משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
כבר כמה חודשים טובים לא שיחקתי במשחקים ולא התעדכנתי. אני אשמח אם תעדכנו אותי במשחקי הפעולה הכי טובים כרגע.. תודה
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אצלי זה על ההכי גבוה.. אבל זה עדין לא מרחק גדול =\ זה מעצבן.. יש איזה קובץ INI שאפשר לערוך או איזה מוד שאפשר להתקין כדי לשפר את הגרפיקה? כמו שיש הרבה דברים לאובליויון..
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
היי התלחלתי היום לשחק בNBA2005 והלחצנים בכלל לא נוחים, אז ניסיתי לשנות אותם. ניכנסתי להגדרות לחצנים שיניתי מה שרציתי ושמרתי, אני בא לשחק וזה עובד עדיין על הלחצנים הישנים מה אני עושה?, אני כבר מישתגע! תודה מראש Install
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
או שזה בכלל לסתם מירוצים רנדומאליים?
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
עזרה בשלב במשחק KANE & LYNCH בשלב שי בו משאית ענקית שדורסת את הבת? תודה לעוזרים מצפה לתשובה על תהיו כאלו מבאסיים נב כבר לא צריך בפוקס הרגתי את הנהג איך שהוא ועכשיו אני ניכנסתי אם המאית הזאת לבית כלא אין דבר יותר מגניב מזה
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
-
האם אפשר לפתוח קבוצה חדשה במשחק קבוצה משלי , עם שם חדש , חולצה חדשה ושחקנים שאני יעשה וכמובן מגרש ? [אם כן אז יש מידע?]
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
כול פעם שאני טוען משחק, העולם עצמו עולה, אבל כול השאר תקוע. (אויבים, עלילה וכ'ו) יש לי אפשרות לזוז בחופשיות, אבל כול הדברים האחרים תקועים במקום כמו אבן. יש איזה פיתרון לבעייה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
האי סי קיו שלי: 212589902
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
משהו מאד מוזר קורה פה סיימתי 2 משימות ב-ACT1 (בשניה בסוף עולים על מסוק) ובאופן מאד מוזר לא מופיע לי ACR2 ואין לי עוד אף משימה מה זה הדבר הזה?!
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
לפני שאני מבצע פירמוט למחשב אני רוצה לשמור את השמירות של המשחק HL2 שלי. לפי מה שהבנתי את התיקיה הבאה צריך לגבות: C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\User\Half-Life 2\hl2\SAVE נכון? (השם משתמש הוחלף ב USER) ואח"כ בהתקנת המשחק בחלק של הרישום צריך להכניס את השם משתמש והסיסמא שנרשמתי בפעם הראשונה שהתקנתי? (ד"א המשחק מקורי).
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
יש משחק דוס שאני לא זוכר את שמו, אבל אני זוכר מה בערך היה אפשר לעשות בו, אז תגידו לי אם אתם מכירים, ואם כן איך קוראים לו ומאיפה אפשר להשיג אותו: במשחק הזה בונים כל מיני מכונות כאלה בסגנון דומינו ראלי, כלומר, לוחקים למשל כדור שיתגלגל לאיזה מקום שיפעיל מאוורר שיזיז משהו שימשוך חבל שיצית תותח שירה את התותח ויקלע למטרה (משהו בסגנון הזה). אז אם אתם מכירים בבקשה תגידו לי איך קוראים לזה ומאיפה אפשר להשיג? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
CSS לא עולה. זה מעלה לי את מסך הטעינה: אחרי זה המסך נהיה שחור, ואז חוזר לאיך שזה היה בהתחלה. בלי מסך טעינה, רק ה-steam דלוק. ניסיתי כבר למחוק את css ולהתקין שוב אבל זה עדיין זה לא עובד... בבקשה תעזרו לי!
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
הורדתי אדמין מוד וכשאני בא להתקין הוא אומר שיש לי בעיה עם די אל אל . אם לי משהו יש מותקן על המחשב...אז בבקשה שלח לי את הקבצים המותכנים באי סי קיו . או אם למישהו אחר יש פתרון בבקשה תעזרו לי . ICQ:161371997
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
אני לפני קניה של המשחק הנ"ל, ולאור המחיר בארץ אני אקנה בארה"ב, חבר שלי אמר לי שעם הSource אני מקבל גם CZ וCS 1.6 האם זה נכון?
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
-
לפני חודש מישהו אמר שעובדים עליו ... מישהו יודע אם הוא יצא כבר ? או מתי הוא יצא ?
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
-
שלום, בכוונתי לימחוק את המשחק Doom3 מהמחשב שלי אך יש בעייה, ליפני זמן מה הייתה לי בעייה במחשב ונאלצתי לפרמט אותו, ליפני הפירמוט גיביתי את כל הקבצים שהיו לי ואחריי הפירמוט העתקתי אותם בחזרה, כולל את אלו של Doom3. עכשיו שאני מפעיל את המשחק המשחק עולה והכל עובד יופי, אבל שאני רוצה לימחוק אותו, כניראה שהוא לא אוהב את הרעיון ומסרב להימחק, אין בירשותי כרגע את הדיסק אז חיפשתי בתיקייה של המשחק קובץ Uninstall ולא מצאתי ולאחר מיכן חיפשתי בתיקיית Doom שנימצאת ב: Start --> All programs והקובץ Uninstall נימצא שם אך אינו מגיב כשאני לוחץ עליו. בבקשה אמרו לי איזה עוד דרכים יש כדי לימחוק את המשחק הזה (אולי מאתר החברה יש קובץ קטן שעושה את העבודה?) האם זה יהיה רע אם אני פשוט יעשה Sif…
-
- 3 תגובות
- 630 צפיות
-
-
היה לי ונמחק לי בטעות , ואני לא זוכר את השם
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
שלום, האם משהו מכיר תוכנה שיכולה לעשות שמירה בכל מקום בשלב של המשחק במקום ה CHEACKPOINT המעצבן הזה ??
-
- 1 תגובה
- 630 צפיות
-
-
אני מאמין שיש פה כמה שחקנים של המשחק הזה, פשוט הורדתי את גרסת ההדגמה ורציתי לשאול 1. האם למשחק יש שרתים בכל העולם או שיש כמה שרתים ראשיים? ואם כן לאיזה מתחברים חברה מהארץ? 2. האם המשחק סובל מלאגים ? 3. אם אני מתחיל לשחק אני ישר משלם? ואם תוכלו לשפוך עוד מידע אני אודה לכם פשוט אני בודק בגרסת הדמו ושם יש שרתים רק בארה"ב וכל הזמן לאגים
-
- 0 תגובות
- 630 צפיות
-
-
בקיצור אצל חבר שלי יש מחשב כמו שלי, רק כרטיס מסך יותר חלש וגם מעבד יותר חלש וממשחק פועל אצלו על MED+. זה הבעיה [מאתר אחר שכתבתי אותה]: עידכנתי את הדרייברים להכי חדשים [6.8]. ניקית אבק מכול המחשב, עשיתי בדיקה לזיכרון מעבד וכרטיס מסך, הכול נראה תקין. וזה רק במשחק הזה, אני משחק במשחקים הרבה יותר כבדים מזה ובהגדרות הרבה יותר טובות.
-
- 2 תגובות
- 630 צפיות
-
-
חבר הראה לי את המשחק ודי אהבתי. ממליץ לכם לנסות המשחק הוא משחק ONLINE וצריך רק להוריד ולהרשם בחינם. הנה קישור: http://knightonline.e-games.com.my/
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
אני מוריד את המשחק הזה נראה משהו יפה תגידו הוא עולה כסף או שהוא חינמי אפשר לקבל הסבר קצרצר על המשחק ?
-
- 3 תגובות
- 629 צפיות
-


