משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
המשחק של קאפקום שהושק במקור אי שם בשנת 2012 נחת במחשבים האישיים, ועשה זאת בצורה מרשימה חודשי ינואר הם לרוב לא זמן מוצלח במיוחד לחובבי המשחקים, היות והם מגיעים מיד אחרי עונת הקניות הגדולה של סוף השנה ונחשבים לתקופה "מתה" שלא כדאי להשיק בה כותרים בפרופיל גבוה. עם זאת, נראה כי ינואר 2016 עשוי להוות יוצא מן הכלל, אם מתבססים על הסיפתח היפה שסידר לנו משחק הפעולה-תפקידים Dragon's Dogma: Dark Arisen. Dragon's Dogma: Dark Arisen, שהושק במקור לקונסולות ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3 בשתי פעימות בשנת 2012 ובשנת 2013 (תחילת כ-Dragon's Dogma בלבד, ולאחר מכן עם תוכן מורחב חדש תחת Dark Arisen), הושק למחשב האישיים בפלטפורמת ה-Steam לפני כמה ימים, וכבר עכשיו די ברור כי מדובר …
-
- 0 תגובות
- 820 צפיות
-
-
חרשתי את התפריטים ולא הצלחתי למצוא את הדרך לבטל את האופציה של ה Auto Switching. ברגע שאתה אוסף נשק שהוא חזק יותר מהנוכחי, הוא מתחלף אוטומאטית לנשק החזק יותר. אני מאוד לא מסמפט את המצב הזה, ואני מעדיף שהנשק הנבחר יישאר איתי עד לכשיתרוקן או שאחליט להחליף אותו באחד אחר. האם יש פתרון?
-
- 10 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני משחק במשחק קרוב לשבוע וביומיים האחרונים התחילו תקיעות במשחק, בהתחלה חשבתי שזה בעיה אצלי מהספק או חום, בדקתי וזה לא זה :-\ התקיעה מאוד מוזרה, בהתחלה יש קיפאון של התמונה אבל הצליל נישאר רגיל אחרי זה כאילו המכונית עומדת ויש רק צליל של המנוע, אז יש הודעה שהמשחק נתקע אני לוחץ לא על DONT SEND ואז מסך שחור למישהו יש את הבעיה הזאתי?יש לכם רעיון למה זה קורה? עוד בעיה מוזרה זה שב FEAR אני משנה את ההגדרות ולא משנה אם זה MID או MAX ה FSP תמיד מעל 50 אבל בכל זאת התמונה "קופצת", למה זה קורה?
-
- 8 תגובות
- 820 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/pc/strategy/blackwhite2/index.html אני אישית די מאוכזב מהכיוון שהם הולכים אליו - עושה רושם שזה הולך להיות עוד משחק אסטרטגיה. אבל נאמרו מספיק דברים טובים על פיטר מולינו, והוא הודה ברוב הטעויות שלו מהמשחק הקודם והבטיח שהוא באמת מקשיב לכל התגובות שהוא קיבל עליו, כך שאני בטוח שהמשחק יהיה טוב. עכשיו רק צריך לחכות שיהיה Release Date, כדי שאני אוכל להודיע לבוס שלי על חופש שאני רוצה לקחת ;D
-
- 6 תגובות
- 820 צפיות
-
-
לאחרונה החלטתי שאני רוצה להתחיל לשחק מעט, אני עובד על המחשב הביתי שלי וראיתי שיש מספר תוכנות / פלטפורמות להורדת משחקים כמו STEAM האם יש פלטפורמה מומלצת חוץ מ STEAM? אשמח לדעת גם למה בחרתם בתוכנה אחרת האם יש הבדלים המחירים של משחקים שונים בפלטפורמות השונות? ומה הכי כדאי מבחינה כלכלית? תודה
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
- 1 follower
-
-
מה קורה אנשים ? יש למישו מושג לגבי המשחק קארמגדון החדש , אני לא שמעתי פרטים לגביו מאז המשחק השלישי TDR יש למישו מידע לגביו על החדש ? כי ראיתי בגיימספוט שהתאריך Q4 2005 לא הבנתי ממש מזה Q4 תגובות יתקבלו בברכה , תודה !
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני מחפש את המשחק שנקרא sheep dog and wolf. אשמח אם מישהו יכול לתת לי מידע היכן ניתן לרכוש אותו. תודה.
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
התקנתי את ההיטמן וכשניסיתי להיכנס למשחק קפצה ההודעה המצורפת. ניסיתי להתקין שוב ולא הלך. מה אפשר לעשות? תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
NBA LIVE 2008 מראה מסך שחור ויוצא לווינדוס . BIOSHOK - רץ ...רואים ת'סרט ההתחלתי ..ושהמשחק מתחיל רואים טקסטורות לא מובנות ! גם אין סמן של העכבר . גם ב MENU . Assassins.Creed - לא פועל - מראה מסך לבן - וחייבים לצאת לווינדוס כי לא קורה כלום . זה בגלל הכרטיס מסך ? GTO2 X850 או שזה רק UPDATES שצריך לעדכן כל משחק ? 10X
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
איזה משחק יותר טוב,עדיף? clear sky או Shadow of Chernobyl ?
-
- 8 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני נמצא בשלב Follow Freeman במקום שבארני אומר לי להרוג את הצלפים. זרקתי רימונים לכל חלון אפשרי באזור ונהרגו כל הצלפים והוא עדיין לא זז. ניסיתי לעשות את זה פעם שנייה מההתחלה וזה לא עזר. למישהו יש פיתרון?
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אני התקנתי ת'משחק STREET RACIN זה 2 דיסקים ואז בדיסק השני זה מסיים להתקין לי ואז זה מראה לי ת'שגיאה הזה: התמונה פה ... זה כבר המשחק השני שזה קורה לי.... אז מי שיודע מה \ למה \ איך \ עוזרים לי לתקן את זה שיתקין לי או להגיד לי מה הבעיה שיעזור לי... בבקשה תעזרו לי .... בבקשה...
-
- 2 תגובות
- 820 צפיות
-
-
-
יש במחשב company of heroes גירסה 1.3.0 וכשאני מנסה לעדכן את זה זה מראה לי בעיה:
-
- 1 תגובה
- 820 צפיות
-
-
כשאני ניכנס לאפשרויות ומנסה לשים רזולוציה 1280x1024 זה ביכלל לא מופיע לי.....מה עושים?יש לי מחשב חזק שצריך להריץ את זה על גראפיקה הכי גבוהה ומסך 19
-
- 4 תגובות
- 820 צפיות
-
-
אמריקאז ארמי פשוט שטן שלא נברא משהו יותר גרוע ממנו, אי אפשר להסירו - מנסיון להסיר, נתקע השלב בו אמור להיות מוסר המשחק. ניסיתי לחפש הסרה שונה ,או להסיר דרך Adia32 ,אך עדיין אותה בעיה. אמרתי - נגדיל ראש, הפעלתי במצב בטוח - אותו דבר. הברירת מחדל לפי דעתי,היא למחוק אותו ידנית,ואז להסיר את ה-DLL-ים שלו, אבל אין לי מושג איך עושים דבר כזה אפשר עזרה נוספת אולי? תודה רבה לכל מי שיעזור...
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
הייה לי שמירה במשחק והאבתי מאוד לשחק בו עד שקרס לי הווינדוס והייתי חייב לפרמט הווינדוס פשוט לא עלה ולא יכלתי לגבות את השמירה שלי ולצערי המשחק הייה מותקן בכונן C אני הייתי בשלב שאני נמצא בתוך חדר כזה ומפוצץ שם את המחשב ואז יוצא החוצה ובאים עלי פוול חיילים אז אני צריך שמירה מהשלב הזה בערך למרות שעברתי אותו קצת אז למשיש בבקשה שיתן לי כי אין לי כוח לעבור את המשחק שוב
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
-
-
-
-
אני נמצא בשלב החמישי אם אנני טועה ( במסיבת כריסמס בהרי האלפים ) וכאשר אני מנסה לקחת את התלבושת של אחד משומרי הראש שהרגתי המשחק מתעופף לוינדוס. לא תמיד זה קורה, אבל זה קורה רק שמנסים להחליף תלבושת עם אחד משומרי הראש. נראה כמו באג. אודה לעזרה.
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-
-
הבעיה היא שמשחקים כמו Oblivion וGTA SA לא עבדו טוב אצלי גם בXP וגם בVISTA.. ממש כמו חוק שמשחקים כאלה בחיים לא יעבדו על המחשב שלי לא משנה מה אני אעשה. הבעיה בGTA היא תקיעות וFPS נמוך. הבעיה בOblivion היא שתמיד יש FPS נמוך לא משנה מה אעשה... יש בעיה בSTALKER שתמיד שאני מפעיל תHDR וגם תרמה הבינונית יש תקיעות וFPS נמוך.(גם עם הגדרות נמוכות)? המערכת שלי בלחצן "מפרט מחשב". מותקן אצלי בויסטה DirectX SDK של חודש פבואר. דרייבר של ATI 7 ומעלה. אין לי בעיה של חום והרבה משחקים עובדים לי מצויין - F.E.A.R PREY COD2 BROTHERS IN ARMS
-
- 6 תגובות
- 819 צפיות
-
-
מקווה שהדיון במקום הנכון כי זה בהחלט קשור למשחקים אני ועוד 3 חברים פתחנו ערוץ חדש של גיימינג נשמח אם תעזרו לנו להתקדם, אז פרגנו לנו בלייק ותרשמו! בקרוב יעלו סרטונים נוספים... https://www.youtube.com/channel/UCkDZyZe-EkVWh9e62YDJYjAתודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 819 צפיות
-
-
-
מותחן פסיכולוגי מז'אנר האקשן. הסיקורי קדם משחק והתמונות מראים תוצר מבטיח ביותר. שווה לכם להכנס http://www.alanwake.com/
-
- 5 תגובות
- 819 צפיות
-


