עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by dog_foot,

    קניתי מסך רחב (206BW) אבל אני לא מצליח למצוא משחק שתומך בזה טוב, CS:S תומך וזה סבבה אבל ניסיתי משחקים אחרים למשל FEAR והוא לא תומך במסך רחב וגם לא ברזולוציות.. שבעייתיות למסך רחב.. אשמח לקבל עזרה במציאת משחקים למסך רחב..

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  2. החברה היפנית שמוכרת בעיקר תודות למותג של סוניק הקיפוד (וגם סדרת משחקי Yakuza) עומדת להפוך לבעלת הבית החדשה של Rovio הפינית - שהביאו לחיינו את Angry Birds לכתבה

  3. Started by guyhhh,

    אני צריך קודים לפתיחת כל הרכבים במשחקים האלו ואם אפשר אל תתנו לי אתרים כי אני די מסתבך באינטרנט אלא תביאו את הקודים עצמם . תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  4. Started by sh2006,

    החזרתי את וינדוס אקס פי 64 אחרי שימוש בויסטה. אני צריך להתקין את קרייסיס בשנית מישהו יודע היכן נמצאת התקיה עם השמירות?.. לא בא לי לשחק מההתחלה תודה! ??...

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  5. Started by -LosNir-,

    היי אני מחפש משחקי Adventure Quests מצחיקים כאלו, בסגנון של The Neverhood. יש הצעות למישהו?

  6. Started by LazyBurger,

    המשחק שוחרר לטורנטים כבר לפניי יומיים, אני קניתי (שששששש.), התרשמתי, ונתקעתי >.< לא יודע אם יש כבר אנשים אחרים שמשחקים בזה אבל אם כן, איך אני משיג את העבדים הכחולים? מצאתי את המערה שלהם אבל לא יכול לעבור את הקו ההגנה הירוק =[

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  7. Started by ilay22,

    קחרי סאגה ארוכה של לגרום למשחק לעבוד אחרי שקניתי אותו ב direct 2 drive מגיע הפרק הבא - הלייב עדכן את עצמו לגרסה 3 (אני חושב..) ועכשיו הוא בכלל לא עולה עם המשחק מה שאומר שכל הסייבים שלי נמחקו ויש לי אפשרות רק למשחק חדש יש דרך לגרום ללייב שוב לעלות?

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  8. ההרפתקה החדשה של לארה קרופט תתרחב אל ה-PC בסוף החודש הנוכחי, ועכשיו אנחנו יודעים לאיזו מערכת מינימלית נזדקק בכדי להריץ אותו Rise of the Tomb Raider היווה את אחד מהמשחקים המוצלחים יותר אשר הושקו בתקופת סוף שנת 2015, ובקרובתקופת הבלעדיות שלו לקונסולת ה-Xbox One תיפסק (לאחר כחודשיים בלבד), והוא ינחת גם בפלטפורמת ה-Steam לטובת כל בעלי המחשבים האישיים. להלן המפרט החומרתי המינימלי שצטרכו להעמיד בכדי להנות ממנו. הדרישות הבסיסיות הרשמיות מדברות על מעבד Core i3-2100 כפול ליבה של אינטל או מקביל שלו מבית AMD (אנחנו מעריכים שמדובר במעבדי Phenom X3 ומעלה, וכמו כן כל דגמי ה-APU מרובעי הליבות וכל דגמי ה-FX), מערכת חלונות 7 בגירסת 64 ביט או עדכנית ממנה, זכרון RAM בנפח 6GB או יו…

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  9. יש לי את המשחק והוא עולה לי ואני אפילו מצמליח לשחק ב-2 משימות הראשונות בהתחלה אבל פתאום הוא קורס לי . הכרטיס מסך שלי זה X800 GTO2. יכול להיות שזו הסיבה? הכרטיס בכלל אמור להיות מסוגל להריץ את המשחק או שאני סתם מנסה?

  10. היי היה משחק שבו אתה שולט על ספינת מלחמה במלחמת העולם השניה ואתה כול הזמן משפר אותה שכחתי איך קוראים למשחק הזה,אני מחפש אותו בנרות

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  11. Started by 246810,

    האם המשחק NBA יכול לפעול לי במחשב נייד של LG מדגם E310 עפ כרטיס מסךMG 8200

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  12. נכנסתי למשחק התחלתי לשחק ופתאום אני חוטף ת'שגיאה הזאת

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות
  13. Started by Ghosthunter,

    MU ISRAEL השרת שלהם נפל או מה???? והאם זה קורה לעיתים דחופות(שתחלתי לשחק לפני יומיים)? אני גם לא יכול להשתמש ברגיל(הוא אומר לי שיש בעיה בסיסמא) עוד מישהו נתקל בזה?

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  14. Started by sahargt,

    אני יודע זה משחק ישן אבל החלטתי הגיע הזמן לסיים אותו אני תקוע בשלב שאני צריך להרוג את הדרקון אם הבליסטרה אבל אני יורה לכול הצדדים אבל שום דבר לא קורה לא מצאתי את הדיון הראשי

    • 2 תגובות
    • 626 צפיות
  15. ישר מהQUAKECON 2007 נאמרו הדברים הבאים: "First up, Hollenshead revised the release date of Quake Wars: Enemy Territories. Instead of "when it's done," the game is now set for October 2. However, Hollenshead did not say if the date would apply to the console editions of the game, and he only showed the regular and collector's edition PC boxes in his presentation."

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  16. Started by rroonnii,

    השלב הזה מעצבן איך אני מצליח לעבור אותו? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 626 צפיות
  17. Started by eLeVaTor,

    ברזולוציה של 1024 * 1280 כמה FPS ייתנו ה: GeForce 9800GT GeForce 9800GTX +GeForce 9800GTX האם יורגש הבדל בין השלושה ברזולוציה הנ"ל, ואיך המשחק ירוץ בכלל עם הכרטיסים האלה?

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  18. Started by razoli,

    אני מכניס את הדיסק ומקבל הודעת שגיאה שadvap132.dll לא נימצא באיזה שהוא קשר דינמי אם מישהוא יודע איך לפתור את זה אני אשמח

    • 5 תגובות
    • 626 צפיות
  19. Started by The-Fox,

    אז ככה יש את המשחק מכות הזה Guilty Gear XX #Reload עכשיו שאני מנסה להתקין אותו אז הוא רושם לי את ההודעה הבאה: There is not enough space on disk זאת הודעה שמגיעה מ Windows Installer עכשיו ניסתי להעביר את המשחק מהסידי להארדיסק וזה לא פתר את הבעיה, מה לעשות ? כמו כן חשבתי על לפתוח את הקובץ MSI שהוא כ 570 מגה והוא בטח מכיל את כל המשחק , אבל אני לא יודע איך לפתוח אותו.. תודה לכל מי שיעזור :-)

  20. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    למישהו יש מושג מתי יוצא Tropico:Pirate Cove???

  21. Started by gidon90,

    אני בתהליך קניית מחשב(כבר כתבתי פה) שאלה לי אליכם!!!! ניראה לי שהדבר היותר קריטי במשחק הוא הכרטיס מסך. באיזה כרטיס מסך אתם משתמשים ??? האם חייבים לקנות את ההכי טוב ויקר בשביל המשחק WOW??? ושוב תודה רבה על עזרתכם. אני מחפש משהו עד 1000K אבל רציתי לדעת מה הכי נפוץ אצל שחקני המשחק ולא כדי לבנות עכשיו מפרטרק כדי לקבל רושם מה עדיף לי אח"כ אני אעשה חשבון מה כדאי לי ומה ממולץ מול פורום מפרטים. אז שתפו בבקשה באיזה כרטיס אתם משתמשים?

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  22. אנשים יקרים של פורום זה, אנא אני זקוק לפחות לשמירה אחת מכל אחד המשחקים הבאים: CNC3,STALKER, UNIVERSE AT WAR, FEAR ,WORLD IN CONFLICT, ועוד משחקים שיש לכם שיצאו ב2007. חשוב, במידה וזה אפשרי שהאיזור שיופיע אחרי השמירה יוכל להראות בוודאות אם יש AA או אין AA ואיזור מוצלל, דהיינו איזור שיש בו הרבה צל מאוביקטים מסוימים, איזור למקום כזה יכול לכלול למשל גדר+מספר אנשים נלחמים זה בזה. הסיבה לשמירות זה מסע ומתן עם ATI במטרה לפתור את בעיות הAA שאנשים מתלוננים עליהם, כל אחד יכול להביא לי תשמירות שלו ללא תלות במחשב ובכרטיס מסך שברשותו, תוכלו גם ליצור כמובן קשר בפרטי.

  23. Started by Andrey22,

    השגיעה מופיעה כאשר אני נכנס למשחק דרך קובץ ההפעלה שלו(EXE). "error compiling vertex shader VSShaderpool"

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  24. Started by tamir2,

    שלום לכולם! רציתי לדעת..מי הקלאן(קבוצה) הכי טובה?? שמעתי ש sk הם הקבוצה הכי טובה נכון.? עם לא אז מי.?? וגם למישהו יש סרטון של sk או קבוצה אחרת טובה?? יאני שהם תותחים!..

    • 0 תגובות
    • 625 צפיות
  25. Started by omri_ro,

    האם ניתן איכשהו שנות שהכפתור השמאלי בעכבר יהיה כפתור הבחירה?

דיונים חדשים בפורומים