משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש את המכונית ששמה CODDY מישהו יודע איפה אני מוצא אותה. אני צריך אותה(זאת היחידה שחסרה לי כדי לקבל 9000$ ממרוצי המכונית)
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
הורדתי תמשחק הזה מ GAMERSHELL בערך 750 מ"ב החשב אני מקבל קובץ ראר פותח אותו ובתיקיה יש איקון של ה EXE ן האוטוראן להתקנה בקיצור האיקון לא עובד זה מדליק מסך שחור לשניה ואז חוזר לשולחן עבודה ואין כלום ו ההתקנה קשה אני לוחץ עליה מגיעה לשלב מסוים ו לפני ההתקנה עצמה ואז זה אומר לי שאני צריך DIRECTX 9 או יותר ואני הורדתי את החדש ביותר של 2007 מה עושים תודה ??[br]פורסם בתאריך: 13.03.2007 בשעה 16:03:24 תודה???[attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
יש לי את ההודעה הזו כשאני מנסה להפעיל אותו , וניסיתי להתקין להסיר ולמחוק לגמרי את כל התיקייה לנקות רג'יסטרי , כלום לא עוזר , כל פעם אותה הודעה מעצבנת , והמשחק מקורי זה מה שהכי מעצבן אותי. מה אני יכול לעשות? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
האם ניתן עדיין להרשם לתחרות? אם כן האם אפשר לשחק לבד או שחייבים קבוצה?? והאם יש שם קונסולות/מחשבים אן שצריך להביא מהבית??
-
- 3 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכולם. מחיפוש ברשת אני מבין שיש שם איזושהי בעייה עם כיוון הרזולוציה ע"פ בחירתך אני פשוט לא מצליח למצוא פתרון ראי לעניין הזה. האפשרויות היחידות שקיימות ב Disply settings הן 800X600 או 1024X768 וזה קצת הזוי. אני צריך לכוון ל 1366X768. למישהו יש מושג מה הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
רציתי לדעת מה שונה בין שתיי המשחקים האלה Call Of Duty למחשב Finest Hour ל-PS2 X BOX Finest Hour זה COD 2 או שזה COD בגירסת סוני 2 ואקס בוקס ???
-
- 1 תגובה
- 743 צפיות
-
-
באיזה חברות של כרטיסי מסך החברות האלו תומכות (אם בכלל החברות האלו תומכות במישהו)? ubisoft ? EA ?
-
- 9 תגובות
- 743 צפיות
-
-
בהתחלה שנותנים לי משימה למצא חפץ כלשהו ב-RUINS אני מוצא את החפץ הזה בתוך תיבה איפה שהלטאות ואז חוזר לאיש שנתן לי משימה והוא פונה אליי בתגובה כאילו ולא מצאתי את החפץ,קצת עזרה תעזור פה. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכם, עוד משחקים בזיל הזול מ-THQ: 7.5 דולר למשחקים: Homefront Metro 2033 Red Faction Armageddon Red Faction Guerrilla S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl Warhammer 40,000: Space Marine http://www.amazon.com/THQ-Tantalizing-Medley-Download/dp/B00A3F5S0O/?t=slicinc-20&tag=slicinc-20 תהנו!
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
-
http://img81.exs.cx/img81/4682/d2prison0700001dw.jpg איך עוברים את המקום הזה זה "בבית הכלא" אני מישתגע כבר....
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
יש 2 קבצים של bin ושתיים של קיו בפעם הראשונה פתחתי את הבין הראשון ועשיתי setup והוא ביקש את הדיסק השני ב50 אחוז התקנה. אז בפעם השנייה פתחתי את שתיי קבצי הבין לאותה תיקייה ואז הוא ביקש את הדיסק השני ב98 אחוז! איך עושים את זה לפי הסדר?
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
יש לי את המשחק flight simulator 2004 ב-4 דיסקים אבל על המחשב (לא על דיסקים) כשאני מנסה להתקין את המשחק הוא מתחיל להתקין (את דיסק 1) ואז הוא מבקש ממני להכניס את דיסק 2 אבל זה נמצא על המחשב... הצורב שלי התקלקל אז אני לא יכול צרוב את הדיסקים... יש למישהו עצה מה אני יכול לעשות?? ???
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
איך אני משנה רובים בסינגל ? הוא לא נותן לי, יש שם מן מנעול כזה... ניסיתי לרשום בהגרות של המשתמש שלי, ( ... C:\Users\moshe\Documents\Battlefield 2\Profiles\0002 < server ) GameServerSettings.setallowglobalunlocks 1 אבל זה עדיין לא נתן...
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
-
משחק הפעולה האלמותי ממשיך למצוא פלטפורמות נוספות לפעול עליהן - הפעם כתחליף למשחק אלמותי אחר שעבורו נוצרה המערכת במקורלכתבה
-
- 0 תגובות
- 742 צפיות
- 1 follower
-
-
לא בטוח שזה המקום אבל.. ראיתי שהולך לצאת בקרוב starcraft ghost אבל הח@#$^#ת מוציאים אותו רק לקונסולות, אז קודם כל האם יש בכלל דבר כזה ואם כן איפה אפשר להוריד?
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
הגעתי לcalifornia minor ופגשתי את juni סיימתי את הescort הגעתי לבסיס קרח .. אני וjuni התחלנו לחזור חזרה ובדרך פגשנו 3 חלליות משמר .. כמובן שאין לי מושג מה הם אמרו כי הקול דפוק .. ולאחר אני חוזר לcalifornia minor ולא יכול לעשות dock לשום מקום .. מה לעזאזל? :>
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
משהו בסגנון של ATF - advanced tactical fighter למי שזוכר ואוהב רצוי משחק שבו אתה מתקדם בדרגות
-
- 4 תגובות
- 742 צפיות
-
-
בחודש נובבר יוצא משחק החדש wwe 2007 למשחק יש גריפקה מדימה ואפשר לילכם בקהל ןלקפוץ מהיציאה אחד הסוסים יש סרטון ג'ון סינה נגד קורט אנגל ותמונות מהקרב של ג'ון סינה נגד ריי מסטריו http://media.ps3.ign.com/media/775/775530/vids_1.html
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
היי התקנתי אתמול את המישחק קריסיס , יש לי מעבד E6300 במהירות2.8 + 2 גיגה ראם במהירות 800 MHZ + לוח אם G31+כ. מסך HD4850. ראיתי שיש קטעים בשלבים במיוחד שיש הרבה פעילות לדוגמא יריות או ריבוי תוקפים שבאים לתקיף אותי שהFPS יורד ממוצא 25 FPS, ובשלב שאני מטייל ביערות ,נופים , הFPS מראה לי בין 45 ל55 , מדוע זה? אני צריך אולי 4 גיגה ראם? המישחק הוגדר לי אוטמטי על 1024 על 768 , וכל ההגדרות על HITH .
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אנ נכנס למשחק בפעם הראשונה ומשנה את הרזולוציה הדיפולטית ל-1680X1050 וכשאני עושה Apply זה לא שומר וחוזר בחזרה ואז גם חלק מהכפתורים לא מגיבים אלא אם כן אני יוצא והמשחק ונכנס בחזרה. אני עם ויסטה 64 ביט וכרטיס מסך 4870 עם הדרייבר האחרון והפאצ'ים החדשים ביותר (ומשחק מקורי). יש איזשהי דרך לגרום למשחק להיפתח ברזולוציה של המסך שלי (אני יודע שצריך לרשום משהו בהגדרות של הקיצור דרך). תודה.
-
- 1 תגובה
- 742 צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני כבר יום שלם מנסה להבין מה אני אמור לעשות ולא מצליח ! מצאתי איזה אחד שהוא אומר שהריאות שלו דפוקות ושאני יביא לו משהו מחדר שיש בוא גז... אוקיי סבבה הבאתי לו... עכשיו הוא אומר שאני יביא פצצה ממגדל 13 או משהו כזה... ואני לא מוצא את המיגדל הזה !! המפה הזאת מחורבנת ולא מובנת בגרוש !! מישהו יכול לעזור לי ? אוליי תמונה של האזור ? מישהו ??
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-


