משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים, אני רק לאחרונה התחלתי לשחק משחקי מחשב והייתי רוצה לדעת אם יש איזה אתר שמרכז בו מדריכים למשחקים שונים... לדוגמא: Delta Force Black Hawk Down, GTA Vice City, Max Payne 2 וכו'.... זה מאוד מאוד יעזור לי. המון תודה מראש, ניר.
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אהלן חברה התקנתי את COD2 מחדש לפני יומיים ושמתי לב לבאג ממש מוזר (ההתקנה הלכה מעולה): בשלב הראשון (האימונים) שהמפקד אומר לך לזרוק את ה''רימון'' לתוך כל אחד מהפתחים ("throw the grenade"but this is potatos,why are we throwing potatos and not real grenades?"because real grenades are worth alot more than you do!" LOL ) אני זרקתי מאה,אם לא יותר,רימונים לכל אחד מהפתחים,וכלום! אני לא ממשיך במשימה,אלא הוא חוזר ואומר שצריך לזרוק על כל אחד מהפתחים (בסוף התעצבנתי ועשיתי team kill ).אני לא זוכר שנתקעתי שם כשגמרתי את המשחק בפעם הקודמת יש למישהו פיתרון לבאג המוזר הזה?להוריד שמירה מהאינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
התחלתי היום לשחק אותו, אבל בשעות הערב הסרוורים מפוצצים!!! אין מצב להיכנס... למשהו יש אולי איזה שיטה/עצה/טיפ איך להיכנס?
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
עם ההצלחה הנאה המסתמנות ל-Assassin's Creed Valhalla לאחר הפוגה בסדרה, האם גם דחייה של מספר חודשים בתאריך הנחיתה של משחק הפעולה הבא בסדרת Far Cry יאפשר לנו לקבל מוצר מפתיע לחיוב?לכתבה
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
- 1 follower
-
-
טוב אז אחרי שהיה לי בעיה עם ההתקנה של המשחק הצלחתי להתקין ושמתי מספר קראקים של רייזור של רילואדד ושל עוד קבוצת פריצה שזה היה קראק פיקס. אני מקווה שתוכלו לעזור לי! אז אחרי ששמתי את הקראק אני לוחץ על המשחק וכלום לא עולה, זה מראה שהמחשב טוען אבל לא עולה לי כלום. ניסיתי להחליף קראק, להתקין מחדש הכל ולא עובד. יש לי Windows 7 ולפי מה שהבנתי לא רק לי יש את הבעיות האלו במשחקים (זה קרה לי בעוד כמה משחקים) ואני מת לשחק בזה כבר.. תעזרו לי בבקשה תודה! ד"א: יש לי דרייבר כ.מ מעודכן מה28 ל4. זה המחשב: HD4850 Q8200 4 Giga ram
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום, יש לי שאלה בנוגע למשחק,האם צריך את המשחק הראשון שיהיה מותקן על המחשב על מנת לשחק ב RED TIDE?
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
-
כשאני מתקין GETTING UP בקיצר בסוף אחרי כול זה אני בא לוחץ על המשחק ונותן לי תקיה שחורה כזאת ויצאת ואם צריך CRACK אז מאיפה אפשר להוריד וגם זה משחק שהורדתי תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
צהרים טובים חברים אני מחפש משחק טנקים ישראלים עם גרפיקה מדהימה אילו שמות של משחקים כאלה אתם יכולים להציע לי?
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
שלום לכולם . אני מריץ את המשחק על VISTA ,מעבד 6600, כרטיס מסך 7800 GTX ו2 ג'יגה זכרון. משום מה המשחק עולה , אבל לפעמים נתקע בזמן העלאה , אם אני מכווץ את המסך וממקסם אותו לפעמים נפתרת הבעיה . יש עיצות ?? תודה מראש לעונים
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
מחפס שחקן טוב לשחק נגדו אז אים אתה חושב שאתה אתגר דבר איתי כמובן רק לאלה שיודעים להישתמש בHamachi דברו איתי באיי סי 317950875
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
מישהו התחלק על השכל שם ? הסינגל פלייר יהיה 3 משחקים נפרדים שתצטרך לקנות כל אחד בנפרד והסיבה לכך היא חוסר זמן פיתוח... (המולטיפלייר יהיה זהה) http://hellforge.gameriot.com/blogs/Arreat-Summit/Warcraft-4-Confirmed-Starcraft-2-to-be-a-Trilogy/
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
-
המשחק הישן הוא - grim fandango (מניח שכולכם מכירים), ויש לי בעיה עם ההתקנה שלו. כשאני מכניס את הדיסק נפתח לי התפריט, אני לוחץ install, ואז זה רושם לי את ההודעה הבאה, נותן לי אפשרות ignore ו- close, וכשאני לוחץ על אחת מהאפשרויות זה נתקע, ואני צריך לסגור את זה עם ctr+alt+dlt. הנה ההודעה: 16bit windows subsystem c:\windows\system32\autoexec.nt The system file is not suitable for running MS-DOS and microsoft windows appilcations. choose "close" to terminate the appilcation. למישהו יש מושג איך פותרים את הבעיה המעצבנת? ניסיתי לכבות ולהדליק את המחשב 1001 פעמים וזה לא עזר. אני חייב לדעת איך פותרים את זה המחשב שלי אם צריך לדעת: 2.8C IC7 - abit 1024 ddr-ram radeon 9800 pro
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתחבר למישהו עם ה IP שלו, החיבור נוצר, אנחנו בוחרים קבוצות וכאשר מתחיל המשחק מתקבלת השגיאה: "connection lost" והקשר מתנתק. יש לי ראוטר של edimax br 6104k, אבל גם כשניתקתי אותו נתקלתי באותה בעיה. הגדרתי ב firewall של Mcafee שיהיה למשחק גישה מלאה לאינטרנט ואין לי פיירוול אחר. מישהו פתר בעבר בעיה דומה?
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אני מנסה להריץ את המשחק הישן על חלונות 2000 והוא כל הזמן נתקע. הבעיה מוכרת?
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום אחים שלי, יש לי PES 6 ואני רוצה לעשות עונה עם קבוצות שאני בוחר מכל הליגות. אני לא מוצא את ליברפול וצ'לסי למרות שלפני חודש בערך כשיצרתי עונה שמתי אותם בליגה... יכול להיות שצריך להעביר קבוצות בליגה האנגלית כדי לראות את כל הרשימה...אני לא יודע איך אני עושה את זה? תודה
-
- 9 תגובות
- 726 צפיות
-
-
היי, אני משחק ב-NBA 06 מדי פעם, ולמען האמת המוזיקה שמשמיעים שם לא כלכך מוצאת חן בעניי, מתאימה או לא מתאימה זה עדין לא מוצא חן בעני, אני לא שומע ראפ, אני שומע רוק ( כמו pink floyd, red hot chilli peppers, symphony x וכאלה.. ) ולכן אני רוצה להוסיף שירים משלי למשחק. מישהוא יודע ויכול לומר לי איך עושים את זה??? תודה מראש, יובל
-
- 6 תגובות
- 726 צפיות
-
-
היי, חיפשתי ככל שיכולתי באינטרנט היכן נשמרים ה save-ים למשחקים הבאים אך ללא הועיל, אנא עזרתכם: brothers in arms - road to hill GTA san andreas splinter cell pandora tomorrow swat 4 תודה רבה, אופיר
-
- 7 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום לכם . אני חייב עזרה .. אני נכנס למשחק סאן אנדרס והוא עושה לי את ההודעה הבאה : http://img83.imageshack.us/my.php?image=43354941og8.jpg אשמח אם משהוא יגיד לי איך לסדר את זה .. תודה ולילה טוב .
-
- 1 תגובה
- 726 צפיות
-
-
-
חום הקיץ מגיע, המחשב כבר מפוצץ במשחקים מותקנים שמחכים לחופש הגדול, אני חוגג לי את היום האחרון של חופשת פסח בFO3 ..... ואז רציתי לבדוק משהו ונכנסתי לWIKI של FO, שם גיליתי משהו שלא ראיתי עד עכשיו - FALLOUT ONLINE מה זה? הטריילר שם כבר משנת 2010, יש למישהו מידע כלשהו לגבי המשחק ? איך יכול להיות שלא פתחו כאן דיון על משחק כזה ? ולגבי ההרשמה לבטא - רק אצלי זה לא עובד טוב? אני רואה רק את השורות של תאריך הלידה והמיקום, כל השאר כולל התיקייה שעליה הכל נמצא (אפשר לראות בטיסר) לא נוכח אצלי ... ניסיתי על כרום אקספלורר ופיירפוקס =\ http://www.fallout-on-line.com/ http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_Online
-
- 2 תגובות
- 726 צפיות
-
-
המתנקשים הלונדוניים של יוביסופט והכותר החדש הראשון של היילו לדור הקונסולות החדש זוכים לקבלת פנים חמימה מהמבקרים לכתבה: http://hwzone.co.il/סיפתח-נאה-לעונת-השקות-המשחקים-הגדולה-ש/
-
- 0 תגובות
- 726 צפיות
-
-
אהלן אנשים אני מחפש פאצ' כמה שיותר מעודכן!! אם יש עם ליגה ישראלית, וכמובן תיקונים לכל השמות... שיהיה יום אחלה
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-


