משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת למה שחברה מוציאה משחק היא מוציאה אתו קודם ל-PLAYSTATION אח"כ ל-XBOX ורק אח"כ ל-PC
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
יש לי שאלה - אני הורדתי את המשחק SANCTUM 2 מהטורנט הוא עובד הכל טוב ויפה. אבל למה אצל חבר שלי זה אוסף אוטמטית את הנקודות האלו שנותנות לך להשים מגדלים ואני צריך לרוץ לאסוף אותם כמו אידיוט... איך אפשר שזה יכנס לי אוטמטית?
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
-
-
טוב באשכול אחר שאלתי את זה אבל כדי לעשות סדר אני אשאל את זה פה: יש לי מגבר עם רמקולים 5.1 שתומכים בדולבי דיגיטל והם מחוברים למחשב מדיה סנטר שלי. הורדתי COD5 שזה משחק שאמור לתמוך בדולבי דיגיטל אבל משום מה כשנכנסים למשחק המגבר לא עובר למצב דולבי דיגיטל. מה עושים? ניסיתי לשנות את ההגדרות ובהגדרות כתוב שכדי לשנות את הspeaker config צריך לשנות בהגדרות של הווינדוז אבל בהגדרות של הווינדוז לא הצלחתי לשנות את הdevice הדיפולטי ל5.1. איך עושים זאת? יש לי ווינדוז ויסטה
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
מה אומרים עליו? משחק טוב? איזה סגנון זה?
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
אני מחפש משחק טוב בסגנון diablo או dungeon siege וגם המלצה למשחק טוב בסגנון של gothic 3(שיחקתי בoblivion וfallout 3) תודה
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בהיטמן החדש המשחק בגרסה המקורית (1.0) עשה לי בעיות החל מהשלב עם הכוכב פורנו,ולא ידעתי מה לעשות ולכן התקנתי את PATCH 1.1... עכשיו אני אידיוט ובטעות מחקתי את השמירות ולכן נאלצתי להתחיל מחדש.. אמרתי בסדר נתחיל מחדש אבל הופ איך שאני מסיים את השלב הראשון המשחק קורס.. כמו כן ניסיתי גם עם צ'יטים לעבור את השלב מיד אך שוב המשחק קורס ומופיעה הודעה שהתוכנה ביצעה פעולה בלתי חוקית ולכן תיאלץ להיסגר. בקיצור,למישהו קרה? והאם יש לכם עצה מה לעשות ? :'( אני מת על המשחק הזה.. הוא פשוט מדהים.. אני חייב לסיים אותו!
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
יש לי GAMEPAD של לוג'יטק ה WINGAMN אבל המשחק לא מזהה אותו ואני לא יודע איך איך להגדירו בתוך המשחק.
-
- 6 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אז השאלה שלי זה אם זה רק אצלי ככה או שככה זה המשחק ? ואני לא מדבר על קירטועים ואיטיות הוא פשוט הולך לאט
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 33 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה הולך, אנשים? השבוע לוני נפקד (סחבק עובר דירה!), אבל יוגב וינאי על המשמר, ואפילו הביאו שחקן חיזוק! עופר שוורץ מבלוג המשחקים המצויין גיימפאד והפודקאסט “גיימפוד”, שלא נזכיר בשום פנים ואופן, מצטרף לחגיגה. ואיזו חגיגה זו… ינאי ויוגב מספרים בשחור-לבן על-L.A. Noire ועופר מספר לנו חוויות מהחופשה שלו באי התענוגות היוקרתי Dead Island, אנחנו עוברים על החדשות השבועיות (Max Payne 3, Game of Thrones, תוסף חדש ל-3DS, בלו-ריי לאקסבוקס?), וידאו השבוע קר כקרח וכמובן, הכי חשוב – שאלות המאזינים. התחרות נושאת הפרסים שלנו נמשכת ויש לנו גם מכירה …
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
שלום לכם.. במפרט הנוכחי המשחק לפעמים מאוד מקרטע.. לא ראיתי דברים כל כך חזקים שצריך כח עיבוד כבד, אז למה הוא איטי?
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום, מישהו נתקל פעם במין מריחה כזו של הצבעים במצב של ראיה טרמית? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום לכולם ! הורדתי את הדמו . . . ( קובץ ראר ) . בתוך הוינראר זה מראה מלא תיקיות של המשחק ואין קובץ setup . אז העתקתי לשולחן עבודה . . . ואני לא מוצא דרך להפעיל את המשחק . . . אם משהו יודע ויכול לעזור לי אודה לו מאוד !
-
- 6 תגובות
- 788 צפיות
-
-
אני בקטע ש JAGGER VALANCE אומר לי להשיג פצצה כדי לפוצץ את המקום שממולא גז...התחלתי ללכת חזרה הסתבכתי מעלית בלאגנים בקיצור אני לא יודע מה לעשות ...תעזרו לי
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3611620,00.html נשמע יומרני - נקווה שלא נתאכזב שוב.
-
- 0 תגובות
- 788 צפיות
-
-
הי תהיתי מה הדרך הכי מהירה לעשות כסף ב OBLIVION... יש כל מיני נשקים שאני רוצה לקנות ולעלות ברמות, וזה עולה די הרבה כסף. המליצו לי לעשות שיקויים ופרחים וכאלה, אבל זה לא ממש עובד. נרשמתי ל ARENA, וזה כסף די טוב - אבל קצת קשה. מה הדרך הכי טובה לעשות כסף? בקשר ל ARENA, אני תקוע שם בתאומות האלפיות. זה ממש קשה! לא רק שלא נראה לי שאוכל לחסל את הזאת עם החרב לבד, גם יש את הסנייפרית הזאת בצד שאי אפשר להתקרב אליה ANY IDEAS?
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה להתקין את הפיפא 2005 וה-cd key משום מה לא טוב,אז אם למישהו יש את ה-cd keY שירשום לי אותו פה. תודה רבה מראש!
-
- 7 תגובות
- 788 צפיות
-
-
http://ravid.topcities.com/The_Tournament.zip אני ואחי הכנו קמפיין שמסביר הרבה דברים על ארטאס לפני שהיה נסיך כולל פרודיה על מטריקס ועל וורקראפט רק 800kb ויש בו 30 משפטים בעברית ומוזיקה מקורית! ןכל מי שיראה יגיד שהאפקטים שהכנו גדולים,ובקיצר אתם חייבים לראות!. קורעעעעעעעעעעעעעעעעעע רצוי לראות את הטרילר האחרון של המטריקס כדאי להבין כמה קטעים למי שמסתבך זה קמפיין אז צריך לשים את הקובץ בתיקיה קמפיין איפה שמותקן וורקראפט C:\Warcraft III\Campaigns
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
בס"ד שלום לכולם, יש לי פיפא 22 ויש לי גם גויסטיק USB סטנדרטי לגמרי למחשב (חוטי) ומשום מה זה לא מזהה את זה.. זה חריג אצלי?? או שבפיפא 22 אי אפשר לשחק עם ג'ויסטיק?? מודה לכולם על התשובה
-
- 1 תגובה
- 788 צפיות
-
-
יש לי אפשרות לקנות את ה xbox 360 במחיר של 3000 שח כולל הכל האם זה כדאי והאם יש מספיק משחקים או שקיים ציפ לקונסולה?
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-
-
שלום למי שיש משחקי רשת RPG להמליץ אני השמח לשמוע! Wow לא להמליץ כי לדעתי השרתים הפרטיים עדין לא מספיק טובים. MU רק עם יש לכם סרבר טוב אם כלכלה טובה ו EXP לא מוגזם.
-
- 4 תגובות
- 788 צפיות
-
-
חשוב לי לציין ליפני יש לי מחשב בינוני לא חזק... AMD 4200 X1950 GT SUPER 512MB 2 GB RAM עכשיו לבעיה כול המשחקים בויסטה עולים אצלי יופי טופי... אבל מה תמיד שאני משחק FIFA 2007 המשחק זוחל מאוד הוא בקושי זז יש ירידה דרסטיתת בקצב הפריימים.. יש אולי איזה פאץ שמתקן את זה למה זה מערכת הפעלה טובה אבל למה דווקא במשחק הזה זה עושה בעיות..?
-
- 6 תגובות
- 788 צפיות
-
-
-
עד אתמול היה לי windows 2000 והמשחק עבד מצוין. היום עברתי ל-XP (שדרוג, לא התקנה מלאה), והכל עובד חוץ מהמשחק הזה - כשאני מפעיל אותו אני מקבל "unhandeld exception" מיד אחרי מסך הפתיחה של Rockstar. XP היא מערכת מאד דומה ל-2000 (NT 5.1 לעומת NT 5.0), אז למה יש לי בעיה להפעיל את המשחק?
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
-


