עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מישהו יכול להשיג לי אנ יכבר הרבה זמן מחפש ולא מוצא..

    • 7 תגובות
    • 851 צפיות
  2. Started by The Dom,

    מישהו יודע מתי יצא המשחק liberty city STORYS יצא לpc?

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות
  3. Started by Tut_Banana3,

    שלום לכולם זה הפעם הראשונה שאני אי פעם עורך סרטון בחיים שלי... אז אם אתם לא אהבתם וכל זה תגידו לי כי די אהבתי את הקטע של לערוך אז אני רוצה לדעת מה לשפר ואני אנסה לעשות עוד אחד.. בתקווה שיצא יותר טוב (ברגע הזה העלתי את הסרטון.. ) אז הינה ובבקשה בלי תגובות רעות וכל זה... תודה רבה דרך אגב כולל המון ספויילרים... אז מי שלא שיחק ורוצה שלא יראה

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  4. Started by 9raviv9,

    התקנתי את המשחק ואחריו את הפאץ' 1.41. אני נכנס לחשבון שלי ואז למולטי ועושה UPDATE לרשימת שרתים אבל שום דבר לא מופיע לי שם.

    • 7 תגובות
    • 851 צפיות
  5. Started by micahel,

    הורדתי מאימיול את הקבצים לשחק ברשת עכשיו אני לא יודע לאן להעביר כל קובץ בבקשה תעזרו לי תודה רבה רבה לכם!!

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  6. Started by O.A,

    אני צריך צלף טוב! אני פשוט רוצה צלף וצריך לעשות36 פגיעות אך לא הצלחתי אז חשבתי שמישהו יכול לעזור לי בזה שאני יביא לו את הUSER שלי והוא בטובו יוכל להסיג לי את הצלף באימונים אבל רק את זה של הצליפה עם הM16 של ה36 פגיעות לפחות

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  7. שלום לכולם תראה אני הולך פשוט לפי החץ הזה שאומר לך שיש לך 1000 מטר וכאלה... אז עכשיו אני מצלם דברים בתור פיטר פארקר וגם ספיידרמן.... אז נתקעתי פה הינה: http://www.2send.us/uploads/33726bbe67.JPG עכשיו מה אני עושה? איך אני מגיע למעלה למסוק הזה? איך אני נתלה על החוט? ותגידו עוד משו? מה אני הולך לפי החץ זה עלילה כאילו? איך אני מגיע לכול המפלצות איש החול וכאלה את יודעים אולי? אפשר לעשות עוד דברים? תודה מראש לכולם! וגם עוד משו.... איך אני שומר במשחק? כי גם אין לי שום לוד גיים רק סייב מה אני עושה אני לא הבנתי תקטע הזה?

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  8. Started by Lethal_Acid,

    עוד לא הספקנו להרגע מ Colin McRae Rally 2004. והנה עוד כחודש יוצא המשחק החדש דגם 2005 !!! להגיד לכם את האמת אין כולכך הרבה הבדל עדיין איפשהו נזכרים ב 2004. אבל בכל זאת יש כמה דברים שהשתנו לטובה, נוספה סביבית נסיעה נוספת: גרמניה, הרבה מאוד מכוניות חדשות, מזג אוויר ושעת יום לבחירה. אין מה לדבר על הגראפיקה נראת הרבה יותר טוב מ2004 ולא כבדה, אבל לדעתי התוספת הכי שימושית שהתווספה זאת ההקלה במשחק עם המקלדת נוסף כפתור FAST STEER כלומר עם לחיצתו ולחיצה לאחד כיוויני הפנייה המכונית פונה במהירות, יתרון שעד אכשיו היה רק למי שהיה משחק עם ההגה. כם כל העניין של הDAMAGE שופר (לא בא כולכך לביטו בדמו אבל נחכה ונראה). המשחק בכל זאת לא כולכך מציאותי ולא דומה בכלל למתחרה Richard Burnz R…

    • 8 תגובות
    • 851 צפיות
  9. Started by the cube,

    שלום אני נמצא בשלב 2 של המשחק, במנהרות של ה antlions אחרי שברחתי מאנטליון ענקי שאי אפשר להרוג, נפלתי לתוך מנהרה עם צינור התחלתי ללכת לכיוון קצה המנהרה, כשפתאום המשחק נתקע, וקיבלתי את הודעת השגיאה הבאה לאחר לחיצה על אישור המשחק נסגר. ניסיתי כל פעם להפעיל את המשחק מחדש, ואף לשחק מחדש את השלב, וזה עדיין קורה כל פעם בדיוק באותה נקודה. האם יש פיתרון? נ.ב. המשחק הוא כחלק מה orange box ונקנה כחוק

  10. Started by nadaviz,

    אני חושב שיצא כבר ל- PS2, אבל מתי זה יוצא ל- PC?

    • 8 תגובות
    • 851 צפיות
  11. Started by JAMOOS GADOL,

    משהו יכול לעזור לי בבקשה אני מחפש patch למשחק? בנוסף לזה יש לי שאלה: האם משהו שמע על עידכון או תיקון של המשחק?

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  12. Started by dog,

    משחק נחמד שנתקלתי בפרסום שלו. עומד לצאת בתחילת 2014. למי שיש לו עניין. http://www.indiegogo.com/projects/worlds-of-wanda

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  13. Started by Rule The Pc,

    בערך 75% מהזמן יש לי בעיות להתחבר לשרתים וגם מתי שאני מתחבר קורה די הרבה שאני פשוט נזרק מהמשחק. זה כל כך מעצבן שאני משלם המון כסף על משחק (למעשה חצי משחק כי לא קניתי את ההרחבה) ואני לא מצליח לשחק בו בצורה נורמלית כי השרתים הדפוקים של EA לא מאפשרים לי או PB חושב שאני משתמש בצ'יטים או משהו. אין שום מצב שאני קונה את המשחק הבאה של BF אם לא יוכח שהם פתרו את הבעיות הדביליות האלו. בפורום של BATTLELOG יש ת'רד עם יותר מ5000 תגובות של אנשים שיש להם בעיות זהות. גם לכם יש בעיות? הצלחתם לפתור אותם? נ.ב. אחרי הפאץ' האחרון אפילו מתי שאני מצליח להתחבר המשחק ממש ממש תקוע.. אבל יכול להיות שזה בגלל שהמחשב שלי די מיושן. אבל זה גם די דפוק שאני קונה את המשחק והוא עובד לי טוב על המערכת שלי ואחכ…

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  14. הסיפור מאחורי המוד הזה די פשוט - אתה דמות נייר שקמה לחיים בעזרת פרופסור די מטורף. המטרה שלך היא לגלות כיצד קמת לתחייה וכיצד אתה חוזר אל הנייר שממנו נוצרת. במהלך המסע עלייך להתחמק מאש, מים, רוח ובעיקר מבני אדם וכדי לעשות זאת יש לך את היכולת להיכנס לתוך ציורים על הקיר, לחמוק מתחת לדלתות ולהתחבא מאחורי רהיטים. המוד הזה נראה מאוד מבטיח בעיקר עקב המשחקיות הייחודית שלו וכולי תקווה שהפרויקט יגיע לשלב ההפצה. http://mods.moddb.com/7121/drawn-to-be-alive http://www.jeuxvideo.tv/drawn-to-be-alive-video-22195.html

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  15. Started by davidcohen,

    היי אנשים הגעתי לשלב 14 בfar cry קוראים לשלב boat אז ככה, עליתי על הספינה הגדולה ושמתי את הפצצה עליה ועכשיו מגיע עליי מסוק עם איש בפנים שיורה עליי הבעיה שלי זה שאני לא מצליח להרוג אותו, אז רציתי שתתנו לי טיפים איך להרוג אותו, איפה להסתתר? עם איזה נשק?... הנה תמונה מהשלב: אה ועוד שאלה, זה השלב האחרון במשחק ואם לא אז עוד כמה נשאר לי? תודה

    • 5 תגובות
    • 851 צפיות
  16. למישהו יש איזה מקום להוריד טריילרים למשחקים..? משחקים שיצאו ומשחקים קיימים אני רוצה לפנ ישאני מרודי לראות טריילר של המשחק לראות איך הוא.. אם מישהו מכיר איזה אתר להוריד משם מלא טריילרים או אפילו טריילר 1 של משחק טוב מסויים.. שירשום לי אני כבר יוריד את הטריילר

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  17. Started by avi112211,

    יש לי ויסטה ושאני מנסה להפעיל את המשחק אני מקבל הודעת שגיאה: http://img511.imageshack.us/my.php?image=lppo3.jpg עזרה בבקשה.

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  18. Started by asafyy,

    אני מוכר את המשתמש פשוט חשבתי שהמשחק יותר ACTION ולא התחברתי אני מוכר אותו ב 140, אני מרעננה את התשלום נעשה במציאות ולא דרך המחשב, שאני אראה לך במחשב שלישלך את הקוד סיסמא ותשנה את הססמא והכל כולל המייל ותקבל גם את הסיריאל ואז תביא לי את ה 140 שקל. ככה זה הכי בטוח לשני הצדדים.

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  19. זה פשוט מרגיז ! 90% מהמשחקים היום דורשים גיימפאד של 360 ! ואם יש לי גיימפאד של לוג'יטק, מה אני עושה ? למשל ביושוק, אני רוצה לשחק עם הקונטרולר שלי ואני לא מצליח ! אני יודע שתגידו ש FPS עפ קונטרולר זה לא נוח וזה אבל בא לי לי לשבת בנוחיות שלי ולא מכופף מול המסך... יש אולי איזה שיטה או טריק שמאפשר לי להגשים את רצוני ? שמעתי פעם שיש תוכנה שעושה שהקונטרולר שלך יעבוד כמו מקלדת, זאת אומרת שתגדיר לו נגיד ש A זה מקש מסויים בגיימפאד, אפשרי ? ד"א יש לי את הגיימפאד DUAL ACTION של לוג'יטק.

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  20. טוב, אז אחרי 3 שנים בצבא ללא הרבה זמן לשחק (ובלי חומרה מתאימה להריץ את זה) השתחררתי וגם הזמנתי מחשב חדש, ועכשיו אני מעוניין בהמלצות למשחקים טובים שיצאו ב-3 שנים (פלוס-מינוס) האחרונות. אין העדפה לז'אנר מסויים כזה או אחר, אני מוכן לשחק בערך בהכל, מלבד משחקי מירוצים שמשעממים אותי למוות... בכל מקרה, תודה לכל מי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 850 צפיות
  21. Started by HaVoC_850,

    למישהו יש מושג אם יש חיה כזו? אם מתכננים להמשיך את המשחק האדיר הזה? על הדרך אשאל גם לגבי diablo 3 בליזארד מתכננים במקרה לעשות המשך למשחק הזה או שהם נתקעו כל כך חזק בWOW הזה שהם שכחו ממה שבנה אותם תודה לעונים חג שמח ושנה טובה =)

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  22. Started by alexrta,

    יש איזה אפשרות להוריד CS:S לא דרך STEAM כי STEAM פשוט איטי מדי לא עובר את ה-20 KBPS.

    • 6 תגובות
    • 850 צפיות
  23. אוהבים את סדרת Total War: Warhammer? לא כדאי לכם לוותר על הדילים בחנות הגיימינג המקוונת הגדולה ביותר שיוכלו לספק לכם את כל התכנים שלה בעלויות מקוצצות לכתבה

  24. שלום, יש לאח שלי בעיה במחשב כשהו מפעיל משחק, לאחר זמן מה שנע בין 15 דקות לשעה וחצי , פתאום המשחק יורד לאיזה 14FPS זה מפרט המלא : DUAL CORE PENTIUM D 925 3GHZ GA-945GZM-S2 ספק שבא יחד עם המארז atx400 2GB זיכרון 9600GT 512MB אם הייתי צריך לנחש הייתי אומר שהמעבד מהווה צאוור בקבוק למרות שהסימנים מוכרים לי ממקרה שהיה לי עם קריסיס 2 במחשב שלי , שהייתה תוכנה שהגבילה את הכרטיס מסך שלא יתחמם יתר על המידה וזה הוריד את ה-FPS לאחר כמה זמן (GEST אני חושב זה שמה) אצל אח שלי לא מצאתי תוכנה שמגבילה את הכרטיס מסך , חיפשתי ב-TASK MANASGER ב-PROCESSES לא מאצתי משהו יוצא דופן שאין בכל מחשב גם כשזה על הגדרות הכי נמוכות, למרות שזה פועל טוב גם על גבוהות בהתחלה עד שמתחילה הבעיה. וזה קורה ביו…

    • 3 תגובות
    • 850 צפיות
  25. Started by sargent bilko,

    :errrr: :errrr: :errrr:אמא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אהההההה!!!!!!!!!!!!!! הם רודפים אחריי אני לא יכול לחסל אותם שמישהו יעזור לי להגיע לsafe hous ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות

דיונים חדשים בפורומים