עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by coorva,

    המישחק היה מותקן לי על המחשב בגירסה 1.3 ולאחר מכן נימחק. התקנתי אותו שוב, וכשאני מנסה להתקין את ה- 1.3, במהלך ההתקנה מופיעה לי הודעה שאומרת:" האשף זיהה שהסרת בעבר את הטלאי 1.3 וכעת עליך ללחוץ על הסרה על מנת למחוק שאריות שנישארו ורק אחר כך להפעיל שוב את הטלאי". אני נותן אישור אך כשאני מנסה להתקין את הטלאי - שוב מופיעה לי אותה הודעה. אודה למי שיוכל לעזור. (המחשב נקי, כולל הרדג'יסטרי, מההסרה הקודמת של המישחק)

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  2. מישהו אהה :s05:

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  3. Started by Oranili,

    ה FPS שלי ממש ממש נמוך על הגדרות 1280X1024 הכל מבוטל והוא 30 FPS SHADOWS מבוטל VSYNC מבוטל הכל .. ו30 FPS למה זה ....? עדכנתי את כל הדרייברים העדכניים.. משחקים אחרים ה FPS בסדר רק זה נמוך

    • 9 תגובות
    • 821 צפיות
  4. Started by NM,

    אני בצאפטר 5 אם אני לא טועה ובדיוק חזרתי מחלק של קפיצה בן עמוד לעמוד ואז הייתי במערה ונלחמתי בכל מיני מפלצות ואז יצאתי משם הגעתי למקום שנמצא מול מקדש הגורלות הזה עם מקום לשמירה ואז יש גשר שמתחתיו לפי מה שאני רואה נמצא יצור עם כנפיים שהוא כנראה איקרוס ..אחד עם כנפיים שקראתי באינטרנט שצריך להיות סצנה ואז קרב נגדו בתהום ובסוף אני אמור לקחת לו את הכנפיים כדי להמשיך הלאה.אבל שום דבר לא קורה המוזיקה מתחילה להעצר ומה שראיתי מתחת לגשר נעלם לו ..אבל זהו ניסתי ללכת מצד לצד כל מיני דברים אבל זה לא פועל ואם אני נופל מהצוק ועושה חזור לנקודת השמירה האחרונה אז זה נתקע לי בטעינה.

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  5. Started by *R,

    אני סיימתי את המשחק לפני 3 ומשהו שבועות וכשסיימתי אותו יכלתי לקנות את כל המכוניות חבר שלי סיים אותו היום והוא אומר שהוא לא יכול לקנות את כולם (הם לא מופיעות לו) למה זה?

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  6. Started by dark_zero,

    תוכלו לתת לי משחקי רשת כמו GUNZ,XIAH,MU שהם בחינם ואפשר להוריד אותם דרך האתר שלהם אבל אל תביאו לי משחקים שדורשים כמו DOOM 3 או QUAKE 4

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  7. FreeTrack היא תוכנה חינאמית, אשר באמצעות מצלמת רשת רגילה ולדים שנמצאים לכם על הראש מזהה את התנועות ראש שלכם, ולפי זה מזיזה את ה-View בסימולאטורים שונים. הגעתי אל האתר שלה אתמול, ראיתי כמה סירטונים והייתי דיי סקפטי. בערך ב-2 בלילה התחלתי לעבוד על חיבור LED אחד לאוזניות שלי (ניתן לחבר לד 1, 3 או 4. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות). סיימתי את ההלחמות והחיבורים והכל היה טוב ויפה. עכשיו לקחתי מאחי הקטן את מצלמת האינטרנט שלו וחיברתי למחשב. אחרי כמה דקות של לנסות להבין את התוכנה (מאוד פשוטה, אגב) התוכנה הצליחה לזהות את תנועות הראש שלי - ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה. המבחן האמיתי היה במשחק Liveforspeed, שלפי האתר הוא נתמך ע"י התוכנה. נכנסתי למשחק ופשוט נדהמתי! התוכנה עובדת כ"כ טוב שז…

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  8. Started by sAXIn,

    כל מי שמעוניין ... ניתן לשחק ברשת, מי שצריך הסבר בICQ או EMAIL ! בוא נקבע זמן למשחק אני אפתח שרת בלי ווארז

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  9. Started by OutRaGe,

    אני מחפש תמשחק הזה שמישו או קבוצה כל שהיא פיתחה ששוקל בערך חצי מגה ופועל באיזה טכנולוגיה שלמרות הגודל שלו יש לו גרפיקה חזקה מאוד.. מישו יודע על מה אני מדבר ? אם כן אפשר לינק או משו ? תודה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 821 צפיות
  10. Started by Shiker,

    לא הבנתי את התרגילים שם..מישהו יכול להסביר לי? אני אני מצמיד כפתורים לתרגיל מסויים??

  11. האתר הרשמי של משחק הפעולה הפופולרי שינה את העיצוב שלו, ומצטרף אל רמזים קטנים אחרים מהתקופה האחרונה אשר מפיחים תקווה באפשרות של קאמבק טכנולוגי לכתבה

  12. Started by zgd,

    משחקי MMORPG הם משחקים בעלי תשלום חודשי. אלו משחקי אינטרנט מסיביים על שרתים חזקים במיוחד. משחקים כדוגמתם:STAR WARS GALAXIES, NEOCRON ועוד. רציתי לדעת מה דעתכם על משחקים אלה ועל התשלום עליהם. שווה? לא שווה? פתרון אחר? הביעו דעתכם.

    • 0 תגובות
    • 821 צפיות
  13. Started by smootskin,

    שלום לכולם,קיבלתי את החבילה של ינואר 2016, העליתי סרטון Unboxing נוסף.הסבר קצר:ב-LOOTCRATE מקבלים חבילה "סודית" פעם בחודש, לא ידוע מה יש בחבילה עד שמקבלים אותה.יכול להיות שתקבלו דברים שונים ממה שאחרים קיבלו (אם זו אותה סידרה אבל דמות אחרת למשל). Paypal חסמו לי את החשבון, לכן החודש וחודש הבא לא ארכוש את החבילה. הזמנתי כרטיס Payoneer שבעזרתו אוכל להמשיך לרכוש,כנראה שהסרטון Unboxing הבא יהיה לפחות עוד חודשיים...אהבתם, תנו בלייק, רוצים להתעדכן בסרטונים נוספים - Subscribe.

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  14. התקנתי את חבילת ההרחבה שמתי את כל הפאצים הקיימים ובתזוזה בתוך המשחק הכל זז לאט כל יריה לוקחת כמה שניות ואני ממש מתעצבן זה כבר כמה זמן ככה ואי אפשר לשחק נורמלי מה זה לפי דעתכם?? המחשב שלי:מעבד פנטיום 4 1.4 gb זכרון 256 rdram pc800 כרטיס מסך אסוס gf4 64 mb ddr (הדריברים האחרונים מותקנים כבר) בבקשה עזרה כי אני פשוט לא מסוגל לשחק ככה זה מביא לי את הסעיף!!! תודה גל

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  15. מאוד... יש לי בעבודה מחשב נייד, חלש, ואני רוצה המלצות למשחקים שירוצו עליו. בנתיים יש עליו: Heroes 3, diablo1+2, warcraft, red alert1 המפרט: P-III 850 MHZ 256 RAM INTEL GMA איזשהו כ.מ מובנה של אינטל... בקיצור... תודה!

    • 5 תגובות
    • 820 צפיות
  16. לאיזה תיקיה אני אמור להתקין את הפאצ'ים???

    • 3 תגובות
    • 820 צפיות
  17. Started by dudimalka,

    חברה התקנתי היום את המשחק גרסת רילודד קיבלתי איתו קראק ושמתי אותו עכשיו כשאני מנסה להעלות את המשחק אני רואה את הסרטונים והפרסומות של ההתחלה ואז זה יוצא עם דו"ח שגיאות... מישהו יודע מה הבעיה? אולי הקראק לא תקין?

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  18. אני בשלב השני נראה לי...the fortress of doors והגעתי למן מקום כזה עם מן ידיות כאלה שצריך למשוך...ואני לא מצליח למשוך אותן יש ידית אחת בחלק העליון ו2 בחלק התחתון יש גם מכונה שם מוזרה כזאת...ובצד השני יש דלת שלא נפתחת והדרך נראת כמו שחמט כזה שמופיע מתחת לרגליים... מישהו יכול לעזר? ???

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות
  19. Started by TheHungryOne,

    http://pc.ign.com/objects/830/830474.html חברים, סופסוף! יש למה לחכות!! מישהו מארגן קבוצת רכישה למכירה מוקדמת?

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  20. קודם כל תודה מראש לעוזרים עכשיו, השימושים שלי הם לא למשחקים מטורפים, פשוט סחבתי עד היום עם GF3TI200.. אני משחק ENEMY TERRITORY ואני רוצה (אני לא יכול עם הTI200) לשחק Marvel Ultimate Alliance!!...... אז איזה כרטיס מסך כדאי לי לרכוש עד 700ש"ח? אני יודע שזה לא הרבה.. אבל אם יש משהו שבאמת משתלם להוסיף 100 שקל עבורו אז אני אשמח גם לשמוע על כך. ואם יש המלצה אפילו לרדת ב100שקל אז גם טוב.. (: ואל תדאגו בקטע של ספק-כח חלש שלא יחזיק גם כרטיס מסך, כי אני מחליף את מה שיש לי. המפרט שלי הוא כזה: MotherBoard: ASRock 775Dual-VSTA VIA PT880 Ultra Chipset (AGP,PCIE,LAN,AC'97,DualChannel DDRII667, ATA133, SATA150, ) Processor: Intel Pentium D 805 (Dual Core) 2.66GHz LGA775 (533M…

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  21. Started by D@nny,

    ראיתי היום איזה סרטון חדש או ישן אני לא יודע לגבי המשחקיות של המשחק. ומאוד התפלאיתי שה AI מאוד ירוד... לוקח לחיילים כמה יריות להגיב עד שהם מתחילים לכוון לכיוון הדמות המשחקת, כשהם בכלל לא מתמקדים בדמות . מסוק שמנסים לפגוע בו, במקום להמשיך להתחמק מהבזוקה, מתקרב ובעצם מקל על הפגיעה.. ועוד כל מיני גברים בסגנון http://www.vgames.co.il/demoftp2/vgames_new_downloads/24850/t_crysis_gpmontage.zip הנה הקישור לסרטון

    • 7 תגובות
    • 820 צפיות
  22. Started by ytoledano,

    שלום! למזלי, נפלו בחלקי, למשך השבועיים הקרובים, שני מסכי dell 2407. כן, אני יודע, יותר מדי. מישהו יודע איזה משחקים (חוץ מFlight Simulator, אין לי כוח אליו) תומכים ברזולוציה של 1920x1200 כפול 2? יש מצב שאני אוכל לשחק עם Radeon9800pro בצורה נורמאלית? ראיתי יש לי אפשרות לעשות Stretch של הdesktop לשני מסכים, במקום expand. לצערי, זה לא נותן לי 3840x1200 אלא רק 3200x1200, אז זה די מתוח.

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  23. Started by STRENGTH,

    זה משחק מאד ישן אני יודע אבל סתם בא לי לשחק בו. אני תקוע בשלב של הדוקטור שלב 3 נראה לי ואני לא יודע לאיפה הולכים הגעתי למקום שצריך לקפוץ על צינורות ואני לא מבין מה עושים. מישהו יכול לעזור לי?

    • 1 תגובה
    • 820 צפיות
  24. Started by fareedamr,

    שלום האם יש ליגות בישראל ב CNC GENERALS? תודה.

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות
  25. היה לי פעם אתר מזה טוב עם כל העטיפות משוןם מה הוא נעלם לי

    • 2 תגובות
    • 820 צפיות

דיונים חדשים בפורומים