משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
והאם אפשר באיזה שהיא דרך לשחק אותו במחשב?
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
-
אחרי ההצלחה הנאה בהשקתם של Bayonetta ו-Vanquish, במפיצה היפנית שוקלים להביא אל Steam גם את משחקי הסדרות Persona ו-Yakuza לכתבה
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום יש לי את המשחק halo 2 וכשאני מנסה להתקין אותו הוא רושם שהמערכת הפעלה שלי לא מתאימה... צריך ויסטה לפי מה שאני יודע ולי יש windows XP 64BIT איך אפשר להתקין את המשחק על מערכת הפעלה אחרת - לא ויסטה ? יש פאצ' או משהו ?
-
- 9 תגובות
- 764 צפיות
-
-
התקנתי דיאבלו ושבאתי להכנס לבטלנט הופיעו לי רשתות אחרות כמו BROODWAR INTERNET 0.0.0.0 CLANBROOTAL ואין לי מושג מה זה אבל הוא לא מתחבר לי...יש למישהו מושג מה זה...??אני חייב עזרה דחוף..... תודה מראש..!!!
-
- 12 תגובות
- 764 צפיות
-
-
התקנתי את הדמו וכאשר אני מריץ... המחשב חושב כמה שניות ואז הוא רושם לי את ההודעת שגיאה הזאת של ווינדוס (ההודעה שרשום בה האם לשלוח או לא למיקרוסופט את הבאג..) מישהו יודע מה לעשות??
-
- 6 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת איך אני יכול לברר מהם הפורטים של המשחק הזה? בשביל שאני אוכל לשחק ברשת... פשוט אני נתקל באנשים שיש להם גם, ואי אפשר לשחק... מישהו יודע אולי?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
אני שחקן COD-CALL OF DUTY ויש לי בעיה אולי תוכלי לעזור לי אני מתחבר תוך 14 שניות בממוצע העם יש דרך לקצר את זמן ההתחברות??
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היה לי עד עכשיו גירסא פרוצה שצרבו לי.. אז קניתי את המחשק אתמול ואין לי קונסול בHL2 וCS:S ...מישהו יודע למה..?
-
- 5 תגובות
- 764 צפיות
-
-
למכירה 11 משחקים ב-650 שקל והם: *צונזר* - נא לגשת לטרייד-זון מי שמעוניין שישלח אימייל ל- habernir@walla.co.il וחברה לא נפלתי על הראש פשוט אני טס לחו'ל והכל מקורי עם קופסא ועם חוברות ואני חוזר זה לא עבודה בעיניים !!!כל המשחקים מקוריים עם אריזתם המקורית ואני מהקריות
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני בCHAPTER 6 ואחד מהQUESTS זה להציל איזה מישהי, עכשיו מצאתי אותה אבל אני לא יכול לקחת אותה איתי כי זה אומר לי PARTY IS FULL... כאילו אין מקום לעוד מישהו לקחת איתי, איך אני מעיף אחד שיש לי?
-
- 0 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שלום, היום התחלתי לשחק במשחק ועברתי כמה שלבים. הגעתי לשלב של הרכבת ובו נתקעתי... לאחר שאני מנטרל את נעילת הדלתות ומכבה את האורות, אני אמור להתלות על צידה של הרכבת ולהמשיך להתלות עד הדלת... לאחר שאני מוצא את הבנאדם שאיתו אני אמור לדבר, אני מדבר איתו אבל אז צריך לצותת לו לטלפון עם המחשב והמיקרופון לייזר (Laser Mic) ובשלב הזה אני נתקע... אין לי מושג איך לעשות את זה! כל פעם הם אומרים שהוא ניתק והם לא שמעו כלום ושאני נכשלתי במשימה.. איך עוברים את הקטע הזה? איך מצותתים לו לטלפון? בתודה מראש ושבת שלום ניר
-
- 3 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אני מחפש המלצות למשחקים ישנים, באיזור שנת 2000-2002. אשמח למשחקי פעולה/אקשן, יריות, ספורט/מירוצים, וכד' המלצות יתקבלו בברכה
-
- 9 תגובות
- 764 צפיות
-
-
שמתי לב שיש משתמשים שמקוטלגים כמומחים למשחקים..עם כל הכבוד מה הופך אותם למומחים ? אני גם רוצה להיות
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי אנשים, כרגע על החשבון שלי יש את המשחק + CHINA RISING. מה אני צריך כדי לפתוח הכל? יש את הפרימיום (משחק + 5 הרחבות) ב 20 יורו... כדאי לקנות הכל? העיניין גם שאני לא רוצה להתחיל מלבל 1. יש דרך לקנות רק את ההרחבות במחיר זול יותר?
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
אז מישהו בכלל חיכה לזה? ידע שזה יצא? אני האמת קצת חיכיתי לזה ולפי הביקורות זאתי הרחבה נחמדה כזאתי, היום קיבלתי אותה ועברתי את שלושת המשימות הראשונות נחמד מאוד היה האמת המשימה השנייה הייתה הכי ארוכה נראה כאילו זה סוף, בכל זאת בדיון הזה אני רוצה לרכז את כל השאלות שלכם, הצעות שלכם, ביקורת שלכם על ההרחבה של המשחק. סקירה ראשונית של המשחק http://www.gamespot.com/pc/strategy/battleformiddleearth2witchking/review.html http://pc.ign.com/objects/844/844907.html
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
האם יש? עריכה: מצאתי אבל איך אני מתחיל את המודים הללו?
-
- 1 תגובה
- 764 צפיות
-
-
כשאני מגדיר הגדרות גרפיקה תמיד יש אחת הקטגוריות בשם - anti-aliasing 1.מה היא אומרת? 2.מה אני צריך להגדיר אם יש את ה-8800 GTS תודה מראש לכל העונים :yelclap:
-
- 4 תגובות
- 764 צפיות
-
-
יש לי את המשחק LEGACY OF GOKU 3 ואני מחפש את כדורי הדרגון בול,אבל עכשיו אני צריך לחפש TORKEY (סוג של אוכל) איפה אני יכול למצוא אחד כזה?
-
- 2 תגובות
- 763 צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי שאלה שממש מטרידה את ראשי בימים האחרונים. האם יתכן כי NFS MW החדש תומך גם ב HDR? האפקט שאתם יוצאים מהמנהרה זהה פחות או יותר לאפקט שאתם מטפסים במעלי המדרגות ב HL2:LOST COAST... בנוסף, יש עצמים שבוהקים באור השמש (בניינים, זכוכיות וכו'). בגרסת PS2 אגב שיצא לי גם לשחק בה, יש את האפקט ביציאה מהמנהרה, אבל הארת בניינים וגופים אחרים לא מתקיימת...
-
- 6 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני משנה את הרזולוציה בהגדרות, אבל בפועל שהמשחק מתחיל הרזולוציה לא משתנה. מישהו יודע למה? איך לסדר את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
אוקיי , יש לאח שלי FX5200 , והמשחק מזהה את הכרטיס שלו כDirectX 8.0 , ומה שזה מונע , הוא לא מפעיל PS2 , וזה הבדל ענקי בין הרדאון שלי שהוא מזהה את DX9 ובין הFX , אז באתי לשאול אותכם , מה אפשר לעשות כדי שהוא יזהה DX9(כי זה ברור שיש תמיכה מלאה בDX9..)
-
- 5 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אם למישהו יש אפשרות לתת לי קישור להורדת half-life בבקשה עזרו לי ומי שיעזור לי תבוא עליו הברכה!!!!!
-
- 3 תגובות
- 763 צפיות
-
-
הורדתי היום למחשב דרך טורנט את סימס 2, והתקנתי אותו, נכנסתי אליו ושיחקתי במשך זמן מה בלי בעיות בכלל. אני חושב שאני צריך לציין שיש לי מחשב נייד של LOVENO G530 עם מערכת הפעלה ויסטה שעונה על כל הדרישות, אפילו המומלצות למשחק. עכשיו יצאתי מהמשחק ולאחר כמה שעות החלטתי לשחק בו שוב, אבל הפעם במקום לפתוח לי את המשחק, הוא פותח את המיני חלון הזה שרשום בו סימס 2 הלוגו והכל.. אבל במקום להדליק את המשחק הלאה הוא רושם י בחלון שגיאה: Unspecified error === מה לעשות? === אני רוצה לציין שמאז שסגרתי את המשחק הורדתי והתקנתי יוטורנט, אם זה משפיע על משהו, אבל הוא לא דולק, וגם ששניסיתי להוסיף לתיקיה של הSOUND בתוך התיקייה של המשחק->סיסטם כמה שירים משלי בתקווה שהם יופעלו במהלך המשחק וניסיתי לה…
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
בדמו, אני נוסע כל הזמן רק עם הטויוטה ו פ'גו ולנציה, ראיתי שאנשים פה שיחקו בדמו וזכו בעוד מכוניות איך? תודה-גיל.


