משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
הצלחתי להריץ את המשחק עם הדרייברים החדשים, שאני מזיז את העכבר המצלמה זזה אבל בקפיצות
-
- 9 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
היגעתי לאיזה שלב שהיו 2 פסלים של איילים ולאחר שלקחתי חפץ כלשהו האיילים קמו לתחייה. מישהו יודע איך אני מביס אותם כי לא משנה מה שעיתי אפילו לא היגעתי למצב שאפילו רבע מהחיים שלהם ירדו?
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
ישנו איזה אביזר שבאמצעתו ניתן לפרוץ מחשבים או כספות עם כל מיני מספרים שרצים,רצית לדעת כיצד לעבוד עם זה? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
עם אני קונה את החבילה עם הHORDE או עם הALLIENCE? זה משנה בכלל? או שזה אותו דבר...
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
כשאני מגיע לשלב ההתקנה ואני בוחר את התיקיה שברצוני להתקין את המשחק, אני בוחר באפשרות C ואז אני לוחץ INSTALL , התקנת המשחק פשוט נעלמת, כלומר לחצתי INSTALL החלון נעלם וזהו. ככה חזרתי על התהליך כמה פעמים וזה לא עובד. יש רעיונות? עריכה: בסוף הצלחתי להתקין את המשחק, העלתי אותו וכבר היה בפתיחה שמים לב שמשהו בו לא מרשים.. ניסיתי לסדר את המקשים של המשחק וכבר תפסתי עצבים עליו...כזה לא ידידותי. כשנכנסתי למשחק הסתכלתי על הגרפיקה והיא פשוט גרועה. לקחו כזה משחק טוב והרסו אותו. חבל על זמן ההתקנה. סתם תתאכזבו.
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חברה יש לי כרטיס מסך gforce 6200 256 mb 512 ram ddr 2 intel 3000 mhz ואני רוצה להתקין את המשחק הזה Ubersoldier שהדרישות המומלצות שלו ג'יגה
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
זה לא קשור לוורז או משהו אני בסה"כ רוצה את הפאץ' שמתקן את הכתוביות בווינדוס XP Home אני יודה מאוד למי שיגיד מאיפה להוריד ביי Benor :AR15:
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אם למישהו פה יצא לשחק או לקרוא לגביי המשחק SONIC ADVENTURE של הדרימקאסט אז אני רוצה לשאול אם מדובר באותו משחק שיצא למחשב (SONIC ADVENTURE DX DIRECTORS CUT)??? אני הורדתי את הדמו שלו סתם כדי להתרשם וזה נראה לי בדיוק אותו משחק שיש בדרימקאסט... מה אתם אומרים?
-
- 8 תגובות
- 841 צפיות
-
-
סטים מכים שנית והמשחק הענק Universe at war (שיחקתי אצל חבר) נמצא בנחת ענק של 75% למשך סוף השבוע ונמכר ב5 דולר שזה 20 שקל בסך הכל. אני קניתי וממליץ למי שרוצה משחק אסטרטגיה מעניין עם צבאות מגוונים שנראה טוב וגם עם עלילה טובה. לינק: http://store.steampowered.com/app/10430/ ימח שמם של הסטים האלה אני אפשוט רגל בסוף... ^^
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
-
ראשית עליי לציין שאני לא גיימר ונמאס לי ממשחקים מהר מאוד. אבל יש לי אח קטן בכיתה ב 'שהוא ירצה לשחק . יש לי שני אופציות : 1.אני מחפש לעצמי נייד לשימושים אופיס אינטרנט +תוכנות ללימוד שפות +משחקים http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9185--- זה המחשב. במידה ומחשב, אני כנראה יקח גם שלט אקסבוקס . 2.או אקסבוקס 360 + מחשב נייד שיריץ רק אופיס ואינטרנט בעיקר, + יכולת לתכונות ללימוד שפות . תודה,
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי בעיה חמורה בהגנה במשחק הזה הקבוצה היריבה קולעת נגדי סלים פשוטים כי אני לא מצליח לשמור טוב כאן אני צריך את עזרתכם איך אתם שומרים? והאם יש דרך כדי שההגנה לא תהייה פרוצה כל כך?
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני מתלבט אם לקנות את ה PS2 עכשיו או לחכות לXBOX , השאלה היא כמה לחכות . הבעיה היחידה שלי עם ה PS2 היא שהיא כבר שנתיים בשוק ואני לא יודע לכמה זמן היא עוד תשאר , ואם שווה להשקיע עם כך , וה XBOX היא יחסית חדשה אז עוד אפשר .... לנצל אותה לפחות 3 שנים ואז זה שווה את הכסף. תגובות יתקבלו בברכה...
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אני ממש מתבייש להגיד את זה, אבל נתקעתי במשימה הראשונה במשחק (ועוד בהתחלה, על החוף :-X). הבנתי שצריך ללכת למעבר הצר שמשמאל לפנס ולעבור דרכו, אבל אני פשוט לא מצליח. עברתי על כל כפתורי השליטה כבר שלוש פעמים בערך ושום שילוב לא עוזר.בנוסף, מה שמוזר, שסם (פישר) לא מגיע אפילו למעבר עצמו, אלא נתקע קצת לפני, אבל לפי דעתי זה סתם באג תכנותי שאין לשים לב אליו יותר מדי.
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום! יש לי דיסק מקורי לגמרי ששילמתי עליו מחיר מלא, של דיסק DVD של FAR CRY. מכיוון שאני רוצ הלשחק ברשת של הבית באתי לשכפל את הדיסק בשביל לשים אותו בעוד מחשב ולהריץ את המשחק במקביל על 2 מחשיבם. עשיתי DVD COPY דרך NERO, וכשהכנסתי את הדיסק פנימה, הAUTORUN של המשחק עולה אבל כשאני לוחץ PLAY הוא אומר לי להכניס את הדיסק לכונן! מישה ויודע איך מתקנים זאת או מאיפה להוריד תוכנה שלא תאלץ אותי להכניס כל פעם את הדיסק? למנהלים - הדיון הזה חוקי לגמרי מפני ששכפלתי את הדיסק למטרות שימו שעצמי בלבד ואני לא מפיץ את הדיסק. תודה!
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי את unreal tournamnet g.o.t.y מקורי לחלוטין הבעיה שלי איתו שלרוב השרתים שאני מנסה להתחבר - גם בארץ וגם בחו"ל - אני מקבל הודעת שגיאה connection failed - rejected by server ישנם רק מעט שרתים שאני כן מצליח להתחבר אליהם למשחק הזה אין CDKEY כמו שיש בהמשכים שלו - מדובר על המשחק המקורי משנת 99 או 2000, רק בגרסה שיצאה לאחר שהוא זכה בתואר משחק השנה. ניסיתי עם גרסה 346 וגם את 351 אבל זה לא עזר חשבתי שאולי מדובר על פורטים חסומים. יכול להיות? (אני יושב מאחורי ראוטר - אין לי מושג על איזה פורטים המשחק עובד) בנוסף, קראתי איפושהו שזה יכול להיות מנגנון נגד צ'יטרים (למרות שאני ממש לא) כמובן שאני מנסה להתחבר לשרתים לא מלאים או לכאלה שלא מקפיצים חלון של סיסמא יש למישהו רעיו…
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מחקתי את המשחק ועכשיו שאני רוצה להתקין את המשחק שוב זה שואל אותי ישר אם אני רוצה למחוק את המשחק ושמתי לב שהתיקייה של המשחק עוד קיימת ולא מחקתי בעצם כלום. אז מחקתי את התיקייה של המשחק וזה לא עזר! מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
כנראה שהחבילה תגיע ל-PC ויש האומרים שאף ל-PS3. איזו חדשה נפלאה.
-
- 1 תגובה
- 841 צפיות
-
-
הפעם בבנק. אני משיג את המפתחות מהמנהל, הורג את כולם אבל הכספות לא נפתחת(הדלתות עם הסורגים האלה נעולות!) מה עושים? :AR15:
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום חברים היה פעם משחק, ארקיד שוטר של חלליות מהסטייל שאתה טס בחלליתת מלמטה למעלה (מתחתית המסך למעלה). בשלבים הראשונים המפות היו בדמוי בדמוי כדור הארץ. היו ספינות, מבנים וג'יפים שאפשר היה לפוצץ. בסוף כל שלב היה בוס. ניתן היה לשפר את החללית. אה ובכל סוף שלב היה מן סרטון כזה של החללית נוחתת בהאנגר. תודה רבה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מפרט 3000+ AMD 7800GT 512*2 של קינגסטון (לא בדואל) מה הבעיה??
-
- 5 תגובות
- 841 צפיות
-
-
WARZONE החלה לחלק קודים להורדת המשחק, בחינם! 0שקלים חדשים! משחקים מאתגרים, תחרויות מעניינות וכדי לזכות, עליכם להיות הכי יצירתיים, הכי זריזים, הכי פיקחים..וחבילת ההרחבה שלכם! לא תחרות אחת, לא שתיים, אלא הרבה תחרויות מסוגים שונים! כל אחד יוכל לנסות את מזלו/כשרונו, לנצח את היריב ולזכות בחבילת ההרחבה. התחרויות יהיו גם מהנות וגם מאתגרות. כולם מוזמנים ולכולם הזדמנות שווה לנצח. חדשים וותיקים, צעירים ומבוגרים, כולם. ללא סלקציות. כל מה שאתם צריכים זה להירשם לתחרות, אשר נמצאת בפורומים של WARZONE (http://forums.bf2-warzone.com/). מידי פעם, תהיה תחרות חדשה ויוגרלו קודים נוספים. אם זה יצליח, נעשה אותו הדבר עם חבילת ההרחבה שתצא במאי - ARMORED FURY. אם זה ממש יצליח, נחלק גם את BATTLEFIE…
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חבל שזה משוחרר רק ל XBOX , נראה ממש טוב: המשחק ישוחרר בקיץ הקרוב, מזכיר מאוד את Limbo
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אז עכשיו אני יודע שזה אמיתי מצאתי הורדה של הסרטון הסופי השונה של המשחק אז עכשיו אני מחפש אולי למישהו יש את השמירה של המשחק עם הסוף החדש שהדהאקה מת
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-


