עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by eladh16,

    שלום אנשים טובים אני חייב את עזרתכם! אני צריך שתעזרו לי למצוא שם של משחק גיפים דיי ישן שאפשר להעלות עם הגיפ על הרבה הרים גבוהים, ולנסוע איתו ממש בכל ההרים הגבוהים. אני כבר מחפש את המחשב הזה הרבה זמן ולא מוצא את השם שלו. מדובר במשחק של יותר מ 6,7,8, שנים. שיחקתי בו מלפני הרבה מאוד זמן ואני כבר לא זוכר. זה היה משחק נוסטלגי, משהו ממש כיף! אני כמעט בטוח שזה היה גיפים דיי קטנים. אם למישהו זה רומז משהו שיזרוק שם! תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  2. Started by gal,

    היי, קניתי את המחשב לפני יומיים (המפרט בצד ימין) ולא מצליח להפעיל את המשחק בכלל, האם פיספסתי משהו? כשאני מנסה להפעיל הוא מראה לי 50 אחוז בCPU ולא עולה.מה אפשר לעשות?

    • 9 תגובות
    • 790 צפיות
  3. Started by cohenkobi1,

    יש למישהו walkthrough של commandos 3??

  4. Started by MoAv,

    יש לי 2 בעיות בהתקנת משחקים . אני לא יודע אם יש מישהו שנתקל בזה אבל במשחק Unreal The Awakening אחרי שהורדתי וצרבתי את ה-ISO התחלתי להתקין את המשחק וכשהמחשב ביקש את הדיסק השני הוא נתקע והודיע לי על Catastrofical Error ויצא מההתקנה ( לא פחות ולא יותר) במשחק C&C Generals הוא מתחיל להתקין בסדר עד שהוא מגיע לקובץ די גדול שפשוט הוא מוחק אותו ומתחיל מהתחלה והוא לא מסיים את ההתקנה . את שני המשחקים הורדתי ב- IMESH ושניהם נראים לי משחקים מלאים לגמרי ושצריכים לעבוד . אם מישהו יודע למה או נתקל בזה שיעזור לי בבקשה !!!

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  5. Started by @guitarsuite@,

    שלום! התקנתי היום את המשחק וכשניסתי להפעיל אותו הוא רושם לי את ההודעה הבאה: ההערה כתובה בקובץ במצורף [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  6. Started by slim_shady,

    שם המשחק: Necromania - Traps of Darkness (או בקיצור - TOD) ז'אנר: תקפידים (ואולי הרפתקאות אני לא ממש יודע להגדיר את זה) עלילת המשחק: לפני הרבה שנים, בנקרומניה (מין עולם או ארץ של שדים ורוחות) חיו יצורים שכמו כל אחד אחר, הם אהבו ורצחו כמו מרבית הצורים החיים. בתקופה זאת קם בממלכת בני האדם מלך שאהב והעריץ את האושר והשמחה בעולם, כשראה שדרכיה האפלים של נקרומניה חודרים לממלכתו הוא החליט אחת ולתמיד לשים קץ לרוע ולאפלה ולהרוג את תושבי נקרומניה, כשסיים להרוג כמעט את כולם, הוא נתפס ונענה למצב חיים עלוב וכמעט חסר קיום, אבל לפני שנתפס הוא כלא את כל נציגי היצורים שהם תושבי נקרומניה: האביר, המכשפה, האורק (ORC), הקוסם, הגולם והשלד בכלא שהוא בעצם המשחק. היצורים השתחררו משנתם ועכשיו תוש…

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  7. Started by IDOnoach,

    שלום. הורדתי גרסה פרוצה בשביל לנסות את הקמפיין לפני שאני רוכש. שאני מתחיל לשחק במשימה הראשונה הFPS צולל ל 3-2 יש לציין שיש לי מערכת חזקה יחסית (I5 GTX 760 וכו..) ושהרצתי את BF3 על FHD ואולטרא אשמח לעזרתכם

    • 0 תגובות
    • 790 צפיות
  8. Started by ilaysk,

    אחרי כמה דקות של משחק כל היחדות שלי פשוט... נהרגות בלי שום סיבה פשוט מתים ויש גים אובר מה לעשות ???

    • 6 תגובות
    • 790 צפיות
  9. Started by HuGeMouTh,

    פעם היה אפשר לשחק ביפני, לפי מיה שהבנתי פתחו BETA חדש לברזיל או משהו כזה. אני לא מבין את החברה הזאתי, הם חסמו את ארצות הברית, המזרח התיכון ואפריקה! שלחנו להם אימיילים והם לא ענו לנו בכלל. את הגלובל הם סגרו בתחילת 2007. מישהו פה יכול להביא על זה מידע נוסף?אולי יש שרת ואנחנו לא יודעים עליו?לדעתי הוא יותר טוב מ WOW והוא גם בחינם...

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  10. Started by ruff stuff,

    אני מעוניין לקנות ps2 העניין הוא שה dvd מחובר ל av אז לאן לחבר את ps ? תודה. יש לי שורת חיבורים פנויה .(אדום צהוב לבן.)

    • 2 תגובות
    • 790 צפיות
  11. Started by JimmaH,

    אני נכנס לסרבר ואחרי כמה שניות זה יוצא ונתקע ואומר משהו VPU יש לי ati radeon 9600 pro זה קרא לי גם ב Call of duty ואז שיצא דריבר חדש זה עבד לי ועכשיו אותו דבר עם ut2004 לעוד משהו עם radeon זה קורה?

    • 5 תגובות
    • 790 צפיות
  12. Started by golanWAN0,

    אתם יכולים לתת לי קישור של המשחק לאימיול אם יש?......

    • 1 תגובה
    • 790 צפיות
  13. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 29 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה קורה, כפרות? יוגי התאושש וחזר אלינו בכוחות מחודשים. אנחנו שמחים לארח בפרק גם את אופיר נמצוב, שהוא מעריץ אהמ מאזין שלנו כבר עוד מלפני שהקמנו את הפודקאסט בכלל. אופיר היה על הכיפאק ובכלל כל הפרק יצא מצחיק וזורם, אמה מה יש מצב שתשמעו את המילה “מיינקראפט” (טינג!) פעם או פעמיים במהלך הפרק… מעבר לכך סקרנו בקצרה את Enslaved, רובוטריקים, סטארקראפט 2, לימבו, טררררררראררריה [שזה קצת כמו מיינקראפט (טינג!)], ומורטל קומבט. לוני כבר חולה סופנית בקדחת החתונות וזה משפיע על בחירת האפליקציות שלו לפינת האייפון השבוע. יש לנו סקירת מאזין על …

  14. שלום לכולם , התקנתי עכשיו את המשחק NEED FOR SPEED CARBON COLLETORS EDITION בגירסת הדמו שהייתה לי , המשחק היה מתחיל באור יום ולא בלילה . עכשיו במשחק בגירסה המלאה ,אני מתחיל כאילו בשלבים הקשים של חשיכה.נסיתי לבחור כל מיני מסלולים אבל כולם קשים וחשוכים . אני לא סגור שאני בוחר במקום הנכון ב-MAIN MENU . איך משנים\בוחרים מסלול עם אור יום או שזה ככה במשחק המלא ? תודה מראש .

    • 4 תגובות
    • 790 צפיות
  15. Started by aldema,

    אני תקוע בשלב הראשון במקום כזה שהולכים אליו ישר אחרי הGRAVITY GUN ואני נוגע בגדר ומתחשמל אז אני לא מבין איך אני אמור לעבור אותה .... סגרתי כבר את כל הברזים האפשריים... תעזרו לי זה דחוווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!

    • 11 תגובות
    • 789 צפיות
  16. Started by Vatos-Locos,

    האפקטים שאני מדבר עליהם זה 1. הטשטוש שיש נייטרו, אפקט של מהירות 2. המעודדים והמזניקה איזה דרישה יש לאפקטים האלה או בניסוח קצת יותר ברור, מה צריך להיות בכרטיס מסך שלי בשביל שיתמוך בפתיחת האפשרויות האלה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 789 צפיות
  17. Started by davidcohen,

    לפני שנה בערך שמעתי שעובדים על hl1 שיהיה בדיוק כמו hl2 כאילו שיהיה מבוסס על אותו מנוע ויהיה להם את אותה הגרפיקה וכל הדבריים האלה... שמעתי על זה פה בפורום אפשר בבקשה תאריך יציאה של זה וכל הדברים שיש לכם על זה ?! תודה

    • 7 תגובות
    • 789 צפיות
  18. http://www.gamershell.com/download_4500.shtml

    • 8 תגובות
    • 789 צפיות
  19. עוד שאלה: איך אני יודע להעריך כרטיסי מסך? כלומר כרגע בשבילי הם רק אותיות באנגלית ומספרים, איך אני מסתכל על זה נכון?

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  20. Started by dj_horse,

    שלום קיימים אצלי במשחק שתי בעיות: הראשונה היא כול פעם שאני לוחץ על כפתור{g} לשחרור הנשק מהיד המשחק ניתקע ויוצא. הבעיה השניה היא שהחלק השמאלי של המסך כול כמה דקות מהבהב. האם תוכלו לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  21. היי, מישהו שם לב לכך שלא ניתן לשחק FIFA 2006 ברשת בצורה נורמלית עם upload אופייני לארץ? (13-16k) במקרה הטוב - המשחק עולה ונתקע כל כמה שניות בצורה שכמובן לא ניתן לשחק. במקרה הרע - המשחק לא עולה. :-X למישהו יש מידע על המחדל הזה?

  22. Started by tal_levi1000,

    מישהו יודע אם קיים איזה פאץ'/טריינטר/קובץ או מה שלא יהיה כדי לאפשר לשפר את ה ב.מ.וו M3 GTR האחרונה מעצבן אותי שכל כ הרבה זמן השקעתי במשחק ובסוף אי אפשר לעשות כלום אם האוטו הזה חוץ מלשנות לו את הצבע!!

  23. הורדתי את גרסת ההדגמה החדשה של המשחק rayman 3! עכשיו כל פעם שאני משחק באחד מהשלבים המשחק עובד דווקא בסדר גמור אבל כאילו במהירויות שונות בכל פעם שאני מסתובב! זאת אומרת נניח אני יורה לעבר משהו שעומד על אבן עם צמחים מסביבו זה עובד בסדר אבל לא מהיר ,כשאני מסתובב לעבר הקיר שיש עליו פחות פרטים המשחק עובד מהר מאוד ושאני גומר את הסיבוב זה עוד פעם כמו בהתחלה! מהי הבעיה ,אני לא חושב שהמפרט שלי לא מספיק חזר להריץ את rayman 3 כשאני משחק ב-unreal 2003 בלי כמעט שום בעיות! אני חושב שפשוט אין לי מספיק זיכרון !!!! כי ב-rayman 3 יש המון עצים ואדמה ושטויות שתופסים הרבה ראם,ולי יש 256 ועוד ב-windows xp pro!!! AMD Athlon XP 2000 SUMA Geforce 4 TI 64 MB (10,900)3D MARKS 333MHZ DDR 256MB GIGA…

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות
  24. Started by Shbd,

    המפרט: AMD Athlon 64 3000 s-939 Gigabyte k8nf nForce4 1 GIG RAM DDR400 DC (A-DATA) PowerColor Radeon x800xl ViVo שום רכיב ללא OC אז הבעיה היא שמשחקים נתקעים, שיחקתי CS:S על הכל הכי גבוה + HDR וגם ב- HL2: LC והמשחקים רצים די בסדר כמו שתמיד רצו. אחרי זמן קצר המשחק פשוט נתקע ועושה את ה"צרור" הזה של הסאונד ואני נאלץ לעשות ריסטרט למחשב. משהו דומה קרה לי ב- PES5 שלא כבד בכלל, המשחק נתקע למשהו כמו 10 שניות ומיד אחרי זה חזר לנורמל. לא הספקתי לבדוק על עוד משחקים כי אין לי כך הרבה אבל עצם העובדה שזה קרה בשני משחקים שונים לגמרי, אומנם זה לא נתקע לגמרי ב- PES אבל זה היתה תקיעה ממשוכת של כמה שניות. ה Microsoft Anti Spyware מריץ בדיקה כל יום ב- 2 בלילה כך שלא נראה לי שיש בעיה של ספיוור…

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  25. אנשים אני יודע שאני חולה סימולטורים למרות שהסימולטור אחרון ששיחקתי היה לפני כמה שנים F-22. אני רוצה משחק רציני בעל גרפיקה מצויינת(ולא שנראה כמו איזה גרפיקה מצויירת) וחווית טיסה. מה אתם מציעים???????

    • 3 תגובות
    • 789 צפיות

דיונים חדשים בפורומים