עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by N.S,

    LOL=??? Rofl=???

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  2. יש OPEN BETA בשרת של TW (זה דיי ישן), מצאתי אתר שמסביר באנגלית איך להרשם וגם מביא תרגום חלקי למשחק, יש שם גם מישהו נחמד שרושם אנשים שמתקשים לעבור את ההרשמה http://www.ampota.com/2007/09/18/play-ragnarok-online-2-open-beta/ אני הצלחתי להרשם אבל לא אהבתי כל כך את המשחק.

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  3. Started by Skippy,

    אני מעוניין לקנות אותו דרך סטים ותהיתי מגיע איתו בחבילה שעולה 19$ גם קאונטרסטרייק רגיל? אני יוכל לשחק בהאף לייף 2 בסינגל פלייר?

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  4. Started by ELIRAN1234,

    היום ניסיתי לגלוש באינטרנט דרך רשת ה-WIFI אני פשוט לא יודע איך. אני ישמח עם מישהו יעזור לי

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  5. Started by AntiVir Guard,

    יש לי מחשב חדש אבל אין כמעט משחקים ^^" ומאוד אשמח לקבל המלצות למשחקים ומקומות בהל אוכל לקנות אותם לא כל כך ביוקר =] בתודה מראש, אורן

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  6. Started by ilay22,

    איך עוברים את התולעת-שלג הענקית עם השפם?

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  7. פנו אלי בבקשה אם בא לכם לעזור, אני יכול אפילו לתת פרס סמלי של כמה דולרים בפאיפל למי שיכול לעזור לי!

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  8. מתגעגעים לימי הזוהר של מפיצת המשחקים האמריקאית בשנות התשעים? מבצע עדכני בחנות הגיימינג מציע לכם הזדמנות לחוות אותם מחדש, בפורמט נטול DRM שנתמך על ידי מערכות מודרניות אם גדלתם אי שם במהלך שנות השמונים או שנות התשעים העליזות של המילניום הקודם, יש סיכוי לא רע שאתם זוכרים חברת EA אחרת – כזו שמשחקיה היו חדשניים וייחודיים יותר. כעת, יש לכם הזדמנות לחזור אל אותה תקופה נוסטלגית – עם הצעה ייחודית של חנות ה-GOG. בחנות המתמחה במשחקים שמגיעים ללא הגנות קבצים (DRM) מציעים כעת, עד לשעות הבוקר מחר (שלישי, ה-9 בפברואר), חבילה של 42 כותרים וותיקים מבית EA Games – במחיר כולל של 41.43 דולר בלבד, המהווה הוזלה של כמעט 250 דולר לעומת מחיריהם הסטנדרטיים הכוללים. כל המשחקים …

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  9. שלום לכולם החלטתי להתקין שוב את המשחק CNC 3 [היה לי אותו לפניכן על הXP] ושאני מתקין ההתקנה פשוט מתה... אני מחכה איזה 20 דקות והיא לא זזה... והיא מגיבה והכל מישהו יכול לעזור לי? תודה נפתרה הבעיה: הפתרון... לכבות ולהדליק את המחשב, להוציא ולהכניס את הדיסק

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות
  10. Started by AliceInChains,

    תוכן נמחק

  11. שלום רב, יש לי בעייה במשחק ביושוק והשלב השני נדפק לי, אז אם מישהו יוכל לעלות לכל שרת שהוא את קובץ השמירה של סוף השלב השני, או תחילת השלב השלישי אני ישמח. השלב השלישי נקרא ARCADIA לפי מיטב זכרוני. תודה.

    • 5 תגובות
    • 644 צפיות
  12. Started by dj_horse,

    שלום לכולם! אני מבקש עזרה מכול מי שמכיר את המשחק ויודע,ויוכול לעזור לי. לאחר התקנת המשחק הוא ביקש ממני להתקין הגנה על הדרייברים אחרת הוא לא נתן לי לשחק בו. רציתי לדעת מה זאת התוכנה הזאת,מי היא עושה,ומה קורה עם ההתקנה שלה. אודה לכול מי שיוכל לעזור לי בדבר. תודה.

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  13. Started by ezx,

    המשחק מראה שנישמר אבל אין שום קובץ שמירה יש למישהו פיתרון או עצה מה אפשר לעשות תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  14. Started by רוני1,

    יש לי שם קצת בעיה .. העניין הוא שאני לא בטוח אם מותר לדון על זה בפורום זה .. לכן על מנת לא לעצבן את אחראי הפורום אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל לתת לי איזה כתובת שאפשר לפנות אליו לשם .. איסיוקיו או איממיל או משהו אחר ... תודה רבה...

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  15. קניתי מחשב נייח חדש. בשנת 2016 שקניתי דרך תוכנה steam משחק Call of Duty : modem Warfare משהו מוזר אני רוצה לשחק מולטיפלייר שרתים בעולם. ניפתח חלון הודעה שגיאה. מה זה אומר הודעה שגיאה הזה ? האם יכול להיות המשחק שלי הוא ישן ואולי הפסיקו תמיכה במולטיפלייר שרתים . זה נכון ? מצורף תמונה שגיאה ? איך פותרים הבעיה שגיאה ? בתודה מראש!

  16. Started by moses_23,

    או.קיי אז ככה אני תקוע כבר שבוע במקום כזה שנראה כמו מלא ארונות מתים קפואים ויש מנוף למעלה שמחליף את המקומות שלהם. פגשתי מדען שאומר לי שאני צריך להשיג איזה משהו בשביל להפעיל את הטלפורטר(שממנו התחיל כל הבלאגן והמפלצות). אני צריך להגיע ל-Security Room אבל הדלת שבורה ויש למעלה פתח קטן ואני לא יודע איך להגיע לשם או מה לעשות בכלל. Please Hellp!!!

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  17. Started by imac,

    איך לדעתכם הוא ? יותר טוב מפיפא 2004 ? מה בדיוק שונה בו מפיפא 2004? אשמח לקבל תשובות.. תודה מראש ;D

    • 2 תגובות
    • 644 צפיות
  18. Started by guysfa,

    כשאני נכנס לעיר ירושלים אז יש את המסך הזה: הבעיה היא שהמשחק לא נכנס לעיר אלא נשאר במסך הזה. כשאני מחליף קראק אז המשחק בכלל נתקע בכניסה לעיר. ניסיתי להתקין מחדש אבל זה לא עזר. אה ועוד משהו שאולי זה קשור: כמו שאתם רואים בתמונה המשחק לא על כל המסך, יש לי ''19 והרזולוצייה על 1280*1024. תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  19. מישהו מוכן בבקשה להסביר לי את הסדר של הסידרה הזאת מהראשון עד האחרון? תודה רבה! :

    • 3 תגובות
    • 644 צפיות
  20. Started by ras81,

    למישהו יש מדריך מהרמה הבסיסית של אפילו איך לבעוט לשער כמו בן אדם? תודה

  21. Started by Sleepy-T,

    אולי שאלה מטומטמת. אם המשחק הוא ברשת, והוא בתשלום, אז איך זה שהוא נמכר בחנויות?... או מה שיש בחנויות זה בלי הרשת? תודה לעונים.

  22. חברה יש לי פלייסטיישן 2 אני רוצה לדעת איך אני צורב משחק שיש לי על המחשב לפלייסטיישן והוא יעבוד לי ודרך אגב יש לי את הצ'יפ אז האם אני צריך תוכנת צריבה מיוחדת ? אני מתכוון לצריבה בפורמטים (PAL,BIN,ISO,IMAG וכול שאר הסוגים האחרים יש לי צורב DVD אבל בחיים עדיין לא צרבתי איתו דיסק DVD אז תסבירו לי בצורה שאני יבין תודה !

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  23. הי כולם! אחרי השקת המשחק שלי הייתי בחופש (שהיה נחוץ מאוד), וכעת חזרתי עם אחד הסרטונים המושקעים שיצא לי להכין! שלפתי עוד משחק אקראי מהמדף, והפעם זה אחד המשחקים המסקרנים של שנות ה-90, שניסה להתחרות ב-GTA, ולרגע קצר אפילו הצליח. למרבה הצער יש למשחק הזה גורל מעט טראגי, אבל הסיפור שלו עדיין מרתק. מקווה שתהנו!

  24. Started by coorva,

    צריך שמירה של המישחק CALL OF CTHULHU: DARK CORNERS OF THE EARTH אחרי הקטע של הבית סוהר ICQ: 131383840

    • 0 תגובות
    • 644 צפיות

דיונים חדשים בפורומים