עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by LazyBoy,

    http://www.gamespot.com/best-of/ השאלה היא: אפשר להצביע רק פעם אחת בלבד אז תחשבו טוב לפני ההצבעה. מעניין שKane & Lynch: Dead Men נכנס לרשימה :

    • 37 תגובות
    • 3.7k צפיות
  2. Started by eyal00,

    אני מעוניין לקנות אחד מאלה לאחי הקטן. מי יותר טוב?למי יש גרפיקה יותר טובה? והאם יש משחק שיש אותו רק לPS2 ואין לXBOX? תודה

    • 33 תגובות
    • 3.7k צפיות
  3. קלטו איזה דריפט - כמעט שלמות

    • 48 תגובות
    • 3.7k צפיות
  4. זה 40 דקות, אבל שווה את זה:

    • 1 תגובה
    • 3.7k צפיות
  5. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    http://www.gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=85183 הכול מופיע פה. תהנו-גיל. ;D ;D וכמה קטעי וידיאו שאני צירפתי של המשחק. http://media.xbox360.ign.com/media/740/740901/vids_1.html

    • 45 תגובות
    • 3.7k צפיות
  6. Started by THE-BIG,

    בסגנון רד אלרד 2 גנרלס אג׳ אוף אמפייר תודה

    • 27 תגובות
    • 3.7k צפיות
  7. Started by yoyo_shir,

    חחח... אני לא יודעת... אבל נראה לי שאני הגיימרית היחידה פה... יש עוד בנות פה ? ( לא נראה לי ) . בכל מקרה . היי, אני שיר. ואני בת 13. אם יש פה מישהי שאוהבת משחקי גוף ראשון כמו : Far Cry , ביו-שוק , Lost Planet ועוד... שתדבר איתי (: אני אוהבת מאוד גם פלטפורמה - אבל חבל שאין הרבה משחקים כאלו לPC אין לי בעיה עם אסטרטגיה C&C ועוד כמה... ( אז בבקשה, תגידו לי שיש פה עוד בת כמוניייייי ] שיר.

    • 31 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. אהלן, אני מחפש משחק שהיה לי פעם ממזמן שזה מין משחק חלליות ישן כזה שרואים בו הכל מלמעלה (משחק דו ממדי) ויש לך מין חללית-מטוס שכזה שאתה צריך איתה להרוג ולפוצץ את כל האוייבים שבאים מכל מיני כיוונים ובסוף כל שלב גם היה בוס שצריך לפוצץ גם היתה אפשרות לאסוף נשקים תוך כדי, ואם הייתי נכנס למצב ללא מוצא אז היה אפשר ללחוץ על Space ולפוצץ במכה אחת כל מה שמסביב...מישהו מזהה? בקיצור הייתי מעביר שעות עם המשחק הזה אבל שכחתי איך קראו לו...מישהו יכול לעזור לי?

    • 12 תגובות
    • 3.7k צפיות
  9. יש אולי שרתים חדשים או משהו בסגנון?ע

    • 0 תגובות
    • 3.7k צפיות
  10. מפיצה- Sony Online Entertainment פיתוח- Overkill Software עמוד הבית- PayDay יציאת המשחק- עד סוף 2011 ביום האחרון של E3 האחרון הוכרז המשחק הזה ודי חמק מעיני רבים בעיקר משום שהמשחקים הגדולים לקחו את מירב תשומת הלב. מדובר במשחק שיהיה זמין להורדה בלבד ויעלה בין 20-30 דולר. ואני אומר שמדובר במשחק SWAT רק מהצד השני המשחק הוא משחק פעולה בגוף ראשון, משחק קואופרטיבי ל-4 שחקנים במולטיפלייר עם אפשרות לשחק יחיד עם שחקני AI בלבד. במשחק, כל אחד מאתנו עולה על נעליו של אחד מהשודדים בצוות. לא סתם שודדים, אלא גנבים קשוחים שצמאים לכסף ותהילה על מנת לעשות את ה"אקזיט" הבא עם כמה שיותר כסף במזומן. קיימת סקירה נרחבת באתר הישראלי gamescrew E3 2011 Full Demo Gameplay Part 1/2 http:…

    • 9 תגובות
    • 3.7k צפיות
  11. Started by Rיה,

    שלום...ברצוני לפתוח סרבר "על" המחשב של קונדישן זירו או 1.6...ושאכול להזמין חברים לשחק איתי...אם מישהו יודע לעשות זאת שיכתוב..אני יודה לו מאוד!! :2gunsfiring: עריכה:ושחברים שאין להם משתמש יוכלו להיכנס גם!

    • 12 תגובות
    • 3.7k צפיות
  12. ה-unreal 2003 רץ דווקא בסדר... אבל מזמן רציתי להוסיף עוד 256 ddr כדי שיעבוד יותר חלק! אתם חושבים שהמחשב שלי יריץ טוב את unreal 2 בלי תוספת 256 ddr ??? ואם תוספת עד כמה השיפור יהיה ניכר????? AMD 2000 SUMA GEFORCE 4 TI 4200 64MB 333MHZ 256DDR GIGABYTE 7VRXP REV 2.0 40GB MAXTOR 7200 RPM

    • 39 תגובות
    • 3.7k צפיות
  13. Started by antisnap,

    אני משחק במיקס instanz ו-prenN הם עשו CARRY והתלהבו וקיללו אותנו שאנחנו גרועים אז התעצבנתי וזרקתי על prenN דיקוי בצחוק. אחרי זה הוא הרג אותי ולא עשו כלום. אחרי שעבר רוונד instanz בא והרג את אליעוז(mougatsu)וקילל את אמא שלו סתם. שאליעוז התלונן עליו לאדמין זיו גם prenN הרג אותו. אחרי שנגמר המיקס נתנו לי ולאליעוז באן לשבוע. אני חושב שזה באן לא מוצדק בלי סיבה אפילו שהם אלה שעברו על החוקים. רק בגלל שאדמין חבר שלהם הוא מאפשר לעצמו לעשות מה שבא לו.

    • 4 תגובות
    • 3.7k צפיות
  14. במשחק החתול והעכבר , של חברות שמייצרות את תוכנות האנטי וירוס ושל ההאקרים , עושה רושם שההאקרים תמיד מקדימים בכמה צעדים את החברות . לכן נישאלת השאלה בכותרת לגביי מירווח הזמן המינימלי שכדאי להמתין ,כדי שהעידכונים של החברות יספיקו להדביק את קצב התפשטות הוירוסים החדשים ?

    • 17 תגובות
    • 3.7k צפיות
  15. Started by redti,

    יצא הדמו לא מזמן ואני מוריד את זה לאט פחד.... זה משחק מאוד כבד לפי התמונות שראיתי והוא נראה מדהים שם את דום 3 בכיס הקטן! מישהו הספיק לשחק בדמו יכול לשים תמונות או לומר משהו על זה?..

    • 45 תגובות
    • 3.6k צפיות
  16. אשכול העלאת תמונות מהשלב הראשון של HWzone 3VS3 Summer Cup בחסות G.Skill אשכול הקאפ השלב הראשון של הגמר מתחיל ביום שלישי 3/9 בשעה חמש בצהריים ומסתיים ביום שלישי 10/9 בשעה חמש בצהריים. במהלך הזמן הזה הקבוצות מתאמות משחקים אחת עם השנייה, על כל קבוצה לשחק שלוש משחקים. קבוצה שלא שחקה משחק אחד עד יום ראשון בשעה חמש בצהריים תודח מהקאפ והקבוצה הבאה בתור לפי סדר הרישום באשכול הקאפ תיכנס במקומה ותשחק את שלושת המשחקים שלה ביומיים האחרונים של השלב הראשון. באשכול זה יועלו תמונות של ניצחונות מהשלב הראשון של הקאפ. אדם שיספים כאן בדגובות לא קשורות ייענש באופן חמור מאוד. השלב הראשון: http://binarybeast.com/xCoDBO21309023 תמונת המצב בלינק הזה תעודכן לאחר שליחת טופס ניצחון פה…

  17. Started by avishai220,

    כבר הכנתי את המחשב שלי למשחק המטורף הזה כי אני מעריץ של המשחק המפרט שהיה לי לפני זה quad q9550 6 גיגה זיכרון ddr2 800 mhz וhd4850 זה המפרט ששידרגתי חוץ מהכרטיס מסך שרק חודש הבא אני אקבל אותו מעבד אינטל: מעבד אינטל Intel Core i7 4790 3.6Ghz 8MB L3 Cache s1150 - Box 1 מאוורר למעבד: קירור למעבד Arctic Freezer i11 1 לוחות אם למעבדי אינטל: לוח אם ASUS H97-PLUS LGA1150, Intel H97, DDR3 1600, 2xPCI-E, VGA, DVI, HDMI 1 זכרונות: זיכרון למחשב G.Skill 8GB DDR3 1600Mhz PC3-12800 F3-1600C11S-8GNT 1 כרטיס מסך gtx770 4 gb

    • 9 תגובות
    • 3.6k צפיות
  18. Started by rk666,

    http://www.gamershell.com/news_BWorms3DBEnglishDemo.shtml ראיתי סרטים ממנו אני מת לשחק בדמו שלו, רק חבל שזה יהיה מאוחד בלילה

    • 41 תגובות
    • 3.6k צפיות
  19. Started by IlanF,

    http://skyrim.nexusmods.com/mods/20706/ כי למה לא?

    • 0 תגובות
    • 3.6k צפיות
  20. Started by NoamS,

    שלום מה לדעתכם הFPS הכי טוב? אבל יש הגבלה... זה צריך להיות משחק שמתאים למחשב עם 2 GB זכרון. מעבד core2duo ו128 מגה בכרטיס מסך! :-) בעבר אהבתי את קוואיק. את ההרחבה שלו ארמגון. את קוואיק 4. אנריל טורנמנט. SOF. משחקים קצת יותר מעודכנים ... פיר. טירה נאצית החדשה. על איזה משחק עדכני עם ההגבלה הנ"ל אתם הייתם ממליצים?

    • 41 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. Started by aviv23,

    far cry1 היה בין המשחקים הטובים אז מישהו יודע אם יצא 2 כבר?

    • 34 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. Started by Ran B,

    היי חברים. אני מעוניין לקנות את המשחק BF3 למחשב. אני די מבולבל. חיפשתי בזאפ ומצאתי מלא אתרים ישראלים שמוכרים חבילות הרחבה או את המשחק עצמו בטווח מחירים מאוד רחב. ראשית רציתי לדעת מה ההבדל בין המשחק עצמו לבין המשחק פרימיום. מעבר לזה - מאיפה הכי זול שאני יכול להזמין, לקבל קוד וקישור להורדת המשחק מהאינטרנט? אם שווה יותר להוריד את המשחק עם הפרימיום ויש לכם קישור שאפשר לקנות את זה בזול - אני אשמח מאוד. מצאתי דרך זאפ ב80 שקל את זה : http://gameclub.co.il/lhvrdh-battlefield-3.html?___SID=U שווה להזמין את זה? זה רק חבילת הרחבה? לא ברור לי מה הולך שם.. אשמח לעזרה בנושא! תודה, רן

    • 18 תגובות
    • 3.6k צפיות
  23. Started by HuGeMouTh,

    ז'אנר: Platformer פיתוח: Frozenbyte הפצה: SouthPeak Games (למחשב), כרגע זמין רק דרך STEAM. תאריך יציאה: 02.07.2009 פלטפורמות: PC, XBOX360, PS3 מצבי משחק: Single Player ו co-op (על אותו מחשב בלבד על ידי שימוש ב GAMEPADS). אתר: http://trine-thegame.com על המשחק: Trine הוא משחק שבו השחקן יכול ליצור אובייקטים מבוססי פיסיקה ולהשתמש בהם, על מנת לעבור פאזלים מאתגרים ולהרוג אויבים מסוכנים. הסיפור מסופר בעולם של טירות גדולות ומכונות מוזרות שבו שלושת הגיבורים, גנבת, קוסם ולוחם, בקושרים אחד אל השני בדרך פלא, על ידי מכשיר בשם TRINE, במטרה להציל את הממלכה מן הרוע. ה- GAMEPLAY מבוסס על שימוש אינטראקטיבי בפיסיקה, היכולות השונות של כל דמות מסייעות לשחקן להלחם בצבא ה- un-dead ולה…

    • 32 תגובות
    • 3.6k צפיות
  24. Started by X_Dror,

    אני יודע שזה משחק ישן, אבל מאז 1996\1997 לא הצלחתי לעבור את הקטע הזה אז אולי תוכלו לעזור לי. (מצטער על האיכות, צולם בסלולרי כי Print Screen לא עובד עם משחק כזה ישן) [attachment deleted by admin]

    • 30 תגובות
    • 3.6k צפיות
  25. מה יש בקונפיג' ?! בקונפיג' הזה אתם תמצאו את כל מה שאתם צריכים ! אם אתם חושבים שזה עוד אחד מהקונפיג'ים שעשו אותם ביום אז זה לא .. אני השקעתי שבוע שלם בשביל להביא לכם את הדבר המקצועי הזה ! אז תנו כבוד ופידבק,תנסו את זה ותעבירו פה את החוות דעת שלכם על הכל . מי שמפחד לשנות את הקונפיג' שלו ובכל זאת רוצה לנסות אז פשוט תיצרו גיבוי לקונפיג'. * ריקויל מקצועי שאין יותר טוב, חוץ מצ'יטים * חירור מדהים עם 100/99 FPS * מוד שמראה דם כמו במציאות באמצע הירי ושלולית של דם (לא מוריד FPS) * כוונת קטנה ושקופה * קניה נוחה של כל הנשקים בלחצני F1-F11 * החלפת צבעים של כוונת בלחצן אחד * צ'אט (בינדים) נוח לתקשורת מהירה עם חברים * צ'אט בצבע תכלת * הפעלה וכיבוי של פקודות בלחצן אחד * תפריט ניה…

    • 0 תגובות
    • 3.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים