עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by adir121984,

    בס"ד שלום, כמה שאלות בקשר לאוןליין של nfs mw מישהו יכול להסביר לי איך זה הולך? כאילו צריך עוד חבר או שלא?? יש חדרים? וכו'. תודה ויום נעים...2יי2י

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  2. Started by uzi_sch,

    לא ממזמן גיליתי שיש גרסת PC למשחק puzzle quest- challenge of the warlords. אחרי 10 שעות ששחקתי מסתבר שהוא ממכר רצח! אווווף! הכי מפתיע זה העולם וכמות האלמנטים של RPG שיש בו. הוא אומנם נראה כמו PUZZLER טיפוסי אבל הוא כל כך מעבר לזה שזה אשכרה מרשים!! שווה לנסות אפילו אם אתם לא מתים על הסגנון. הינה כמה תמונות כדי לפתוח את התאבון: http://www.infinite-interactive.com/puzzlequest/screenshots.php הינה סיקור וידאו של המשחק בגרסת הקונסולה PSP (זה מה שמצאתי): http://www.gametrailers.com/player/18441.html

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  3. Started by gilloze,

    שלום המשחק מותן אצלי במחשב אכשיו אני מנסה להתקין תהרחבה תיראו מה זה אומר לי http://img294.imageshack.us/img294/8228/untitledcd1.jpg

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  4. Started by artyom,

    אני כמעט בטוח שאני קונה DS ואני רוצה שתציעו לי משחק אחד שבאמת יקח לי מלא זמן לעבור אותו, או משחק שאפשר לשחק שוב ושוב... (כמו משחקי מרוצים טובים, WORMS וכאלה, אתם יודעים, שמחזיקים מלא זמן) תודה, ואם אפשר אז מהאתר הזה http://www.mediagame.co.il/category.asp?id=151 תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 638 צפיות
  5. Started by CyberBot,

    לוח אם:MSI MS-7222 מעבד:Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz, 3200 MHz כ.מסך:OB 64MB זיכרון:(446MB(512-64 ארסרטגיה(עזבו התסבכתי)

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  6. Started by kfirlion,

    שלום, אני משחק ב-CSS וזה עושה לי כל מיני קווים מוזרים על הרקע, כמה דקות אחרי שאני משחק בנוסף לזה כל פעם שאני נכנס למשחק זה מאפס לי את ההגדרות של הגרפיקה, חשבתי זה בגלל הפירמוט שעשיתי לוינדוס כאשר ה-CSS היה בכונן D ועשיתי רק ל-C ואז חשבתי שזה בגלל זה ובעקבות זה מחקתי את את הקונטר סטרייק (זאת אומרת כל מה שיש בסטים) ואחרי שהתקנתי פעם נוספת זה ממשיך לי בבעיה, האם אתם יודעים מה הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 638 צפיות
  7. חייבת להיות דרך לבטל את זה לא ?? (WIN XP דריברים הכי חדשים + גירסת משחק 1.2 על כרטיס X800GT). תודה מראש . [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 638 צפיות
  8. האם זה נכון? לפי Gamespot המשחק אמור לצאת מחר, 3 בפבואר 2009?

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  9. Started by oferparnasa1980,

    התקנתי את המשחק the darkness 2-skidrow העברתי את התיקייה של skidrow לתיקייה שבה התקנתי את המשחק. אבל אני עדיין מקבל הודעת שגיאה...

    • 3 תגובות
    • 638 צפיות
  10. Started by intel suck,

    עברתי כבר את שלושת הבוסים הראשונים אני שולט בשלושת האזורים ובחלק מהאזור הרביעי ועדיין לא נפתחו לי מלא מכוניות המכונית הכי יקרה שיש לי בינתיים זה השברולט קורבט איך אני פותח את שאר המכוניות?

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  11. מה דעתכם על המשחק הזה שהולך לצאת בעוד כשבועיים .. ? שווה הורדה .. נראה דווקא סבבה .. הנשק נראה חבל על הזמן בסרטונים .. אבל מצד שני זה נראה מאוד עתידי..

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  12. Started by destinyy,

    http://www.esl.eu/eu/euro-series/summer2013/codbo2/groupstage/rankings/ שלושה נציגות ישראליות!! כל הכבוד לנו

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  13. Started by Talool,

    שלום לכולם ניסיתי היום להתקין את גרסת ההתקנה אבל כאשר אני מנסה להתקין גרסת ההרחבה דורשת ממני להקתין את פאטץ 1.7 של fear הראשון וכאשר אני מאשר להתקין תפאץ הוא רושם לי תשגיאה הזאת http://tinypic.com/fullsize.php?pic=4tznbdu תודה רבה לכל העוזריםם!!

    • 4 תגובות
    • 638 צפיות
  14. Started by chenc,

    שלום! הבנתי שיש קצת בעיות חוקיות עם העניין הזה אז... תודה מראש לכל מי שיעזור לי, חן. ---- ההודעה נערכה ע"י אחראי הפורום ----

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  15. המשחק מאוד יפה עכשיו אני משחק בו קרוב לאיזה שעתיםם ואז קופץ לי מסך כחול בלי שרשום בו כלום ואז אני עושה ריסט ואז יש לי הודעת שגיעה בוינדוס הנה זאות הההודעה [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  16. כל פעם שאני משחק בוורקרפט 3 אחרי זמן קצר של 20 דקות פחות או יותר הוא סוגר לי את המשחק וכותב לי את השגיאה הבאה: http://img302.imageshack.us/my.php?image=fatalerror8kg.jpg מה אני עושה?????????????????????????????????

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  17. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.edgefiles.com/file.x?id=/games-fusion.net/www/demos/callofduty/CodUO_SP_Demo.zip לא יודע אם נתנו את זה כבר אבל הינה לכם לינקים להורדה של הדמו של המשחק החדש ההמשך של קול אוף דיוטי אני מוריד עכשיו

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  18. היגעתי לשלב של הבנק חיסלתי את כל השומרים ואנני לא יודע לאן הולכים

    • 5 תגובות
    • 637 צפיות
  19. Started by malcolmx9,

    נמאס לי מ-world of warcraft, ואני רוצה לחזור ולשחק במשחקי FPS כמו תמיד. יש לי call of duty 2 מקורי, אבל אחרי שחרשתי על הסדרה, אני רוצה לנסות משהו חדש. אני מחפש בעיקרון רק מולטיפלייר, סינגלפלייר לא מעניין אותי. קניתי BF2, ולא אהבתי בכלל! אם יש משחק חדש ומומלץ, אני אשמח לקבל המלצה

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות
  20. כל תנועה מהירה שעושים עם העכבר ף גורמת לכך שרואים מטושטש זה ככה המשחק או משהו בהגדרות?

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  21. Started by yoyo_shir,

    תשמעו, אני בתור גולשת פה בפורום רוצה להביע דעה. תראו אני נכנסתי פה לקקהילה לפני חודש והיו אנשים שעזרו לי בקשר לקניית מחשב. מאז הבנתי שיש פה אנשים מקצועים ונבונים. בעקבות קניית המחשב החדש - נכנסתי לפורום משחקים - ומשחקים הוא התחביב שאני אוהבת. בהתחלה שאלתי מתי יוצא המשחק "ביושוק" לTL , נעלו לי את האשכול. אח"כ שמתי כתבה מענינית מגיימר - והאשכול נמחק. אח"כ שאלתי על דרישות מערכת לקרסיס- נעלו. אח"כ שאלתי בפורום עם הגרסה ששוחרה לביושוק תקינה. - כמובן , תענו שזה לא בסדר ונעלו. אמרתי , לעזעזל!? מה זה החוקים האלו? אמרתי, אוקיי אולי משו בי לא בסדר. חזרתי כמה עמודים אחורה - וראיתי כמעט כל נושא שני ננעל - נכנסתי אליו וראיתי ס"כ אנשים תמימים ששאלו שאלות כמו "מה הדרישות מערכת של..." או…

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  22. יש לי PES 2009 למחשב, וכשהפעלתי אותו קפצה הודעה שאמרה שהכרטיס מסך שלי לא מספיק כדי להריץ את המשחק [נדרש 128MB ויש לי כרטיס ONBOARD] ובכל זאת הרצתי והוא עלה. אבל בתפריטים אני לא מוצא איפה אפשר לשנות את האפשרויות גרפיקה [רזולוציה, רמת פרטים, כל השטויות..] ? תודה :]

  23. Started by mazam,

    מחשב 4G זיכרון מעבד Q6600 דיסק קישח 500GB לוח P35 של אסוס איזה מערכת עדיפה אני יודע ש ה 32 לא תנצל את כול הזיכרון אבל האם כול התוכנות יעבוד על ה 64?

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות
  24. המפיצה Square Enix מחלקת לשחקנים את המשחק Omikron: The Nomad Soul אשר נוצר בסיועו של הזמר האגדי אשר נפטר לפני כשבוע אחרי Consortium, להלן עוד משחק שמחולק באופן חינמי לגמרי לכל מי שחפץ בכך – אם כי הפעם בנסיבות שונות לגמרי. דייויד בואי, אשר נפרט לאחר מאבק במחלת הסרטן בשבוע שעבר, היה לא רק זמר גדול ושחקן קולנוע מוערך – הוא גם חיבב משחקי וידאו, ועזר ליצור אחד אי שם בסוף המילניום הקודם. המשחק המדובר נקרא Omikron: The Nomad Souls, והוא נוצר בידי סטודיו Quantic Dream הצרפתי – אותו אחד שהביא לנו גם את Indigo Prophecy, Heavy Rain ו-Beyond: Two Souls. בואי סייע בעיצוב עולם המשחק הסוריאליסטי, כתב שירים עבור פס הקול שלו ואפילו מופיע בו בגירסה וירטואלית ובסיסית של עצמו. …

    • 0 תגובות
    • 637 צפיות
  25. Started by abyss20,

    הורדתי את המחשק BULLY גרסת אך אחרי הצריבה כשאני מכניס את המשק הLOADINGS מאוד ארוכים ולא נסבלים ולפעמים המשחק נותן אזהרה וומר שצריך להכניס בחזרה את הדיסק ולאחרונה גם נתקע לי לגמרי, שמעתי שצריך לצרוב אותו באופן מיוחד מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק

    • 2 תגובות
    • 637 צפיות

דיונים חדשים בפורומים