משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום, לפני כמה ימים נכנסתי לסטים וניסתי להפעיל משחק הוא הראה שהוא טוען את המשחק אבל אחרי הטעינה הוא לא הראה את המשחק, ניסתי משחק אחר וגם הוא לא עבד. מחקתי את הסטים ע"י "הוספה והסרה של תונכה" והכנסתי את הדיסק להתקין אותו מחדש, הגעתי עד החלון שאני בוחר איפה להתקין את המשחק השארתי את זה על הברירת מחדל ואז קיבלתי את ההודעה הזאת: זהו לא כתוב שום דבר אחר אחרי שאני לוחץ OK לא קורה כלום ניסתי להחליף מיקום לא קרה כלום חיפשתי ב FAQ של VALVE לא מצאתי אולי אם מישהו אחר יכול למצוא או לעזור לי לומר לי מה הבעיה אני מאוד יודה לו. וזה דיסק DVD עכשיו שמעתי איפה שהוא שדיסקים כאלה שיושבים הרבה זמן בארון מאבדים מידע או משהו כזה יש מצב שזה מה שקרה פה? על הדיסק אין שריטות אין כלום הוא הוכנ…
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
-
צהריים טובים לכולם. אני מעוניין לרכוש משחק טיסה לPS2 עכשיו יש לי בחירה או ace combat 5 או ace zero (אל תמליצו לי על משחקים אחרים בבקשה אין טעם לפרט למה). עכשיו ראיתי מבחינת גרפיקה שה ace combat 5 נראה קצת יותר טוב או שאני טועה אני לא יודע ראיתי רק 2-3 תמונות בגוגל. מישהו יכול להמליץ בכללי מה עדיף ולמה?
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
-
מפרט: 3000+ 7800GT 512*2 לא בדואל
-
- 1 תגובה
- 668 צפיות
-
-
-
המשחק עובד אט הגרפיקה חלקה לפעמים יש איטיות שהמחשב חושב הרבה זמן יכול להיות הקשיח שלי עושה בעיות 80 G מפוצל המפרט שלי 3.2 פרסקוט לוח איביט IS7 E זכרון ADATA 2 סטקים של 256
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
חבר'ה למישהו היתה בעיה בדיסק הרביעי של הלף לייף 2??? ההתקנה רושמת לי שגיאה בדיסק הזה ומבטלת את ההתקנה למי שהייתה אותה בעיה ופתר אותה אני ישמח לשמוע איך תודה
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
חשבתי על לפתוח ת'רד משחקים הכי מוזרים והזויים ששיחקתם נתחיל בשלי,משחק הזוי מאוד הנקרא Neverhood לא יודע אם מישהו מכם מכיר(ואני בספק),אבל המשחק הזה עשוי מפלסטלינה,על יצור מוזר שמנסה להפריד בין טוב לרע בעולם לא קיים... וכל המסתורין שיש שמה בלי קשר,בקושי יש עלילה...המשחק הזה כל כך קשה ומוזר שאני לא מכיר אף אחד שמשחק בזה או לפחות עבר את זה ומה המשחק ההזוי שלכם??
-
- 45 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
משחק ממש כיף בנתיים, למרות שלקח לו המון זמן להוריד בגלל שהוא עובד דרך TORRENT..? מוזר שהם פשוט לא שמים את זה ברשת להורדה.. בכל מקרה-אני בסה"כ שלב 3 ויש קטע שאפילו שחקן של שלב 1 יכול להרוג אותי בקלות...וגם אני הצלחתי להרוג כמה פעמים שלב 5 או 6-זה קרה שהרבצתי הרבה ואז התחיל לרדת לי מהקו הירוק? ואז זה הרג אותו... עוד כמה שאלות-כמה זה משנה השריון, שווה לקנות? בקרבות של הזירה, כמה פעמים הורידו אותי עם חרב ואז שהייתי על הרצפה ירו בי עם האקדחים והרגו אותי שהייתי על הרצפה, אני כשאני יורה-הוא כותה לי מעולה מצוין בלה בלה בלה, אבל זה לא הורג בכלל-כשפוגעים בי הקו האדום יורד די מהר..זה בגלל שאני מפספס? בקיצור אחלה משחק..
-
- 5 תגובות
- 835 צפיות
-
-
בין 70ל-80 אחוז בטעות פתחתי קרייה חדשה ואין לי כח להתחיל מחדש הכל :-\
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
-
הורדתי את המשחק ואין בו אנגלית, יש אפשרות להוסיף איזה קובץ שיהיה אפשר לשחק בוא באנגלית? מישהו יודע? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 530 צפיות
-
-
-
מישהו יודע איך אני יכול לקנות אכשיו בארץGhost Recon Advanced Warfighter PC ?
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי יכול לעזור לי אני רוצה להוריד באימיול אבל אני לא יודע בדיוק איזה אני מדבר על המשחק SOLDIERS OF FORTUNE 2 אני ממש מחפש תמשחק ומי שיכול להביא לי תהורדה הכי מהירה וקראק וכל מה שצריך הוא תותח תודה לכל העוזר
-
- 7 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אני רוצה לקבל המלצה למשחק עם גרפיקה טובה... לא אכפת לי איזה זה סוג רק שלא ישעמם אחרי שעתיים... תודה!!
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני רוצה לראות אם יש פה הרבה אנשים שיש להם את המשחק (לא חייב שהם קנו אותו...) כי יש דרך לשחק ברשת ולראות אם שווה לפרסם את הדרך. אם יהיה תגובות חיוביות נפרסם מדריך ויהיה אפשר להקיים קהילה קטנה =] =] =] =]
-
http://www.kotaku.com/gaming/wii/wiis-banging-drum-demo-174868.php :
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
הרבה אנשים חושבים שWII חלש גרפי והאמת שהוא חלש משמעותית מה360 או הPS3 אבל הוא אמור להיות פי 2 עד 3 יותר חזק מהקוביה הבעיה שהרבה מהמישחקים הראשונים פותחו בערכת הפיתוח של הקוביה אז הגרפיקה שלהם ביכלל לא מרשימה אבל מיבחינתי יכולת גרפית לWII יש יכולת גרפית נחמדה ועל טלויזיות רגילות המישחקים שינצלו תכח הגרפי של הWII יתנו איכות תמונה לא רע ביכלל
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149725 פשוט מדהים :o זה משחק שהולך למכר הרבה מאוד XBOX 360 .
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כתבו על המכשיר שהוא יכול להקרין סרטים. השאלה היא אם הוא מקרין רק סרטים של DVD או פורמט מוגן זכויות יוצרים אחר, או שהוא מסוגל להראות גם סרטים של DIVX?
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם אפשר לשים את המעבד של הקונסולה ולמחשב או את הכרטיס ואם כבר איזה כרטיס מסך יש לXBOX 360 ואם אפשר יש תמונות של מהשבתוך הקונסולה תודה לעוזרים
-
- 10 תגובות
- 928 צפיות
-


