משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
משחק העולם הפתוח האפוקליפטי של יוצרי Just Cause יושק בעוד פחות מחודש. האם יש לכם את המחשב הנדרש בכדי להנות ממנו? לכתבה: http://hwzone.co.il/להיות-מוכנים-לסוף-העולם-הדרישות-החומר/
-
- 11 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
כן כן כמו שאתם רואים בכותרת !פורס אמיו מחפש טריילר חדש וייצוגי לרשת שרתי המשחק המובילה בישראל . אנחנו מחפשים אנשים רציניים שחושבים שהם יודעים לערוך סרטונים ולביים אותם, והמשתמש שיצליח להשיג טריילר שהוא עומד על הקריטריונים שלנו יזכה בפרס שווה !דברים שחובה שיהיו בסרטון : • בראש ובראשונה אנחנו מחפשים מישהו שעורך ברמה גבוהה • חשוב מאוד שבטריילר תציגו את הדברים המיוחדים בשרת כמו הדואל, הסייג' , איוונטים למיניהם, חפצים מיוחדים , להציג את חנות ה X שלנו . • הסרטון צריך להיות לפחות 4 דקות !•חשוב לדעת שזה לא משנה מי עורך, הכי חשוב שאנחנו בסופו של דבר נקבל את הסרטון מוכן ! בין 4 ל 5 דקות הסרטון אמור להיות . פחות זה כבר ממש קצר . ואת הטקסט זה עניין של העורך, הכי חשוב להציג את זה …
-
- 0 תגובות
- 3k צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש ואני רוצה לבדוק את הביצועים שלו... תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
המשחק יוצא ב - 26.4 http://bloody-disgusting.com/news/3157749/dead-days-of-summer-day-2-this-is-what-i-want-from-dead-island-riptide/ http://www.hookedgamers.com/pc/dead_island_riptide/preview/article-1118.html
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
- 1 follower
-
-
מכיוון שמשחקים טובים זה כיף ומשחקים ישנים זה זול אשמח לדעת איך הכי נוח לרכוש משחקים ישנים וטובים למשל fable או oblivion - הראשונים יחסית (אם אני לא טועה אמורים להיות טובים) או באופן כללי משחקים טובים שכבר מספיק ישנים כדי למצוא אותם בזול (חיפשתי באיביי אבל הכל שם מארצות הברית אז רק המשלוח עולה 10$) אם אני לא טועה זה אמור לצאת בערך 50 ש"ח (10-13$) ד"א יש דרך שיהיה חוקי בלי עותק פיזי? (אם אני לא טועה סטים אמור להיות משהוא כזה אבל לא מצאתי שם משחקים ישנים) ראיתי פה מתי שהוא קישורים לחנויות בארץ שמוכרות משחקים ישנים במחירים טובים, יש איזה ריכוז של כאלו? תודה רבה
-
- 11 תגובות
- 3k צפיות
-
-
http://www.gamemobile.co.il/products/687150/PC-Wolfenstein-the-new-order חנות בראשון לציון מוכרת, השאלה אם לא תהיה חסימה כמו בסטים, היו מקרים שאנשים קנו ולא יכלו לשחק.. לא בא לי לשחק עכשיו עם הגדרות של windows ולשנות מדינה כדי לשחק... אפשר לקנות?
-
- 12 תגובות
- 3k צפיות
-
-
-
אני רוצה להזמין את באטפלפילד 3 או ללכת לקנות אותו בחיפה. אני מחפש חנות שיש בה מלאי ושעושה משלוחים. באיזה חנות בארץ אפשר למצוא את המחיר הכי זול?
-
- 13 תגובות
- 3k צפיות
-
-
ציפיתי אליו הרבה זמן. לא שיחקתי בMaster of Orion (MOO מעכשיו) מעולם, אבל ממה ששמעתי עליו ועל הגרסה השלישית שלו די התלהבתי. קיבלתי אותו לפני שבוע וקצת. לא יודע מי מכיר את המשחקים הקודמים, או את זה, או קרא ביקורות, אבל המשחק הזה באמת משחק מדהים, אבל חסרה לו הדרכה נורמלית, אין ממש במשחק ולא בחוברת הוראות. אז בהתחלה קראתי מלא באינטרנט, עשיתי משחק ניסיון וכו'. אחרי זה ממש לא יכולתי להפסיק לשחק. נכון, יש לו קצת בעיות בAI, נכון יש בו כמה באגים, הגרפיקה היא של לפני כמה שנים ועדיין לא ברור מה SYSTEM TAX בדיוק עושה. אבל כל מי שאוהב משחקי אסטרטגיה לפי תור, ויש לו קצת רצון לקרוא וללמוד את המשחק, יקבל חווית משחק לא מהעולם הזה (תרתי משמע - המשחק עוסק בניהול אימפריה, משהו סטייל האימפריה…
-
- 30 תגובות
- 3k צפיות
-
-
הגילדה הישראלית Kyphosis שממוקמת בשרת הפופולרי Kazzak EU מחפשת שחקני WoW רציניים שיוכלו להשתלב בגילדה. הגילדה סיימה את הרייד האחרון- Throne of Thunder ברמת הקושי Heroic (מקום 378 בעולם!) תמונה של ההריגה של רא-דן: הקבוצה מורכבת מסטודנטים, אנשים עובדים וחיילים- כולם ישראלים! לקראת פאטצ' 5.4 והרייד המדובר של ההרחבה Siege of Orgrimmar הקרבים הקבוצה מעוניינת בשחקנים ישראלים בעלי נסיון בHeroic וחושבים שיש להם את מה שדרוש כדי להגיע למקומות גבוהים יותר משכבר הגענו! (הגילדה גם מקבלת שחקני Casual שאוהבים לשחק בקצב שלהם) ימי הריידים: רביעי- 20:00-23:30 שישי- 15:00-18:30 ראשון- 20:00-23:30 בכדי ליצור איתנו קשר יש להוסיף את ה-Real ID או ליצור קשר דרך האימייל: מאור - Beo…
-
- 0 תגובות
- 3k צפיות
-
-
באיזה חנות אפשר לקנות ??? וכמה זה צריך לעלות ???
-
- 25 תגובות
- 3k צפיות
-
-
היום נכנסתי לביטא של זה (די במפתיע שכן באופן רשמי הפיתוח הסתיים ונקבע תאריך יציאה) אני לא בטוח אם מותר לי לפרסם תמונות-אבל הוא נראה ממש ממש טוב למי שלא מכיר את המשחק: www.eve-online.com זה מעין שילוב של אסטרטגיה-תפקידים-סימולצית חלל המוני (או המונטי לפי גיימר...) הוא מזכיר את פרילאנסר אבל הוא נראה יותר טוב והיקום דינמי יותר ולדרגות יש משמעות אמיתית
-
- 23 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מה נשמע? בשנתיים האחרונות אני מקדיש את כל הזמן המועט שיש לי לשחק בפיפא על ה-360, בדגש על FUT. אני מתלבט לאחרונה האם לרכוש XBONE או במקומו מחשב חדש (שכן פיפא 15 על המחשב אמור להיות זהה לגרסה של הקונסולות החדשות). הבעיה היא ששמעתי משחקני פאט במחשב שיש לא מעט צ'יטרים או שחקנים שעושקים את השוק. האם זה נכון? איך קוד הרשת על הפיסי באופן כללי? תודה!
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
חחחחחח הסרטון הזה זה סרטון הומורי הוא לא אמור להביא לי שום רווח אבל אני מקווה שתהנו . אתם מכירים את PopQwZz מהפורום אז עשיתי עליו טרול מקווה שתהנו לא שומעים אותי ואני מצטער על זה כמה צחקתי שם אני מת חחח , פשוט תראו
-
- 3 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שמעתי שאמורים היום לחלק את PAYDAY: The Heist בחינם בסטים וכשאני נכנס זה עדיין עולה כסף.. מישהו יודע איך אני אמור להשיג אותו בחינם כמו שאמרו?
-
- 19 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
השאלה בכותרת. הרבה פעמים חברים באים אליי ושאנחנו משחקים במחשב, זה לא כיף, כי כל פעם צריך לעשות תורות. אני רוצה משחקים שיהיה אפשר לפצל את המסך לשניים ושאחד ישחק בשלט (XBOX360 אלחוטי) ואחד במקלדת, או שניים בשני שלטים(עדיף על האופצייה הראשונה) אגב משחקים שהם לא SPLITSCREEN אבל אפשר לשחק שניים על מחשב אחד גם יהיו מצויינים. אה כן ושיהיו משחקים טובים. ועוד שאלה- היום השגתי PES2008 למטרה זו, כי חשבתי שיש בו אופצייה לזה- אך לא הצלחתי למצוא אותה. מישהו יכול לכוון אותי איך לשחק SPLIT SCREEN ב PES2008? או אפילו לא SPLITSCREEN, העיקר שני שחקנים על מחשב אחד. על GOW אפשר לעשות זאת? כי לא מצאתי שם אפשרות לזה.
-
- 17 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
שלום שלום אני מנסה להריץ את התוכנה יחד עם המשחק כל פעם אבל משום מה אני לא מצליח לראות שורת מצב של הנתונים ב OSD במשחק הרצתי חיפוש בגוגל ומצאתי שהתוכנה לא עובדת במצב של X64 ..אך ורק ב X86 .. נסיתי לשחק ..עזבו שהמשחק שותה לי את הזכרון של הכרטיס מסך 1.5 ג'יגה לפחות .. ו 5 ג'יגה ראם מהמחשב .. יש תקיעות פה ושם וגם בOC בכרטיס מסך .. יש למישהו פתרון <? תודה
-
- 0 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
Battlefield Bad Company 2] Hit That Helicopter Ass] If you enjoyed the video you can like and subscribe for more videos in the future.
-
- 2 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
סרטון טרי למשחק הפעולה שאוטוטו מגיע מפגיש אותנו עם הדמויות איתן נצטרך להתמודד במהלך המסע אל הלא נודע לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/המשחק-של-mad-max-מגיע-בעוד-חודש-ואתם-מקבלים-ט/
-
- 4 תגובות
- 2.9k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מעוניין לרכוש את סקיירים ואשמח לקבל המלצות למודים גראפיים טובים שישפרו את האיכות הכללית וייצרו אווירה לא אפלה מדי וגם לא שמחה מדי משהו אופטימי עשיר וצבעוני אך לא מדי שישמור על הלוק הימי בניימי אבל שלא יהייה מדכא המפרט של המחשב הוא המפרט שצד מתכוון לשחק ב60 FPS בנוסף אשמח לשמוע מה כל העניין עם S.T.E.P
-
- 8 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
מאה המשחקים הטובים בכל הזמנים לפי אתר גיימר..בטוח תמצא שם הרבה משחקים יפים בגוף ראשון שיתאימו לך אני ממליץ ביותר על DEUS EX.
-
- 25 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
היי קבלו ותהנו http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=217471&sid=127 http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=369995&sid=127 http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=376127&sid=127
-
- 23 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
דווקא נורא אהבתי את הסרטונים ממנו :-\ http://www.gamespot.com/news/6198367.html?tag=latestheadlines;title;1 סרטונים מהמשחק: http://media.xbox360.ign.com/media/142/14223964/vids_1.html
-
- 21 תגובות
- 2.9k צפיות
-


