עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by IPIP,

    אני מתקין את המשחק ובסוף ההתקנה עולה לי הודעה : http://www.fastup.co.il/images/26014467.bmp אני לוחץ RETRY וזה עולה עוד הפעם ועם אני לוחץ CANCEL זה מבטל את ההתקנה אני חייב עזרה המשחק הזה ממש חשוב לי מישהו יודע מה עושים ? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  2. Started by Impreza,

    משהו בסגנון SILENT HILL, PARASITE EVE וכאלה למחשב

  3. Started by Milk It,

    שלום לכם, פעם במחשב שלי יכולתי להריץ את המשחק הנ"ל על High עם קצת תקיעות פעם בהרבה זמן. היום אני לא יכול להריץ אותו אפילו על Low, כאילו, כן.. אבל אני אסביר. כשאני נכנס למשחק ועושה new game יש בעיה, ועכשיו, פעם אחת זה פעל לי כששמתי את הפקודה "mat_dxlevel 70", עד שהגעתי לנקודת שמירה מסוימת והמשחק קורס שם. בדיון הבא תוכלו לראות את מלוא הבעיה ותוכלו לראות מה הציעו לי שם. הקישור - http://www.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=&TopicID=923372א נא עזרו לי.

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  4. Started by TheDiesel,

    קורה שבמשחק Halo infinite בזמן טעינת המשחק והמפה המשחק יוצא לשולחן העבודה. יש לציין שלפני זה המשחק עבד חלק. למישהו יש מושג למה זה כך?

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  5. כל פעם כשאני נכנס לאיזה שהוא רכב לא משנה איזה , כמעט לא רואים כלום על המסך חוץ מהמכוניות עצמם לכמה שניות , ואז אני צריך לנחש לאיפה אני נוסע ואחרי כמה שניות זה מסתדר. זה לא קורה כל הזמן , אבל רוב הפעמים. לעוד מישהו זה קרה ? יש פתרון ? (ועשיתי חיפוש..). * יש לי RADEON 8500.

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  6. Started by DS,

    מה יותר טוב- City LIfe או Tycoon City? יש לי את טייקון סיטי ועדיין לא שיחקתי בו אך כדאי גם לקנות את סיטי לייף?

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  7. כאשר אני רוצה להפעיל את המשחק James Bond 007 Nightfire, מופיע לי ההודעה הבא (לא רואים תמונה? תלחצו רענן): מערכת הפעלה: Windows XP Professional Service Pak 2 כרטיס מסך:Geforce FX5200 הערה: לא הבנתי איך להוריד Codec.

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  8. אני משחק וכל פעם אחרי משחק של 10 דקות 15 דקות אני מקבל הודעת שגיאה ! למה זה ?

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  9. Started by liormix,

    סרטון חדש עלה לערוץ ואיתו גיימפליי בnuketown עם הנשק mp7 אני באמת מקווה שתהנו אם האיכות לא משהו אני ישפר את זה בפעם הבאה סורי.. תהנו חברים!!!!!

    • 5 תגובות
    • 715 צפיות
  10. Started by danield51,

    אני משועמם ברמות ואני אשמח למשחק שבו אפשר לפתח דמות מסוג של דיאבלו או כמו מאסס אפקט אשמח גם להמלצה למשחק בסגנון של הנסיך הפרסיוטומב רידר... או אפילו בסגנון של גוטיק\אובליוויון תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  11. Started by TicTacToe,

    חברה קיים דבר כזה? האם משחקים בו כמות סבירה של אנשים? לינקים אם אפשר! כל השרתים בחו"ל מלאים בלאגים

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  12. Started by גיא מ,

    מי יכול בבקשה להסביר לי מזה כול הגירסאות של הarma 2 יש מלא משחקים שיוצאים באותו כותרים והלכתי לאיבוד איתם

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  13. Started by constantine,

    מה ההבדל? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  14. Started by DaCousinzs,

    שלום לכולם, אני ועוד כמה חברים התחלנו לעבוד על צ'אנל גיימינג חדש, אשמח מאוד אם תעשו לייקים סאבים ותשאירו תגובות, הערות או כל מה שעולה לכם בראש תודה רבה חברה! מקווה שתהנו! http://www.youtube.com/channel/UCGkKbsdHIx72TS5I8tv5H-A

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  15. Started by bad-sector,

    המשחק מתחיל, מראה את היצרן, פירסומת של אדידס מגיע בערך לשלב של הסרט אני משער - מראה מסך שחור ולא מתקדם, אף מקש לא מזיז אותו, והמחשב לא נתקע -כשאני לוחץ CTRL ALT DEL אני רואה את הסמן של העכבר, משהו מוזר ביותר, ניסיתי את כל הגדרות המסך האפשריות עם AA ו AF וגם בלי, מה יכולה להיות התקלה?

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  16. Started by KermitShor,

    לא יודע אם יש את זה לעוד אנשים אבל זה הבעייה מפעיל את המשחק הכל טוב ויפה ואז מתחילים להסביר איך להסתובב בעולם , לסובב את זווית הראיה וכו מיד אחרי זה מסבירים על המגילות (מממממש בהתחלה של המשחק.. אפילו לפני משימות וכו'..) מזה מגילת זהב כסף וברונזה. מיד אחרי זה אומרים לי ללחוץ על המגילת ברונזה ואיך שאני עושה את זה המחשב עושה לי ריסטרט!!!! מה זה לעזזל? זה באג במשחק בעיה אצלי?? זה קורה רק כשאני לוחץ על המגילה הזו שהם אומרים לי ללחוץ עליה יש לי Asus 6600GT extreme pcx 1024 MB kingstone amd 64 3000 מספיק חזק בשביל להעלות את המשחק... אבל לא יודע מה בעיה בבקשה עזרה

  17. Started by eli33,

    יש לי משחק מקורי של farcry ואין לי מושג איך אני משחק ברשת.... נכנסתי ל-multiplayer ויש שתי אפשרויות ל-lan ול- internet לחצתי על lan והוא לא מראה לי רשימה של שרתים... לחצתי על internet והוא מראה לי שצריך להתחבר...התחברתי לאתר ובכל זאת הוא לא מראה לי כלום... מה אני עושה ?

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  18. http://www.youtube.com/watch?v=T_7Gwp0MMxQתיהנו

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  19. Started by sd1,

    תקשיבו התקנתי את המשחק שמתי קראק אני צריך את התוכנה safe disc כדי לפרוץ את המשחק תעזרו לי בבקשה ממכם תנו קישור לתוכנה

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  20. Started by The UnKnown,

    מתי אני מקבל את המסעדות הסיניות במשחק.. ראיתי אצל חבר שלי כבר קיבל מזמן ואני עדיין לא, מדוע ??

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  21. Started by harbinger,

    שלום יש לי בעיה בהפעלה של COD המשחק עצמו עולה ואז אני נכנס לתפריט של SOLO בוחר משימה , הוא אומר לי תבחר דרגת קושי , וזהו , הוא לא מכניס אותי למשחק מה הולך פה?

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  22. Started by RayZ,

    שמעתי שיצא פאטץ' תיקון למשחק Need For Speed: Most Wanted. קודם כל, מאיפה אפשר להוריד את הפאטץ', ומה הוא בדיוק מתקן?

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  23. Started by davidcohen,

    אהלן , יש לי את סורס אבל וכמו שאתה יודעים אפשר לכתוב שם בעברית רק הבעיה היא שזה נרשם הפוך ... איך אפשר לסדר את זה ? תודה

דיונים חדשים בפורומים