עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by psycho59,

    שלום, לפני כמה ימים נכנסתי לסטים וניסתי להפעיל משחק הוא הראה שהוא טוען את המשחק אבל אחרי הטעינה הוא לא הראה את המשחק, ניסתי משחק אחר וגם הוא לא עבד. מחקתי את הסטים ע"י "הוספה והסרה של תונכה" והכנסתי את הדיסק להתקין אותו מחדש, הגעתי עד החלון שאני בוחר איפה להתקין את המשחק השארתי את זה על הברירת מחדל ואז קיבלתי את ההודעה הזאת: זהו לא כתוב שום דבר אחר אחרי שאני לוחץ OK לא קורה כלום ניסתי להחליף מיקום לא קרה כלום חיפשתי ב FAQ של VALVE לא מצאתי אולי אם מישהו אחר יכול למצוא או לעזור לי לומר לי מה הבעיה אני מאוד יודה לו. וזה דיסק DVD עכשיו שמעתי איפה שהוא שדיסקים כאלה שיושבים הרבה זמן בארון מאבדים מידע או משהו כזה יש מצב שזה מה שקרה פה? על הדיסק אין שריטות אין כלום הוא הוכנ…

    • 2 תגובות
    • 627 צפיות
  2. Started by a_halachmi,

    איך מפעילים קודים ב-call of duty 2?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by psycho59,

    צהריים טובים לכולם. אני מעוניין לרכוש משחק טיסה לPS2 עכשיו יש לי בחירה או ace combat 5 או ace zero (אל תמליצו לי על משחקים אחרים בבקשה אין טעם לפרט למה). עכשיו ראיתי מבחינת גרפיקה שה ace combat 5 נראה קצת יותר טוב או שאני טועה אני לא יודע ראיתי רק 2-3 תמונות בגוגל. מישהו יכול להמליץ בכללי מה עדיף ולמה?

    • 0 תגובות
    • 840 צפיות
  4. Started by NosNos22,

    ישלי את המשחק X3 REUNION וקראתי שיש לו תוכנת הגנה שנויה במחלוקת קוראים לה STAR FORCE אם אני לא טועה והיא משומשת על ידי UBISOFT אני לא יןדע אם להתקין את המשחק או לא מצד אחד המשחק מהזאנר שאני אוהב אבל אני לא רוצה שהמחשב שלי יפגע תודה לעוזרים

    • 35 תגובות
    • 2.2k צפיות
  5. מפרט: 3000+ 7800GT 512*2 לא בדואל

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  6. Started by KOBRA CHOPER,

    why i have only 60 servers in aungslaght 30 servers in death match and more why my friend has alot of servers 700 servers in augslaght :'(

    • 2 תגובות
    • 641 צפיות
  7. Started by sahargt,

    המשחק עובד אט הגרפיקה חלקה לפעמים יש איטיות שהמחשב חושב הרבה זמן יכול להיות הקשיח שלי עושה בעיות 80 G מפוצל המפרט שלי 3.2 פרסקוט לוח איביט IS7 E זכרון ADATA 2 סטקים של 256

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by KOBRA CHOPER,

    hi how can i get skins in ut 2004 i meen Xen and malcolm skins how can i get them?

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  9. חבר'ה למישהו היתה בעיה בדיסק הרביעי של הלף לייף 2??? ההתקנה רושמת לי שגיאה בדיסק הזה ומבטלת את ההתקנה למי שהייתה אותה בעיה ופתר אותה אני ישמח לשמוע איך תודה

    • 2 תגובות
    • 660 צפיות
  10. Started by deso,

    חשבתי על לפתוח ת'רד משחקים הכי מוזרים והזויים ששיחקתם נתחיל בשלי,משחק הזוי מאוד הנקרא Neverhood לא יודע אם מישהו מכם מכיר(ואני בספק),אבל המשחק הזה עשוי מפלסטלינה,על יצור מוזר שמנסה להפריד בין טוב לרע בעולם לא קיים... וכל המסתורין שיש שמה בלי קשר,בקושי יש עלילה...המשחק הזה כל כך קשה ומוזר שאני לא מכיר אף אחד שמשחק בזה או לפחות עבר את זה ומה המשחק ההזוי שלכם??

    • 45 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. משחק ממש כיף בנתיים, למרות שלקח לו המון זמן להוריד בגלל שהוא עובד דרך TORRENT..? מוזר שהם פשוט לא שמים את זה ברשת להורדה.. בכל מקרה-אני בסה"כ שלב 3 ויש קטע שאפילו שחקן של שלב 1 יכול להרוג אותי בקלות...וגם אני הצלחתי להרוג כמה פעמים שלב 5 או 6-זה קרה שהרבצתי הרבה ואז התחיל לרדת לי מהקו הירוק? ואז זה הרג אותו... עוד כמה שאלות-כמה זה משנה השריון, שווה לקנות? בקרבות של הזירה, כמה פעמים הורידו אותי עם חרב ואז שהייתי על הרצפה ירו בי עם האקדחים והרגו אותי שהייתי על הרצפה, אני כשאני יורה-הוא כותה לי מעולה מצוין בלה בלה בלה, אבל זה לא הורג בכלל-כשפוגעים בי הקו האדום יורד די מהר..זה בגלל שאני מפספס? בקיצור אחלה משחק..

    • 5 תגובות
    • 835 צפיות
  12. בין 70ל-80 אחוז בטעות פתחתי קרייה חדשה ואין לי כח להתחיל מחדש הכל :-\

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  13. Started by pergola,

    מישהו יודע איך להכפיל את החפצים בתיק בWOW ?? כע יש כזה דבר אבל איך

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  14. Started by bobby323,

    הוא פותר את בעית ה AI הדפוק, ואם כן

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  15. Started by ratzabi,

    הורדתי את המשחק ואין בו אנגלית, יש אפשרות להוסיף איזה קובץ שיהיה אפשר לשחק בוא באנגלית? מישהו יודע? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  16. אורח McCartney
    Started by אורח McCartney,

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  17. Started by soldier,

    מישהו יודע איך אני יכול לקנות אכשיו בארץGhost Recon Advanced Warfighter PC ?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by maoz14,

    מי יכול לעזור לי אני רוצה להוריד באימיול אבל אני לא יודע בדיוק איזה אני מדבר על המשחק SOLDIERS OF FORTUNE 2 אני ממש מחפש תמשחק ומי שיכול להביא לי תהורדה הכי מהירה וקראק וכל מה שצריך הוא תותח תודה לכל העוזר

    • 7 תגובות
    • 750 צפיות
  19. Started by galCool,

    אני רוצה לקבל המלצה למשחק עם גרפיקה טובה... לא אכפת לי איזה זה סוג רק שלא ישעמם אחרי שעתיים... תודה!!

    • 8 תגובות
    • 652 צפיות
  20. Started by taimor,

    אני רוצה לראות אם יש פה הרבה אנשים שיש להם את המשחק (לא חייב שהם קנו אותו...) כי יש דרך לשחק ברשת ולראות אם שווה לפרסם את הדרך. אם יהיה תגובות חיוביות נפרסם מדריך ויהיה אפשר להקיים קהילה קטנה =] =] =] =]

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. http://www.kotaku.com/gaming/wii/wiis-banging-drum-demo-174868.php :

    • 4 תגובות
    • 896 צפיות
  22. הרבה אנשים חושבים שWII חלש גרפי והאמת שהוא חלש משמעותית מה360 או הPS3 אבל הוא אמור להיות פי 2 עד 3 יותר חזק מהקוביה הבעיה שהרבה מהמישחקים הראשונים פותחו בערכת הפיתוח של הקוביה אז הגרפיקה שלהם ביכלל לא מרשימה אבל מיבחינתי יכולת גרפית לWII יש יכולת גרפית נחמדה ועל טלויזיות רגילות המישחקים שינצלו תכח הגרפי של הWII יתנו איכות תמונה לא רע ביכלל

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  23. http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149725 פשוט מדהים :o זה משחק שהולך למכר הרבה מאוד XBOX 360 .

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. כתבו על המכשיר שהוא יכול להקרין סרטים. השאלה היא אם הוא מקרין רק סרטים של DVD או פורמט מוגן זכויות יוצרים אחר, או שהוא מסוגל להראות גם סרטים של DIVX?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by PROSK8,

    האם אפשר לשים את המעבד של הקונסולה ולמחשב או את הכרטיס ואם כבר איזה כרטיס מסך יש לXBOX 360 ואם אפשר יש תמונות של מהשבתוך הקונסולה תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 928 צפיות

דיונים חדשים בפורומים