משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
גמרתי את COD2 (שוב) ובקרדיטס המוזיקה היא לא פחות ממדהימה. בכלל, המוזיקה במשחק היא אחת המוזיקות הכי טובות ששמעתי אי פעם במשחק וידאו. למישהו יש לינק איפה אפשר למצוא את הפס קול? תודה
-
- 2 תגובות
- 602 צפיות
-
-
המשחק לכל גרסאותיו קיבל 8.7 (ציון מאוד טוב אין ספק) מאתר IGN. חיקוי של GTA אבל חיקוי טוב! תנו את דעתכם
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
1 הבנתי שהוא מאוד מאוד כבד. יש לי מעבד DUAL CORE וכרטיס מסך X1800GTO עם 2 ג'יגה זיכרון ומסך רחב. האם המחשב יסחוב לי את המשחק ברזולוציה שאני עובד איתה של המסך ? (1680X1050) 2 האם זה משחק מהנה וכיפי (אני מאוד אוהב FIRST PERSON) או מאכזב ?? תודה.
-
- 11 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעזור לכם בהתקנת הדמו של באטלפילד העתידי, הנה לפניכם הקבצים שעזרו לי להפעיל את המשחק (כמובן בזכות אנשים אחרים): בעיה של קבצי DLL: http://www.dll-files.com/search.php?s=d3dx9_29 (הורידו את התוכנה שנמצאת למטה, איפה שיש סמל של Engineer) בעיה של DirectX9xc: http://www.shdon.com/files/D3DXDLLFebruary29.zip
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תגידו המשחק הזה יעלה לי במחשב למה לחבר שלי יש אותו כרטיס מסך ולא ראו את החיילים אלא רק צל קיצור תעזרו לי בבקשה למה לא בא לי להוריד 4 גיגה ולא יעבוד לי המפרט של המחשב שלי מהירות 2.8 זיכרון 512 כרטיס מסך readon 9200se ולוח אם של asus
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
אני חושב לעבור לשרת PVP (שיחקתי ב-PVE עד עכשיו), בדמות חדשה כפריסט. השרת הנוכחי שאני בו הוא ENOAR, והוא מצויין לפי דעתי (חבר המליץ עליו מההתחלה), אבל עכשיו אני לא מצליח לבחור שרת PVP כי אני לא מכיר מישהו שמשחק בכזה. אז על איזה שרת PVP אתם ממליצים? אחד שאין בו הרבה ילדים קטנים, והכי חשוב לא נופל כל שני וחמישי.
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כשאני משחק delta force Black Hawk Down יש לי בעיה, כל פעם המשחק נתקע לאיזה 10 שניות בערך וממשיך.. הבעיה הזו ממש מעצבנת מישהו יכול לעזור לי בבקשה??
-
- 10 תגובות
- 996 צפיות
-
-
אני מחפש משחק כבד שהגרפיקה שלו הכי מתקרבת למציאות ומעניין....!!
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בכנס המפתחים של אינטל IDF 2006 הודגמו יכולות המשחק של מעבדי אינטל חדשים. ההדגמה גם מראה את הסביבה של משחק חדש בשם Alan Wake. http://www.hadash-hot.co.il/story/1634/
-
- 1 תגובה
- 669 צפיות
-
-
מחפש משחקיי מכות למחשב. רציתי לדעת בנוסף על משחקים שיש גם באקס בוקס ופלייסטיישן וגם בגרסאות למחשב. תודה
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני מבקש שתמליצו לי בבקשה על משחק בסגנון GETAWAY עם יריות, מכוניות בסגנון GTA SA אבל יותר עם פעולות ועלילה מותחת עדיף שיהיה משחק חדש שיצא בזמן האחרון
-
- 12 תגובות
- 880 צפיות
-
-
בדרייברים יש לשנות לשנייהם את הפילטרים אז מה מהם משפיע על משחקים ולמה משמש השני?
-
- 2 תגובות
- 527 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ואז שאני בא לשחק קופצת הבעיה הזאת: http://img181.imageshack.us/my.php?image=5389nn0.jpg איך אפשר לפתור אותה??
-
- 3 תגובות
- 706 צפיות
-
-
אחרי שהפעלתי את הגלגל שיניים הענק הזה מה עושים?. http://img142.imageshack.us/img142/8371/screenshot0003wd7.jpg יש איזה 5 דרכים ואת כולם כבר עברתי מה זה השטויות האלה שיעשו דרך אחת וזה הגיוני לחזור אחורה כל מה שעברתי או שיש דרך חדשה? פה זה אחרי שהורגים תמפלצת אז צריך לטפס ואז הדרך מובילה למקום שהייתי בו כבר והמפלצות שהרגתי מופיעות מחדש (איזה פלא) http://img82.imageshack.us/img82/4976/screenshot0001mr0.jpg
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שהצל של האנשים היא כאילו בריבועים כאלה.. (לא חלקה).. למה זה ככה? שמתי את ההגדרות הכי גבוהות.. תראו את המערכת שלי בצד.. (מפרט שלי) איך לסדר את זה? ועוד שאלה.. שמעתי שיש פאצ'ים למשחק? מה הם עושים?
-
- 9 תגובות
- 883 צפיות
-
-
קיצר המחשב עושה לי ריסטארט לאחר כמה דקות בשלב וזה מבאס טילים עכשיו יש לי קובץ DMP שווינדוס יצר אם מישהו מבין בזה ויכול לעזור אני ישמח אני חושב שזה משהו חומרתי דפוק או דריבר המשחק מעודכן אם הדריבר האחרון לא משנה הורדתי את הדריבר של הכרטיס מסך מ91.47 ל85.98 והסתדר אבל באסה זה היה השלב האחרון וסיימתי אותו אני רוצה עוד איזה משחק אני חייב עוד [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת השאלה בכותרת
-
- 0 תגובות
- 553 צפיות
-
-
איזה מנועים גרפיים הייתם משלבים כדי שיצא משחק עם הגרפיקה הכי מושלמת שתוכלו לתאר!!! הייתי רוצה שיעשו את זה..... הייתי משלב בין המנוע הגרפי של באטלפילד 2 (גרפיקה מעולה)+אלף לייף 2 (גרפיקה מציאותית)
-
- 11 תגובות
- 860 צפיות
-
-
-
מי שרוצה לשחק שישלח לי הודעה לאיי סי 136801576 או מסנג'ר neogod69@hotmail.com או שישאיר הודעה פה ואני אצור איתו קשר....
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני לוחץ על הדיסק בוחר את אשפה אחר כך מופיע לי חלון שמודיע לי לסגור כמה שיותר תוכנות אני לוחץ על אישור כמובן ואז על אינסטול מקליד את הקוד של המשחק לוחץ המשך מגיע להסכם הרישיון(אבל הוא ריק) לוחץ על YES ואז מופיע לי הבעיה שבתמונה המצורפת יש לי DX9C! ויש לי דרייבר מעודכן של הכרטיס מסך! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 536 צפיות
-
-
p4 2.4b 512 dual ddr 2700 radeon 9500 pro 128mb יהיה אפשר לשחק בו בצורה סבירה? או שזה יפעל ח*א ולא תהייה הנאה מהמשחק?
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אנשים עזרה אני נואש כבר serious sam 2 לא מצליח לעבור קטע כזה אם עכבישים והם מופיעים כל הזמן אני לא יודע מה לעשות במשימה רשום שצריך להיכנס לעיר אבל אין לי מושג איך ניסיתי הכל אני על כלי רכב מרחף שיורה, משמיד עכביש באים עוד 2 אין לי מושג מה לעשות קודים יתקבלו בברכה והסבר להפעלתם תודה לעונים מראש
-
- 2 תגובות
- 580 צפיות
-
-
ראיתי טריילר נראה חזק , אבל תגידו המשחק הזה אמור להיות כמו Oblivion ? כאילו First Person RPG לא יודע איך קוראים לזה... כי לא אהבתי כל כך את זה האמת למרות שבד"כ רק משבחים את המשחק אז זה ככה או שזה RPG קלאסי כזה מ 3rd person ?
-
- 10 תגובות
- 959 צפיות
-
-
יש לי רשת ביתית בין 2 מחשבים עכשיו רציתי לדעת אם אנייכול לשחק ברשת עם חברים? כי שאני נכנס למולטי פלייר לא מופיע לי הIP למעלה יכול להיות שזה בגלל שבהתקנה לא אישרתי לו להתקין משהו שקשור לONLINE ומשחק ברשת של FIFA 07? מה אני יכול לשעות בעניין?
-
- 1 תגובה
- 555 צפיות
-


