עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sherlock1212,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3132773,00.html

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  2. Started by Street-Fighter,

    האם כדי לשחק אמריקס ארמי (america's army) במולטיפלייר צריך להפעיל כל פעם פאנק באסטר (punk buster) כמו שהיו עושים עם הצ'יטינג דיט' (cheating death) כדי לשחק cs 1.5? ואם כן, חיפשתי פאנק באסט מתאים לאמריקס ארמי ולא מצאתי את ההורדה!! אני לא מוצא מאיפה להוריד, ונכנסתי ל-www.punkbuster.com לא מצאתי. תודה רבה למי שעוזר ומנסה לעזור. נ.ב: האם לכל משחק יש פאנק באסטר משלו? כלומר למשחק אמריקס ארמי אני צריך להוריד פאנק באסטר מותאם לאמריקס ארמי בלבד? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  3. יש לי עכשיו מחשב נורמלי יחסית לעומלת המחשב הקודם וחיכיתי אליו כל כך הרבה זמן כדי לשחק עליו טיפה משחקים וזה ביאס אותי כי כל העולם שמחק כזה ורק אני כמו איזה מסכן רק כי יש לי מחשב ענתיקה בקיצור המפרט לא כזה אדיר, אבל לפיו אולי תכולו להמליץ על איזה כל מיני משחקים שירוצו סביר יחסית, פה ושם קצת תקיעות לא אכפת לי..: פנטיום 4 כלשהו 2.66 GHz 512 MB 400 MHz איזשהו כרטיס מסך נראה לי ישן לאללה Geforce FX 5200 זהו.. אניט חושב שהמידע הזה מספיק אני עובד על מסך 19 אינץ' ברזולוציה 1280X1024, אני מן הסתם מעדיך שגם הרזולוציית משחק תקתרב כמה שיותר לזה אם אפשר אבל בטח להריץ דבר כזה בצרוה חלקה ל המחשב שלי זה נשמע כמעט בלתי אפשרי בקיצור תמליצו לי אם אפשר על כל מיני דברים.. גםד בריםכ אלה שלא שמע…

    • 9 תגובות
    • 826 צפיות
  4. Started by itai_1813,

    יש לי בעיה עם שני המשחקים האחרונים בסרת ספלינטר סל, הם עובדים לי בצורה מוזרה - לאט מאוד אבל משום מה לא מקוטע פשוט ל-א-ט! אני לא חושב שלמחשב שלי אמורה להיות בעיה עם הרצת המשחק, זה החלקים החשובים במפרט: מעבד: amd 3800x2 כרטיס מסך: ati saphire x1950gt זיכרון פנימי: 2gb אם מישהו כבר שמע על הבעיה או יותר טוב, יודע איך לפתור אותה בבקשה להודיע.

    • 8 תגובות
    • 826 צפיות
  5. הורדתי את המוד Garrys Mod On Wheels איפה צריך לשים את התקיות של המוד You have to extract the contents of this zip file TWICE, once to your hl2 dir and again to the mod of your choice, (in this case, probably gmod folder) Example: Extract to D:\games\steam\SteamApps\SourceMods\gmod Extract to D:\games\steam\SteamApps\USERNAME\half-life 2\hl2

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  6. Started by wArezm0n,

    שלום אני חדש כאן. ברשותי עותק חוקי! של Battlefield Vietnam והתקליטורים לאט לאט מתחילים להשרט וברצוני לגבות את במשחק כVirtual CD. נסיתי כמה תוכנות שלא פעלו בשם Virtual CD,Alcohol 120%/52%,GameDrive 9 מה שמונע ממני לגבות את המשחק היא הגנה שיש על התקליטור ואני לאא רוצה שהתקליטור ישרט אז בבקשה הציעו לי פתרון תודה.

    • 7 תגובות
    • 826 צפיות
  7. Started by Sweet_Tooth,

    התקנתי את enter the matrix אבל אני תמיד מקבל את השגיאה הזאת device not detected 2 what the fuck is that supposed to mean??

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  8. Started by Shbd,

    לא משנה מה ניסיתי ההגה פועל הפוך לגמרי למשל סטייה שמאלה זה בכלל להאיץ וכל הגדרה אחרת שאני מנסה לא עובדת. ושאני משחק עם המקלדת אני רואה את ההגה זז לפי איך שאני נוסע גם שאני משתמש ב- NOS הוא רוטט. מה עושים? זו בעיה במשחק או משהו? יש הגה של לוג'יטק. WINgman formula foce gp USB

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  9. לאחר שנים של דשדוש, בענקית הטכנולוגיה מקווים להחזיר לעצמם מעמד של מעצמת גיימינג עם רכישה של חמש מפתחות משחקים צעירות לכתבה

  10. Started by uzi_sch,

    משחק ראשון Push-Push Penguin משחק קטן שמבוסס על המשחק הישן pengo של sega חידשו אותו והוסיפו לו הרבה אלמנטים חדשים, ניתן גם לשחק בשניים. נראה דבילי? תזהרו זה ממכר לאללה! קישור להורדה ופרטים נוספים: http://retrospec.sgn.net/games/penguins/ משחק שני plasma pong משחק קטן שמחדש את הקלאסיקה של משחקי המחשב,פונג. אך הפעם עם גראפיקת "פלאזמה" פסיכודאלית מהממת! אפשר גם למגנט את הכדור או להתיז פלאזמה. לחצו על מקשי המספרים כדי לשנות מרקם וניתן גם לשחק בשניים. קישור להורדה ופרטים נוספים: http://www.plasmapong.com/

    • 1 תגובה
    • 826 צפיות
  11. Started by Coca Cola,

    מה עושים? הוא אומר לי שהCDKEY בשימוש.. יש לי מקורי הכל בסדר אפשר לנעול.

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  12. החלק השני של המשחק האדיר הזה,איכות תמונה השתפרה המון מהחלק הראשון ערכתי את הסרטון בצורה יותר טובה,מקווה שתהנו חברים

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  13. Started by lader,

    יש לי 160K ואני בעיר השנייה. מה כבר אפשר לקנות בכסף רק בתים?

    • 8 תגובות
    • 825 צפיות
  14. Started by E-10,

    אחים שלי יש לי בעיה ....אני מת לשחק במשחק אבל כשאני משחק הכל עובד טוב ויפה ואחרי 10 + דקות ניתקע לי המחשב...אותו דבר ההמשך של המשחק zero hour......ככה שזה אותה בעיה ...ניסיתי להוריד דרייברים חדשים לכרטיס מסך איי טי איי רדון 9600 אבל זה לא עוזר ...גם וירוסים אין .... יש מצב שמישהו יכול לעזור לי בזה ? תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 825 צפיות
  15. שלושה משחקי פעולה מושקים ב-Steam בגירסאות מודרניות ומלוטשות יותר, עם הנחה גדולה עבור כל מי שכבר רכשו את הכותרים המקוריים בעבר לא כולם אוהבים זאת, אבל גרסאות מעודכנות ומשופרות למשחקים (שמכונות לרוב Remastered, Definitive, Redux, HD או אפילו Game of the Year Edition) הן דרך לא רעה לשמור על רלוונטיות של כותרים אשר ראויים לכך, ונראה שהן כאן בכדי להישאר. כעת, שלושה כותרים חדשים-ישנים שכאלו מגיעים לעולם הדיגיטלי – ויחד עם Steam מנסים למצוא את הנוסחה הנכונה שתהפוך אותם לקורצים הן עבור אלו שמעולם לא התנסו בהם בעבר והן עבור אלו שניסו והתרשמו לטובה. הצמד הראשון הוא Dead Island ופרק ההמשך שלו Dead Island Riptide, אשר זמינים שניהם כעת בגירסאות Definitive Edition הן עבור קונ…

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  16. Started by boogala,

    מי שלא מכיר את המשחק שיכנס ל WWW.MUONLINE.COM בחינם ההורדה מי שרוצה את החשבון עם איזה 30,000 זן שיודיע!

    • 4 תגובות
    • 825 צפיות
  17. Started by ajl,

    לא עולה, יש פתרון?

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  18. זה עובד לכם אאחרי שהתקנתם את הפא'ץ? ואם כן, מישהו משחק? אשמח לדעת אם יש עוד מלבדי כאלו שמשחקים במשחק הזה.

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  19. בוא נראה אם באמת יכולים לעזור לי ולהוכיח את הפורום הזה. שאלתי כמה פורומים ואף אחד לא ידע לתת לי. מי יכול לתת לי צ'יטים ל Wolfeinstein:Enemy Territory לEtpro 3.2.4 - גרסת ההגנה של המשחק תודה אם תעזרו לי

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות
  20. Started by B-man,

    שלום אחים שלי ! יש למישהו הצעות למשחקי מכות לPC משהו יפה בן זונה !

    • 6 תגובות
    • 825 צפיות
  21. Started by DS,

    סיימתי ת'משחק בפעם החמישית או השישית ואני צריך איזשהו צ'יט: יש את הצ'יט הזה שCJ יכול לירות מהמכונית כמו החברי כנופיה שלו. חיפשתי ולא מצאתי. מישהו יכול להביא לי?

  22. Started by Axel Foley,

    אני מכניס את הדיסק של המשחק (מקורי) לוחץ על האייקון של המשחק, הכונן מתחיל לעבוד, נהיה מסך שחור כאילו המשחק מתחיל לעבוד אבל אז המחשב חוזר לשולחן העבודה והמשחק לא עולה... תעזרו לי, התחרפנתי כבר...

    • 10 תגובות
    • 825 צפיות
  23. להלן החוקים ללאן הקרוב, במידה ויש שאלות אתם מוזמנים לשאול על מנת למנוע אי נעימויות. נשקים: נשקי Assault: M4A1 M16A3 Scar-L MK14 Ak47 נשקי SMG: MP5 Ump45מקסימום של סנייפר אחד לקבוצה - L118A מקסימום של שוטגן אחד לקבוצה - SPAS 12/ Model 1887 אקדחים: USP P99 MP412 .44 Magnum Five Seven Desert Eagleרימוני פראג בלבד, רימוני פלאש וסמוק בלבד. בונוס מוות Revenged בלבד. *שימוש במיניגן אסור. *שימוש בפרקים אסור - האופציה מבוטלת ע"י קובץ החוקים. *נשקים אסורים מבוטלים ע"י קובץ החוקים. *קובץ החוקים יועלה לשרתים אשר עליהם תשחקו. מהלך המשחק וחוקים כללים: *בשלב הבתים, כל קבוצה תטייל וטו על מפה מסוימת עד שתשאר מפה אחת אותה ישחקו. *יתבצע סיבוב סכינים בו המנצחת תקבע באיזה צד להתחי…

    • 2 תגובות
    • 825 צפיות
  24. Started by david85,

    חבר'ה יש לי בעייה שלא נותנת לי לשחק באנריל און-ליין, לכל שרת שאני נכנס קופצת לי הודעה שהסי.די.קי שלי או לא נכון או שהוא בשימוש ע"י משתמש אחר, וכמובן שאין לי את המשחק המקורי, אז אולי יש לכם איזו דרך להציע לי שאפשר לשנות את הסי.די.קי באחד מן הקבצים של המשחק בלי להתקין אותו מחדש, אני יודה לכם, בבקשה תעזור לי אני חולה על המשחק הזה, אין לי כסף למקורי אז זה מה שיש לי מקווה שתעזרו למרות שה"בעייה" הזאת די תעצבן חלק מכם... תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 825 צפיות
  25. Started by OR2OOO,

    את אחת מהשימות ב-ASSIGNMENTSלא הבנתי. המשימה היא השנייה שבה משיגים את ה- QBU-88, צריך להשיג חמש דברים... משהו יודע?

    • 3 תגובות
    • 825 צפיות

דיונים חדשים בפורומים