משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יוביסופט מנסה לחזק את העניין סביב משחק הפעולה Rainbow Six: Siege עם גירסה "התחלתית" חדשה בעלות של 15 דולר בלבד. הגירסה החדשה תכלול גישה לכל המפות, הנשקים ומצבי המשחק של Siege המלא, אך עם גישה רק לארבע דמויות (operators) שונות שמתוכן שתיים יהיו אקראיות עבור כל רוכש, ושתיים יהיו ניתנות לבחירה - כאשר גישה לכל 16 הדמויות הנותרות ניתן יהיה להשיג על ידי צבירת נקודות במהלך המשחק עצמו, או ברכישה נוספת בשווי של 35 דולר. מה דעתכם - שווה או מיותר? https://goo.gl/FzyMT3
-
- 0 תגובות
- 853 צפיות
-
-
משהו מגניב ביותר. מי שזוכר את המוזיקת פתיחה של "ספרות זולה" מיד אחרי הזוג ששודד את המסעדה ובסצינה שטרבולטה נוסע באוטו, אז הכנסתי אותה למרדף מכוניות בשלב הראשון. יצא מגניב ביותר. מה שאני רוצה לעשות זה שהמוזיקה תתחיל בכל נסיעה במכונית, הבעיה היא שבינתיים (כל עוד לא יהיה לי את הקוד מקור של מאפיה ;D ) בשביל זה אני צריך לערוך כל WAV של כל התנעה של כל סוג מכונית במשחק הזה בנפרד.
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
טוב אני פאן בויס של נינטנדו ואני לא מכחיש את זה אבל הם עשו דבר שקצת מעצבן אותי- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3262370,00.html אם הם כבר שוכרים עורכת דין בישביל אתר מפגר בארץ אז לפחות שיקימו נציגות ויתחילו לעשות יבוא רישמי (האמן) אבל למה איכפת להם מאתר קטן בארץ מסריחה כמו ישראל?
-
- 4 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 אני חדש בפורום המשחקים וחשבתי שאולי תעזרו לי למצוא אתר שאיפשר להוריד ממנו פיפא 2003 (לא דמו) אני מבקש ממכם כי שמעתי שאתם אחלה ילדים בבקשה תעזרו לי עם יש לכם תירשמו את הכתובת שאני יוכל ללחוץ עליו תודה מראש ואל תאכזבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
עכשיו שיצא המשחק המעולה PES4 ויצא עם האופציה של משחק רשת (Online) אפשר להתחיל לעשות גם בו טורנירים וכמו שאתה בטח יודעים הוא פי 1000 על פיפא המסריח ומגעיל של החברה המגעילה עוד יותר EA .... אז מי רוצה לעשות טורניר או סתם משחקי ידידות לכייף? תשאירו פרטים כמו ICQ ושם ונרגן משהו....
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
יש לי עוד מאת יום הולדת הורים שלי לא יודעים מה לקנות אז עם שאלו אותי אני חשבתי על פליישטישן 2 הוא לא יודע מה בבקשה תנו לי רעיונות על מהשו [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 852 צפיות
-
-
אני מחפש משחק טוב עם גרפיקה טובה מטוסים סימולטור או כל סוג אחר יהיה סבבה... למישו יש הצעות?
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
משהו?תאריך יציאה?או שעדיף לא לחכות לו?(אולי יהיה אכזבה) אין דיון ראשי?
-
- 5 תגובות
- 852 צפיות
-
-
היי, הכותרת די ברורה, איבדתי את החלק הנפרד של הבטריות בשלט של ה360 למחשב (אלחוטי) לצורך העניין אם למישהו יש שלט מקולקל\ לא צריך\ הכלב לעס והשאיר רק את החלק הזה- תזכו למצוות.
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
המשחקים שהמשתמש סטים כולל הם: Rocket League Grand Theft Auto V Counter Strike - Global Offensive Gang Beasts Mr.Presidnt! Slime Rancher * יכול להיות שהGTA V לא יעבוד אבל לא בטוח תציעו מכיר המשתמש שלכם מס טלפון 0506658204 https://steamcommunity.com/profiles/76561198383099320
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
חבילת Humble Bundle טרייה מספקת אוסף של כותרים איכותיים מבית המפיצה Paradox Interactive בעשרות שקלים בודדים לכתבה
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
- 1 follower
-
-
אני לא מבין איך או למה פשוט נכנסתי היום לשחק בפעם הראשונה ואז משום מה לקח לו די הרבה זמן עד שהוא הטעין את המסך הראשי (לא נכנסתי לסרבר אלא נכנסתי למשחק) ואז לחצתי עם העכבר איפשהו עוד מתי שהוא הטעין ואז זה נכנס כזה ואז ראיתי שיש עידכונים על הפא'ץ החדש ולחצתי על OPEN וזה נכמנס לאתר וראיתי ואז נכסנסתי שוב למשחק ואז אני נכנס לBFHQ ואני את הSTATS שלי הכל טוב ואז נכנסתי לשחק ואז אני רואה שהנשק השני של הMEDIC לא פתוח (והיה לו אותו פתוח) ואז אני רואה בצד כזה בזמן המשחק שהרמה שלי היא טוראי (איך שאתה מתחיל) ואז יצאתי מהסרבר לבדוק את הBFHQ ואין לי שם כלום כאילו ריקנו אותי ! ואז ננכסתי לאתרים של הSTATS וזה לא מראה לי שם כלום(כאילו אין לי בכלל SCORE) קיצר אז מה הולך פה??? :bash:
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
לא ממש רץ לי מהר.המשחק הזה כל כך כבד?(המפרט רשום ואני על OC). FARCRY,FEAR כולל ההרחבות רצו לי וזה על מינימום הכל. התקנתי מחדש,ניקיתי כונן קשיח עשיתי הכל וזה ממש רץ לאט,מישהו יודע מה יכולה להיות הסיבה? ואגב,איך אני בודק ב-REALTIME כמה FPS יש לי במשחקים?
-
- 7 תגובות
- 852 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=7393 איזה כיף ליפנים הם יכולים ליקנות 360 משומש ב128 דולאר ומישחקים משומשים ב30 דולאר במחירים האלה גם אני היתי קונה 360 אבל שמיסתקלים על התמונה המלאה חוץ מהמישחקים היפנים שמיקרוסופט תיתמוך בהם בכסף כדי שהם יהיו על ה360 הרבה מישחקים יפנים פשוט לא יגיעו ל360 :'( למזלי אני בונה על WII ואיך שזה ניראה בינתים יהיו לי מספיק RPG יפנים ונסיכות להציל בWII
-
- 2 תגובות
- 852 צפיות
-
-
שלום רב, ראשית כל, אתר נהדר, לא פעם נעזרתי בחומר הכתוב כאן. יש לי בעיה מסוימת, כאשר אני לוחץ דאבל קליק על כמה משחקים, הם פשוט לא נכנסים. משחקים כמו GTA SAN ANDREAS ו-Battlefield 2 ברשותי פנטיום 4 2.0 (512) כ. מסך G-force 5 fx 5200. התקנתי דיירקט 9 סי, עדיין לא הולך לי. תוכלו לעזור לי בבקשה?
-
- 12 תגובות
- 852 צפיות
-
-
זהו המקום לבקש/להלות להחלפה את הקלפים המיותרים שיש לכם או קלפים שאתם רוצים. הקלפים שלי: :BioShock Infinite Elizabeth Boys Of Silent Fireman Motorized patriot Songbird :Bastion The Wingbags :Scribblenauts Unlimited Maxwell
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
יש לי COD II , Quake IV ו- F.E.A.R על איזה הגדרות אתם ממליצים לי לשחק אותם ... אני רוצה לנצל את המקס' של הכרטיס ושישאר לי FPS טוב (לפחות 30) הרזולוציה היא 1280X1024 <-------המפרט בצד
-
- 6 תגובות
- 852 צפיות
-
-
המשחק Frozen Throne יש לי רשת אלחוטית כשאני פותח חדר ב-local network (lan אז אח שלי לא יכול להיכנס לחדר שפתחתי וכשהוא פותח חדר אני יכול להיכנס למה יש לי את הבעיה הזאת במחשב?? :'( ואני חוזר שוב אני מוחבר איתו ברשת אלחוטית ביתית LAN אני חייב עזרה אני אפילו פירמטתי את המחשב בגלל זה וזה לא עזר לי תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 852 צפיות
-
-
ענקית המשחקים Activision Blizzard מאבדת דמות מפתח נוספת - ג'ף קפלן, בעל היסטוריה עשירה בחברה ומי שהיה אחראי על Overwatch מאז צאתו ועד כה, הודיע רשמית על כך שסיים את תפקידו במערךלכתבה
-
- 1 תגובה
- 852 צפיות
- 1 follower
-
-
בכל משחק בודקים אחרת? או שבכולם אותו דבר? למשל בייתי רוצה לדעת ב BF2 PES5 POPT2T Hitman BM ועוד ועוד.... תודה
-
- 8 תגובות
- 852 צפיות
-
-
בואו לגלות מה גרם ליצירתה של סדרת משחקי הפעולה המפורסמת מכולן שמלווה אותנו כמעט יותר מ-20 שנים והפעם הסיפור מאחורי אחד המשחקים המשפיעים ביותר על תעשיית הגיימינג בכל הזמנים. משחק שנחשב לאבא של משחקי ה-First Person Shooters ועוד שנים לאחר מכן חברות משחקים התייחסו אליו כהתנ"ך של משחקי היריות.משחק כל כך טוב, שאפילו כיום יותר מ-20 שנים אחרי שיצא, אנשים עדיין משחקים במודים של המשחק המקורי מ-1993. אנו מדברים כמובן על Doom. הסיפור של Doom מתחיל בחברה לפיתוח משחקי מחשב בשם Id Software שהוקמה בשנת 1991 ע"י ארבעה חברים: ג'ון קארמק, ג'ון רומרו, אדריאן קארמק וטום הול. וזאת לא הייתה סתם עוד חברה, כי ג'ון קארמק היה בחור שאפתני שעם כל משחק ומשחק שהוא וחבריו פתחו חיפש תמיד…
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
היה לי פעם משחק של סנטה אני חושב, שצריך לאסוף נקודות ולהתחמק מאויבים, זה היה בדו מיימד כמו דייב, והיה אפשרות לבנות שלבים. אני זוכר שהלבנים שם היו בצבע אדום והיו גם מדרגות נעות, והיה איזה קטע עם מקלות סבא (זה נראה לי מה שהיה צריך לאסוף) מישהו זוכר את השם? ???
-
- 0 תגובות
- 852 צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/goat-simulator-%d7%9e%d7%a2%d7%9b%d7%a9%d7%99%d7%95-%d7%92%d7%9d-%d7%9b%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%aa%d7%a4%d7%a7%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%99/
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
אני משתמש חדש ב BF3 איך מחפשים שרתי משחק ? כרגע אני משתמש בחיפוש דרך הדפדפן האם יש דרך אחרת ? (כמו לדוגמא ב BF 2 דרך המשחק עצמו)
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
מעניין אותי אם יש פה מישהו שמשחק במשחק. יצא לי לשחק בו בעבר (לא יותר מידי), עכשיו התקנתי אותו שוב והפעם אני מתכוון לשחק קצת יותר ברצינות... המשחק עצמו נראה חמוד ביותר, גרפיקה ציורית קומיקסית. זה MMO שבו אתם יוצרים גיבור על משלכם ויוצאים להלחם בפשע (לא שמתי לב ממש לעלילה, אבל יש פה איזשהי ) המשחק כאמור F2P וכמובן שאיך לא, עם מערכת Mini transactions כמו רוב משחקי הF2P... http://www.champions-online.com או בסטים: http://store.steampowered.com/app/9880/
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-


