עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by esaly,

    היי!! תגידו, מישהו יודע איפה ניתן למצוא עידכון שחקנים לUEFA Champions League 2006-2007? תודה מראש לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  2. Started by MedicZone,

    שלום לכולם אנחנו מקהילת VGAMES אנחנו בניתיים 5 אנשים אנחנו צריכים עוד 3 סוסים אנחנו נמצאים בשרת TS3 של VGAMES אנחנו דורשים: להיות שחקנים טובים חייב שיהיה לכם מיקרופון ולהיות פעילים מינימום שעה ביום -אנחנו נעשה טסטים מי שרוצה להיות בקלאן ולהיבחן שיוסיף אותי לסקייפ pelegbs

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  3. אני תקוע למרבה המבוכה בשלב הראשון, אני שיחקתי בילדות עוד לפני כמה שנים במשחק השלישי וכעת במשימה הראשונה על המשימה הראשונה אני לא יכול לסיים את המשימה המזורגגת, למרות שהורדתי איזה 5 ספינות, משחתת , אחרי שהגעתי ל "איים" האלה שאח"כ הוא דורש להטביע כמה ספינות. סיימתי את שתי המשימות, וניסיתי לחזור לאחד מנמלי הבית, ללא הבצלחה, האפשרות END MISSION הייתה אפורה למרות ששתי המשימות סומנו לי בדף המפקד כגמורות . . . איך מסיימים משימה, לאן צריך לחזור?

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  4. Started by VanHalen,

    שלום לכולם!! יש לי בעיה קטנה בלבוש. הצטרפתי לגילדת Imperial Legion עם הזמן החלפתי את ה"מדים" המעפנים שלהם. והמשכתי להתקדם אבל עכשיו הם לא מוכנים לדבר איתי בלי מדים. אין לי את המדים האלה וגם אם אני קונה מדים כאלה ולובש אותם זה לא עוזר (או שפיספסתי משהו....) מה אתם עשיתם במצד הזה, הרי אני בטוח שאף אחד לא ממש הולך עם הזבל הזה..... תודה

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  5. Started by ZorD,

    כתבתי את זה כבר במקום אחר (אחד הפורומים של CS..) ולא היה לי כוח לתרגם לעיברית, סילחו לי *החולי CS האלה לא עזרו לי במיוחד, לכן אנסה את מזלי כאן Hello to all! I have an annoying problem with the view system in game time i'll describe it: i'm opening a server, no matter what map, i'm playing with people or bots and when i'm dead (it happens alot) i can watch every body else playing (that are not dead yet..) right? well.. not right.. when i'm trying to watch my team players i'm able to, but when i'm trying to watch the other team players i'm not able to. how can i fix that? maybe i messed up something in the console? or in the settings of the game\server? please h…

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  6. הכותרת מדברת בשביל עצמה ואני מדבר על גירסאת מחשב . פשוט בחיים שלי לא נגעתי במשחק וחבר שלי מביא לי מחר את הרבעי למחשב .

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  7. Started by IlanF,

    אני היחיד שמשחק עדיין בJedi Academy או שיש כאן עוד מישהו שמשחק במשחק... (הכוונה למולטיפלייר)

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  8. לאחר עדכון המשחק לגרסא 1.5 ראיתי משהו מעניין (חוץ משיפור של 30% בFPS בממוצע בבדיקה הפנימית) בהגדרות SHADER - ההגדרה הראשונה משמאל - ישנה אפשרות DX10 - שכמובן לא נותן לי לבחור בגלל שאני WIN XP למישהו יש VISTA+COH+8800 שיכול לבדוק? זה צריכה להיות חדשה די מרעישה (אולי הגיע הזמן לעבור לויסטה)

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  9. Started by amir.o,

    לא חשוב אני הסתדרתי כבר

  10. לא יודע למה אבל כבר שבוע שאני לא יכול לעזוב את המשחק הזה מישהו משחק או שיחק וגמר את המשחק?? כי אני נתקעתי בקטע שמייקל מראה לי להכנס למערה שיש שם את הדוב הלבן המת וצריך מלא אבוקות אש כי נורא חשוך שם בכל מקרה נתקעתי אני הולך שעה בתוך המערה ומבזבז את כל האש שאספתי ורק הולך במעגלים תודה

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  11. Started by Wheel,

    כל פעם שאני לוחץ SHIFT בsupreme commander גם אם יש waypoint אחד המשחק יורד ל6 FPS וזה ממש מעצבן כי זה משהו שאני משתמש בו הרבה, עוד מישהו נתקל בזה? מדובר על המשחק המלא (דווקא בדמו זה לא קרה לי כזכור)

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  12. Started by AreaDooM,

    יש לי בעיה , כשאני משחק בכל דבר על מסך מלא זה עושה MINIMIZE בעצמו ואין לי מושג איך לגרום לזה להפסיק, יש הצעות ?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  13. Started by dids22,

    מחקתי את המשחק על ידי מחיקת התיקיה ב program files אבל עכשיו שאני מנסה להתקין אותו אני מקבל שגיאה שהוא מותקן כבר מה לעשות :-\

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  14. Started by idofr,

    אני מנסה להכנס למשחק הוא שם שניה דף שחור ויוצא ממנו... =\ (על מחשב של חבר לא על שלי....) אם למישו יש רעיונות בבקשה....

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  15. שלום היום התחלתי לשחק ב Toca race driver 3, ושמתי לב שהמקשים לא כל כך מגיבים. כלומר אני לוחץ על גאז, ואז לזמן בין עשירית שנייה לשנייה הוא עושה מה שצריך ואז כאילו אני מפסיק ללחוץ. ככה זה גם בקשר לימין/שמאל/רוורס. אבל הבעיה רק בזמן מירוץ, לא נגיד בתפריט או משהו. איך אני מתקן את זה?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  16. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי דיסק של PES6 מקורי...אין לי את הקופסא והחוברת(נאבדו לי-אני שם בגלגלת את הדיסקים)רק את הדיסק. רציתי לדעת איך אפשר לשחק PES ברשת כי רשום לי password מה זה הסיסמה הזאת? אם הסיסמה רק על הקופסא אז יש דרך לשחק אני נגד חבר שלי ע"י IP כמו בפיפא שלא חייבים דרך חדרים? תודה!

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  17. Started by aero,

    אפשר באיזה דרך לשחק במשחק הזה ברשת??? אנייי מת אליו...

    • 8 תגובות
    • 698 צפיות
  18. Started by ברק2000,

    אני לא מוצא את הקובץ EXE בשביל להפעיל את המשחק והוא גם לא מופיע בALL PROGRAMS

  19. שלום לכולם, יש לי בעיה בUNDERCOVER , בדר"כ זה קורה כשאני מעצב את האוטו.. המשחק פשוט נתקע ושום דבר לא עוזר חוץ מריסט למחשב.. כל הדרייברים מעודכנים וזה קורה רק במשחק הזה.. קראתי בפורום אחר שכתבו שזה אולי ספק חלש וזה קורה כי אין מספיק כח לספק ואז המחשב לא מזהה את הכרטיס או משהו כזה .. מפרט מלא בצד .. אני משחק בגרסא המתוקנת של רילואדד אבל זה קרה לי גם בגרסא המקורית של המשחק .. נראה כאילו הבעיה במחשב שלי ולא במשחק עצמו.. מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  20. תודה!

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  21. Started by yonatan.mendelson,

    בלי RTX, אבל עם הרבה בונוסים מודרניים אחרים: משחק הפעולה האגדי משנת 1996 זוכה למהדורה מעודכנת משלו שזמינה לרכישה כבר עכשיולכתבה

  22. Started by casio,

    השאלה שלי זה האם יש הבדל בין משחקים שהם בdvd לבין משחקים שהם בקבצים קטנים יותר כמו iso...נגיד בגרפיקה או בסאונד.. (נגיד לי יש משחק כולשהו שהוא בdvd ולחבר שלי יש אותו משחק שהוא בדיסק רגיל..)

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  23. Started by kfirlion,

    התקנתי את הדמו וכאשר הפעלתי על האייקון ההפעלה זה נכנס למשחק היה מסך שחור ופיתאום זה התחיל לי את המחשב מחדש בלי שום סיבה למה??? מישהו יודע את הבעיה??

    • 4 תגובות
    • 697 צפיות
  24. Started by RazKaziRo,

    חבר שלי הוריד את הגירסא של הדיסקים וצרב לי אותם עכשיו התקנתי הכל טוב ויפה דיסק מספר 1 נמצא בכונן אני לוחץ להפעיל את המשחק הוא אומר לי שאני צריך להכניס סידי 1 מה עושים? כל הזמן מדברים על הדיאמונד טוולס אבל אני לא משתמש איתה כי יש לי את המשחק על דיסקים מה עושיייים?

    • 8 תגובות
    • 697 צפיות

דיונים חדשים בפורומים