משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה מעצבנת במשחק -DAWN OF WAR. כשאני מכניס את הדיסק הראשון כדי להתקין, ונפתח לי התפריט הראשי, אני בוחר ב- INSTALL. והוא תוקע לי את ההודעה הזו: Epson זו המדפסת שלי. והוא מציג את ההודעה הזו כשהיא לא מחוברת, אם אני מחבר אותה ומנסה להתקין- אז הוא בכלל פותח לי תפריט הדפסה שלה.... אבל מה הקשר בכלל של המשחק הזה למדפסת???? בבקשה תעזרו זה מעצבן!!!
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
-
קניתי מחשב חדש PHENOM 9550 4GB DDR 2 800MHZ HD4870 בהתחלה קריסיס עבד חלק על XP 64 אבל בגלל שהוא היה בעייתי מבחינת ההתקנה עברתי לויסטה 64 ומאז הוא ממש מקרטע על אותן הגדרות 1024X768 HIGHללא פילטרים יש איזושהי בעיה ידוע או זה משהו אחר
-
- 4 תגובות
- 675 צפיות
-
-
יש לי המשחק BourneOut הכי חדש, כמובן לכל מי שיודע המשחק הזה מיועד רק לPS האם יש מצב שאוכל לשחק במחשב עם המשחק הזה? תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
http://games.slashdot.org/games/04/07/12/2148212.shtml?tid=127&tid=186&tid=209
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
היי מישהו יודע אם יש אפשרות לעדכן את ההרכבים והקבוצות ב PES2011 ? ואם כן איך אני מבצע עדכון ב PS3 ? תודה ויום טוב.
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת אילו משחקים כיום תומכים בDX10 או אפילו 10.1? ואילו משחקים מהקרובים שעומדים לצאת יתמכו בDX 10 או 10.1. ואשמח לתאריכי היציאה שלהם... תודה.
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 18 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה נשמע אחוקים? אתם מריחים את זה? כן, עוד שבוע נשרף והנה יום חמישי בא עלינו לטובה ואיתו פרק חדש של הפאנבויז. אנחנו רוצים למסור מזל טוב לזוכים המאושרים בתחרות הלייקים בדף הפייסבוק שלנו בחסות “צעצועי שגיב”. מאזינים זכו פה במשחק לPS3, חולצות פוסטרים ושלל פינוקים, לפרטים נוספים אתם מוזמנים להאזין לפרק. אפרופו פרק, השבוע אנחנו סוקרים (וקוטלים) את BRINK , מדברים על קו אופ של פורטל 2 וקילזון 3, ממליצים על משחק טריוויה מיוחד לאייפון ולמחשב, שלל חדשות (PS4, אקסבוקס לייב, NGP, פסקול לפורטל 2 בחינם, משחקי וידאו=עבודת פרך ועוד…) …
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
חבר'ה, הרבה ממכם לא יודעים אבל יש משחק שנקרא far cry או בקיצור fc זה משחק רשת שעולה על כל סוגי הקאונטר והטקטיקל למיניהם אם זה בגרפיקה(קאונטר וכו' כמו פיפא לידו)או בהנאה מטורפת (מנסיון אישי) המשחק לא כבד בכלל! ההורדה וההתקנה פשוטים ביותר בלי דברים יותר מדי מסובכים פשוט להתקין ולשחק... אז חבר'ה אם בא לכם משחק קצת יותר מעניין מגרפיקה של פיפא אז בואו לנסות מבטיח שתישארו אז חבר'ה מי שצריך עזרה או נתקל בכל משו הכי קטן אני באייסי:210086766-דניאל(blackhawk) אז יאללה אני מחכה לכם
-
- 6 תגובות
- 675 צפיות
-
-
יש מצב שאנחנו עושים מן קהילה שם או קלאן (כמבון לא על השם של HWZONE ) או לארגן משחקים ברשת. תארגנו כאן משחקים ותנו שמות שלכם בתור שחקנים +כתובות IP.
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
מיליון לקוחות זועמים :pissed: כבר שעה FFS
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
-
את הקטע שהוא מרים מן בלון גז ענק כזה...?
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
-
-
שלום לכולם, זה פראג שערכתי במשחק הגמר שלנו נגד Saevus.
-
- 4 תגובות
- 675 צפיות
-
-
התחלתי לשחק לא מזמן ואני חייב להודות שזה משחק לא רע... גות'יק 3 שאשכרה אפשר לשחק בו. עוד מישהו משחק ?
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
שמעו במחשב הישן שלי היה לי וינדוס 98 וCM01/02 וHeroes3 עבדו לי.. עכשיו קניתי מחשב חדש עם וינדוס XP ושני המשחקים האלו לא עובדים לי ! אני כמעט בטוח שזה הוינדוס חברים שלי אמרו לי שמשחקים כאלו לא עובדים על הוינדוס כי הוא חדש מדי.. אם מישהו יודע איך לפתור את הבעיה אז שיאמר פה !
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
-
-
שלום לכם, אני משחק במשחק Maple Story בגירסה האירופאית ואני די בטוח שכולכם שמעתם עליו פה ושם. הבעיה היא שלא מזמן היה Patch ששינה את המשחק על בוריו. עכשיו הכל שונה. הבעיה היא שכאשר אני נכנס למפה עם המון אנשים ומפלצות (כלומר, הרבה נתונים עוברים מהשרת אליי) המשחק נתקע לי למשך דקה-שתיים, יש הודעת שגיאה (Unable to connect to the game server) וכשאני לוחץ OK המשחק פשוט נסגר. לפני ה Patch זה לא היה קורה. היו טיפה לאגים במפות עם הרבה אנשים אבל בטח שלא היה נתקע לי המשחק. זה ממש מציק ואני לא יכול לשחק ככה. החיבור שלי הוא 10 מגה, שאר רוחב הפס לא תפוס ע"י מחשבים אחרים, והמחשב עצמו חזק מספיק כדי להריץ את המשחק (i3, 4gb ram, nvidia geforce gts 250). המחשב עצמו הוא לא הבעיה, וגם לא החיבו…
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
אני משיג את המשחק הזה בקרוב ורציתי לדעת אם זה אמור להיות משחק המשך למשחק הקלאסי SUDDEN STRIKE 2?
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
היי אנשים רציתי לשאול א. לפני כל משימה איך אני יכול לבחור לי כלי נשק ב. האם במהלך המשימה אני יכול להתחלף עם החיילים זתומרת שפעם אני אהיה הצלף פעם ההוא עם המג וכדומה ? תודה מראש אגב משחק חזק ומומלץ ביותר
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-
-
הורדתי תמישחק ואין אפשרות לשחק נגד בוטים זה רק אני שלא מצאתי?
-
- 5 תגובות
- 675 צפיות
-
-
כדי להקל על הגעה וחזרה מהאירוע, נפתחה קבוצת פייסבוק לאירוע המתקרב במודיעין. אם אתם באים עם רכב או צריכים הסעה, כנסו לקבוצה, ובקשו/הציעו עזרה!
-
- 0 תגובות
- 675 צפיות
-
-
המשחק לי פועל לי התנקתי אותו וזאת השגיאה שהוא אומר לי [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 675 צפיות
-
-
שלום. יש לי ווינדוס XP והתקנתי את המשחק (כן אני יודע הוא די ישן אבל הוא עדיין משחק לא רע) . הבעיה היא שווינדוס לא נותתן לי להתקין את המשחק , הוא אומר שהמשחק לא נתמך על ידי ווינדוס NT. האם יש איזשהו סיכוי שאני אוכל לשחק במשחק?
-
- 2 תגובות
- 675 צפיות
-


