עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מי שיצא לו לשחק בגרסה הזו (PC), שמתרוצצת אי-שם בנבכי הרשת, יודע על מה אני מדבר. משחק פשוט כייפי, גרפיקה טובה מאד(יחסית לבטא), משחקיות נוחה וברורה (למעט השליטה בג'יפ, כשאתה הוא הנהג), ועלילה רצופה, זורמת, מעניינת וממכרת. עברתי כמה שלבים בנתיים (באיזה שלב נגמר הבטא? כי זה לא כל השלבים), והמשחק ממש מהנה. מזכיר לי את ימי HALF-LIFE האגדיים. ישנם כמה באגים מעצבנים כמו דלתות בלתי-נראות/לא עבירות; לפעמים פשוט צריך להתכופף שם או לנסות נתיב אחר באותו מעבר/דלת. ובאותו עניין, נתקלתי במס' אנשים שהמשחק לא רץ להם חלק על R9500. אצלי (על GF4 Ti 4600) הוא רץ יפה ב-1280*1024 כשהכל על HIGH. על 1024*768 זה באמת עף. אולי קיימת אי-תאימות לכרטיסי ATI? :-X זה רק בטא כאמור. בלי לחץ. יאללה שיי…

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by haKo$,

    שלום חברים, ברצוני להזמין את הBF4, יש אתרים מומלצים שאוכל להזמין מהם? אני מכיר את game.co.uk אחלה מחירים, אך החבילות הבונוס שלהם היא רק לתושבי בריטניה בלבד, יש אתרים שמספקים חבילות בונוס לכל שאר העולם? תודה.

    • 7 תגובות
    • 3k צפיות
  3. Started by DivineS,

    טוב בגלל שההנהלה פה לא מאפשרת פרוץ אסור לי לפרסם את הלינק אבל זאת לא תיהיה בעיה אחרי שאתם מתקינים את המשחק אתם צריכים לעדכן את ה PunkBuster שלכם. בשביל לעשות את זה צריך להוריד את ה-PB UPDATER, בטבלה תבחרו For all windows Games וזה יוריד לכם את הגרסא לWINDOWS. בתוך התוכנה תלחצו על ADD GAME ברשימה תבחרו את COD4, אם אתם לא מוצאים את המשחק ברשימה תלחצו על BROWSE ותלכו לאיפה שהמשחק מותקן אצלכם, אחרי זה תלחצו OK ואז CHECK FOR UPDATES. עכשיו ה Punkbuster שלכם אמור ליהיות מעודכן ולא צריך ליהיות עוד בעיות. עכשיו בשביל לשחק תחרותי אתם צריכים להוריד את הפרומוד בשביל להוריד את הפרומוד פשוט צריך להיכנס לשרת COD4 עם פרומוד וזה יוריד לבד. אנחנו לא רוצים לקדם קהילה פרוצה אז הנה כמ…

    • 22 תגובות
    • 3k צפיות
  4. Started by LazyBoy,

    בסגנון מסחטת הכספים של EA, בליזזרד מוציאים עוד הרחבה לWOW. בתערוכת blizzcon הקרובה הם יחלקו beta cdkeys להרחבה (כנראה), אבל יציגו אותה רק בתערוכת המשחקים בגרמניה בעוד חודש. עוד בblizzcon, פרטים על הסרט של Warcraft ואפשרות לקהל לשחק בגרסה מוקדמת של Starcraft 2. http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofwarcraftwrathofthelichking/news.html?sid=6175938&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1 http://www.blizzard.com/blizzcon07/schedule.shtml ואני שואל - איפה דיאבלו 3?!

  5. Started by dennis14,

    הנה כתבה טובה של THG על זה - http://www.tomshardware.com/reviews/hollywood-nature-compared,2049.html# מה דעתכם בנושא ?

    • 28 תגובות
    • 3k צפיות
  6. Started by hike101,

    כל כך ציפיתי למשחק הזה. חשבתי שהוא יעביר לי את הזמן עד שייצא סן אנדראס ל PC. חבל...כל כך חבל.... כנראה המשחק הכי מציאותי שעשו בסגנון אך יש בו כמה פגמים שאי אפשר להתעלם מהם. קודם כל , מבחינת גרפיקה ומשחקיות הוא נהדר, אין מה לומר בנידון. קל לתפעול ונראה נהדר. לגבי הבעיות ששמתי לב בינתיים: אין תחושת קרב כמו ב call of duty למשל. אלא אתה מתקדם כמה מטרים עם המחלקה שלך, נתקל בכמה אויבים, מחסל אותם, ממשיך ללכת, ניתקל בכמה אויבים וכו' וכו'. חשוב לציין שאני רק בתחילתו אז יש אפשרות שהוא נהיה יותר מעניין בהמשך. הבעיה העיקרית היא שזמני הטעינה ארוכים מאד ביחד למשחק יריות כזה. כ 20 עד 40 שניות, דבר שהורס את חווית המשחק. וזה לא שיש לי מחשב חלש, נהפוך הוא, יש לי מחשב פנתר יחסית : p4 3.0 …

    • 30 תגובות
    • 3k צפיות
  7. Started by n1kZ,

    אז ככה לפני כמה ימים התחיל דיון שפתח Abyssus על כך שאנחנו לא יכולים לעבור את ה 6 ‎‫ראונדים‬‎ והם יכולים לשם על זה כסף גם שלא נעבור ב mw2 במשחק נגדם אז קבענו לעשות נגדם משחק ביום שבת או שישי ולראות מי יותר טוב אנחנו מאוד רוצים שיהיה סטרים לזה גם אז מי שיכול להיות שיגיד, זה הולך להיות הטוב משלוש מפות Abyssus אני חושב שעשית טעות קטנה ושאתה חושב שבקלות אתה תוכל לנצח אותנו אז אתה טועה חמוד אנחנו הולכים לנצח ומקווה שלא תבכו לי אחר כך 90% הולך להיות סטרים אז כולם לבוא לראות את המשחק הזה. כפי שאמרתי הם טוענים שהם הולכים לנצח את זה מי שחושב אחרת יכול ‎‫להמר‬‎ על המשחק RiM Vs Annoy Best of 3 Mw2 Have Fun!

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  8. Started by 3emi,

    חשבתי לקנות אחד אבל אני לא מוצא אותו בשום מקום חיפשתי ובזאפ והוא מופיע בשתי חנויות ב 1700 שקל 1790 שקל ניסיתי לראות כמה יעלה דרך אתר BUY2USA בלינק שמעתיקים מאמזון והם עושים את כל השאר ויוצא באזור של 1650 שקל אפילו פחות מחנות בארץ קצת פוחד להזמין מחול אם תהיה בעיה אני נכנס לסיפור למישהו יש את ההגה? מומלץ? כמה קניתם אותו ואיפה אם היה בחנות קרובה ומרכזית כנראה הייתי מבצע קניה

    • 11 תגובות
    • 3k צפיות
  9. Started by devil,

    כל מה שאני יודע עליו ברגע זה זה שהוא קיים אבל אני לא בדיוק יודע את השם שלו כי אם אני לא טועה השם שלו זה לא מורטל קומבט 5 אז האם מישהוא יודע מהו שמו ומאיפה איפשר להשיג אותו או מידע כמו תמונות או משהוא בסגנון הזה עליו??? ??? בתודה מראש DEVIL :asthanos:

    • 11 תגובות
    • 3k צפיות
  10. היי. פיתחתי תוכנה שמורידה מודים לGTA5. נכנסים לתוכנה, מורידים Script Hook עדכני, מוד/ים מהרשימה - ומריצים את המשחק. יש לי גרסה רגילה של Social Club והייתי מעוניין למצוא מתנדבים, בעלי עותק המשחק בSTEAM (אפשר גם בלי) שיעזרו לי לבחון את התוכנה. אני אדאג להוסיף את הבוחנים לרשימת קרדיטים בקובץ README ובABOUT של התוכנה. לתמונה לחצו על הקישור. קצת על מאפייני התוכנה: - רשימת המודים מתעדכנת מצד שרת (כלומר, כדי לראות מודים חדשים ברשימה, אין צורך לעדכן את התוכנה עצמה) - התוכנה עובדת על .net 4 ושוקלת 57 KB - הורדת המוד מתבצע על ידי לחיצה אחת (בהנחה שכבר הגדרתם את תיקיית המשחק) - לא מרוצים מהמוד? קליק אחד על Uninstall ואין שום זכר לתוסף שלא אהבתם. רוצים להיפטר מהמודים בכלל על מנת לשחק…

  11. זה כאן בתמונה האחרונה משמאל: http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=93391&page=1 התמונה המלאה: http://www.pelit.fi/kuvat/dokumenttikuvat/15908-5-TDU360-4.jpg אני מבין שזה לטלוויזיות HDTV... האם התמונה היא ערוכה בצורה כלשהי, או שזה באמת היכולות הגראפיות של ה XBOX360?? נראה לי שיש כאן איזה AA*6 או 8... מדהים

    • 43 תגובות
    • 3k צפיות
  12. ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_patch_103.exe http://www.bfnation.net/download/?file=bf2_patch_1_03 מעניין מתי ייצא הפאטצ' שיתקן את 1.03

    • 34 תגובות
    • 3k צפיות
  13. Started by yoel12,

    שלום אשמח לדעת האם אתם כגיימרים מצליחים להבדיל בין 1680x1050 לבין 1920x1080 ומה ההבדל בביצועים?

    • 19 תגובות
    • 3k צפיות
  14. יש לי באקלוג גדול של משחקים שאני מאוד רוצה לשחק אבל לא מצליח להגיע אליהם, כך שהמשחקים היחידים שאני עדיין רוכש הם משחקים בהנחה משמעותית (75%) או באנדלים, וגם שם אני בד"כ לא מוציא יותר מ-$10. מעניין אותי לשמוע מה גורם לאנשים לשלם מחיר מלא (או קרוב לזה) כשברור שזה רק עניין של זמן עד שהמחיר של משחק יירד משמעותית. האם החוויה של משחק AAA משנת 2014 כל כך שונה ומדהימה מזו של משחק באותה קטגוריה מ-2012? אגב, למרות שיש לי בבאקלוג משחקים חדשים יחסית בקטגוריה הזו (Tomb Raider האחרון, BioShock Infinite ואחרים) אני כרגע משחק אחרים שאף אחד מהם לא מצטיין בערכי הפקה יוצאי דופן.

    • 16 תגובות
    • 3k צפיות
  15. Started by MiniMizer,

    http://ses.blog.hu/game/prog/index.pl נראה מי יצליח לזהות את כל המשחקים

    • 41 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by yoel12,

    • 8 תגובות
    • 3k צפיות
  17. Started by CyberBot,

    אני אהבתי אותו

    • 1 תגובה
    • 3k צפיות
  18. Started by 2k-Twok,

    החוקים של ה-ODC: על כל השחקנים לבדוק מראש שהאנטי צ'יט שלו פועל כראוי, במידה ולא על השחקן לעדכן את אחד המנהלים. השעות של המשחקים יפורסמו, מותר לאחר משחק עד ל 20 דקות משעת התחלתו שנקבעה על ידי המנהלים בלבד !, אם הקבוצה שנגדכם מאחרת את המשחק יותר מ - 20 דקות אתם יכולים לקחת ניצחון טכני. חובה על הקבוצה המנצחת להעלות תמונות של כל צד במפה ולהעלותה לפורום באשכול חדש, ניתן לפתוח אשקול ולכתוב בו מי ניצח ולציין שהיה משחק מהנה ולציין שתעלו את התמונה מאוחר יותר (עד 24 שעות), ולחיצה על כפתור ה TAB במקלדת המראה את טבלת התוצאות של המשחק. על השחקן המארח לשים את החוקים הנכונים, שחקן אשר יארח ולא ישים חוקים נכונים הורס לקבוצתו בכך שקבוצתו יכולה לקבל ניצחון טכני. לכל קבוצ…

    • 11 תגובות
    • 3k צפיות
  19. Started by Mandheling,

    אם כל הבאנדלים והסיילים הגעתי למצב שיש לי כל כך הרבה משחקים שאני לא רואה מתי אמצא זמן לשחק בהם. אני לא יכול להקדיש מעבר לשעה~שעתיים ביום למשחק, ובקצב הזה אין לי בעצם צורך לקנות אף משחק חדש בשנים הקרובות.

    • 16 תגובות
    • 3k צפיות
  20. Started by HuGeMouTh,

    עוד הוכחה לכך שמשחקים מ KICKSTARTER הם לא שקר במרץ 2012 אחד מהמפתחים הראשיים של סדרת GRAW הלך ל KICKSTARTER בניסיון ליצור משחק יריות טקטי חדש, המטרה הייתה צנועה 200 אלף דולר (הגיעו ל 220 אלף) בלבד במטרה להראות למשקיעים שכדאי להשקיע במשחק כזה. שנה וחצי אחרי זה המשחק מגיע לשוק עם גיבוי של 505 GAMES. http://www.kickstarter.com/projects/355932838/crowdsourced-hardcore-tactical-shooter במהלך הפיתוח המפתחת נתנה ל KICKSTARTERS גישה לגירסת ALPHA ו BETA והמשחק גם היה זמין ב PAX לכל מי שרצה לבוא לנסות. למרות שניתן לשחק במשחק במצב שחקן יחיד המשחק תוכנן ל CO OP. אם תנסו לשחק לבד כנראה שלא תגיעו רחוק, ה AI ישפיל אותכם מהר מאוד. האויבים יופיעו בשלב בצורה רנדומלית כך שלא ניתן ללמו…

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by 104952,

    נראה מבטיח. הקריינת ממש גרועה :

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  22. Started by aviel3634,

    טוב אז ככה נסעתי לי במטוס ומטוס אחר היה על הזנב שלי יצאתי מהמטוס החמצתי את הירייה של המטוס אבל זה פגע במשו אחר... לייק וסאב אם אהבתם

    • 5 תגובות
    • 3k צפיות
  23. Started by Wheel,

    לא עובד לי הסטים מהבוקר, זה רק אצלי או שזה בעיות בשרת?

    • 20 תגובות
    • 3k צפיות
  24. Started by mosh18,

    כל אחד כותב אילו משחקים יש לו על המחשב ורשאי להעלות פרינט-סקרין של שולחן עבודה\תיקיית משחקים רק לדאוג לכווץ את התמונה ככה שלא תכביד על הדף בהצלחה.

דיונים חדשים בפורומים