משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
יש OPEN BETA בשרת של TW (זה דיי ישן), מצאתי אתר שמסביר באנגלית איך להרשם וגם מביא תרגום חלקי למשחק, יש שם גם מישהו נחמד שרושם אנשים שמתקשים לעבור את ההרשמה http://www.ampota.com/2007/09/18/play-ragnarok-online-2-open-beta/ אני הצלחתי להרשם אבל לא אהבתי כל כך את המשחק.
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אותו דרך סטים ותהיתי מגיע איתו בחבילה שעולה 19$ גם קאונטרסטרייק רגיל? אני יוכל לשחק בהאף לייף 2 בסינגל פלייר?
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
היום ניסיתי לגלוש באינטרנט דרך רשת ה-WIFI אני פשוט לא יודע איך. אני ישמח עם מישהו יעזור לי
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש אבל אין כמעט משחקים ^^" ומאוד אשמח לקבל המלצות למשחקים ומקומות בהל אוכל לקנות אותם לא כל כך ביוקר =] בתודה מראש, אורן
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
פנו אלי בבקשה אם בא לכם לעזור, אני יכול אפילו לתת פרס סמלי של כמה דולרים בפאיפל למי שיכול לעזור לי!
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
מתגעגעים לימי הזוהר של מפיצת המשחקים האמריקאית בשנות התשעים? מבצע עדכני בחנות הגיימינג מציע לכם הזדמנות לחוות אותם מחדש, בפורמט נטול DRM שנתמך על ידי מערכות מודרניות אם גדלתם אי שם במהלך שנות השמונים או שנות התשעים העליזות של המילניום הקודם, יש סיכוי לא רע שאתם זוכרים חברת EA אחרת – כזו שמשחקיה היו חדשניים וייחודיים יותר. כעת, יש לכם הזדמנות לחזור אל אותה תקופה נוסטלגית – עם הצעה ייחודית של חנות ה-GOG. בחנות המתמחה במשחקים שמגיעים ללא הגנות קבצים (DRM) מציעים כעת, עד לשעות הבוקר מחר (שלישי, ה-9 בפברואר), חבילה של 42 כותרים וותיקים מבית EA Games – במחיר כולל של 41.43 דולר בלבד, המהווה הוזלה של כמעט 250 דולר לעומת מחיריהם הסטנדרטיים הכוללים. כל המשחקים …
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם החלטתי להתקין שוב את המשחק CNC 3 [היה לי אותו לפניכן על הXP] ושאני מתקין ההתקנה פשוט מתה... אני מחכה איזה 20 דקות והיא לא זזה... והיא מגיבה והכל מישהו יכול לעזור לי? תודה נפתרה הבעיה: הפתרון... לכבות ולהדליק את המחשב, להוציא ולהכניס את הדיסק
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
-
שלום רב, יש לי בעייה במשחק ביושוק והשלב השני נדפק לי, אז אם מישהו יוכל לעלות לכל שרת שהוא את קובץ השמירה של סוף השלב השני, או תחילת השלב השלישי אני ישמח. השלב השלישי נקרא ARCADIA לפי מיטב זכרוני. תודה.
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מבקש עזרה מכול מי שמכיר את המשחק ויודע,ויוכול לעזור לי. לאחר התקנת המשחק הוא ביקש ממני להתקין הגנה על הדרייברים אחרת הוא לא נתן לי לשחק בו. רציתי לדעת מה זאת התוכנה הזאת,מי היא עושה,ומה קורה עם ההתקנה שלה. אודה לכול מי שיוכל לעזור לי בדבר. תודה.
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
המשחק מראה שנישמר אבל אין שום קובץ שמירה יש למישהו פיתרון או עצה מה אפשר לעשות תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
יש לי שם קצת בעיה .. העניין הוא שאני לא בטוח אם מותר לדון על זה בפורום זה .. לכן על מנת לא לעצבן את אחראי הפורום אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל לתת לי איזה כתובת שאפשר לפנות אליו לשם .. איסיוקיו או איממיל או משהו אחר ... תודה רבה...
-
- 4 תגובות
- 644 צפיות
-
-
קניתי מחשב נייח חדש. בשנת 2016 שקניתי דרך תוכנה steam משחק Call of Duty : modem Warfare משהו מוזר אני רוצה לשחק מולטיפלייר שרתים בעולם. ניפתח חלון הודעה שגיאה. מה זה אומר הודעה שגיאה הזה ? האם יכול להיות המשחק שלי הוא ישן ואולי הפסיקו תמיכה במולטיפלייר שרתים . זה נכון ? מצורף תמונה שגיאה ? איך פותרים הבעיה שגיאה ? בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
- 1 follower
-
-
או.קיי אז ככה אני תקוע כבר שבוע במקום כזה שנראה כמו מלא ארונות מתים קפואים ויש מנוף למעלה שמחליף את המקומות שלהם. פגשתי מדען שאומר לי שאני צריך להשיג איזה משהו בשביל להפעיל את הטלפורטר(שממנו התחיל כל הבלאגן והמפלצות). אני צריך להגיע ל-Security Room אבל הדלת שבורה ויש למעלה פתח קטן ואני לא יודע איך להגיע לשם או מה לעשות בכלל. Please Hellp!!!
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
איך לדעתכם הוא ? יותר טוב מפיפא 2004 ? מה בדיוק שונה בו מפיפא 2004? אשמח לקבל תשובות.. תודה מראש ;D
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
כשאני נכנס לעיר ירושלים אז יש את המסך הזה: הבעיה היא שהמשחק לא נכנס לעיר אלא נשאר במסך הזה. כשאני מחליף קראק אז המשחק בכלל נתקע בכניסה לעיר. ניסיתי להתקין מחדש אבל זה לא עזר. אה ועוד משהו שאולי זה קשור: כמו שאתם רואים בתמונה המשחק לא על כל המסך, יש לי ''19 והרזולוצייה על 1280*1024. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
מישהו מוכן בבקשה להסביר לי את הסדר של הסידרה הזאת מהראשון עד האחרון? תודה רבה! :
-
- 3 תגובות
- 644 צפיות
-
-
למישהו יש מדריך מהרמה הבסיסית של אפילו איך לבעוט לשער כמו בן אדם? תודה
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
אולי שאלה מטומטמת. אם המשחק הוא ברשת, והוא בתשלום, אז איך זה שהוא נמכר בחנויות?... או מה שיש בחנויות זה בלי הרשת? תודה לעונים.
-
- 2 תגובות
- 644 צפיות
-
-
חברה יש לי פלייסטיישן 2 אני רוצה לדעת איך אני צורב משחק שיש לי על המחשב לפלייסטיישן והוא יעבוד לי ודרך אגב יש לי את הצ'יפ אז האם אני צריך תוכנת צריבה מיוחדת ? אני מתכוון לצריבה בפורמטים (PAL,BIN,ISO,IMAG וכול שאר הסוגים האחרים יש לי צורב DVD אבל בחיים עדיין לא צרבתי איתו דיסק DVD אז תסבירו לי בצורה שאני יבין תודה !
-
- 1 תגובה
- 644 צפיות
-
-
הי כולם! אחרי השקת המשחק שלי הייתי בחופש (שהיה נחוץ מאוד), וכעת חזרתי עם אחד הסרטונים המושקעים שיצא לי להכין! שלפתי עוד משחק אקראי מהמדף, והפעם זה אחד המשחקים המסקרנים של שנות ה-90, שניסה להתחרות ב-GTA, ולרגע קצר אפילו הצליח. למרבה הצער יש למשחק הזה גורל מעט טראגי, אבל הסיפור שלו עדיין מרתק. מקווה שתהנו!
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
צריך שמירה של המישחק CALL OF CTHULHU: DARK CORNERS OF THE EARTH אחרי הקטע של הבית סוהר ICQ: 131383840
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-


