משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
Days Gone, שנראה כמו שילוב בין המתים המהלכים לילדי האנרכיה, יגיע רק בחודש אפריל בשנה הבאה לכתבה
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
- 1 follower
-
-
נראה לי שיש לי בעייה דיי רצינית בטעינת מודלים.. קצת קשה לי להסביר על הבעיה אבל אני בטוח שכמה תמונות ימחישו לכם יופי את הבעיה: http://img48.imageshack.us/img48/7204/comsole9mn.jpg http://img48.imageshack.us/img48/3103/floater0bi.jpg http://img512.imageshack.us/img512/3836/hl2e10da.jpg נ.ב קראתי את החוקים והיה רשום משהו על נושא תמיכה.. לא ראיתי נושא תמיכה בפורום זה אז פתחתי נושא זה מצטער אם עברתי על החוקים... לפחות אדע להבא
-
- 8 תגובות
- 733 צפיות
-
-
חבר'ה אתם חייבים לעזור לי ,אני על סף יאוש: קניתי מחשב חדש דנדש והתקנתי את המשחק F.E.A.R . כשהפעלתי את המשחק בפעם הראשונה היו צלילים במסך הראשי ובסרט פתיחה היו את כל הצלילים למעט הצלילי דיבור של השחקנים או הצוות, זא"מ ראיתי אותם מזיזים את השפתיים אבל לא שומעים אותם מדברים אצלי. מאז שהתקנתי את WMFADist.exe זה עולה לי בלי קול בכלל!!!ואני לא מצליח להסיר את ההתקנה . ניסיתי לפתוח את התיקיה בנפרד ולראות איזה קבצי DLL יש שם ולאן הוא מעתיק וגיליתי שבכל פעם שאני מוחק אותם הם מתווספים מחדש... חשוב לציין שיש לי רמקולים 5.1 של קריאייטיב וכרטיס קול של MSI וזה המשחק היחיד שעושה בעיות.(HL2 EPISODE 1 NFSMW עובדים חלק עם דיבוב והכל ושומעים הכל ..) אין לי כבר מושג מה עושים ,אודה לעזרת…
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אני כבר מזמן אומר שהשנה יגיעו חדשות לגבי SC2 ודיאבלו 3 והנה צץ עוד משהו. http://www.gamerevolution.com/news/view.php?id=2569
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
תודה.. מנהלים לא ידעתי איפה בדיוק להשים את זה אם זה לא מתאים תעבירו, עמכם הסליחה
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אולי אני טיפה לא אובייקטיבי כי אני אוהב את סדרת המשחקים של ספיידרמן... אבל המשחק הזה שונה טיפה. אתה רוכש קומבואים, רוכש בני ברית, אתה יכול להשתנות לספיידרמן ההסגול ובעצם כל המשחק הזה פשוט חוויה ואני באמת אומר את זה בלב שלם. מי שלא קנה\"השיג" שירוץ לדעתי נ.ב אין לי מושג כמה המשחק ב-GS אבל באמת שזה משחק שלא שווה לפסוח עליו... תנו לו הזדמנות.
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אוקי בגלל המלחמה בצפון יש לי מוטיבציה משום מה לאיזה משחק אסטרטגייה יפה מלחמה מודרנית.. אף פעם לא התעמקתי בגאנר,משחק אסטרטגיה מודררני ולא WW2 ..לא כולל קומנד אנד קונקר
-
- 3 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אירוע ה-Game Awards חזר גדול מאי פעם לסיבוב הרביעי שלו לכתבה
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
- 1 follower
-
-
היי יש לי שאלה קטנה על STEAM ב tools יש כל מיני דברים כאלה, source sdk, source sdk base..... מה זה הכלים האלה ? כאילו למה הם משמשים ??? תודה
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אני מעדיף תלת מימד/נורמלי/שיצא לאחרונה מישהו מכיר? תודה.
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
מה ההבדל בין משחק אסטרטגיה בזמן אמת ואסטרטגיה שמבוססת על תורות?
-
- 8 תגובות
- 733 צפיות
-
-
אז ככה אני חדש פה ויש לי חשבון של סטים יותר נכון של קונדישן זירו זאת אומרת יש בו את המשחקים cs 1.6 cs source hl2 ועוד כל מיני ... חשבון שוהו ביותר שווה 200 שקל אני מוכר אותו או תמורת מספר חשבונות רגילים שיש בהם רק את קאונטר 1.6 לא צריך את הסורס ואלה... או משהו טוב מאוד שאתם תציעו אבל שיהיה שווה אז זהו
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעוד כשעתיים (לחצו כאן לטיימר) מתחיל לייב סטרים חדש של BF4 שאנשים משחקים בו בלייב! אני מאמין שנראה המון ונדע אם זה באמת כמו שזה נראה לנו ב-E3, מבחינת הרס וכו'. קישור לליב סטרים פה ופה.
-
- 4 תגובות
- 733 צפיות
-
-
http://pes2008editing.blogspot.com/search?q=crowd נשמע טוב.
-
- 1 תגובה
- 733 צפיות
-
-
יש לי את המשחק COLIN MCREA 4... עכשיו כשהתקנתי את המשחק הכל הלך סבבה, אבל כשאני מפעיל את המשחק המסך הופך לשחור ושום דבר לא זז. רק RESET עוזר... תודה לעזורים.
-
- 6 תגובות
- 733 צפיות
-
-
התקנתי שוב את המשחק הזה ואני נכנס למשחק להלף לייף באינטרנט והוא נכנס למשחק ועושה רסט וגם המשחק עצמו כשאני נכנס זה עושה ריסט מה לעשות ?
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
עריכה: עקב הגילויים בת'רד - מחפשת שמירה של סוף המשחק המקורי או של תחילתו של Immortal Throne. בוקר טוב התקנתי את חבילת ההרחבה של המשחק הנקראת Titan Quest - Immortal Throne. נכנסתי למשחק ואכן רשום את שם ההרחבה בתפריט המשחק, אך כשאני מנסה להתחיל משחק חדש הוא מתחיל את המשחק המקורי ולא את חבילת ההרחבה. מה אני עושה לא נכון?
-
- 10 תגובות
- 733 צפיות
-
-
-
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
יש לי את X2 THE THREAT בתחלס אותו משחק רק ב X3 יש גרפקיה הרבה יותר טובה. חשבתי על לקנות את ה X3 אבל אני ורצה קודם לשמוע את דעתם של אנשים שיש להם את המשחק הגאוני הזה. האם שווה לי להשקיעה ב X3 שזה בעצם X2 אם שיפור גרפי?
-
- 0 תגובות
- 733 צפיות
-
-
לכל מי שרוצה לרכוש את המשחק המשובח-הוא במבצע בסטים בסופ"ש הקרוב.24$ בלבד.
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
שלום! אתמול התחילה לי הבעיה המדוברת, אני שם את את הרזולוציה על 1680X1050 (רזולוציה טבעית של המסך) ב-COD4 וגם ב-COD5 ומופיע טשטוש מוזר... זה ממש נראה כאילו הוא בכלל לא ברזולוציה 1680X1050... ניסיתי לעדכן DIRECTX, להחליף ולהחזיר רגולוציות, להתקין מחדש את המשחקים, להתקין מחדש את הדרייבר של הכ.מסך.... כלום!!! הנה תמונה שצילמתי - http://img357.imageshack.us/img357/9396/34447879tp6.jpg בבקשה אני צריך עזרה!! תודה רבה לכל העוזרים!!!! :yelclap: עריכה: למה הנושא שפתחתי מקודם נסגר?.... לא הביאו אפילו סיבה... אני לא מבין... זו תקלה באתר או שמישהו לא היה מתחשב ו\או אוהב לתקשר?...
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש ברשותי AMD 3200+ RADON 9800 איזה מדמה ל PS2 יתן לי תוצאות הכי טובות עם החומרה הקיימת
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש לי את ARMA אבל הכל בגרמנית.כלומר הדיבור באנגלית אבל כל ה-OPTIONS בגרמנית.. יש מצב לשנות לאנגלית?
-
- 8 תגובות
- 732 צפיות
-
-
היי, קניתי את המחשב הזה: מעבדי אינטל Core 2 Quad Q9550, 1333Mhz, s775, 12MB לוחות אם למעבדי אינטל GIGABYTE EP45-UD3R s775 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1066, PCI-E זכרונות DDR II 1066Mhz 2x2GB Corsair Dominator TwinX CL5 דיסקים קשיחים Western Digital 640GB 7200RPM, 16MB, SATA II כרטיסי מסך ASUS HD 4870 DK 1GB GDDR5 DX10.1 HDTV 2xDVI PCI-E 2.0 צורבים LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA מאווררים וגופי קירור Zalman CNPS9700 LED מארזים Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Black (No PSU) ספקי כוח Thermaltake ToughPower W0116 750W PFC (24pin) עכשיו אני מחפש משחק חזק שאני אוכל לחנוך איתו את המחשב החדש (הכוונה למשחק עם דרישות גבוהות ואיכות כמה שיותר מטורפת) (אני מאמין שהכ…
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-


