משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום 1. מישהוא אולי יודע מתי הולך לצאת Update 1.2 של המשחק ?? 2. זה רק לי או שגם לכמה אנשים פה המשחק קורס ל WINDOWS ??? תודה מראש , תומס.
-
- 7 תגובות
- 732 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק CyberJudas? (יצא בשנת 1996) משחק ההמשך לShadow President
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
שמעתי שאם אני מתקין את הסטים על המחשב שלי ונכנס לחשבון שלי(לפחות פעם אחת) אני יכול לשים את הסטים על מצב Offline ככה שכשאני רוצה להכנס לסטים הוא נכנס בלי להתחבר לאינרנט...זה נכון? אם כן אז...אני יכול להתקין מהחשבון משחק לדוגמא:hl2 ולשים את הסטים על מצב Offline ואז להעביר את הדיסק קשיח למחשב אחר בלי אינטרנטוזה יעבוד?
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
ניראה משו ענק מהחיים http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=183370&sid=10
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
ממצב אנשים כאן דני ואני שחקן של משחקי FPS כמו המשחק Battlefield וCOD כדי לעקוב אחרי לחצו כאן http://www.youtube.com/user/WeGrandFilms
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
eze manoa yoter hazak a cry engine o aunreal? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
מה קורה אחים שלי? קיבלתי לפני חודשיים מדוד שלי מאנגליה את המשחק Halo 2 במתנה. המשחק עצמו היה סבבה וחבל שהוא רק ל-Windows Vista והייתי צריך להסתבך בפאצ'ים שיאפשרו לשחק על XP וכו' וזה הוציא את החשק. (אין לי Vista) קיצר את המשחק עצמו לא ממש אהבתי ונאלצתי להשאיר אותו תמיד בצד ליד המחשב ללא עטיפה. קיצר יום אחד אני חוזר מחבר ואני רואה את הדיסק שבור בצד..(אחד מהאחים לא שם לב) חשבתי שזה לא ישפיע ממש אבל זה אכן השפיע והדיסק לא עבד, כלומר לא ניתן לקריאה. קיצר זה מה שקורה שלא שומרים על דיסקים. אבל ת'אמת לא הייתי מבואס - המשחק גם ככה לא עניין אותי ממש. קיצר, לכן חשבתי למכור את המספר הסידורי. אשמח לשמוע הצעות מחירים. (בבקשה להיות רציניים, אני מנסה להיפתר כמה שיותר מהר ולהרוויח ע…
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
שלום! יש לי את המשחק rainbow six vegas הבעיה שלי היא שהשמירות האוטומטיות של המשחק רחוקות מידי רציתי לדעת אם יש אפשרות לשמור ידני מתי שאני רוצה? תודה
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
מישהו יודע מתי prince of persia: the two thrones יוצא?
-
- 8 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש לי ויסטה והתקנתי את המשחק ושמתי קראק שעבד לי בXP ובויסטה הוא מראה לי:
-
- 5 תגובות
- 732 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%aa%d7%a4%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%9c%d7%92%d7%99-pillars-eternity-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%a5-%d7%94/
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
p4 2.4 gh 512 mb לאחר התקנת המשחק כאשר אני מכניס את דיסק plaY המסך נהיה שחור ולא רואים או שומעים כלום.
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני משחק rainbow - raven shield און-ליין ומחפש לשחק עם עוד שחקנים ישראלים נגד שחקנים אחרים. אם יש לכם teamspeak זה בכלל יהיה נהדר.
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
שלום חברים, לאוהבי הז'אנר ודאי שמתם לב ליחוד ולאיכות הגראפית של המשחק הזה. AGE OF EMPIRES III . הבעייה שהוא יצא או אמור היה לצאת לפני מס' חודשים אך לא ראיתי אותו על המדפים ולא שמעתי עליו דבר. מישהו משחק בו ? מישהו יודע אם הוא הושק בארץ ???
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
השגתי counter strike אבל הצלחתי להשיג את הגירסה אחת הכי ישנות אם מישהו מכיר מקום עם הורדה של counter strike בגרסה יותר חדשה שאפשרי לשחק ברשת שישלח לי לינק בבקשה goodguy. :DJsmile:
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
היי, יש לי חשבון בסטים וניתקלתי בבעיה, מאז שיצא הפאטצ' להאלף לייף 2 אני לא מצליח לעדכן אותו, עכשיוו יש גם בעיה עם הפאטצ' החדש של הדאצ' מאטצ', אני לא מצליח להוריד אותו, הדלקתי וכיביתי את סטים עשרות פעמים, לא עזר, אין איזה כפתור של "CHECK FOR UPDATES"??? תודה רבה!!!
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
שלום לכולם! אז ככה אני מכור,אני מודה,אני משחק מאז שהמשחק יצא ובעבר היה לי כל מיני SKINPACKS אבל היום עקב כך שהמשחק כבר לא כל כך פופולארי אין זמינות ברשת לנושא חוץ מבאתר של GAMES-FUSION שגובים תשלום חודשי לאתר שלהם בשביל להוריד את הערכה שלהם. אם למישהו יש איזושהיא ערכת סקינים אני אשמח כי אני חרשתי בגוגל ולא מצאתי משהו חינמי אלא הורדה של כל סקין בנפרד. תודה לעוזרים נועם
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
מה המצב? עשיתי סקירה על הFINN - LMG החדש שיצא לאמצע העונה החמישית. אני אישית התאכזבתי ממנו. מה אתכם??
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני מעניין ל"ארח" משחק אונליין אצלי במחשב. הבעיה היא שיש לי רשת ואני לא יודע איזה פורטים אני צריך לפתוח... אם מישהו יודע איזה פורטים אני צריך לפתוח בשביל לארח משחק רשת זה יוכל מאוד לעזור לי! בתודה ניר
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
1. אם נסיך הפרסי יכול ללכת על קירות (ברור ברור) למה הוא לא יכול לעשות את זה כשהרצפה רטובה? מה, זה לא הגיוני? 2. אם הוא פרסי למה הוא נראה כמו בריטי ולא נראה כמו ערבי? ולדברים קצת יותר רציניים 1. מה היו המטרות של כל הפעמים שמצאנו חורים בקירות, נכנסו דרכם ועברנו דרך גשר אל הברזייה הקסומה ההיא? 2. איך זה שהחרב האחרונה שמקבלים במשחק הורגת את המפלצות ללא צורך בDAGGER? זה חרב ALL IN ONE? מישהו הצליח לעשות את זה?: אני חושב שזה בשמירה 33% אבל לא מצאתי
-
- 6 תגובות
- 732 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6166339.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;1 אני אומנם שיחקתי כבר ברוב המשחקים הטובים באמולטורים אבל אלה באמת בשורות טובות שרות הVC מתחיל להיות מצוין לחובבי משחקים ישנים אם סיפריה מצוינת שכל הזמן גודלת (התמונה לא מה VC )
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
עשיתי טעות די גדולה, השתמשתי בצ'יט IMPULSE 101 לפני שקיבלתי את הGRAVITY GUN, עכשיו נזכרתי שבגלל שיש לי אותו כבר אני לא יוכל להמשיך במשחק (בדיוק הגעתי לחלק שמקבלים אותו בו...) אני זוכר שהיתה פקודה שמאפשרת למחוק/להוריד את הנשק, אבל אני לא זוכר מה הפקודה הזאת. מישהו מכיר אותה?
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני מפעיל את המשחק הכל טוב ויפה ! אני מנסה להיכנס לשרת הוא מתחבר מגיע עד retrieving server info... ואז נתקע ואחרי כמה זמן הוא אומר לי את ההודעה הזאת...
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
התקנתי את BIOSHOCK ב VISTA 64Bit והוא לא עולה לי , תראו בתמונה מה הוא רושם לי. למישהו יש פתרון ? תודה
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
הורדתי Screen Fix Patch שמאפשר לשנות resolution איפה אני אמור לשים אותו 1. Unpack & Intall. 2. Select your screen resolution repertory. 3. Copy "user.ltx" in game repertory. 4. Run Game.
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-


