משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אהלן , היום קניתי את gothic 2 וזה נותן לי שגיעה כאשר אני מנסה להתקין את המשחק הנה השגיעה "Could not load the DLL library C:\gothic2\math64.dll invalid acess to memory location." בדקתי פה ושם בכול מיני פורומים וראיתי שזה בעיה שקרתה לכמה אנשים גם עם גוטיק וגם עם chaser אבל לא ראיתי שום פיתרון , למישהו יש מושג מה לעשות?
-
- 9 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אני שמתי את crack של הSplinter Cell Double Agent והוא לא ניכנס לי הוא אומר לי שעדיין אין לי דיסק (שמתי בתקיה וזה שאל אותי אים אני רוצה להחליף את זה עשיתי כן) ועדיין זה לא נותן (ניסיתי כבר 10 כרקים) שונים מישהוא יכול לעזור
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אנחנו נמצאים בישורת האחרונה בהחלט בדרך להשקה של משחק הפעולה והתפקידים המלהיב מבית CD Project RED - והרשת מוצפת בסרטונים ופרטים מעודכנים, כולל חומרות נדרשות על מנת לחוות את האפקטים המתקדמים ביותר (עבור כרטיסי NVIDIA בלבד בשלב הראשון)לכתבה
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
- 1 follower
-
-
בזמן האחרון נתקלתי בהמון רגעים שבהם אני שואל את אצמי: "למה לאזאזל לא הקלטתי”. ניסיתי fraps אבל הוא עולה ימבה כסף וזה שהוא בחינם מוגבל ל שלושים שניות כל קטע (בלתי אפשרי לשחק ככה). אני צריך גם תוכנה שלא תהמיס על המחשב (אני משחק על לפטופ 1080p בהגדרות medium-high). עריכה: למקרה שמישהו לא הבין, אין לי בעיה להוציא כסף אל תוכנה כזאת או אחר. הבעיה היא אם יש תוכנה חינמית שעושה את אותה העבודה שתוכנה בתשלום עושה- אני לא רואה סיבה לקנות אחת כזאת. הfps במשחק אצלי עומד על 60 למרות שfraps הוריד בערך ל30 (20 בהקלטה).
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
היי, אשמח אם תעזרו לי. אני ואחי לא מצליחים לשחק יחד באותו השרת, כל פעם שאחד מאיתנו מתחבר לשרת שהשני משחק בו, זה מיד מתנתק לשנינו. (אין הודעה מיוחדת בבאטללוג רק דברים בסגנון 'Somthing has stopped working' וכד'). אני כמעט בטוח שזה קשור לעובדה שאנחנו על אותה רשת. (Hotbox של הוט, מחוברים בעזרת WIFI). בכ''מ, יש דרך לפתור את זה? תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
נקרה משחק מעניין, הפעם זה יהיה RPG מזווית גוף ראשון. המשחק יתרחש בלונדון בעתיד הקרוב, כאשר מתרחשת פלישה של יצורים מהגיהנום אל לונדון. (נשמע קצת מוכר, לא?) http://www.gamespot.com/pc/rpg/hellgatelondon/preview_6123193.html?tag=boxcar_pc_preview_image http://www.gamespot.com/pc/rpg/hellgatelondon/index.html
-
- 3 תגובות
- 884 צפיות
-
-
-
אני תקוע בשלב ראשון ב-Enter The Matrix... איזה מאבטח זרק גז מדמיע וצריך לעבור איזה קיר ואני לא מצליח - העלתי תמונה אז מי שיוכל לעזור גדול. תודה, מתן.
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
BattelField Bad Company יעבוד אצלי? טוב אז ככה אני רוצה לדעת עם זה יעלה אצלי?? המערכת שלי: Machine name: ENRIKO Card name: NVIDIA GeForce 9500 GT Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514) Language: Hebrew (Regional Setting: Hebrew) System Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD System Model: MS-7383 BIOS: Default System BIOS Processor: Intel® Pentium® Dual CPU E2200 @ 2.20GHz (2 CPUs) Memory: 2048MB RAM Page File: 817MB used, 3126MB available Windows Dir: C:\WINDOWS DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unico…
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
מישהו יודע איך לעבור את משימה 4 לאחר שאני מואשם בבגידה? כל הזמן מפוצצים אותי האם יש איזושהיא דרך לברוח מהחלליות ולהציל את המדען הזקן בדרך לבריטוניה.אני עם החללית DEFENDER ???
-
- 5 תגובות
- 884 צפיות
-
-
מי שהוא יודע מתי המשחק יוצא..? חבר שלי אמר לי שמחר אבל זה לא נשמע הגיוני.. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אם כן אז בבקשה תגידו איך! הבעיה היא שהמשחק קורא את האייפי הפנימי (10.0.0.1) שלי במקום החיצוני ולכן אני לא יכול להתחבר. :-\
-
- 8 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אני קצת לא מעודכן .. אפשר לקבל רשימה של משחקי DX10 ?
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
אז ככה, השתחררו שלושה סירטונים שמראים קטעי משחק מCODIII רץ על 360: http://www.gamershell.com/news/31327.html ד"א, חדי האבחנה שבינכם ישימו לב שבסוף הסרט מציגים את שמות כל הקונסולות הידעות לאדם חוצמה גיים קיוב ו...... PS3. אכן, באופן מוזר הWII הXBOX הPS2 וה360 נמצאים שם, מובן למה הקיוב לא, אבל לא תמצאו שם את הPS3.. מחשיד משהוא, לא?
-
- 5 תגובות
- 884 צפיות
-
-
פתחתי ערוץ חדש של גיימפלייס מהסוני מקווה שתבדקו אותו ושתאהבו את הסרטונים ותעשו סאב : https://www.youtube.com/user/uFagTeam/featured אחד הסרטונים האחרונים שהועלו: Modern Warfare 3 Multi-Kill Montage אם אהבתם תנו סאב ולייק
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
http://www.ocmodshop.com/ocmodshop.aspx?a=349 לפי האתר הזה halo3 גבור ועכשיו הוא בשלבי ה mastering אבל כנראה ידחו אותו עד ליציאת ה PS3 כדי לגנוב את ההצגה מ sony . ועד אז יפתחו מסביב למשחק הזה הייפ מאוד גדול עם הרבה טיזרים :-\ לא אוהב טיזרים
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי עם זה בבקשה? תודה עידן
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
-
כותב שאן לי את הדירקט איקס הכי חדש אבל יש לי ויש לי 7800 GTX מה לעשות דחוף!!!
-
- 7 תגובות
- 883 צפיות
-
-
קודם כל משחק נחמד מאוד למרות שאהבתי יותר את SPIDERMAN THE MOVIE יותר השאלה היא האם אפשר לשחק עם SIDEWINDER במשחק כי אני פשוט לא מוצא את האפשרות הזו ב SPIDERMAN THE MOVIE היה אפשר. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את המשחק guild wars עכשיו אני חדש בכל ענייני המשחקים במיוחד במשחקי רשת שעדיין לא יצא לי לנסות בכלל עכשיו ראיתי שיש כמה משחקים מהסדרה הזאת של guild wars ורציתי להתייעץ איתכם בתור שחקן מתחיל איזה מהם כדאי לי לקנות אודה לכם על כל הסבר נוסף שתוכלו לתת שאלה נוספת - האם ההרחבות כוללות את המשחק המקורי, זאת אומרת הדיסק זה המשחק המקורי וההרחבה ביחד כי ראיתי כמה דיסקים של הרחבות שרשום עליהם שלא צריך את המשחק המקורי? תודה מראש לכל העונים
-
- 9 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
אני תקוע בשלב הזה שאני צריך לגרום לאיזו מלחמה בין המאפיות... אני צריך להרוג איזה שוטר אחד וסיני אחד ולהפליל סיני אחר ;D הפושעים האלה עושים מפגש בתוך מסעדה, אני הורג את הטבח מתחפש אליו ואז מרעיל את המשקעות... סיני אחד והשוטר שותים את זה אבל הסיני האחר שאני צריך בעצם להפליל אותו לא שותה ואז אני נאלץ להרוג אותו... אחרי שאני הורג אותו אני צריך לעשות משהו עם הגופה שלו וזה הקטע שאני לא מבין! מה אני צריך לעשות עם הגופה שלו? מקווה שהבנתם על איזה שלב אני מדבר ומקווה שתעזרו לי
-
- 4 תגובות
- 883 צפיות
-
-
ערב טוב , אני מקבל עוד שבוע את המאקבוק החדש כשאני אטוס לארצות הברית. רציתי לדעת עם יש איזה משחקים טובים למאק (ד"א הליבה היא X86 ואני חושב שאפשר להתקין ווינדוס,אני אבל מקווה שזה מיותר.) אני חושב שWC3 תומך מאק,עכשיו רק נשאר למצוא אותו. אם מישהו מכיר עוד משחקים טובים אני מאוד אשמח לשמוע תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 883 צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי את המשחק World Of Warcraft לפני כשבועיים ומאז אני משחק ומשחק בלי תחושת זמן ןבינתיים הגעתי לרמה 19. בקרוב אני צריך לקבל מחשב חדש ע"מ להחליף את הענתיקה שיש לי בחדר. שאלתי היא איך להעביר את חשבון המשתמש שלי למחשב החדש מבלי למחוק אותו? אילו ספריות להעתיק ואילו קבצים? ( WDB, WTF ? ) תודה מראש לכל העוזרים, HyBr33D
-
- 6 תגובות
- 883 צפיות
-


