משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
כשאני מחניס את הדיסק לסידי רום הוא מראה לי שגיאה כזאת THE PROCEDURE ENTRY POINT CREATEPROCESSWITHTOKENW COULD NOT BE LOCATED IN DYNAMIC LINK LIBRARY ADVAPI32.DLL.
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
אני משחק במשחק ואני בשלב השני במכרה ואני תקוע באיזה קטע שאני אמור למצוא את הליבה ולהפסיק את החשמל כדי שאני יוכל לעבור על איזה שביל מחושמל ... מישהו יודע איפה זה או מה אני צריך לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
כותרת אומרת הכל...יש כזה משחק שאפשר חופשי לשחק משחקי קלפים ברשת מול אנשים?
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
שלום! לאחר התקנת המשחק הופיעה לי השגיאה הבאה{מצורף קובץ}. האם מישהו יודע מה העניין עם זה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
חייב עזרה דחוף הורדתי Need for Speed Carbon התקנתי אותו המשחק הולך חלק פועל טוב מאוד יש קטע בשלב הראשון שהמשטרה רודפת אחריך ואתה צריך לברוח למקום מבטחים הבעיה אצלי איך שאני מגיעה למקום הזה מופיעה לי הודעה כזאות "nfsc.exe ניתקל בבעיה ועליו להיסגר אנו מתנצלים על אי הנוחות" משהו יודע איך אפשר לסדר את זה
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
מישהו יודע מאיפה אפשר להוריד תמשחק למחשב...? ראיתי סרטונים שלו בyoutube משחק מזה קטלני חבל על הזממן!!!
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
-
שלום מה מצב לכבוד B&W 2 שיצא ולכבוד זה שאין לי אותו התקנתי את המשחק הראשון בסדרה הבעיה היא שהמשחק לא עולה ולא עובד למרות שזה מקורי ולמרות שלפני חצי שנה זה כן עבד על המחשב מה אני יכול לעשות תודה נ.ב צום קל למי שצם
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני חיפשתי בחנויות בארץ אבל נדה יש אולי חנויות נוספות באינטרנאט אולי גם מהעולם אבל שמקבלות כרטיס אשראי ישראלי
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני בטוח שרוקסטאר כבר יכולה להוציא תמשחק אז למה היא מחכה שנה אחרי שהמשחק יוצא לפלייסטשן ואז מוציאה אותו למחשב כבר לא יהיה חשק לשחק בזה (יהיה אבל המשחק כאילו יחשב בעיני ישן)
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
מישהו יודע אך אני מעלה רזלוציה בבקשה !!?!זה כל כך מגעיל
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אצל חבר שלי לא עבד לשנינו יש GTO2 ....השאלה שלי אם זה עוד אחד מהמשחקים הללו ש :angryfire:עובד רק על כרטיסים עם SHADER 3 ???
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
היי אני מעוניין במשחקים טובים שעובדים על ויסטה, אני בעקר אוהב משחקי מירוצים, יש היום משחקים מכות אחד על אחד? אני מעוניין בגרפיקה טובה... וכל המלצה על משחק טוב תתקבל בברכה.
-
- 3 תגובות
- 631 צפיות
-
-
מישהו נתקל בבעיה הזו? בשביל לחסוך שאלות: המשחק מקורי והפאץ' מעודכן (1.35) תודה [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
זה אותו אחד שיש ל-PC או שעשו כל מיני שינויים כמו ב-Far Cry Instincts
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בניד פור ספיד התקנתי אותו ואחרי זה אני מפעיל אותו מהקראק ולא עובד לי המשחק הוא ניכנס לקטע של מסך שחור שניה ויוצא לי ישאר מימנו מישו יודע מה הבעיה? יש לי כרטיס מסך nvidia riva tnt 2 ! תודה
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
-
מסיבה לא ברורה אני לא יכול להתחבר לבאטלוג, זה כל הזמן רושם לי שהסיסמה או האימייל לא נכונים, אז החלפתי את הסיסמה ונכנסתי לאורייג'ין בלי בעיה אבל הבאטלוג ממשיך לעשות כך.
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-
-
שלום, התחלתי לשחק HL2 ונתקלתי בבעיות בשמירות שלי. כאשר אני מנסה לפתוח את השמירה, אני מקבל הודעה שיש בעיה בזיכרון, ואז המשחק נתקע. אני בשלב עם האיש הזה שנותן את הSHOTGUN אם זה עוזר. יש לציין שנתקלתי בבעיה הזו רק בשלב הזה, מכיוון שלשני שהגעתי לשלב הזה הצלחתי לםתוח את השמירות. עכשיו אני לא יכול לפתוח אפילו שמירה אחת. יש למישהו פתרון לבעיה? תודה, אופיר.
-
- 3 תגובות
- 631 צפיות
-
-
המשחק עולה כמעט תמיד אבל כשאני מנסה להכנס למשימה הוא מתחיל לטעון אותה ובאמצע הוא מודיע לי שיש בעיה עם הDIRECTX ויוצא מהמשחק
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
משחק נחמד להעביר את הזמן כרגע השיא 73 http://www.dailyhaha.com/_flash/tower_defence_castle.htm
-
- 0 תגובות
- 631 צפיות
-
-
-
התקנתי את המשחק (הכל מקורי, הכל תקין) אבל אני לא מצליך להריץ את המשחק מהאייקון שעל הדסקטופ, רק אחרי שאני מכניס את הדיסק והאוטורן פועל ואני נכנס דרכו, לוקח שעה עד שאני נכנס למשחק, ואחרי שאני נכנס, הכיתוב מטושטש ונראה כאילו איכות התמונה ירודה ואחרי שבוחרים דמות והמשחק אמור להתחיל לפעול, מופיעה הודעת שגיאה שלא מאפשרת להמשיך לשחק. אני חושד בכרטיס המסך (ATI R9800Pro של Sapphire). אם מישהו נתקל בבעיה, או מזהה אותה ויכול להמליץ לי על פיתרון, אני אשמח. מיכאל. * אני משתמש בוינדוס XP. אם זה משנה משהו.
-
- 3 תגובות
- 631 צפיות
-
-
המפרט : פנטיום 4 3.0 ג'יגה זיכרון 1950pro בעיקר אני מתחבר לfps
-
- 5 תגובות
- 631 צפיות
-


