משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
ראיתי כמה אנשים עם ראנקים, ואני רואה שאין שרתי RANKED, אז איך משיגים נקודות?
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
אני בשלב שנקרא CHAPTER 01 - LEVEL 05 - ENCLAVE אני בבית קברות ונלחם מול ענק בגודל של עזריאלי ואני לא מצליח לגרום לו נזק. גם כשאני יורה בו מקרוב זה ניראה שזה לא מזיז לו במיוחד. מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
-
קליפ גיימפליי שמראה איך פישר נימלט מהכלא . http://youtube.com/watch?v=cmyBk0rVAUw
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
קניתי BF1942 והתקנתי את המוד DESERT_COMBAT , הבעיה היא שאין סרברים בארץ שאפשר לשחק בהם בפינג נמוך. מישהו יודע למה זה ? והאם בכל זאת יש אנשים מהארץ שמתארגנים ומשחקים ?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
ברגע שאני נכנס למשחק (ל CS 1.6 בויסטא (32) ) המשחק מראה את שני האנשים של CS אבל נכנס למצב NOT RESPONDING ואז הוא אומר CLOSE PROGRAM or Wait for responding מה עלי לעשות?
-
- 0 תגובות
- 640 צפיות
-
-
אני בא להתקין את המשחק וזה כותב שאני צריך להתקין את DIRECTX 9.0C למרות שיש לי אותו הכי חדש וזה לא מביא לי להמשיך :XX מה זה? יש לי X1800XT
-
- 1 תגובה
- 640 צפיות
-
-
-
היי לכולם רציתי לקנות משחק CRYSIS בארה"ב כי דוד שלי חוזר בעוד שבועיים לארץ וחפשתי באתרי חניות של משחקים מחשב ואמרו שבמלאי אין להם ת'המשחק ממש מוזר זה אמור לצאת לפני כמה שבועים וגם בארה"ב ראיתי שהרבה קנו משחק CRYSIS אבל אני לא יודע איפה אתר שאפשר לקנות משחק ולא בהזמנה מקודמת אז למישהו מכיר ת'האתר שאפשר לקנות משחק CRYSIS בתודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 640 צפיות
-
-
-
הי המשחק התגלגל לידי לפני שבועיים בערך וממש אהבתי. יש פה עוד מישהו שמשחק בו ויכול לספר לי על העלילה או יותר נכון על כל ההתפצלויות האפשרויות שלה כי זה ניראה אינסופי תום
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
יש לי דיסק מקורי עם סידיקי מקורי! התחלתי להתקין את המשחק ובאמצע ההתקנה הופיעה לי ההודעה הבאה: בכול מקרה כשכבר לא יכלתי לעשות כלום, יצאתי מההתקנה עם ההודעה שההתקנה לא הושלמה, אך הסמל של STEAM ו CSS בכול זאת הופיע לי בדסקטופ. כמובן סטים פעל ועידכן- אבל כשנכנסתי לתיקייה של STEAM APPS ראיתי שמלא תיקיות חסרות. רק רציתי לשים את כול המפות שהיו לי בתיקיית המפות לפני שפירמטתי את המחשב (פירמטתי ואז ניסיתי להתקין). ז"א- הייתה לי תיקיית מפות - גיביתי אותה- פירמטתי- ניסיתי להתקין- הודעת שגיאה באמצע ההתקנה- מלא תיקיות חסרות- לא יכול לשים את המפות. בבקשה- עזרה [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
יש לי את המשחק ואני כבר בקטע שאני צריך לסדר מחדש את הכפר וכבר בניתי להם בתים ועכשיו הוא כותב לי: " create 3 diciplne builders" - אז איך עושים את זה?? תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
סיימתי את המשחק ואני חייב לשחק עוד... מישחק ענק משהו של פעם שהולכים עם חרב בגוף ראשון כזה עם גרפיקה טובה.
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם המשחק שב-analayzing system הוא לא מזהה את ה-directx שלי שהוא 9.0c והוא מזהה 9.0 וגם אם אני מתקין מחדש זה לא עוזר וגם הוא לא מזהה את הכרטיס מסך שלי . אגב פעם הוא זיהה והכל עבד .תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
איך עושים את הקרוסאובר המהיר במקום- כמו שתמיד השחקנים של המחשב עושים בכדי לעבור את השחקן שלי. אומנם יש כפתור לקרוסאובר אבל הוא עושה סוג שונה של המהלך. כמו כן, האם ניתן לבצע הטבעות מיוחדות גם במהלך המשחק ולא רק בתחרות ההטבעות? ובתחרות ההטבעות כיצד ניתן לזרוק את הכדור על הקרש? או יש לכם בכלל טיפים לתחרות ההטבעות?
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם, אנא עזרתכם , הורדתי משחק (Monkeys) שבא בקובץ - cue ו- bin . איך אני יכול להפעיל משחק זה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני מחפש LANSHOP באזור במרכז. יש איזה רשימה איפשהו? בבקשה ;D
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני משחק CSS... אבל חשבתי על משהו קצת יותר של טקטיקה- כדאי לי AMERICA'S ARMY?
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם אפשר ליצור כמה חשבונות על CD-KEY אחד של BF2... כי יש לי את המחשק המקורי ושחכתי את השם משתמש והסיסמאה הראשוניים שיצרתי אז יצרתי חדש ולא היה לי שום בעיה או משהו (רק משהו עם האינטרנט אבל לא משהו שקשור לCD-KEY) חיפשתי בEA ולא ממש מצאתי תשובה :s05:
-
- 1 תגובה
- 639 צפיות
-
-
עריכה: מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג משחקים לסוני במחיר מוזל? מצטער על ההודעה מקודם שלא היתה במקום
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום לכולם מה צריך לדעת לפני שמתקינים את CRISIS ? על אילו הגדרות אני צריך לעבוד כדי שהמשחק ירוץ הכי טוב שיש ? והאם יש עדכונים כלשהם שצריך להוריד ולהתקין (אני מדבר על החלק הראשון של המשחק) תודה
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
האם עומד לצאת בזמן הקרוב סימולטור של מטוסים?? ואיזה גויסטיק כדאי לקנות??
-
- 0 תגובות
- 639 צפיות
-
-
המשחק הותקן והותקן פאטץ' 1.1 אבך נראה כאילו הוא לא מתקן את מה שהוא אמור לתקן.... הגרסה שמופיעה במשחק היא 1.0, האם זה מה שצריך להיות? ניסיתי להתקין שוב פאטץ' והוא אומר לי שהוא כבר מופיע... בכלל, קניתי את המשחק במחשבה שהוא יהיה קפיצת מדרגה אחרי rome וההרחבות שלו אבל הוא מרגיש הרבה פחות טוב... אולי זה אני... עוד מישהו מרגיש את זה? אני אומנם די בהתחלה, אבל, במילה אחת.... אכזבה....
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-


