עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by RAPIDFIRE,

    שלום חברים רק עכשיו הגעתי לשחק ב SP4 הבנתי שיש בו הרבה באגים , האם גם הבעיה הבאה היא אחת מהן ? ב LEVEL 3 יש מצב בו עליי להחליט אם : NSA Don't Kill Cole Yeager JBA Kill Cole Yeager נראה שהמשחק 'נתקע' במצב זה ולא נותן לי להמשיך... המשחק נשאר במצב בו Moss והאדם הקירח עם האקדח בגבו אליי. שום מקש לא מגיב איך אני מחליט אם לחסל את COLE או לא ? אודה לעזרתכם

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  2. Started by Rumikdan,

    כפי שכולכם יודעים אנדריי הוא שחקן נפלא אבל ידעתם שהוא גם יודע לשיר? הובכן אם לא בואו תשמעו את הלהיט החדש של פראגון לייב מגאטר רומ 2 עכשיו! https://soundcloud.com/rumikdan/andrei-mishtagea

    • 4 תגובות
    • 744 צפיות
  3. Started by shaithebest,

    הגיע לי משחק מחשב בקובץ rar מה שקורה זה שאני עושה לו extract here הוא מתקין אבל בסוף ההתקנה הוא שולח לי שגיאה שאומרת כך: unable to locate component this aplication has failed to start because d3dx9_3.dll was not found re-installing the application may fix this problem חיפשתי את הקובץ המדובר אבל לא מצאתי עשיתי התקנה מחדש וזה לא עבד ושלח את אותה השגיאה מה זה? איך מסדרים את זה? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  4. Started by EliranB,

    הבעיה נמצאה ב2 המשחקים (CS:S ו DOD:S ) מצורפות תמונות על הבעיה 1. 2. ידוע לי שהבעיה היא בVAC והמערכת טוענת שהשתמשתי בCheats אבל אף פעם לא שיחקתי עם צ'יטים למי אני יכול לפנות בקשר לזה ? חיפשתי אי מייל באתר ובFAQ והיה רשום שלגבי הנושא לא תנתן תמיכה באי מייל בתודה מראש לכל העוזרים אלירן

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  5. Started by x-amin,

    איזה משחקים טובים יש בסגנון..סיימתי כבר את טוני הוק 4 לפני איזה 4 שנים נראה לי חח ולפניו את שלוש,סיימתי את דייב מיארה היישן גם..מאז לא מצאתי משחקים בסגנון..חוץ מטוני הוק אנדרגראונד לפלייסטיישן ששיחקתי בו ממש מעט...עכשיו אני אמור לקבל את הטוני הוק אמריקאן ווסטלנד או איך שלא קוראים לו חח... בכל אופן..איזה עוד משחקים יש וכמה הם עולים.? תודה רבה..!

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  6. איזה משחקים טובים הולכים לצאת בזמן הקרוב! כי לא רק שהשנה הייתה ממש חרא במשחקים [במיוחד הFPS] אז התקופה עכשיו.... פשוט אין לי כבר המה לשחק! איזה משחקים טובים [במיוחד FPS] יהולכים לצאת בזמנן הקרוב[חודשים שלוש הקרובים............]?

    • 8 תגובות
    • 744 צפיות
  7. Started by 3pac,

    מישהו פה שיחק בClive Barkers Undying ? ממליצים ? והאם יש קשר למשחק Clive Barker's Jericho ?

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  8. נו אז את מי פעולה או אסטרטגיה ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  9. Started by uzi_sch,

    הרקע מחליף צבעים, פה במקרה זה היה אפור. משחק ממכר לאללה! לינק להורדה http://ogl2dsdk.cosoft.org.cn/lumines.html

    • 3 תגובות
    • 744 צפיות
  10. שלום רב לכולם..כתבתי סקירה מורחבת על משחק שנקרא Armies of Exigo והייתי מעוניין לפתוח פה דיון לגביו. הוא נמצא כרגע בדף ההמלצות בדף שלישי בסוף. בנוסף נפתח הטורניר הרישמי הראשון של הקהילה בישראל אפשא להירשם בלינק הבא [url=]http://groups.vgames.co.il/comm_community_page.asp?CommID=12303

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  11. http://img64.imageshack.us/img64/9494/149014992321490om9.jpg מה זה הפאקינג FPS הזה?! יש לי מחשב חדש .. חודש-חודשיים ..... משו טוב .. אני רק אגיד את הכרטיס מסך x1600xt 256 MB 128 Bit ddr3 אבל מה ? כשאני שם בקאונטר סטרייק על 3D יש לי 50 FPS + ולא עומד על 100 FPS רק אם אני שם על OPENGL

  12. Started by pc student,

    חברה הגעתי לחלק האחרון במשימה על הבאגי במיגדלאור הבחור הזה שמוביל אותי ליציאה הסודית תמיד מת סתם ככה משום מה strang aint it?זה באג או משהוא?

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  13. Started by overload,

    אני לא מוצא ציטים למשחק, זה בגלל השיטה המפגרת של "קודמאסטרס" שלכל התקנה יש מספר שונה וקודים שונים. וצריך לשלם בשביל לקבל אותם, או להתקשר אליהם (2$ לדקה!) כדי לקבל. בקיצור- הקוד של המשחק שלי הוא 30651 ואני לא מצליח למצא קודים למשחק. ד"א אני מחפש צ'יטים רק בגלל שכבר היה לי את המשחק פעם אבל הוא נמחק לי ואין לי כוח לשחק מחדש.

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  14. Started by chenrp,

    שלום, האם יש קהילה חוץ מ SATLA ZONE ל TACTICAL OPS? האם יש טורנירים בדרך? טורניר עולמי או ישראלי? התאכזבתי מהקהילה של SATLA ZONE כי כולם שם מקללים ורובם ילדים קטנים. ד.א. הNICK שלי ב TO זה CHENRP או INYOURFACE או BILLABONG - OLD SCHOOL. ולא אני לא CHEATER אני משחק 6 שנים. תאמינו או לא גם חברים שלי לא מאמינים כמה זמן אפשר לשחק באותו משחק.... תגובות ענייניות בבקשה. אני לא בא להתווכח עם אף אחד. רק להתייעץ ולשאול. תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  15. היי התקנתי אתמול את המישחק קריסיס , יש לי מעבד E6300 במהירות2.8 + 2 גיגה ראם במהירות 800 MHZ + לוח אם G31+כ. מסך HD4850. ראיתי שיש קטעים בשלבים במיוחד שיש הרבה פעילות לדוגמא יריות או ריבוי תוקפים שבאים לתקיף אותי שהFPS יורד ממוצא 25 FPS, ובשלב שאני מטייל ביערות ,נופים , הFPS מראה לי בין 45 ל55 , מדוע זה? אני צריך אולי 4 גיגה ראם? המישחק הוגדר לי אוטמטי על 1024 על 768 , וכל ההגדרות על HITH .

    • 3 תגובות
    • 744 צפיות
  16. שלום לכולם, פיתחתי משחק לאנדרואיד והחלטתי לשתף אותו אתכם כדי שתוכלו ליהנות ממנו משחק חינמי פשוט ביותר וממש ממכר, בהתחלה המשחק נראה קל, אך כשממשיכים לשחק בו הוא הולך ונהיה יותר ויותר קשה, כרגע השיא במשחק הוא 54 נקודות, אתם חושבים שתוכלו לשבור אותו? אם כן, אז בהצלחה המטרה שלכם היא לתפוס כמה שיותר טיפות באמצעות הדלי (השליטה באמצעות חיישן התנועה במכשיר), ככל שתגיעו לניקוד יותר גבוה כך תעלו בדירוג העולמי. תמונה מהמשחק: להורדת המשחק לחץ כאן! אשמח לשמוע כל חוות דעת שהיא על המשחק תודה רבה ותהנו

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  17. Started by אבי11,

    אני מחפש משחק, כנראה מאד ישן, שכן בחנויות הוא כבר לא קיים, שנקרא Dog sheep &wolf רשמח מאד אם מישהו יודע היכן ניתן להשיג/ לרכוש את המשחק במחיר סביר.

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  18. הפרק הרביעי בסדרת משחקי הפעולה-תפקידים העתידנית המהוללת יגיע אלינו בחודש פברואר 2016 לכתבה: http://hwzone.co.il/המלחמה-של-מחר-deus-ex-mankind-divided-מקבל-תאריך-השקה/

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  19. Started by JottaGaming,

    מה קורה אנשים אני אור מJotta Gaming הערוץ שלי מצלם הרבה דברים שווים גם COD תנו בלייק ובסאב אנחנו כמעט במאתיים :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: I Play BO2 Zombie Survival

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  20. Started by the damonion,

    שלום לכולם אני ממליץ בחום לקנות את המשחק cod2 ולשחק ברשת כי זה מהנה מאוד ומי שיקנה את המשחק אני אשמח עם יקנה גם שרת באתר הבא www.vif.com ב90 שקל שרת משחק +שרת דיבור TEAM SPEAK ואפשר להוריד ת התוכנה מפה www.teamspeak.com ותיקנסו לשרת הזה 84.94.230.4:2222 סיסמה 1212 ושם אני יסביר לכם כול מה שצרייך לדעת!!! משחק מהנה מאוד!!

    • 0 תגובות
    • 744 צפיות
  21. Started by mrsph666,

    שלום, ברשותי CS1.6 ורציתי לבקש מכם, חברי פורום יקרים, עצה לגבי קינפוג איכותי למשחק, כדי שאוכל לקבל את הפינגים הכי טובים. אז ככה: יש לי חבילת 1.5Mbps הורדה עם 512Kbps העלאה. פיירוול של WinXP SP2 (צריך לפתוח פורטים כלשהם?) ואנטי-וירוס של avast! (אם זה משנה...). שמעתי שישנן כל-מיני פקודות כמו "rate xxxx" או "cl_updaterate" וכו' והמון אתרים מסבירים על "מה כדאי לרשום שם", אבל אירופה וארה"ב נבדלות מישראל (אשר משם אותם האתרים והשחקנים), לכן אני פונה אליכם בבקשה זו. תודה רבה מראש.

    • 7 תגובות
    • 744 צפיות
  22. Started by Cyron,

    אני רוצה לקנות לאחי PS2 מתנה אבל אין לי מושג בקונסולות. מה מומלץ לקנות ? ראיתי שהמחיר של PS2 ירד כבר ל-1000 שקל ככה שזה לא יקר איזה צ'יפ כדי להתקין כדי שיקרא צרובים ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 744 צפיות
  23. Started by Kidney_stonE,

    http://www.sc2pod.com/news/Battlenet_Accounts__Beta_Optin/ אז Blizzard החליטו ליצור מערכת רישום וניהול משחקים חדשה. כל מי שנרשם, לא לשכוח לסמן Opt-in ל Betaות בתהליך ההרשמה, מי יודע, אולי תקבלו Key לבטא של Starcraft 2? http://us.battle.net/ אחרי ההרשמה אפשר להוסיף לחשבון משחקים שבבעלותכם (לפי ה key שלהם) לחשבון.

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  24. יש לי 512RAM WINDOWS XP לא מזמן החלפתי את הכונן ל-120 ג'יגה והשארתי גם את ה-40 הישן כ-Slave אני מנסה לשחק בלארי החדש וגם ב-NBA 2005 הוא משחק לכמה שניות ואחרי זה יוצא מהמשחק מה זה יכול להיות?? דרך אגב אני מקווה שרשמתי בפורום הנכון

  25. אני נמצא על הספינה שלי ואני רוצה לעבור למקום אחר הוא לא נותן לי כל פעם שאני נכנס למפה הזאת נהיה לי מסך שחור ואם אני לוחץ ESC זה מראה לי את המפה שניה ואז עוד פעם מסך שחור ובפעם השניה שאני לוחץ אני יוצא מהמפה ועכשיו אני תקוע כי אין לי לאן לזוז

    • 3 תגובות
    • 744 צפיות

דיונים חדשים בפורומים