עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by בייגל טוסט,

    במפעל מטחנת הבשר אחרי שעברתי את הלייזרים אני מגיע לחייל עם ראש אנושי וגוף מכני שקורע לי את הצורה (גם יש לו את העוזרים שצצים מכל הכיוונים) ניסיתי עליו כל נשק אפשרי והוא פשוט לא נופל יש למישהו טיפ איך לעבור אותו?

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  2. Started by darkdude,

    איך אני יכול לפתוח סרבר ללא תשלום שבוא אני אוכל לשחק רק עם חבר שלי תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. Started by KKK,

    מה הפקודה שאני צריך לכתוב כדי לראות את הFPS ב QUAKE 4? תודה לעונים ;D

    • 9 תגובות
    • 687 צפיות
  4. Started by nimrods,

    האם יכולים להוריד משחקי פלאשטיישן למחשב ואז לצרוב את זה בדיסק DVD ולשחק במשחק בפלאשטיישן??

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by hardware maniac,

    אני חושב שאני בשלב האחרון,אחרי שאתה הורג הרבה Keepers אתה מגיע למקום שמלא בהם וזאתי שתמיד בתוך הראש שלך מציע לך את הכח שלהם הורגת אותם בלה בלה בלה..ואז יש תכדור הגדול הזה..עברתי את זה ואז הגעתי לקטע שהיא (זאתי שבתוך הראש שלך) נמצאת בתוך כדור מסתובב בצבע ירוק ומסביב יש מין כל מיני סימני אטום ירוקים..במשך המשחק מופיעים כאלה סימנים רק באדום ואתה צריך להשמיד אותם..ניסיתי על אלה בכל רובה אפשרי וזה לא עוזר.הנה סקרין שוט: http://img154.imageshack.us/img154/2131/eut8.jpg תודה לעוזרים.

    • 12 תגובות
    • 903 צפיות
  6. Started by בלוסטון,

    ולהגיד איזה משחק אתם משחקים!.... אני GTA5

    • 35 תגובות
    • 3.8k צפיות
  7. Started by gtf,

    אני בקווסט הראשי ואני צריך להשיג את החפץ השני כדי שמרטין יוכל לפתוח איזה מעבר לעולם אחר, אז הוא אמר לי לדבר עם ג'פרי שאמר לי להשיג את החפץ שני מאיזה מקדש. הגעתי למקדש הזה ואני חושב שגם לחפץ, אבל לפניו יש איזה רוח חזקה שמורידה חיים, איך מנטרלים אותה?

    • 13 תגובות
    • 916 צפיות
  8. Started by DS,

    תגידו אם אני קונה באתר בארה"ב איזה כדאי לקנות? כמה יעלה לי משלוח ב MUSTOP כמה יעלה לי בסה"כ

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  9. כמו שזה נראה קונסולה מטורפת, השאלה כמה זמן לאחר יציאת הPS3 המחשב "ישווה" את ביצועיו לקונסולה הזאת http://he.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3 יוצא ב17 לנובמבר 06

    • 37 תגובות
    • 2.6k צפיות
  10. תוכנה או משהו... תודה.

    • 5 תגובות
    • 768 צפיות
  11. Started by pixilated,

    שמעתי שאמור לצאת מתישהו בקרוב או לא בקרוב משחק חדש של gta זה נכון?

    • 36 תגובות
    • 3.9k צפיות
  12. Started by -R-E-L-,

    http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=11883&type=wmv&f= סירטון חזק ביותר המדגים נשק חדש ב HALF-LIFE2 תהנו

    • 25 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. Started by razoli,

    מישהוא מוכן למכור או למסור לךלידים טובות ונאמנות...או לצרוב או להעביר לי בדרך כלשהיא או למסור פרטים על מקום קניה יבורך

    • 8 תגובות
    • 842 צפיות
  14. Started by tk_mc,

    שלום! הורדתי Tekken 4, והוא שוקל כ-3.28GB הוא בא עם 2 קבצים: TEKKEN4.mdf TEKKEN4.mds עם מה לפתוח אותם? פתחתי אותם עם Daemon Tools ויש לי כמה קבצים שם: SYSTEM Speed Dial SCES_508.78 DATA2.BIN DATA.BIN IOPRP243.IMG באיזה אימולטור להשתמש בכדי שזה יעבוד? בתודה - ניסן!

    • 5 תגובות
    • 886 צפיות
  15. Started by DS,

    יש למישהו המלצה לאיזה משחק שיעביר ת'קיץ? יש לי את PES 5 את The Movies וזהו אה כן ו 3D Driving School סיימתי את הסנדק פעמיים וגם את GTA SA. קיצור משחק פעולה משהו טוב אבל לא כמו G.R.A.W או Battlefield.

    • 9 תגובות
    • 793 צפיות
  16. אני מעדיף כאלה שהם לא shooters, מהסיבה שהם מתחילים לשעמם אחריי כמה זמן. אני יותר בקטע של קוואסטים והרפתקאות, בסגנון dreamfall, משחקים שיש בהם הרבה דיאלוגים כאלה שמקדמים את העלילה נו אתם יודעים למה אני מתכוון, תודה.

    • 23 תגובות
    • 2k צפיות
  17. Started by soldier,

    שלום יש לי שאלה לגבי משחק GHOST RECON החדש לPC multiplayer שלו פופולארי ? כמה סרברים במולטי יש למשחק הזה? כדי לקנות את המשחק רק בשביל המולטי?

    • 1 תגובה
    • 728 צפיות
  18. Started by gtf,

    אני צריך עזרה במשחק. אחרי שהוצאתי את בריאן (אני חושב שככה קוראים לו) מהכלא של אינסמית' והבאתי אותו למכונית הוא מסיע אותי במכונית ואחרי זמן מה המכונית נעצרת (מחוץ לעיר אני חושב) ובאים אנשים ויורים עלי והוא אומר לי לצאת החוצה עכשיו אני לא יודע מה עושים אם נשארים במכונית ומתגוננים או אם יוצאים אז איך?

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  19. בחודש האחרון לא יצאו משחקים חדשים טובים : חוץ מPERY ו TITAN אז רציתי לדעת במה[בכל זאת] אתם משחקים ממש עכשיו?[חוץ משני המשחקים^^^^^]

    • 91 תגובות
    • 7.5k צפיות
  20. http://www.gwn.com/articles/article.php/id/747/p/1/ ;D ;D ;D (חיוך של פנבויז של נינטנדו )

    • 54 תגובות
    • 5.8k צפיות
  21. Started by dragon772,

    בהתחלה אחרי הפאב הזה שמתחילים בשלבים אז בשלב הראשון זה נתקע תמונה: http://img368.imageshack.us/img368/671/8636fz8.jpg אין בעיה חומרתית ניסיתי להוריד מהגרפיקה ניסיתי להתקין מחדש לא פעל מה לעשות?

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש רכבים בהרחבה הנ"ל של בטלפילד? איזה כרטיס יכול לריץ NFS MW בגרפיקה גבוהה? ה9600 256mb שלי מריץ אותו רק בגרפיקה די נמוכה עדכון: בקשר לרכבים- החלפתי מפה ויש

    • 3 תגובות
    • 649 צפיות
  23. Started by compman112,

    למי יש אותו? מי משחק בו מי הצליח לשחק בהרחבה?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  24. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8508 למה לעזזל אני לא חי ביפן :'(

    • 2 תגובות
    • 565 צפיות
  25. Started by tombcatz,

    http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?psn=972&scat=242&tcat לכל מי שלא יצא לשחק במשחק הזה,בהחלט מומלץ בשביל רק 25 ש"ח. אפילו יותר זול מכרטיס לקולנוע. אני אישית לא מת על המשחק הזה,אבל המשחק הזה זכה לביקורות מעולות מכל העולם,הוא עדיין מרשים מבחינה גראפית וטכנית,והוא בהחלט שווה 25 ש"ח. [תוסיפו לזה גם ת'עובדה שאתם מקבלים CD KEY למולטיפלייר,אז זה בכלל חבל"ז]

    • 122 תגובות
    • 7.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים