עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=9302

  2. Started by kub,

    שלום לכולם לצערי יש לי בעיה בתפעול של המשחק ??? התקנתי אותו, והכנסתי את הסיריאל המקורי, אבל משום מה המשחק רק פועל בהתחלה, זאת אומרת שאני רואה את הסרט שמקדים את המשחק אבל כבר לתפריט אני לא מצליח להגיע, יש מסך שחור ואני רואה רק את העכבר(והוא זז) כשאני לוחץ SYSTEM EXAMINATION אני רואה סימני שאלה בשדות : DISPLAY DEVICE DISPLAY DRIVER SOUND DRIVER אבל את הSOUND DEVICE הוא כן מזהה. ואני חושב שפה הבעיה :s05: הדרייברים כמובן מותקנים(כרטיס מסך וכרטיס קול) אודה לכם אם תעזרו לי בבעיה זה מאוד מעצבן *יש לציין שבמחשב שלי הכל עבד פיקס(המחשב שבמפרט) תודה קובי.

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  3. Started by RonenIL,

    סיימתי להוריד ולהתקין את המשחק היום בבוקר בהצלחה... אך משום מה אני לא מצליח להפעיל את המשחק עצמו. כאשר אני מפעיל את המשחק הוא נותן לי שיש איזו בעייה כלשהי עם Securom סימנתי V בוירטואל דימון ליד האופציה הזאת אך עדיין המשחק לא עולה. אין שום קראק בדיסק לגבי NOCD או משהו כזה.. אני מקווה שמישהו התקין כבר את המשחק ויוכל לעזור לי . תודה לעוזרים. (מצורפת תמונה) [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  4. Started by nadaviz,

    מצריך QuickTime http://www.panogames.com/vr_hl2/

    • 0 תגובות
    • 665 צפיות
  5. Started by DS,

    http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=99279 יקראו לזה Battlefield: Bad Company וזה יהיה רק עבור ה 360 וה PS3.

    • 2 תגובות
    • 906 צפיות
  6. Started by condi,

    מישהו יכול לפרסם מדריך מסוים להתחברות לxbox 360 live ??? כי לא הצלחתי להתחבר...ישראל לא מופיעה ברשימה של המדינות בנתיים אז בחרתי סתם מדינה ואחכ הוא רצה רחוב ועיר ופה כבר הוא התחכם איתי כי הוא אמר שאני ממציא רחובות וקיצר לא הצלחתי להתחבר אז אם מישהו יודע בבקשה שיעזור!!

    • 47 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by sherlock1212,

    בכל פעם שאני משחק בשרת אני מקבל את השגיאה שבתמונה. לפעמים אני לא מצליח להכנס בכלל לשרת והשגיאה מופיעה ולפעמים אני מצליח לשחק איזה 5 דקות. למשהו הייתה את הבעיה הזאת?\יודע איך לפתור אותה? תודה. [attachment deleted by admin]

  8. Started by sxtomer,

    יש לי שאלה ובקשה אני מתחיל עם השאלה שאלה: העם השרתים ניכנסים עם המשחק ? בקשה לא אז משהו יכול לתת לי בבקשה כמה שרתים?

    • 3 תגובות
    • 635 צפיות
  9. שלום לכולם, בימים האחרונים התקנתי כמה מודים במשחק, וזה פשוט משפר את החוויה בהמון. עכשיו אני רוצה לנסות וליצור מודים משלי. הבעיה, אין לי מושג איך עושים את זה. אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, או לתת לי קישור למדריך בעניין. אני מעוניין בעיקר ליצור מכוניות וחלקים חדשים למפה. תודה, Anatoli.

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  10. Started by rtr,

    בני אתרים שאני בודק בהם על משחקים הופיע לו תאריך יציאה ב10/06.. אתמול ניכנסתי ומופיע שם רק 06... מה, נידחה ? או שיש מקור אמין אם תאריך מדויק ?

    • 8 תגובות
    • 838 צפיות
  11. Started by naoriko,

    אני רוצה המלצה למשחק אסטרטגיה משחק תפקידים ואם אתם מכירים אז גם למשחקים כמו מקס פיין..... תודה רבה רבה למגיבים!!!

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  12. Started by MAMZ BOY,

    מהם 10 המשחקים הכי כבדים בכל הזמנים? הרבה זמן אני מנסה למצוא לזה תשובה

    • 32 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. משהו יכול לעזור אני רוצה לסיים אותו כבר ולהמשיך אם פר קרי כבר חח [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 853 צפיות
  14. אני הייתי פעם משוגע על כל ה wingcommander אפילו קניתי אותם (קצת מתבייש בזה ) איך הוא?

  15. Started by exXxTreAm,

    יש לי בעיה במשחק dungeon siege2, יש ScreenShotes. יש גשר כזה שבנוי מ4 חלקים והיה צריך לפתוח בשבילו 4 סכרים קטנים, הבעיה שפתחתי את ארבעתם ורק 3 חלקים מהגשר מופיעים, מה הבעיה? יכול להיות אולי באג? תודה, eXXXtream [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  16. Started by Electric Boom,

    שלומות, מישהו יכול להמליץ על משחק אפי טוב? משחק הרפקאות מעניין - רצוי שיהיה סאונד מצויין וגרפיקה טובה אבל לא עוד משחק תפקידים מרדים, משחק הרפתאות. :-X :-X :-X

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by David_Beckham,

    אני רוצה לשחק נגד חבר איך אני עושה .. מה אני צריך קוד של מולטיפלייר ?

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  18. Started by Dawn,

    תראו שניה את הסרטון....איך עושים ככה?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by exXxTreAm,

    השאלה בכותרת, פשוט פעם היה אפשרי להוריד למשחק מכוניות.

    • 0 תגובות
    • 618 צפיות
  20. Started by pC gUy,

    whats the command in CSCZ for FPS cheking?

    • 8 תגובות
    • 948 צפיות
  21. Started by abo,

    שבת שלום לכולם, המשחק הזה : היטמן, קיים גם בגירסה לPSX?

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  22. Started by taimor,

    כעיקרון הBF2142 יצא היום לכל בנוי המודים, ולכל בעלי האתרים שקשורים לBF2. כעיקרון עכשיו גם נפתחה ההרשמה לכל המשתמש שלמשלים בFilePlanet, ההרשמה פה: http://www.fileplanet.com/promotions/bf2142/ =\ אם יש למישהו משתמש בתשלום שם והוא לא ממש רוצה לשחק BF2142, אשמח מאוד לקבל ממנו רק ת'CDKEY שהוא מקבל בהרשמה =\ (כי את המשחק כבר אני יכול להשיג...)

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by stone cold,

    http://www.gamespot.com/news/6156046.html?tag=latestnews;title;0 ותשימו לב- הPS3 עדין לא ביצור המוני 3 חודשים לפני ההשקה העולמית

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום. אח של חבר שלי קנה את המשחק "The Sum of All Fears". אתמול בערב המשחק פעל, והיום, שהוא ניסה לשחק במחשב עלתה לו שגיאה של "שלח/אל תשלח" לנתיב הבא- C:\DOCUME~1\owner\LOCALS~1\Temp\appcompat.txt מה עושים? ניסינו למחוק את התוכנה ולהתקין מחדש במקום אחר, זה מעלה את אותה שגיאה. תודה, אודי.

דיונים חדשים בפורומים