים [ ] שזה בערך 3 שעות נסיעה רצוף [ ] חיפשתי בכול ההגדרות ואני לא מוצא איך להחליף. תודה.

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  6. יש איזו שיטה מיוחדת?? משהו עם הקוצים שם????

  7. Started by DS,

    אז ככה התחלתי את המשחק והתחלתי מפה אחת. עכשיו מה אני עושה?? הולך לסינים האלה והורג אותם?! קיצור לא מבין את המשחק בכלל

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  8. Started by ROYAL125,

    חזרתי לשחק אחרי תקופה ושאני מפעיל תמשחק המחשב "נכבה" ונשאר ככה עד שאני לוחץ ריסט ואז רק הוא מפעיל את עצמו מחדש מעבד 1.7 זיכרון-512 כרטיס מסך-גיפורס 6200 במפרט המשחק רשום ממעבד 1.2 ומעלה מישהו יודע מה אפשר לעשות

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  9. Started by roie13,

    היי יש לי בעיה עם המשחק אני לא יכול לשחק עם אנשים ברשת אולי בגלל ראוטר או שאני לא יודע אבל אמרו לי שיש תוכנה שקוראים לה HAMACHI שדרכה איך שהוא אפשר לדחק עם אנשים אז בבקשה תעזרו לי עם זה

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  10. Started by ryu,

    המשחק כל הזמן מתנתק לבדו מהשרתים אני משחק בשרתים של WIGLE.... מישהו מכיר את המשחק בכלל? ויודע מה לעשות? פעם זה לא היה רק בחודש האחרון ;D

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  11. Started by firo_alex,

    בקיצור אחיים שלי אני חייב שם מישתמש לCounter-Strike 1.6 קנבו לי ואולי מישהו שפרש יכול להביא לי את המישתמש שלו אני לא יכול בלי המישחק אני מישתגע תעזרו ליייי :'( אם מישהו יכול להביא לי אני יודע לו מאוד ICQ:310966276

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  12. בהתחלה המשחק נראה לי חרא אבל בהמשך הוא דווקא נחמד עכשיו הוא רץ בסדר אבל עם תקיעות בגלל שיש לי מחשב עגלה חח.. מה ההגדרות שאתם ממליצים לי עליהם? אני משחק עם AA מופעל 1024x768 medium textures ובמשחק עצמו עשיתי anistropic x2 והכול on חוץ מsoft shadows איזה הגדרות הכי משמעותיות מבחינת ירידה בביצועים? המפרט בצד

  13. Started by QQQ,

    אז ככה... יש לי מקורי אבל אין לי כוח כל פעם להכניס את הדיסק (נשמע קצת שקרי, אבל סמכו עליי) והורדתי קראק כדי שאני לא אצטרך להכניס דיסק אבל עכשיו המשחק לא עובד בכלל. מישהו יכול להעלות לי לראפידשאר בבקשה את הקבצים "BF2.exe" ואת "CoreDLL.dll" (הקבצים המקוריים, לא קראק.) מקווה שזה מותר...

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  14. יש לי את manager 99 של ea שקניתי בזמנו אז בא לי לשחק בו התקנתי והוא רושם שאי אפשר להפעיל בוינדוס XP רק 95\98 איך אני בכל זאת יכול לשחק בזה על וינדוס XP? תודה.

    • 2 תגובות
    • 623 צפיות
  15. Started by simonsix,

    לא יודע מה איתכם אבל אני כבר די התייאשתי מלחכות לעדכונים מחברת bethsoft לגבי הפיתוח של המשחק הזה. תאריך היציאה לא ידוע למרות שצויין שישוחרר ב Q4 2008 שזה בעוד שנה בערך. מספר כתבות ברשת ציינו בקצרה על חוויות מהדמו אבל די במעורפל כך שלא השתכנעתי שאכן ראו את הדמו. קיבלתי היום לינק לסקירה די רחבה על רשמים מהדמו : http://www.gamebanshee.com/previews/fallout3-1.php עוד דבר,לא יודע עד כמה זה הגיוני,מקווה שכן,באתר של וודוו-אקסטרים (IGN) רשום בתאריך היציאה - Release Date: 2008-03-01 http://ve3d.ign.com/articles/news/game/568806/PC/Fallout-3 (באמצע העמוד מימין ) :

    • 0 תגובות
    • 623 צפיות
  16. Started by lader,

    איך אני הורג את הדוקטור אחרי שהמקום עולה בלהבות?

    • 1 תגובה
    • 623 צפיות
  17. Started by talvanono,

    לאחר שהגדרתי את המקשים כרצוני בפעם הראשונה ניתן לשחק במשחק...אך לאחר שיוצאים ממנו לא ניתן לחזור והמחשב תוקע את המשחק רק לאחר שמוחקים את הקובץ ההגדרה של המקשים מהתקייה של הnba ניתן לשוב ולשחק בו אך עם הגדרת המקשים של המשחק ולא מה שהגדרתי לו. יש למישהו פתרון???

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  18. הי נכון באובליביון, כשלוחצים טאב, זה מחולק עפ"י קטגוריות? אחת זה איש כזה, אחת זה נוצה, סכין ועוד משהו... מה כל אחת אומרת? תודה

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  19. מי שרוצה שיתן שם שלו קבוצה שהוא רוצה ואיי סי קיו ואנשים רציניים

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  20. Started by Tomerb1,

    אני צריך בבקשה המלצות ל2 סוגים של משחקים 1)אסטרטגיה 2)פעולה באסטרטגיה חובה שיהיה אפשרות לשחק ברשת ואני לא רוצה איזה משימות וכאלה אני פשוט רוצה לשחק עם חברים שלי ברשת [ברשת ביתית יש לי 2 מחשבים שיכולים להריץ דברים כבדים] משחקים כמו Command and Conquer 3 Generals וכו'... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  21. Started by Yehudaa,

    הורדתי את דום בגירסה המלאה והחופשית שלו אפילו ה"קוד" עובד כמו שצריך. יש לי כרטיס קול מובנה בלוח האם וגם וכרטיס קול חצי מקצועי של m-audio audiophile 192 בסטאפ של המשחק ניסיתי את כל הגדרות של הסאונד ושום דבר לא עובד ממש , גם בלוח האם(כמובן שהגדרתי בווינדוס בהתקני השמע עם איזה כרטיס לעבוד בשני המקרים) רק שבחרתי סאונד בלסטר שומעים את הסאונד של המלחמה (וללא מוזיקה) והסאונד ממש מקרטע עד כדי שאי אפשר לשחק אם יש למשהו פתרון מושלם אשמח תודה יהודה.

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  22. Started by דניאל נ,

    הורדתי אותו והמשחק פשוט מאכזב , גרפיקה מחורבנת היה לי בו איזה 90 FPS , עלילה מגעילה והמלצות לא מושקעות וסתם מחורבנות הכלי נשק גרועים עוד יותר

  23. שלום לכולם , לא מוצא איך אפשר לבצע UNINSTALL מסודר למשחק הזה. מותקן אצלי המשחק ( אורגינל) + חבילת ההרחבה. לא רואה בתפריט הראשי ולא ב WINDOWS XP אופציה להסירו. גם דרך ADD REMOVE PROGRAMS הוא לא נותן. אודה לעזרתכם

    • 1 תגובה
    • 622 צפיות
  24. Started by tulicooli,

    רציתי לשתף אתכם במשחק דפדפן שאני משחק בו העלילה: בעולם אחר, בדיוק לפני 200 שנה מעכשיו, הייתה ממלכה אחת ששלטה על הכל ביד נדיבה ורכה. אך משהו השתבש, אף אחד לא יודע מה ולמה, פתאום מחשבתם של אנשים החלה לשתבש, הם הפכו ליצורים אכזריים וחסרי רחמים שרצחו באכזריות כל דבר שעמד בדרכם. יודעים כי היה משהו או מישהו ששמו היה קרמרגון. לא בטוח מי זה או מה זה, מה שידוע זה שזה החל לקחת שליטה, כל מקום שהוא והנתיניו כבשו נהיה לשממה חסרת חיים. כל מי שרצחו קם חזרה לחיים כלוחם בכוחותיו של הקרמרגון. הממלכה ששלטה באותו הזמן החלה לגייס אנשים למלחמה כנגד האויב הנורא, כוחות האופל בהנהגת קרמרגון. התחוללה מלחמה נוראית, ההפסד היה של בני האדם. כל מי שיצא לקרב לא חזר, מעטים נשארו בחיים והצליחו לברוח למקו…

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  25. Started by extra,

    ההתקנה מגיעה ל-11% ונתקעת בקובץ ! TRACKS\STREAML5RA.BUN. הוא לא מצליח להעביר אותו מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות

דיונים חדשים בפורומים