עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by אוריפ,

    היי! אחרי הרבה זמן שFEAR שכב לי על המדף, החלטתי שעם סיום הלימודים הגיע הזמן להתקין ולשחק בו. אני רוצה להפעיל את אופציית הEAXHD, שנתמכת ע"י כרטיס הקול שלי (2ZS), אך אי אפשר להפעילה (מצורפת תמונה). המשחק מקורי כמובן ומעודכן לגרסאתו האחרונה (1.06) וכך גם הדרייברים של כרטיס הקול. יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה הזאת? תודה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  2. Started by AvigdOr.GT,

    שלום קניתי את המשחק, עכשיו שאני מתחיל לשחק יש לי כמו פסים שחורים כאלה מרצדים על המסך וזה מאוד מרגיז, יש דרך לסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 647 צפיות
  3. כידוע halo2 הוגבל בכוונה על-ידי מיקרוסופט לרוץ על vista בלבד,וזאת כמעשה נלוז על מנת לקדם את מכירת מערכת ההפעלה החדשה שלהם. למזלנו קראקרים הצליחו לפרוץ את ההגבלה המובנית והמשחק הזה רץ נהדר על xp. כל זה גרם לי לחשוב שאולי גם ה-dx10 ייפרץ כך שגם כל אלו שיש להם xp יוכלו להנות מהאפקטים של ה-dx10 כאשר הם יריצו משחקים חדשים שניבנו לעבוד תחת dx10. מה אתם אומרים ? תרחיש אפשרי ?

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  4. Started by Mr.Angel,

    אוקי לחבר שלי יש PS2 ויש לו צ'יפ שמאפשר קריאת משחקים צרובים מותקן כבר. עכשיו הוא אומר לי שכל משחק שרוצים לצרוב מהמחשב לדיסק לPS2 (משחקי ריפים, על דיסקים רגילים 700MB), צריך לצרוב אותם במהירות X4 ולא נגיד X52 כמו שהצורב מסוגל, כי אז זה הורס את העינית של הפלייסטיישן. עכשיו לי זה נראה די הזוי... הרי מה הקשר בין מהירות הצריבה למהירות הקריאה? שיקרא כל דיסק איך שבא לו...... מישהו מוכן לשפוך אור על העניין? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  5. Started by pC gUy,

    אז ככה בתחילת היום הכל היה בסדר:הפינגים כרגיל מצוינים אבל פתאום התחילו לאגים!!! פשוט לאגים חזקים ביותר והפינג נשאר כרגיל על 90-100 אז יצאתי בסוף מהשרת כי לט יכולתי לשחק יותר אז ראיתי ב FEVORITS שהפינגים של השרתים הם 324234234!!!! שזה לא אמור לקרות בדרך כלל אצלי זה בשרתים על 12-188 חחח אז חשבתי שזה בעית התחממות,או שיש לי SPYWEAR או VIRUS אבל אני לא חושב כי אני כל הזמן מנקה את המחשב יותר נכון אחרי שאני יוצא מהדפדפן אז מה אתם חושבים?? :-[ יש לי 012 NET 1.5 MODEM של TERAYON TJ715

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  6. רציתי לדעת עם הפלייסטישין החדש (2) הדק השחור קורא צרובים ?? רציתי לוודא כי יש אנשים שאמרו לי כן וחלק לא. אשמח לתגובה תודה

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  7. Started by x-boy_24,

    קודם כל מנהלים מדובר במשחק LINEAGE 2 . אז ככה אני צריך הורדה של המשחק LINEAGE2 GRACIA PART 2 . ניסיתי להוריד מGAMERSHELL אבל אין שם את השרת הישראלי אז ניסיתי את כל ההורדות ובסוף שמתי מהשרת של אוסטרליה שזה הוריד לי על בערך 150 . אבל ההורדה עצרה לי ב75% (אני משתמש ב FLASHGET?) . מישהו יודע איפה עוד אפשר להוריד את המשחק הזה במהירות נורמלית ? (מהירת של האינטרנט שלי זה 2.5 ) . תודה מראש לעוזרים .

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  8. Started by RDS,

    טוב תראו, בזמן האחרון יצא BIOSHOCK, ורק אז הבנתי שאני פחות אוהב משחקים כאלה... לדוגמא מאוד אהבתי את COD2 ואת FAR CRY בזמנו... יש המלצה למשחק בסגנון הזה? שמתי לב שבאחד האשכולות תארתם את BIOSHOCK כמשחק חושך... אז אם אפשר משחק שהוא לא בסגנון הזה... תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 646 צפיות
  9. Started by Overkiller,

    אהלן חברה'ס; יש בעיה מוזרה במשחק, לאחרונה חזרתי לשחק אותו לאחר תקופה ממושכת, שבמהלכה החלפתי כבר כרטיס מסך, ועוד שאר ירקות, וביומיים האחרונים המשחק עבד פיקס על מקסימום גרפיקה (עם פאצ' 1.2). בין היתר, לפניי חזרה למשחק הסרתי את כל הדרייברים של הכרטיס והתקנתי שוב (בעיה מוזרה) אך שכחתי להחזיר לקצב רענון הגון, ולאחר שהחזרתי ל85Hz החלו הבעיות (למרות שאני בטוח שאין קשר, אך זה הדבר). כאשר אני לוחץ על האייקון של המשחק, מופיע החלון השחור, ואז החלון מתמזער, חוזר לשולחן העבודה ונעלם כלא היה (משום מה גם מתווספת לי השפה הצרפתית לסרגל השפות....), לא משנה מה אני עושה, המשחק פשוט מסרב לעלות, סגרתי את כל התוכנות הפועלות ברקע, ונאדה. *אגב, עשיתי סריקת וירוסים, רוגלות, תיקון רג'יסטרי, בעצם ה-…

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  10. Started by overload,

    ערב טוב לכולם. יש לי בעיה בחלק מהמשחקים שיש לי, מה שקורה זה שכשאני מפעיל פילטר AF (לע משנה איזה רמה) אני מקבל בחלק מהמשחקים עיוות של התפריטים והסרטים במשחק. מה שזה עושה זה מכפיל את הרוחב של המסך ואז אני רואה רק חצי ממנו (הגובה לא משתנה), וזה רק בקטעים של הסרטים והתפריטים לא ה3D. זה קורא בGTR, GTR DEMO, המעניש (הדמו) וב- Vampire - The Masquerade Bloodlines. זה לא מופיע ב HL2, RTW. כרטיס מסך GF4MX 440 AGP X8 דריבר מעודקן- 66.93. (ד"א ביקורת על המשחק GTR בת'רד הביקורות ) הנה דוגמה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  11. בחודש הזה ממש, לפני שני עשורים, הושק לו משחק הפעולה המהולל Quake, מיוצרי Doom, שהיה מהפכה בכל מה שנוגע למשחקים מקוונים ותחרותיים ברשת. זוכרים את זה? לרגל התאריך העגול, במפתחת Machinegames שעתידה להחזיר את הסדרה חזרה לחיים, מציעים לכולם בחינם פרק חדש לגמרי שיצרו עבור הכותר המקורי. https://twitter.com/machinegames/status/746363189768650752

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  12. Started by CrazyMan,

    הורדתי פאץ' שמעדכן את המשחק מגרסא 1.1.1 ל-1.2.3. כשאני מנסה לפתוח את הפאץ', קופצת לי ההודעה הזו: הסרתי את המשחק והתקנתי שוב ועדיין הוא מקפיץ לי את ההודעה הזו. מה אני צריך לעשות?!

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  13. Started by rrroonnii,

    תראו תמונה. מה אני עושה איך מכבה את האש? [אני חשבתי שדרך צינור אני מגיע לחדר ואז מכבה את האש עם הגלגל אבל אני לא מוצא] מישהו יודע? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  14. Started by BloodFist,

    אני נכנס למשחק ויש משחקים שבה אני משתמש בלחצן של הגלגלת בתור עוד כפתור ( RAINBOWSIX VEGAS למשל) במשחק הנ"ל הכפתור של הגלגלת הוא כניסה למצב של כוונת, עכשיו כל פעם שאני לוחץ על זה הזווית צפיה זזה.. נניח הסתכלתי למקום מסוים ברגע שלחצתי על הגלגלת זה הפעיל לי את הכוונת וזז 30 מעלות שמאלה נגיד (סתם זרקתי מספר אבל זה מה שקורה בערך). מישהו יודע איך אפשר לסדר זאת? תודה מראש. עריכה בדקתי את זה שוב וזה קורה רק בRAINBOW SIX... אז אני מניח שזאת לא בעיה בהגדרות של העכבר ואני מניח שלכן גם עכשיו צריך להעביר את ההודעה לפורום משחקים לא?

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  15. Started by rank,

    אני התקנתי את המשחק ועכשיו הוא לא פועל לי הוא כותב שיש שגיעה ... ההתקנה הייתה 2 קבצים אני השתמשתי באחד מהם בDEAMON TOOLS ואז שאני רוצה לשחק , זה יוצא מהמשחק וכותב לי מערכת משנה של MS-DOS של 16 סיביות רכיב ה-CPU של NTVDM נתקל בחריגה שאינה מטופלת לחץ סגור כדי לסיים את פעולת היישום זה בגלל שהמחשב חדש מידי ? או שמישהו יודע מה הסיבה

  16. מי היו המשתפרות הגדולות באיכות בשנה החולפת, מי התדרדרו משמעותית בדירוג ומה הפער העצום שהצליחה לפתוח ענקית הטכנולוגיה בראש הדירוג? התשובות בידינולכתבה

  17. Started by dj_horse,

    שלום! אני הורדתי את המשחק simulator x ולמרות שמותקן אצלי תוכנת winrar המשחק לא זיהה אותו. אני שיניתי את סוג פתיחת הקובץ שיהיה אפשר לפתוח אותו בראר ורק קובץ אחד השתנה. אני פתחתי את הקובץ האחד הזה שהיה אפשר לפתוח אותו ונוצר לי קובץ מעל 4gb. סוג הקובץ הוא iso ואחרי שניסיתי להעביר אותו אל הכונן היה כתוב לי בסוף העברה שצריך מערכת קבצים תומכת ntfs על מנת שיהיה אפשר להעביר לשם את הקובץ. {קיימים שתי קבצים עם בערך אותו גודל}.הקובץ הראשון לא עבר בגלל השגיאה הזאת למרות שהמרתי את הכונן מ fat32. יש לי שני כוננים שהשני לא הומר אך שאני מנסה להעביר את הקובץ אחרי הפריקה של הראר לכונן שתומך בזה אני ניתקל באותה שגיאה. רציתי בבקשה לדעת מה הבעיה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  18. Started by amitsh,

    היי, אני מעוניין לרכוש אוזניות סראונד 5.1. המחיר הוא לא זול. השאלה היא כמה מהמשחקים החדשים הם "משדרים" ב- 5.1 ? האם הדבר תופס תאוצה, אם בכלל ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  19. Started by Nazzz,

    הורדתי את המשחק CONTRACT קיצור NOLF החדש ואני זקוק לסריאל תעזרו לי בבקשה

    • 4 תגובות
    • 646 צפיות
  20. Started by b0nz,

    היי אני מנסה להריץ את המשחק assassins creed מהלפטופ החדש שלי והוא לא רץ חלק בכלל. יכול להיות שהמפרט שלי לא חזק מספיק ? Intel® Centrino® processor technology with interrelated Intel® Core2 Duo mobile processor T6400 NVIDIA GeForce 9300M GS graphics

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  21. אני צריך המלצה לסימולטור מטוסי נוסעים , ושיהיה עם גרפיקה ,ותפעול של מטוס כמה שיותר מציאותי ואם כבר מדברים,צריך גם המלצה לאיזה ג'ויסטיק נחמד , יש לי איזה 2-3 ג'ויסטיקים אבל אף אחד מהם לא עובד כמו שצריך , חיבורים ישנים , בזמנו היתי משחק ב Flight Unlimited שמבחינת תפעול של מטוס היה מאוד מציאותי , בכל מקרה אני מקווה שיש חיה כזו סימולטור עם גרפיקה משובחת , בכול מקרה אני גר במטולה ,על הגבול , בטח אם אני אזמין משו יקח שנה עד שיגיע

    • 1 תגובה
    • 646 צפיות
  22. Started by ras81,

    שלום יש לי את המשחק הזה ואין לי מושג איך מכוונים נשק פה. אין שוב צלב או סימן של לכוונת ובדקתי בהוראות ולא ראיתי שום הסבר. מישהו יכול לעזור לי בבקשה

  23. Started by nore0,

    גמרתי את המשחק פעם אבל אני לא זוכר מה צריך לעשות כאן http://img441.imageshack.us/img441/88/dgfdg7ej.jpg http://img179.imageshack.us/img179/3099/hasdaf8zz.jpg http://img179.imageshack.us/img179/1191/dsfdsf7qf.jpg http://img441.imageshack.us/img441/1620/gfds4df.jpg

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  24. Started by רזי ברד,

    אני הורדתי את המשחק NFL Street 2 לפלישטישן 2 אבל יש לי בעיה במשחק כול פעם שאתה גומר חלק במשחק כמו גמירת משחק רגיל לא עונה , וגם במצב עונה שאתה גומר את החלק הראשון במשחק עונה ואמור להמשיך המחשק נתקע מתי שהוא טוען ככה זה בכול דבר במשחק וזה לא עוזר לצרוב את זה כמה פעמים כי כבר ניסיתי את זה אבל זה לא פועל אז אני צריך עזרה אם למישהו יש רעיון למה זה לא פועל אז בבקשה שירשום פה כי אני ממש רוצה לשחק במשחק הזה אבל זה פשוט לא פועל טוב .

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות
  25. Started by bogdant,

    שלום יש לי את ה משחק 1.60 והוא עובד הכול טוב חוץ במשחק אצמו הוא נתקעה כאילו המחשב חלש מדי או שאין מספיק זכרון (לא יודעה את הסיבה) System: Microsoft Windown XP professional Version 2002 Service Pack 2 Computer: Intel® Pentium® 4 CPU 1.70GHz 1.70GHz, (512)(256) 768 of RAM ATI RADEON 9600 SEries ATI RADEO 9600 Series Secondary

    • 0 תגובות
    • 646 צפיות

דיונים חדשים בפורומים