משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי שלושה מחשבים בבית שיש בניהם רשת אפשר להעביר וקבצים ולגלוש באינטרנט מכולם אבל שאני רוצה לשחק פיפא ברשת אז אפשר רק בין שניים מהם יש מחשב אחד שאני מנסה לשחק איתו וכל הזמן המשחק מתנתק מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אלה נתוני החומרה במחשב שלי: מעבד: AMD Athlon 3000+ 64bit כרטיס מסך: Nvidia GeForce FX5500 זיכרון: 1 Gb לוח אם: Abit KV8-MAX3 - 5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394 הארד דיסק:32EVA0 WD 120 Gb מתאם אודיו: Realtek ALC658 @ VIA AC'97 Enhanced Audio Controller windows xp home service pack 2 האם לפי נתוני החומרה האלה אוכל להריץ את המשחק?.. כי מה שקורה כרגע זה שהמשחק כאילו בא לעלות ואז הוא יוצא בחזרה לשולחן העבודה. חשבתי שמדובר בקראק אז הורדתי קראק והוא בכלל מעלה לי דוח שגיאות בעניין הפעלת המשחק.
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
http://www.gamershell.com/news/26505.html תורידו למי שאין לו אני מוריד עכשיו למנהלים אם כבר פתחו דיון כזה על המשחק הזה ועל הדמו תנעלו בבקשה וסליחה אם אכן יש דיון כזה
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
אחרי שהבטיחו לנו משחק מלא עם פרקים נוספים שיושקו אליו מדי כמה זמן, ב-Square Enix החליטו להפוך את כותר ההתגנבות החדש לאפיזודי באופן מלא, עם מחירים נמוכים לכל חלק והשקה הראשונה בחודש מרץ. ברכה או קללה? אנחנו סקרנים מאוד לראות מה ידע להציע לנו הפרק החדש בסדרת Hitman, שמבצע איתחול לקו העלילתי של חמשת קודמיו בתקווה לחזור למסלול ההצלחה הנאה ממנו נהנה עד לבואו של Hitman: Absolution שניסה לשנות את הנוסחה ולא בדיוק צלח במשימה. כעת, מסתבר שהמשחק החדש לא יציע רק סיפור חדש – אלא גם גישה עסקית חדשה, שאותה עוד לא ממש ראינו בעולם כותרי ה-AAA המובילים. המפיצה Square Enix והמפתחת IO-Interactive הודיעו כי Hitman יוצע לצרכנים באופן אפיזודי לגמרי – בדומה לסדרות משחקי ההרפתקאות המצל…
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
-
שלום! התקנתי את המשחק,לאחר תקופה הוא הראה לי שגיאה של prism3d. בעבקות כך הטעינה של המשחק ניפסקת ואין באפשרותי לשחק בו. אפשר עזרה איך לתקן את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
-
רוצים להצטרף על מהפכת טכנולוגיית המציאות המדומה? כדאי שתכינו את המזומנים, והרבה מהם אחרי המתנה של שנים באופן כללי, והמתנה של מספר ימים שהרגישה לנו כמו נצח מאז ההכרזה האחרונה – משקפי ה-Oculus Rift, בגירסתם המסחרית הראשונה, זמינים לרכישה מוקדמת. כמעט לכל דורש. חבילת הבסיס של ההבטחה הגדולה ביותר בעולם המציאות המדומה המודרני כולל את משקפי ה-CV1, חיישן לתנועת הראש, שלט להפעלת הפלטפורמה, כבלים הנדרשים לה, שלט Xbox One למשחק (עד שינחתו בקרי השליטה הייעודיים והייחודיים) וצמד המשחקים EVE: Valkyrie ו-Lucky's Tale תעלה לצרכנים…600 דולר (!), לא כולל מסכים ומשלוח. ציפינו מראש שהמוצר של Oculus לא יהיה זול בכלל, הערכה שהתחזקה עוד יותר כשהוכרזה הכוונה להתחיל במכירה מוקדמת …
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אתה שולט בטנק \ רחפת מהירה ומתמודד עם אויבים ב- 7 עולמות - רובם טנקים \רחפות יריבות כאשר בסוף כל שלב \ עולם יש בוס בצורות שונות ומשונות שאתה נידרש להשמיד על מנת לעבור שלב. משחק פשוט אבל מהנה וממכר מאוד . אם אתם יודעים מהו , תנו רמז ורצוי לינק להורדה?
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
טוב יש לי בעייה אחרת עכשיו(עוד פעם ארר)!!!! כשאני משחק במשחקים וזה זה כמעט תמיד יוצא לי פתאום מהמשחק לווינודס אני בטוח שזה לא בעייה בווינודס או בתוכנות!! מה יכול להיות מקור התופעה?
-
- 2 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אהלן.. לפני הרבה זמן פורסם פה משחק חינמי באינטרנט .. משחק מירוצים מציאותי עם גרפיקה חמודה שיש באוטו קלאצ' הילוכים והכל עובד אמיתי שוקל איזה 150 מגה ככה אולי פחות.. זה לא דמו משחק מלא שנועד לשחק רק אונליין אני מחפש אותו להוריד שוב.. יש לו אתר מיוחד משלו
-
- 1 תגובה
- 633 צפיות
-
-
שלום חברים, רכשתי את המשחק Tiger Woods PGA TOUR 2005 הוא אחלה אני מאוד אוהב אותו. יש לי רק בעייה אחת שאני אשמח אם תעזרו לי בה: הבעייה היא... כאשר אני משחק עם שחקן יריב (נגד המחשב) במכת הפתיחה היריב מעיף את הכדור ממש גבוה וממש רחוק, וכשאני נותן מכה אני מעיף את הכדור נמוך מאוד ולא כלכך רחוק... השאלה היא האם ישנו איזה מקש שמאפשר לי להגדיר לשחקן שלי כיצד להעיף את הכדור - גבוה ורחוק או נמוך וקרוב, מקווה שהבנתם... אשמח לקבל פתרון לבעייה.
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
עשיתי חיפוש ולא מצאתי כלום.. יש לי כמה שאלות בקשר למתאם רשת לפליסטישן 2 1.הוא פועל בארץ? 2.באיזה אינטרנט אפשר להשתמש בו?(כבלים ADSL מודם) 3.יש לי מודם USB האם אני יוכל להשתמש בו? 4.אני יכול לחבר אותו לבד או צריך משהו מיוחד כמו לפתוח את הפלייסטישן ולהלחים? 5.מה המחיר הכי זול שאני יכול לקנות אחד כזה?(חדש לא משומש) מקווה שתעזרו!
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
אני תקוע במשימה שאני צריך להוציא מישהו החוצה,כול פעם שאני מיתקרב עליו הוא בורח מרחק מסויים,אני צריך להכניס אותו למעלית כזאת כדאי שהוא יאאלה לחללית שלהוא ואני יהרוג אותו ויקח איזהשהו רמז שהחביאו לו בחללית,אבל הוא לא עושה כלום לא עולה במעלית או ברכב פשוט כלום?!@?@! מה עושים כבר 3 שעות אני מנסה לעבור את השלב המעיק הזה!
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
שלום! יש לי fifa 07 ואני רוצה לשחק ברשת עם חבר ואני צריך לפתוח פורטים מצאתי את הפורטים בדיסק של הפיפא : Note that if you have a firewall and want to play online, the following TCP/IP ports must be open in the outbound direction: HTTP 80 TCP/IP HTTPS 443 TCP/IP MsgConn/IM 13500-13599 TCP/IP Roomsvr 32300-32399 TCP/IP The following UDP ports must be opened for game packets, for the outbound and inbound connections Game Packets 3658 UDP News Ticker 9570 UDP הבעיה שלי היא שיש שם כאלה שזה תווח ולא רק אחד, כמו 13500-13599 ואני לא יודע איך אפשר לפתוח תווח בפיירוול של הווינדווס תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
-
מתי יוצא episode 2 ??? זה אמור להיות היום לא ?! (9.10.07)
-
- 4 תגובות
- 632 צפיות
-
-
עבודה של 10 דקות... היה לי משעמם... http://stage6.divx.com/user/IlanF/video/1436968/G-Mod:-I-call-it----The-Deleter! מה אתם אומרים?
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-
-
למה שאני מעביר בsettings ל shader 3.0 אוטומטית ה aa הופך ל disabled
-
- 1 תגובה
- 632 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
מאז העדכון רק בעיות, המשחק פשוט יוצא לשולחן העבודה, או קופא, או פשוט ניתקע. ולפעמים עושה מסך כחול. עדכנתי את הדרייברים, את הפאנק באסטר. אין לי כבר מושג מה לעשות. עוד משהו נתקל בזה?
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
היי, הורדתי את החבילת הרחבה, התקנתי אותה, אבל כשאני מגיע לקנות מכוניות חדשות אני לא מוצא את המכוניות שהורדתי... צריך למצוא שוב סוכנויות רכבים? או שהרכבים אמורים להיות ישירות בסוכנויות הרגילות?
-
- 3 תגובות
- 632 צפיות
-
-
http://www.crysisdemo.com :s07:בידיוק שנשארו שעות ספורות, דחו (נכתב ממחשב DELL מסדרת XPS מהמיטה בן דודתי קיבל לכבוד תחילת הלימודים באוניברסיטה וילד המחשבים של המשפחה נדרש להתקין מע' הפעלה)
-
- 5 תגובות
- 632 צפיות
-
-
טוב שיחקתי במשחק הזה כבר 4 פעמים ועכשיו יש לי חשק שוב פעם לשחק בו... העיניין הוא שבפעם הראשונה כששיחקתי בו יצרתי ערפד מדהים עם כוחות חזקים במיוחד... אבל לא סיימתי את המשחק כי הוא ניתקע לי לפני הסוף... ובפעמים האחרות יצאו לי ערפדים בינוניים כאלה... לא משהו מהמם... איך אני יוצר את הערפד הכי חזק עם הכוחות הכי משוכללים שאפשר? ואגב... לא קשור.. אבל למישהו יש מושג עם יש שמועות או משהו לגבי תיכנון למשחק המשך?
-
- 0 תגובות
- 632 צפיות
-
-
אני הגעתי לסוף שלב 10 איפה שאני צריך להחיות שם את האיש (CPR) והוא החליט לא לעבוד לי והוא תוקע את המחשב ואז לאחר כמה שניות המסך לא מקבל נתונים (יש הודעה כזאת במסך) וזה קורה רק שם למישהוא יש פיתרון
-
- 2 תגובות
- 632 צפיות
-


