משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום משום מה שני המחשקים הנ"ל כשאני מעלה אותם ברזולוציה גבוהת מ- 1024 על 768 אני מקבל פתאום מסך שחור שקודם לא היה לי אותו! אני לא יודע אם זה קשור אבל הדבר התחיל מאז ששיחקתי בNFSU2 ויצאתי מספר פעמים מהמשחק לWIN(בלי לסגור אותו) ואז חזרתי אליו. במשחקים אחרים בדקתי את זה ואין את הבעיה הזאת והם פועלים גם ברזולוציה גבוהה(לא שיחקתי כי להריץ את המשחק המחשב שלי לא יסחב) משהו יודע אך אני יכול לסדר את זה(נשאתי למחוק ולהתקין שוב את המשחקים לא עבד) המפרט שלי אם צריך AMD 3000 1G זיכרון 6600GT כרטיס מסך תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
האם הכרטיס מאוד חלש? מפרט בצד.. הכל על LOW בלי פילטרים ובלי כלום וממש המשחק זז לאט הוא מאוד כבד?
-
- 6 תגובות
- 629 צפיות
-
-
איזה משחק אסטרטגיה עכשווי (חדש),יכול לעבוד על המחשב העגלתי הזה: AMD Barton 2500 512MB RAM Geforce 6600GT תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
יש אתר כזה...בעיקרון אני מתעניין במרוצים... אני לא מחפש TOP 10 או משהו בסגנון... אני מחפש רשימה איכותית... גם של כל המשחקים זה יהיה טוב..
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
האם אפשר לשחק בUnreal Tournament 2004 בלי לשחק ברשת (משימות רגילות) ? או שזה רק ברשת ואין אפשרות לשחק רגיל? תודה, שיר.
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
איך עושים את זה ? לא צריך HDR מעדיף AA ... (מחשב שני) תודה. נ.ב : אני זוכר שהיה דיון כזה פעם, רק שהחיפוש לא מצא כלום .. אז פתחתי חדש.
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
זה לא משחק ישן, הייתי בטוח ששיחקתי בדמו שלו כבר לפני שנהף זה מתחיל בחוץ כזה ואז נכנסים למערה?
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
יש לי בעיה בעיההההההההההההההההההההההה יש לי קרתי מדריך על יצירת סקינים וכתוב לי שם Open the AvP2 project file. Locate Skins/Characters in the Textures tab and select the skin you want to edit (.DTX). מה אני צריך לעשות אני מצתי איזה משהו בתיקית avp2 אבל הוא ריק אני צריך למצוא משהו שיש בוא את הסקינים עם משהו לא ידע על זה ורוצה את זה ועם יגלה איך ומה עושים אז זה האתר (קודם תורידו את התוכנה ואת העידכון יש שם קישור שניקרא AvP2 tools מוביל אותכם לאתר שממנו תוכלו להוריד את התוכנה) http://www.planetquake.com/skindom/tutorials/avp2edit/index.shtml
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
מי רוצה לשחק נגדי במשחק DR vs AK במולטי? 155302208
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום אני משחק כבר קרוב לשנה במשחק אסטרטגיה שלפי דעתי הוא הטוב ביותר שיצא אי פעם ונקרא Supreme Ruler 2010 ועכשיו לעיניננו בעת עידכון המשחק לאחר העידכון היחידות ודמויות נוספות מופיעות לי כריבוע לבן קראתי על כך והבנתי שכנראה החברה גרמה לכך שלמי שאין גירסאה אורגינלית זה קורה או משהו שכזה ואם רוצים לפתור את התקלה יוצרים קשר עם החברה במייל ואז הם אומרים לך מה לעשות אך מכיוון שהסיסמא שלי לא בדיוק אורגינלית אני לא יכול לעשות זאת השאלה היא האם משהו נתקל בבעיה זאתי והאם ידוע לו כיצד לפתור זאת
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הקאונטר סטרייק. קניתי מיקרופון, חיברתי אותו, והוא עובד יופי בסביבת הוינדאוס. אבל לא עובד בכלל במשחק עצמו. ניסתי לבדוק אותו דרך ההלף לייף (יש אייקון מיוחד לכך), ושם הוא גם עובד. אין לי מושג מה הבעיה. למישהו יש? אנא עזרו לאדם במצוקה..........
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
splinter cell double agent.. שלב 3(שלב אחד אחרי שברחתי מהכלא) הוא מביא אותי למחבוא שלו,אני נכנס למבוך הזה לוקח את מה שבכספת.. עולה למעלה עושה את מה שצריך לעשות בגג,אחרי זה יורד לחדר שבו נמצאת האישה,מתגנב,לוקח את התיקיה ואז המשימה האחרונה שנשארה היא משהו עם הSERVER.. אני לא יודע מה לעשות.. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
לא יודע למה, אבל משום מה קפץ לי המשחק לראש. נזכרתי איך היינו משחקים בLAN בזמנו אני, דוד שלי ושני שכנים נוספים. פשוט תענוג, היה משחק גדול! למי שלא מכיר - http://en.wikipedia.org/wiki/Incubation:_Time_Is_Running_Out
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
שלום התקנתי את המשחק Need for Speed Most Wanted ועכשיו כשאני מנסה להפעיל אותו אז זה אומר לי להכניס את הדיסק הנכון והכנסית את הדיסק ה-1 מישהו יכול להגיד לי מה אני אמור לעשות? איזה דיסק להכניס?
-
- 5 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני לא זוכר עוד מקרה כזה, פשיטה של הFBI על אנשים שמריצים שרתים לא חוקיים למשחק ברשת. http://www.gamespot.com/news/6162100.html?tag=latestnews;title;2
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
זה משחק שפועל עם אמולטור ואפשר לבחור בו כמה לוחמים וזה בסגנון של גולדן אקס יכול להיות שזה אחד מהגודלן אקס פשוט עוד משהו שיעזור זה שאני זוכר שאחד הלוחמים הוא פנתר ואחד זה לוחם ענקי כזה
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
מישהו יודע מה הכתבות של השרתים שלהם? אם אני יבקש מהספק אינטרנט שלי חיבור מהיר יותר אליהם יש מצב שהמשחק יעבוד עם פחות לאגים?
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אז ככה יש לי כמה משחקים אחד מהם זה פיפא 2006 והשני זה true crime streets new york עכשיו יש לי כרטיס מסך geforce fx5200 128 מעודכן לדרייבר הכי חדש זכרון 780 מחשב פנטיום 4 2800 מגה הרץ עכשיו אני לא מבין למה המשחקים האלה מזייפים לי הולכים לי בפלאשים[קירטועים] האם זה מהארד דיסק שלי למה הוא עושה המון רעשים שאני נכנס למשחק או לדף אינטנרט וכל זה או שזה הכרטיס מסך עשה את שלו עכשיו אם זה הכרטיס מסך יש לי 350 שקל מה אתם ממליצים לי לקנות משהו טוב יותר מאף אקס?
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
מה קורה? אז הנה עוד סרטון שהעלתי הלינק:http://www.youtube.com/watch?v=oFaYBv-g5ZE אם נהנתם אני אודה לכם אם תעשו לייק תודה מראש לכולם
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
קיבלתי הזמנה לCLAN אבל אני עדיין לא מצליח לשחק CW. האם אני צריך SERVER כדי לשחק CW? לפעמים עושים CW ואז צריך סיסמא. מאיפה אני משיג סיסמא?
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
בשלב שצריך להציל את dog company מהאמבוש ואחר כך להגן על השיירה ולכבוש את הכביש...אני לא מצליח להגן על השיירה ולכבוש את הכביש יש המון טנקים גרמנים והם קורעים אותי...ולא משתלם לבנות מפעל טנקים כי זה לוקח שנה וגם צריך הרבה משאבים וגם ככה אין הרבה...איך לעזאזל עוברים את זה?? אני לא מאמין שאני תקוע בשלב 3 כולה :-X
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
לכל משחק שאני נכנס אני רואה במסך למעלה שורה שחורה וכל המשחק קצת למעטה יותר... ניסיתי לשנות לרזולומיה שלי את המשחק וזה גם לא עוזר.... יש לי gforce 4 mx440 128 mb ו windows xp profesional תעזרו לי בקשה....
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אני תקוע באיזה מקום במשימה Gasoline Alley, הגעתי למחסן\מוסך שמתקיפים אותי מלא אנשים אני הורג את כולם ואז במפה מסומן לי להגיע לאיזה מקום, אני הולך לשם אבל אני לא יודע מה לעשות, צרפתי תמונה של המקום, אז מי שיכול לעזור לי.... תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום לכולם, ראיתי שיצא שר הטבעות החדש, השאלה שלי היא האם צריך את battle for middle earth 2 בשביל שאפשר יהיה להתקין אותו? Anatoli.
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-


