עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by Interl-Conore,

    ;D

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  2. Started by nadav1379,

    יש לי בעיה מתי שאני משחק cs ואני מתקרב למישהו מהשחקנים התמונה מתחילה לקפוץ לי ולהיתקה זה התחיל רק בשבוע האחרון ואני משחק על 30 ping ואני לא מבין למה זה אם מישהו יודע מה אני יכול לעשות אז בבקשה תעזרו לי או שיש פקודה שאני צריך לרשום תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  3. Started by (G),

    מישהו יכול להמליץ על שרתי משחק של FARCRY אני פונה למי שמכיר או יודע על חברה מסויימת שנותנת את השירות נאמנה. תודה.

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  4. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אני כבר הרבה זמן משחק במשחק BF2 . וכבר נשברו לי 2 דיסקים . עכשיו זה הדיסק השלישי שלי . ויש עליו סדק ואני מרגיש שהוא גם עומד להישבר . יש איזשהי דרך שאני לא יצטרך להכניס ולהוציא את הדיסק בכול פעם ? למשל איכשהו לשים אותו על DOK או משהו ? (לא להציע להוריד קראק כי שמעתי שזה דופק את המשחק) . תודה .

    • 8 תגובות
    • 691 צפיות
  5. Started by st0m,

    שלום לכולם .... מאיפה אני יכול להשיג קראק למשחק need for speed most wanted ?? ובבקשה תביאו לינקים .... זה מאוד חשוב !!!!!!

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  6. Started by rroonnii,

    הורדה - http://www.bigdownload.com/games/sbk-09-superbike-world-championship/pc/sbk-09-superbike-world-championship-demo/ http://www.gamershell.com/download_45486.shtml סירטון - http://www.gametrailers.com/video/uk-debut-sbk-09/48740

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  7. אני לא מבין מה אני צריך לעשות שם כיאלו טיפסתי על המקומות האלה שאפשר ליקפוץ עליו אבל את המקום שהוא מנסה להגיע לו לפנים אני תמיד מפספס אותו ובמקום השני של הקפיצה שאני אמור להגיע אליו לכתף אני תמיד עף מימנו ולא מצליח להאחז בו תודה על העזרה נ.ב מוזר שאין טרד רישמי למשחק הזה

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  8. Started by lader,

    כאשר אני נכנס למשחק יש לי מסך שחור, חץ כחול של העכבר ולא קורה כלום. למה זה קורה? מה אפשר לעשות?

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  9. Started by natan805,

    משחק טוב?. מה המטרה של המשחק פחות או יותר .האם זה בסגנון שעושים כסף וקונים טנקים או שקונים כמה טנקים שרוצים בלי כסף או שיש הגבלה כי בשלב הראשון קניתי טנקים ולא ראיתי שום דבר שמזכיר כסף או משהו שמתבזבז אז קניתי כמה שבא לי.האם זה ככה? ב.איך מזיזים את המסך לאלכסון כמו שעושים במקש space אבל שהמסך יעצור ולא שאם אני עוזב את המקש הוא חוזר לברירת מחדל.

    • 3 תגובות
    • 691 צפיות
  10. מתי המשחק הזה אמור לצאת ??? ???

    • 2 תגובות
    • 691 צפיות
  11. אני היום באתי להתקין Dungeon Keeper ובהתחלה הוא מציג לי שגיאה שצריך מערכת עם 98 \ nt או יותר ויש לי XP והוא עדיין לא מוכן להתקין, מדוע? מפרט: מעבד: למטה זיכרון: למטה כרטיס מסך: R9550 אז... מה הבעייה של הבחור? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  12. אני מחפש את טומב ריידר החדש (בבקשה בלי ביקורות, אני אהבתי את כל הקודמים בסדרה) - מישהו יודע איפה אני יכול למצוא באזור השרון ? יש ל ARCADIA אבל הם רחוקים.. יש חנות קרובה שמוכרת את המשחק החדש?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  13. Started by Moooshe,

    http://www.fileconnect.net/modules.php?name=News&file=article&sid=2455 כמה מהמפות ממש טובות! תהנו...

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  14. Started by TimoTy,

    אני מחפש משחק אסטרטגיה בסגנון Magic the gathering או yugioh זה לא ממש משנה לי איזו ואם צריך אמולטור אם אפשר את שם המשחק ואיך אני אוכל לשחק בו תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 691 צפיות
  15. Midnight clubII

  16. Started by uriya,

    מישהו כאן משחק במשחק הזה??, GUILD WARS , אם כן אשמח להיות שותף ולשחק ביחד

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  17. טוב אני פותח תדיון כי המילחמה בשלבים הראשונים שהPS3 יצא ביפן והWII אומד לצאת בימים הקרובים ככה שכל אחד יוכל להביעה את דעתו על הקונסולות החדשות XBOX360- אני חושב שסך הכל הוא ממשיך טוב לXBOX הרגיל אם היתרונות והחסרונות המחיר שלו קצת יקר לטעמי אבל למי שרוצה מכשיר בעיקר למישחקי מולטיפליר מקוונים כרגע אין ספק שזה המכשיר המתאים יש לו גם תידית הכי טובה בשוק למישחקים סטנדרטים וזה גם היתרון חשוב אבל מבחינת שחקנים אחרים ולא גימרים אין לא הרבה מה להציע חסר לי מספיק:RPG יפנים\מישחקי פלטפורמה\אסטרטגיה בתורות\ועוד כמה סוגים של מישחקים וגם אם יש עוד מישחקים בLIVE שאפשר ליקנות בזול בישביל זה לא קונים 360 כי המכשירים האלה לא מנצלים מספיק תחומרה PS3- סוני עשתה הרבה טעויות איתו וכרגע המכשי…

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  18. Started by FatherBoard,

    כשאני יוצא מ-UT (הראשון, לא 2003), אז המשחק נסגר והכל, אבל המוזיקה של המשחק ממשיכה להתנגן ברקע, והדרך היחידה לסגור אותה זה ע"י CTRL+ALT+DEL. הצעות?

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  19. Started by Ghettomusick,

    היי, הים הורדתי את הדמו של פרוייקט סוובלינד והתאכזבתי קשות.... , היו לי ציפיות הרבה יותר גבוהות בקשר למשחק. הגרפיקה לדעתי הייתה לא משהו יחסית למשחקים שיוצאים היום.., והמשחקיות הייתה משעממת והסאונד היה דפוק מי שלא הוריד ורוצה לנסות אז הנה - http://www.gamershell.com/download_8867.shtml תגידו מה דעתכם בקשר למשחק

    • 4 תגובות
    • 691 צפיות
  20. Started by asaorgad,

    מה עדיף למשחקים XBOX360 או מחשב ב3000 ? אני לא משחק ברוזלוציות גבוהת בשני הדברים..

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  21. Started by vini,

    אני לא מצליח למצוא קראק לHitman Contracts ,אם מישהוא יודעה איפה אני יכול למצוא אותו שיגיד לי

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  22. Started by alexc32,

    מדובר בהרחבה כלומר אני צריך שיהיה לי את הראשון כדי לשחק בו ?

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  23. Started by redti,

    שלום אני רוצה לדעת איך פותחים חדר בניד פור ספיד החדש? ואיך מגדירים כמה שחקנים יהיו בוא איזה מפה? סוג משחק?(DRAG,CIRCUT,SPRINT,DRIFT,)

    • 0 תגובות
    • 690 צפיות
  24. Started by LazyBoy,

    http://tweakguides.com

    • 3 תגובות
    • 690 צפיות
  25. מזל"ט THQ המכריזה על חבילת הרחבה חדשה למשחק האסטרטגיה הכי טוב. שם הרחבה הוא - Company Of Heroes: Opposing fronts החידושים הם : * 2 צבאות חדשים, הצבא הבריטי והיחידה העלית - פאנזר של הגרמנים. * קאמפין חדש מצד של הגרמנים, שהם יצתרכו למנוע את הפלישה. (אם הבנתי נכון, תקנו אותי...) * המנוע הגרפי ישאר אותו מנוע רק עם תמיכה מלא בDX10 ושיפורים קלים. אז מזל"ט ובקרוב אצלי =] לינק לידיעה: http://www.thq-games.com/uk/news/show/1932 לינק ל2 תמונות שפורסמו: http://www.thq-games.com/uk/game/screenshots/2214/1

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות

דיונים חדשים בפורומים