עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מי שגמר את כל משימות במשחק שידבר איתי בבקשה!!!

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  2. Started by shainov,

    שלום לכולם.. מס' שאלות לגבי המשחק.. 1.איפה משנים את הMPH לKPH??חיפשתי בOPTIONS ולא מצאתי..?? 2.מהם הטיפים הטובים ביותר לעשיית כסף?? 3.לגבי ההובלת מכוניות זה ממש ממש משעמם צריך לנסוע ממש אבל ממש לאט ולציית כמעט לכל תמרור בשביל לקבל את הבונוס..יש טיפים מיוחדים למשימות האלו.??

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  3. Started by d0r0n,

    שלום, יש לי מחשב חזק מאוד שנקנה בחצי שנה האחרונה עם כרטיס מסך תומך דיירקטס 10 (geforce8800 gts) והתקנתי את המשחק Lost Planet Extreme Condition ויש שתי אופציות האחת לשחק בדיירקטס 10 והשנייה ב9.... משום מה הוא לא נותן לי ב10 ואומר שהמחשב שלי לא תומך.... אני לא הכי זוכר כל חלקיק שלי במחשב אבל בגדול מעבד כפול ליבה 6600 2.40ghz שני ג'יגה זיכרון הארד דיסק של שני 250 ג'יגה ברייד אפס אני עובד על אקס פי וכמובן הכרטיס מסך שהזכרתי למעלה השגיאה המדוייקת היא : ERR03: failed to intilize directx10.

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  4. ראיתי בynet

  5. Started by kfirlion,

    סתם רציתי לקנות משחק בעל מנוע גרפי טוב, אז אני רוצה לדעת איזה משחק לקנות

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  6. Started by StorM FighteR,

    משעמם לי בבית כבר אין לי מה לעשות אני רוצה שתמליצו לי על משחקי יריות ומשחקי מרוצים כמו מכוניות וכו'..

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  7. מתי הוא מגיע לארץ ? ;D

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  8. Started by quantoM,

    מישהו יודע על דרך להריץ את המשחק הזה על 1680x1050 ?

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  9. Started by yanivsk,

    מישהוא אולי משחק במשחק הזה ? שווה קניה ? ד"א אהבתי את 1 ו 2

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  10. כמו שזה נראה. הנצאים משטלתים על אמריקה, בידיהם טכנולוגיה שאולי ולא פותחה גם בשנים של היום. אנחנו הגיימרים משחקים נהג מונית העובר יותר חוויות קרב מצבא ארה''ב והצבא הגרמני ביחד. לא אדיוטי באיזשהוא מובן?

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  11. זוכרים את המשחקים הססגוניים והממכרים בכיכובם של אלאדין, סימבה ומוגלי? הם חוזרים, עם התאמה למערכות מודרניות לכתבה

    • 2 תגובות
    • 671 צפיות
  12. Started by Zaks Sharon,

    היי, אציין קודם כל ש-PAINKILLER פשוט משחק שולט!!! אבל שאלה לי אליכם - איך עוברים את הבוס ההוא בשלב 3 בפרק 1 (זה שמופיע ליד האש ו"רודף" אחריך בהליכה מגושמת)? תודה!

  13. Started by TeaTime,

    http://www.twingalaxies.com/index.aspx?c=46&id=974 למי שלא מכיר-זו חברה שמתמחה בניקוד ותיעוד של שיאי משחקים הם מציעים פרסי כסף בסך כולל של 20 אלף דולר למי שיצליח להשלים כל מיני שיאים שקבעו לדוגמא: מי שיסיים את היילו 2 על הרמה הכי קשה בלי למות אפילו פעם אחת יקבל 150 דולר או מי שיצליח יותר מהניקוד פרוגר של ג'ורג' מסיינפלד (863,050) יקבל 1000 (!) דולר אז יאלה לעבודה!

    • 4 תגובות
    • 671 צפיות
  14. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת אם יש אפשרות לשמור ידנית או שזה רק שמירה אוטומטית??? כי זה מעצבן שהמשרות ממש רחוקות אחת מהשנייה!

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  15. הסאגה של פורצי המשחקים הסינים נמשכת: זמן קצר מאוד אחרי הצהרה על פרישה לתקופה של שנה או יותר, הודעה חדשה מספרת על פוטנציאל לנצחון על שיטת ההגנה המתקדמת ביותר בשוק הגיימינג מבולבלים? גם אנחנו. קבוצת הפריצה הסינית 3DMGAME ממשיכה לספק לנו כותרות, עם התנהגות מוזרה והכרזות נגדיות שמפתיעות בכל פעם מחדש. כעת, אחרי הכרזה רשמית לכאורה על פרישה מעסקי פריצת והפצת המשחקים לשנה שלמה ("על מנת לבחון את ההשפעה על המכירות החוקיות"), מה שהוביל אוטומטית להנחה כי מדובר בהרמת ידיים מנסיון לפרוץ את הגנות הקבצים האימתניות של חברת Denuvo אשר מגינות על יותר ויותר משחקים חדשים בפרופיל גבוה – מובילת הקבוצהפירסמה הודעת חדשה, בה היא מבטיחה להוכיח בקרוב שהטכנולוגיה המדוברת של Denuvo והמשחקים …

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  16. אני מעלה את המשחק דרך הסטים או ישירות דרך ALL SEEING EYE ויישר בום ! ריסט למחשב !!! אני כבר לא יודע מה לעשות ...... ניסיתי להיכנס לסטים MY GAMES למחוק משם את קאונטר ואז הורדתי אותו שוב אבל עדין ...... קאונטר עולה רק כשאני בסייפ מוד אבל אז כמובן אני חוזר לרגיל ושוב ריסט (זה לא בסטים עצמו רק שזה מעלה את קאונטר 1.6 ) ! איך אני יכול לפתור את הבעיה הזו !!!!!!!? תודה

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  17. כרטיס מסך HD2900PRO ומסך 22" ברזולוציה 1680X1050, מה אני עושה?

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות
  18. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, מה תכיל גרסאת האספנים של world at war? ובכמה היא תמכר? תודה לעוזרים! אלון

  19. Started by nore0,

    איך אני עושה משחק נגד המחשב בלי להתחבר לסרברים וכו' יענו שהמחשב ישחק נגדי

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  20. Started by aldema,

    יש לי בעיה בהתקנה של HF 2 תסתכלו רגע: http://www.cya.co.il/up02/05/10/14/696n2untitled.bmp אני לא מצליח לפתור את זה.. תנסו לעזור רגע...

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  21. Started by dinozaur1,

    הורדתי פיפא 2002 וניסיתי להתקין אותו, לא היה ממש מה להתקין אז פשוט נכנסתי למשחק, זה נכנס והכל, ואז כאשר לחצתי להיכנס למשחק עצמו זה נטען ויצא... ונתן דוח שגיאות כזה... ניסיתי להפעיל אותו במצב compability של ווינדוז 98\2000\95 וכלום לא עוזר... זה עדיין נכנס למשחק, וכשאני מפעיל אותו נטען - ויוצא. עזרו לי בבקשה, מה עושים?

    • 7 תגובות
    • 670 צפיות
  22. Started by galz,

    אוקיי קניתי את המשחק אתמול (אופיס דיפו מוכרים את זה במאה שקל..........O_0)... התקנתי את המשחק, אני בא לעשות סריקת שרתים בase, זה סורק כרגיל, ואז לא מופיעים שום שרתים.... מישהו יודע על זה משהו? מישהו יכול לעזור לי?

    • 4 תגובות
    • 670 צפיות
  23. Started by BedBoy,

    אז קודם כל תסתכלו בחתימת טקסט שלי ותראו את המפרט שלי עכשיו אני התקנתי NFSU1 מהדיסק והוא פעל מצויין אבל כשהתקנתי Far Cry ו Prince of persia : Sands of Time אז אחרי שאני מסיים להתקין ואני שם את הדיסק ה-5 (במובן FarCry) ואני לוחץ על האייקון בשולחן העבודה אז הוא מבקש ממני להכניס דיסק... והדיסק כבר בפנים.. וכשאני עושה Auto Play על כונן הדיסקים הוא מעלה לי את החלון של Far Cry , איפה שהאפשרויות "Install" ו "view readme" ואני לוחץ על "Play" הוא שוב אומר לי שהדיסק לא בפנים... אני גם מנסה להריץ את המשחק דרך התיקייה שהמשחק מותקן בו.. וגם שוב אומר שלא הוכנס דיסק... ככה גם קורה לי עם הדיסק הראשון! מה עושים? איך משחקים? תודה לעוזרים!

  24. Started by tazok,

    אוקיי עידכנתי... כל מי שרוצה גם שילך לתיקיה של המשחק יש קובץ שנקרא haloupdate תלחצו עליו... זה יעדכן את המישחק... זה קצת שיפר את הגרפיקה ומשחק רץ טיפה יותר טוב... לא איזה משהו מהפכני אבל בהחלט שיפור....

    • 0 תגובות
    • 670 צפיות
  25. יש לי מיני HP כזה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=6691&CatCode=315 איזה משחקים אפשר להריץ? תמליצו בבקשה

    • 1 תגובה
    • 670 צפיות

דיונים חדשים בפורומים