עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by haimagar,

    שלום 1. מישהוא אולי יודע מתי הולך לצאת Update 1.2 של המשחק ?? 2. זה רק לי או שגם לכמה אנשים פה המשחק קורס ל WINDOWS ??? תודה מראש , תומס.

    • 7 תגובות
    • 732 צפיות
  2. Started by Ewingum,

    מישהו מכיר את המשחק CyberJudas? (יצא בשנת 1996) משחק ההמשך לShadow President

  3. Started by most,

    שמעתי שאם אני מתקין את הסטים על המחשב שלי ונכנס לחשבון שלי(לפחות פעם אחת) אני יכול לשים את הסטים על מצב Offline ככה שכשאני רוצה להכנס לסטים הוא נכנס בלי להתחבר לאינרנט...זה נכון? אם כן אז...אני יכול להתקין מהחשבון משחק לדוגמא:hl2 ולשים את הסטים על מצב Offline ואז להעביר את הדיסק קשיח למחשב אחר בלי אינטרנטוזה יעבוד?

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  4. Started by sergey_k,

    ניראה משו ענק מהחיים http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=183370&sid=10

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  5. Started by WeGF,

    ממצב אנשים כאן דני ואני שחקן של משחקי FPS כמו המשחק Battlefield וCOD כדי לעקוב אחרי לחצו כאן http://www.youtube.com/user/WeGrandFilms

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  6. Started by constantine16,

    eze manoa yoter hazak a cry engine o aunreal? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  7. מה קורה אחים שלי? קיבלתי לפני חודשיים מדוד שלי מאנגליה את המשחק Halo 2 במתנה. המשחק עצמו היה סבבה וחבל שהוא רק ל-Windows Vista והייתי צריך להסתבך בפאצ'ים שיאפשרו לשחק על XP וכו' וזה הוציא את החשק. (אין לי Vista) קיצר את המשחק עצמו לא ממש אהבתי ונאלצתי להשאיר אותו תמיד בצד ליד המחשב ללא עטיפה. קיצר יום אחד אני חוזר מחבר ואני רואה את הדיסק שבור בצד..(אחד מהאחים לא שם לב) חשבתי שזה לא ישפיע ממש אבל זה אכן השפיע והדיסק לא עבד, כלומר לא ניתן לקריאה. קיצר זה מה שקורה שלא שומרים על דיסקים. אבל ת'אמת לא הייתי מבואס - המשחק גם ככה לא עניין אותי ממש. קיצר, לכן חשבתי למכור את המספר הסידורי. אשמח לשמוע הצעות מחירים. (בבקשה להיות רציניים, אני מנסה להיפתר כמה שיותר מהר ולהרוויח ע…

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  8. Started by davidcohen,

    שלום! יש לי את המשחק rainbow six vegas הבעיה שלי היא שהשמירות האוטומטיות של המשחק רחוקות מידי רציתי לדעת אם יש אפשרות לשמור ידני מתי שאני רוצה? תודה

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  9. Started by רן.ט,

    מישהו יודע מתי prince of persia: the two thrones יוצא?

    • 8 תגובות
    • 732 צפיות
  10. Started by gn,

    יש לי ויסטה והתקנתי את המשחק ושמתי קראק שעבד לי בXP ובויסטה הוא מראה לי:

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  11. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%aa%d7%a4%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%9c%d7%92%d7%99-pillars-eternity-%d7%a0%d7%95%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%a5-%d7%94/

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  12. Started by dannygnh,

    p4 2.4 gh 512 mb לאחר התקנת המשחק כאשר אני מכניס את דיסק plaY המסך נהיה שחור ולא רואים או שומעים כלום.

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  13. Started by almog333,

    אני משחק rainbow - raven shield און-ליין ומחפש לשחק עם עוד שחקנים ישראלים נגד שחקנים אחרים. אם יש לכם teamspeak זה בכלל יהיה נהדר.

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  14. Started by NOSTREDAMUS,

    שלום חברים, לאוהבי הז'אנר ודאי שמתם לב ליחוד ולאיכות הגראפית של המשחק הזה. AGE OF EMPIRES III . הבעייה שהוא יצא או אמור היה לצאת לפני מס' חודשים אך לא ראיתי אותו על המדפים ולא שמעתי עליו דבר. מישהו משחק בו ? מישהו יודע אם הוא הושק בארץ ???

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  15. Started by goodguy,

    השגתי counter strike אבל הצלחתי להשיג את הגירסה אחת הכי ישנות אם מישהו מכיר מקום עם הורדה של counter strike בגרסה יותר חדשה שאפשרי לשחק ברשת שישלח לי לינק בבקשה goodguy. :DJsmile:

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  16. Started by Sifo Jen,

    היי, יש לי חשבון בסטים וניתקלתי בבעיה, מאז שיצא הפאטצ' להאלף לייף 2 אני לא מצליח לעדכן אותו, עכשיוו יש גם בעיה עם הפאטצ' החדש של הדאצ' מאטצ', אני לא מצליח להוריד אותו, הדלקתי וכיביתי את סטים עשרות פעמים, לא עזר, אין איזה כפתור של "CHECK FOR UPDATES"??? תודה רבה!!!

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  17. Started by noambaum,

    שלום לכולם! אז ככה אני מכור,אני מודה,אני משחק מאז שהמשחק יצא ובעבר היה לי כל מיני SKINPACKS אבל היום עקב כך שהמשחק כבר לא כל כך פופולארי אין זמינות ברשת לנושא חוץ מבאתר של GAMES-FUSION שגובים תשלום חודשי לאתר שלהם בשביל להוריד את הערכה שלהם. אם למישהו יש איזושהיא ערכת סקינים אני אשמח כי אני חרשתי בגוגל ולא מצאתי משהו חינמי אלא הורדה של כל סקין בנפרד. תודה לעוזרים נועם

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  18. Started by Rondh,

    מה המצב? עשיתי סקירה על הFINN - LMG החדש שיצא לאמצע העונה החמישית. אני אישית התאכזבתי ממנו. מה אתכם??

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  19. Started by Anas-Nanas,

    אני מעניין ל"ארח" משחק אונליין אצלי במחשב. הבעיה היא שיש לי רשת ואני לא יודע איזה פורטים אני צריך לפתוח... אם מישהו יודע איזה פורטים אני צריך לפתוח בשביל לארח משחק רשת זה יוכל מאוד לעזור לי! בתודה ניר

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  20. 1. אם נסיך הפרסי יכול ללכת על קירות (ברור ברור) למה הוא לא יכול לעשות את זה כשהרצפה רטובה? מה, זה לא הגיוני? 2. אם הוא פרסי למה הוא נראה כמו בריטי ולא נראה כמו ערבי? ולדברים קצת יותר רציניים 1. מה היו המטרות של כל הפעמים שמצאנו חורים בקירות, נכנסו דרכם ועברנו דרך גשר אל הברזייה הקסומה ההיא? 2. איך זה שהחרב האחרונה שמקבלים במשחק הורגת את המפלצות ללא צורך בDAGGER? זה חרב ALL IN ONE? מישהו הצליח לעשות את זה?: אני חושב שזה בשמירה 33% אבל לא מצאתי

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  21. http://www.gamespot.com/news/6166339.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;1 אני אומנם שיחקתי כבר ברוב המשחקים הטובים באמולטורים אבל אלה באמת בשורות טובות שרות הVC מתחיל להיות מצוין לחובבי משחקים ישנים אם סיפריה מצוינת שכל הזמן גודלת (התמונה לא מה VC )

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  22. Started by IlanF,

    עשיתי טעות די גדולה, השתמשתי בצ'יט IMPULSE 101 לפני שקיבלתי את הGRAVITY GUN, עכשיו נזכרתי שבגלל שיש לי אותו כבר אני לא יוכל להמשיך במשחק (בדיוק הגעתי לחלק שמקבלים אותו בו...) אני זוכר שהיתה פקודה שמאפשרת למחוק/להוריד את הנשק, אבל אני לא זוכר מה הפקודה הזאת. מישהו מכיר אותה?

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  23. אני מפעיל את המשחק הכל טוב ויפה ! אני מנסה להיכנס לשרת הוא מתחבר מגיע עד retrieving server info... ואז נתקע ואחרי כמה זמן הוא אומר לי את ההודעה הזאת...

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  24. Started by dror_gh,

    התקנתי את BIOSHOCK ב VISTA 64Bit והוא לא עולה לי , תראו בתמונה מה הוא רושם לי. למישהו יש פתרון ? תודה

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  25. הורדתי Screen Fix Patch שמאפשר לשנות resolution איפה אני אמור לשים אותו 1. Unpack & Intall. 2. Select your screen resolution repertory. 3. Copy "user.ltx" in game repertory. 4. Run Game.

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות

דיונים חדשים בפורומים