עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני פשוט לא סובל גרפיקה ללא aa ,אולי בכל זאת יש אפשרות ל aa ואני לא מוצא?

    • 0 תגובות
    • 801 צפיות
  2. לא זכור לי אפילו לא משחק אחד שיורד בו גשם ! ישמצב שזה בגלל שחושבים שזה סתם יכביד ? ומישהו ראה סירטון/תמונה מקרייסיס שיורד שם גשם ?

    • 10 תגובות
    • 962 צפיות
  3. שמתי לב שלPS3 XBOX וכו' יש מלא משחקים כמו SONIC MARIO ועוד מלא שטויות (לדוגמא עכשו יצא קונגפו פנדה שממש חמוד!) ולא חסר משחקים בסגנון אז, כיום שכבר למחשב יש חתיכת חוזק מבחינה גרפית וכו', ואפשר לקנות בקרי שליטה (כמו זה של XBOX), למה לא להוציא יותר משחקים כאלו למחשב??? וכנל גם לגבי משחקי מכות, שפשוט אין כלום למחשב!

    • 35 תגובות
    • 4.3k צפיות
  4. Started by dovshuman,

    קניתי BF1942 והתקנתי את המוד DESERT_COMBAT , הבעיה היא שאין סרברים בארץ שאפשר לשחק בהם בפינג נמוך. מישהו יודע למה זה ? והאם בכל זאת יש אנשים מהארץ שמתארגנים ומשחקים ?

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  5. כותרת.

    • 8 תגובות
    • 721 צפיות
  6. Started by RavivRavR,

    המד חיים לא יורד לי בכלל בשום מצב. חיפשתי באינטרנט את כל ה-SAVE GAME כי הלך לי פעם ההאר דיסק ולא רציתי להתחיל מחדש את המשחק אז הורדתי את ה-SAVE GAME והתחלתי מהנק' שהפסקתי אז אבל אני לא יכול למות וזה די מעצבן לשחק ככה. מה אני יכול לעשות ? האם אני צריך להתחיל לשחק מחדש ?

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  7. מפרט בצד

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  8. אני משחק hitman ן- need fpr speed ובשני המשחקים האלו אני לא יכול לשמור

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  9. שלום, יש GTS88 320 ואני משתמש ברזול 1280X1024 ואין לי אפילו אפשרות לעבור את ה4 בתפריט המקס' הוא 4X

    • 6 תגובות
    • 718 צפיות
  10. אהלן שאלה מפדחת ביותר - למה אני לא מצליח להטיס מטוסים? אני נותן פול גז ומנסה להעלות את המטוס עם העכבר, המקלדת וכל מה שיכול להיות הגיוני אבל המטוס לא עולה הוא פשוט ממשיך על הקרקע ומתרסק.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. שמעתי על משחק הרשת הזה שנכנס לבטא פתוחה... בהתחלה הצלחתי לשחק בו בלי שום בעיה אבל עכשיו(אחרי שפירמטתי את המחשב) אני לא מצליח להתחבר לסרבר ובכל פעם שאני מנסה צצה העודעה הקלאסית: "cannot connect to server" מישהו יודע מה הבעיה?(אם זה לא הפורום המתאים נא להעביר). אני משתמש בראוטר-ECI B-FOCuS 312+. דרך אגב המשחק מומלץ לחובבי ה-MMORPG.

    • 2 תגובות
    • 918 צפיות
  12. אני לא רואה את האורות של המכוניות ואת הנייטרוס ואת הנאונים לפני שפירמתתי את המשחב אני ראיתי את זה יש אפשרות שאני יראה את זה עכשיו???

    • 4 תגובות
    • 690 צפיות
  13. היום בדיוק רכשתי את באטלפילד 4 ואני לא רואה את השרתים של הפורום !

    • 4 תגובות
    • 2.2k צפיות
  14. משום מה אני נתקל כל פעם כשאני משחק בבעיה של כמו פסים כאלה בעת תזוזה מהירה במשחק. כאילו שחלק במסך מתרענן מהר יותר בקצב הפריימים מחלק אחר במסך. אציין שאני משתמש ב GTX 1060 6GB ryzen 7 2700X 16GB RAM וכונן SSD ובמסך 1920 - 1080 איכות המשחק בד"כ על high מה זה, למה זה נגרם ואיך מונעים את זה?

  15. נניח שאני ואוייב רואים אחד את השני באותו הרגע (רצים מעבר לפינה ונפגשים, אף אחד לא ראה ראשון) אני בחיים לא אנצח אם יש לנו את אותו הנשק. הAIM שלי מעולה, אני על רגישות נמוכה, FPS לא נופל מ100 אף פעם, מסך על 76HZ, אני יודע לפגוע מצויין (לא מרסס), זמן תגובה ממוצע (השוואתי עם חברים), אין MOUSE LAG, בקיצור שום חסרון טכני שבעולם לכאורה. לא מדובר רק על טווח קצר, גם לטווחים של מעל 50 מטר נגד שחקן שיודע לירות כמו שצריך עם נשק כמו M16A3. אם אני נגד שחקן שלא מפספס יריות (ל50 מטר אני לא מפספס וגם מכוון מהר מאוד) ואנחנו רואים זה את זה באותו הרגע (הוא לא ידע שאני שם והתחיל לירות ישר כשיצא מהמחסה כמובן) אני תמיד אפסיד. אני חושב שאני מפספס משהו, תמיד שיחקתי ככה מבחינת הגדרות והכל ותמיד ה…

    • 40 תגובות
    • 4.4k צפיות
  16. לדעתי התעלה בהרבה מהעונה הראשונה. עומד בסטנדרטים של Wolf among us. הפרק הראשון העביר בי רגשות שאף סרט לא העביר לי בחיים, ולדעתי המשחק בהרבה יותר טוב מהסדרה עצמה. סיימתי את הפרק הראשון אתמול ואני עדיין במחשבות עליו ודי בהלם מכמה קטעים שהיו. מה שנדיר בעולם המשחקים ובסרטים ככלל. מי שעוד לא שיחק - מומלץ!

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  17. Started by shtr_asaf,

    אני משחק בהאלו,עכשיו אני לפעמים רוצה להיות הוסט של משחק,הכל טוב ויפה ואני עושה את זה ,אבל איך אני מתאים למשל את הרכבים? כי לי מאוד חשוב רכבים ויש מפות שאני משחק בהם שפעם יש בהם קצת רכבים ופעם הם מפוצצים... אז איך אני משנה את זה? כי אין לי שום אפשרות לשנות את הכלים במפה,לפחות שאני לא מוצא.. עזרו לי!!!!!

  18. מימינכם...? מישהו מפעיל בULTRA?(טקסטורות)

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  19. יש לי מסך 20" ואין לי את הרזולוציה הנ"ל. יש איזה אפשרות להוסיף אותו איכשהו ? (אני עם הפאצ' הכי חדש - 1.06). תודה.

  20. מה זה אומר האם בגלל זה אני לא יכול לשחק ברשת כי אני חדש בזה ואני רוצה לשחק ברשת עד הכשיו שיחקתי נגד המשב מה אני צריך לעשות תודה לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  21. Started by Snowolf,

    יש לי NFL 2003 וצריך בשביל לשחק להרשם בEA SPORTS וצריך סידיקי... והסידיקישהתקנתי איתו לא עובד לי.. :'(

    • 4 תגובות
    • 926 צפיות
  22. איפה טעינו כצרכנים? מדוע בSTEAM משחק כמו XCOM2 מקבל Very Positive בסיכום ביקורות על ידי הצרכנים שרכשו את המשחק? חיכיתי 3 חודשים לפני שהתחלתי היום לשחק בXCOM2 כי שמעתי שהמשחק מלא באגים, והמתנתי בכוונה מספר חודשים עד שיתקנו את המשחק. לאחר כמה עדכונים, ולאחר שסיימתי את רוב המשחקים האחרים, החלטתי היום להפעיל לראשונה את המשחק, בתקווה שאהנה ממנו. מכל ה-400 משחקים שיש לי ב-STEAM, זה המשחק בין היחידים שפשוט יצאתי ממנו אחרי רבע שעה בתקווה שלא אחזור לשחק בו. ולצערי, אני עומד רק בתנאי אחד מבין 2 התנאים ש-VALVE הציבה על מנת לקבל החזר: 1. פחות משעתיים זמן משחק. 2. פחות משבועים מרגע הקניה. אז מה הייתה בעצם הבעיה שבגללה פרשתי מהמשחק לאחר 15 ד…

  23. הרי בסרטים למשל, מקובל להציג 24-30 תמונות בשנייה, אז למה גיימרים אוהבים כרטיס מסך חזק שיציג הרבה יותר תמונות בשנייה?

    • 2 תגובות
    • 901 צפיות
  24. שאני במשימה אני עושה שמירות, שאני יוצא מהמשחק כל השמירות שבתוך המשימה נעלמו וצריך מחדש

    • 6 תגובות
    • 864 צפיות
  25. Started by EladBr,

    למה הדשא ב-PES5 אפור??? זה ככה אצל כולם? יש לי כרטיס מסך טוב(6800GT) אז זה לא הסיבה... תמונה: http://img284.imageshack.us/my.php?image=pes6yz.jpg עריכה: לא משנה כנראה היה בעיה האיזה מגרש אחד כל השאר טובים אפשר לנעול

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות

דיונים חדשים בפורומים