עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by IL.ProSsKillMove RkLO,

    http://www.youtube.com/channel/UCP6Slqr_P5c0w3oxWBAhEzg אני מקווה שאתם תאהבו ואם תרצו תנו איזה ססקריב ליק ככה בשביל לעזור לי להתקדם אני מקווה שתעכבו אחרי ותתנו איזה תגובה בשביל לעזור לי להבין מה לא עשיתי נכון במה אני צריך להשתפר ומה עשיתי טוב ונכון ואם אתם יכולים אני ממש מעדיף שגם תראו את הסירטון הראשון בשביל להבין הכל אני מבטיח לכם שאני רצני מאוד לגבי הערוץ הזה ורוצה להתקדם הרבה מאוד ואני בונה עליכם חב'רס אז יאאלה תעזרו לי ואני מודה מאוד לכל העוזרים הינה הסירטון שהוצאתי היום : https://www.youtube.com/watch?v=M8lnkP68nbA

  2. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/final-fantasy-xiii-2-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%92%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91-%d7%94%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%a1%d7%95%d7%a3/

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  3. Started by newyork3,

    שלום רב. ברשותי WIN VISTA 32 . בנוסף יש לי GTA IV (מקורי) אני מנסה להתקין את המשחק ומקבל את השגיאה הבאה: http://img691.imageshack.us/img691/2406/39560473.jpg לחיצה על הקישור של מייקרוסופט לא מוביל לשום דבר. מישהו יודע מה הבעיה? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  4. בסה"כ צריך לשלם 3.93 דולר ומעלה (נכון לכתיבת דברים אלו) כדי לקבל את כל המשחקים שבחבילה, עסקה לא רעה בכלל. http://www.indiegala.com/

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  5. על 60 hz וזה ממממש הורס את העיינים ועוד שאני מתרכז מאוד במשחק..אז מישהו יודע אם יש איזו פקודה בקונוסול? או אם אין אז איך קוראים לתוכנה שמכריחה את המשחקים לעבוד בhertz מסויים? תודה רבה זה חשוב

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  6. Started by psybrain,

    מה דעתכם על הדמו השני ?

    • 0 תגובות
    • 824 צפיות
  7. http://www.gamespot.com/news/2005/08/05/news_6130377.html כתבה מגניבה שמדברת על כל הנושא של הכסף הוירוטלי שיש במשחקי ה ONLINE כמו WOW, ועל הצורך בשיית שערי חילופין בינם לכסף אמיתי, ממש כפי שיש למשל בין הדולר לשקלים, בשביל שאנשים לא יפלו לעסקאות לא טובות וכו'... די מגניב http://www.gameusd.com/news0730.htm

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  8. Started by ktanta harta,

    בהגדרות סאונד כתוב שהוא תומך בAC3 אבל כתוב בצריך כרטיס כמו הסאונד סטורם של NVIDIA שיודע לקודד AC3 לבד כדי להפעיל אותו, אבל אני מחבר את הHTPC עם כרטיס פוריסימו 3 דרך S/PDIF לרסיבר ואני רוצה שהוא יקודד את הAC3, איך אני עושה את זה? בתודה מראש אביב

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  9. Started by amit_flame,

    שלום, רציתי לשחק Dungeon Siege ב internet אז נרשמתי ל- gamezone. אבל כשאני נכנס ל-gamezone במשחק הוא מודיע לי שאני לוא מחובר ל-gamezone. מה ניתן לעשות כדי להיתחבר? והאם יש דרך אחרת לשחק online? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  10. Started by yosda-boy,

    שלום רב, הבעיה במשחק היא שכאשר אני עושה Play ואז בוחר סגנון משחק נגיד DeathMatch אז אין לי אפשרות לבחור סרבר, הוא כותב שהוא מחפש סרברים ואין לי אפשרות לבחור סרבר. הוא נכנס ל - DeathMatch אבל אין לי אפשרות לבחור את השרת. איך אפשר לפתור את זה? בתודה מראש Mystery.

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  11. טוב, אחרי שנגמרו הדמעות והסתיים יום האבל לזכר הרגעים המדהימים שהמשחק הזה סיפק, הנה כמה זכרונות מ CITY 17 . . . לזכור ולעולם לא לשכוח ! ! ! [glow=red,2,300]MSI 9800 PRO OC 430@400 + PIII 1133Mh"z@ 1300 1024X768 הגדרות גרפיקה בתוך המשחק מקסימליות בכל התחומים . [/glow] ======================================================================================== אני חוזר ליחידה שלי,כך שאם יהיו שאלות אוכל לענות רק בסופ"ש.יש לציין שאני צלם,כך שניסיתי לתפוס בתמונות זוויות "לא שגרתיות" אל תתפלאו אם לא תבינו מאיפה הבאתי את זה. שלכם, אלכס טורובסקי.

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות
  12. היום התקנתי את העידכון 1.7 , ונידמה לי שיש מפות חדשות במהלך המישחק , זה נכון ? רוני

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  13. חבר שלי המליץ לי על המשחק באונליין של ENEMY TERRITORY, מישהוא יכול לשלוח לי לינק להורדה ( זו כמובן הורדה חוקית )

    • 5 תגובות
    • 824 צפיות
  14. Started by tmrm,

    שלום, יש לי את הכסף והזמן ו.. אמ.. חבר שמשאיל לי משחקים.. המ.. ואני מטורף בעיקר על משחקי תפקידים, שיש בהמונים לps2.. השאלה היא כשיצא הps3 ממש לא יהיה לי כסף ועוד פחות זמן, לכן קונסולות הדור הבא בכלל לא באות בחשבון. השאלה עכשיו, האם בכל זאת שווה לי לקנות קונסולה מיושנת חומרתית? יש לקחת בחשבון שעל המשחקים לא אוציא כסף בגלל החבר שלי.. אני פונה אליכם כי נראה לי נחמד הרעיון לקנות פס2 עכשיו, אבל עכשיו אני בספק אחרי שהסתכלתי על תמונות מכמה משחקים חדשים יחסית ???

    • 8 תגובות
    • 824 צפיות
  15. שלום, אני מחפש את 2 המשחקים בגרסת הדמו החינמית שלהם: HALF LIFE 2 SAN ANDREAS אני מחפש את הדמו שלהם למטרת בדיקת FPS... תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 824 צפיות
  16. Started by Avi313,

    אהלן חבר'ה, אני משתמש בכרטיס מסך Albatron 7600GT. לאחרונה אני משחק במשחק FEAR והגרפיקה דיי טובה חוץ מזה שהמשחק תקוע קצת. זז לאט מאוד ולא בתנועות שלמות, קיצר, תקוע. ואני לא יודע ממה נובעת הבעיה. חשבתי אולי דפקו אותי בכרטיס מסך, אבל חבר שלי אומר שבטח יש בעיה בהגדרות תלת המימד של הכרטיס, אבל אין לי מושג למה לשנות אותן. אני מריץ את המשחק על מערכת: Intel Core 2 Duo E6300 Gigabyte 965P-DS3 Corsair 1 GB (2x512) DDR2 533 ואלה הפרטים החשובים אני חושב... מה אתם אומרים?

  17. Started by prelly,

    הנושא אומר הכל אבל אני יסביר למי שצריך... מה שווה יותר xbox או ps2? מה שווה יותר לקנות. איפה יש יותר משחקים יפים... כל השטיות אני לא מבין כל כך היה נחמד אם מישהו יסביר לי על שניהם? אם אפשר לשחק ברשת (אינטרנט) עם אחד מהם וכל השטויות תודה

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  18. טוב לפני שאני נותן את הביקורת אני רוצה להגיד כמה דברים ברורים כי בטח יש הרבה אנשים שאוהבים את הסדרה פה 1-אני בודק את זה יחסית למה שיש בשוק היום ולא לפי מה שהיה שזה יצא לפני שנים 2-לי יש את הטעם שלי אז בבקשה תתיחסו לעובדות שאני כותב ולא לציון הסופי ואיך אני רואה את המשחק מבחינתי טוב אז ככה למי שלא מכיר METAL GEAR זאת סידרה שהתחילה לפני שנים עוד בתקופת ה8 ביט של הקונסולות זאת סידרה מאוד מוכרת בתחום הקונסולות והמשחקים בסדרה לרוב מקבלים ציון גבוה בביקורות וכמובן גם מוכרים טוב METAL GEAR SOLID הראשון התחיל בPS1 וקיבל מאז פורטים ואפילו רימיק אחד לפלטפורמות אחרות וMETAL GEAR SOILD 2 התחיל בPS2 וקיבל פורט לPC ואולי לXBOX1 אבל אני לא בטוח בזה הסידרה נחשבת התגנבות…

    • 7 תגובות
    • 824 צפיות
  19. Started by roes,

    אני מכיר ויודע על מה מסופר בנסיך הפרסי 1,2,3 אבל מזה המשחק הזה: Battles of Prince of Persia ??? http://www.allgames.co.il/product.cfm?pid=2898&cat=14&sub_cat=76&affilliate=zap

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  20. Started by xyo,

    סיכמתי בעברית מקור http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=39930 -המשחק יפעל טוב עם כרטיסי GeForce 7 Nvidia ATI X1k -למי שיש כרטיס DX10 יהנאה מפעולות של DX10 -המשחק ינצל כרטיסים עם 512MB+ מה שאומר טקסטורות מפורטות מדהימות ביותר -המשחק ינצל מעבדים עם ליבות מרובות [אין לי כח לתרגם את כל זה] "There is a primary thread for the gameplay and a second one for rendering. On systems with more than two cores we run additional threads to speed up various calculation tasks, including physics and data decompression. So the overall performance benefits greatly from a quad-core processor." -בנתיים המשחק לא פועל במערכות 64 ביט

    • 3 תגובות
    • 824 צפיות
  21. Started by -=NightHawk=-,

    O.K אז כשאני נכנס לסרברים הוא יוצא ואומר ש... your counter-strike executable is out of date. counter-strike will now update to the current version אז אני לוחץ על או קי והוא מחפש דרך האינטרנט ואז הוא אומר לי שזה מעודכן אני לא יודע מה לעשות התקנתי כבר את המוד 1.5 וזה עדיין חוזר בבקשה תעזרו !!! ??? ??? הנה 3 פתגמים שכדי לשנן אותם : 1. אל תסתכל על הקנקן אלא על המלצרית שמגישה אותו 2. למד את כל החוקים ורק לאחר מכן תשבור כמה מהם 3. לפעמים הצדק הוא רק כוכב לכת

  22. Started by amit123,

    תגידו למה הרבה פעמים במשחקים רואים איזה משהו(חפץ או גדר...)אז רואים אותו בצורה כל שהיא אבל כמתקרבים אליו קצת פתאום הצורה שלו משתנה?למה זה קורה ואהם יש איזה דרך לפתור את זה(הפעלת פילטרים וכאלה)?

    • 7 תגובות
    • 824 צפיות
  23. משהו חדש וטב... ועם אפשר מנסיון אישי... ולא את c&c generals

    • 7 תגובות
    • 824 צפיות
  24. Started by 3pac,

    כל פעם שאני נכנס למשחק הורגים אותי האלו עם החץ וקשת ואני יוצא . אני עכשיו בקומה 5 בכנסייה (עם לוחם) וגם כשאני מנסה לדלג לקומה 6 מז*נים לי תצורה . יש לכם איזה טיפ או משהו בשבילי ?

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  25. Started by eb24,

    לפרטים נא לפנות לאיסיקיו: 259594423 או למייל: ekbar@013.net.il

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות

דיונים חדשים בפורומים