עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. תודה!

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  2. אני בכעוד מס ימים מקבל את ה8800GTS שלי...ואני כבר הורד....אאא... השגתי את המשחקים: Made Man, BF2,splinter cell ,prey, BF2142, war on teror, ועוד כמה חמודים...אז בקיצר אני רוצה להוסיף אסטרתגיה לרשימה...ואם יש עוד משחקים שאתם ממליצים פשוט תרשמו!! וכמה שיותר יותר טוב!! **אה ובלי שום משחקי תפקידים או בסגנון עתיק כמו DARK MESIH או might an magic וכל מה שיש אני פשוט לא אוהד של משחקים כאלה...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. ^^^ :-\

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  4. או שזה בכלל לסתם מירוצים רנדומאליים?

    • 5 תגובות
    • 631 צפיות
  5. Started by Xilver,

    אני מוכרח לדעת את ההבדלים, הפרטים שמשנים, ומדוע לעזאזל הפרשי המחירים בין פלייסטיישן 3 לבין xbox360 גדולים כל כך? *צריך לציין שסרקתי את האינטרנט הלוך ושוב בסירטוני השוואה וביקורות על משחקים. רציתי לשמוע את דעתכם

    • 9 תגובות
    • 907 צפיות
  6. Started by galh_5,

    אני השיא שלי לא בדריפט בקניון זה 222,000 ושלכם?

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות
  7. Started by roylu,

    מחפש משחק טוב גרפיקה יפה

    • 10 תגובות
    • 997 צפיות
  8. Started by TOMY-BOY,

    שלום לכולם ושבת שלום, אני מחפש משחק רשת טוב ורצוי מרוצים. אשמח לשמוע המלצות. שהיה משהו בסגנון הזה: http://www.codemasters.com/insane/eng/html/index.html נ.ב לא אכפת לי שיהיה משחק ישן.

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  9. Started by stone cold,

    הWII יוצא היום ביפן ולפי זה- http://wii.ign.com/articles/748/748727p1.html זה אולי ההשקה המוצלחת ביותר של קונסולה ביפן וקצת תמונות- ציטוט קטן מהכתבה מה לא עושים בישביל להשיג את זלדה בהשקה :lol: בכל מיקרה עידכונים בהמשך ובקרוב גם ההשקה האירופית שלערכתי תיהיה הרבה יותר רגועה עריכה-דיווח מגימספוט- http://www.gamespot.com/news/6162631.html?tag=latestnews;title;0

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  10. אז ככה יש לי תמשחק היטמן BLOOD MONEY עכשיו שאני מתחיל תמשחק בהתחלה הוא נותן לי רק תמצ'קו הזה להלחלם איתו עכשיו איך אני אמרו להשתמש בו לאחר שאני בוחר בו אם איזה כפתור אני מכה איתו? כי השתמשתי בכל הכפתורים ולא הצלחתי...

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  11. היום קיבלתי ת360 מסין!!! עכשיו בתפריט הראשי של המכשיר הוא בסינית איך אני יכול לשנות אותו לאנגלית? מישהו יכול אולי לעזור לי לאן לגשת בתפריט בערך? תודה מראש....

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  12. שלי בדריפט רגיל(לא בקניון) 222,000 אבל לא לצחוק אני לא חרש

    • 11 תגובות
    • 873 צפיות
  13. Started by stone cold,

    http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=12240 בקיצור יהיה דמו להורדה בחינם אבל הוא יהיה מאוד קטן והם הפסיקו תפיתוח ויפתחו את 5 בימקום ולפי הערכה שלי יקח הרבה זמן עד ש5 יצא

    • 3 תגובות
    • 711 צפיות
  14. Started by AtR,

    בשלב ההוא כשהורגים את הדרקון- אז הרגתי אותו אבל אני לא יודע מה לעשות לאחר מכן אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי..

    • 7 תגובות
    • 704 צפיות
  15. קראתי הרגע על משחק חדש שיוצא, בשם ALAN WAKE, משחק שווה אמור להיות, תראו את הסרטון שלו ב-YOUTUBE, אני אישית חטפתי התקף קור וצמרמורות, לא כי אני פחדן, פשוט כי זה היה מפחיד... בקיצור, הפיזיקה במשחק מדהימה, ויש עוד...

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by yaronzeev1,

    היי אני דיי מתחיל ועשיתי מלא חיפושים וקראתימלא מדריכים גם מהאינדקס בגיימר ואני לא מצליח להבין איך משתמשים ב-vor בבקשה תפשטו לי את העניין ותסבירו לי אני לא מבין אה ואגב אני משחק בפלייט סימולטור אקס אז שתדעו לאיזה משחק אני מתכוון מי שרוצה לעזור לי או ליצור איתי קשר אז המסנג'ר שלי הוא yaronzeev1@hotmail.co.il

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  17. אוקי היי אנשים תוכלו להביא לי את הדרישוןת של ALAN WAKE והאם הוא יעבוד אצלי ? יש לי : INTEL C2D E6400 2.13GHZ 1GB Memory RAM DDR2 WinFast PX7600 GT 256mb

    • 1 תגובה
    • 791 צפיות
  18. מאיפה אני יכול להשיג את התשובות של המבחנים ב-AA??

    • 0 תגובות
    • 533 צפיות
  19. Started by shlomom,

    שלום, האם מישהו נתקל בבעיה של רגישות במשחק Camgoo (מבוסס מצלמה) קשה לי מאוד לשחק במשחק הזה כי הרגישות שלו היא מאוד נמוכה. קשה לי מאוד ללחוץ על ה V או ה X בהתחלה העיגול מתחיל להתמלא ואז מפסיק ושוב מתחיל. וגם במשחקים הם לא ממש מגיבים לתנועות לפעמים מצליח ולפעמים לא. יש למישהו ניסיון עם זה או ידע איך להתגבר על זה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 671 צפיות
  20. Started by ReDragon 8000,

    משחק דפדפן ... אם זה בכלל משחק דפדפן טוב כנסו אם בא לכם... http://dragonfable.com/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by *R,

    אני סיימתי את המשחק לפני 3 ומשהו שבועות וכשסיימתי אותו יכלתי לקנות את כל המכוניות חבר שלי סיים אותו היום והוא אומר שהוא לא יכול לקנות את כולם (הם לא מופיעות לו) למה זה?

    • 1 תגובה
    • 821 צפיות
  22. Started by aviran_n,

    לא ממש הלך לי עם זה בהתחלה, אחר כך השתפרתי קצת, וגם אחרי שנראה לי שהולך לי אחלה, אז תמיד הניקוד של המתחרים הוא פי כמה וכמה משלי. הייתי רוצה לקבל כמה טיפים לדריפט טוב יותר. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 751 צפיות
  23. Started by SpEcToR,

    אפשר להוסיף מפות חדשות לbattlefileld 2?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  24. Started by IG,

    משחקים פשוטים כדוגמאת באבלז, שלא מחייבים קישור אינטרנט ורצוי גם כאלה שלא דורשים התקנה למערכת... ורצוי גם כאלה שלא דורשים הרבה חשיבה... תודה

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  25. Started by abcdd,

    מישהו יכול לתת לי שמות של מודים איכותיים ל-Half life 2? תודה

    • 4 תגובות
    • 778 צפיות

דיונים חדשים בפורומים