עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by rk666,

    כפי שאתה יכולים לראות בקישור הזה תגידו לי איך הוא כרגע אני לא יכול לבדוק איתו, כי המחשב שבמפרט מושבת, ואני עם דורון 1200 וTNT2U... תהנו!

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  2. Started by rk666,

    http://www.gamershell.com/news_BWorms3DBEnglishDemo.shtml ראיתי סרטים ממנו אני מת לשחק בדמו שלו, רק חבל שזה יהיה מאוחד בלילה

    • 41 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. אורח G.I.JO
    Started by אורח G.I.JO,

    ולא לא מעניין אותי ששלוש יותר טוב.

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  4. אם מישהו מכיר מקור הורדה יותר טוב ומהיר בקשה שיתן קישור נראה לי גם שצריך להרשם בשביל להוריד ולא בא לי

    • 41 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by goma,

    יצא הדמו של Earth& Beyond ?????? אני חייב לדעת ואם כן אולי תביאו לי גם לינקים יהיה נחמד.

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  6. יש לי אותו , זה בקובץ RAR והוא שוקל 200 מגה ביט אחרי החילוץ זה שוקל 2 ג'יגה ביט זה הורדה דרך Rapidshare וזה מוריד מהר מאוד עריכה : size: 2,82 GB size (packed): 191,5 MB format: ISO language: English http://rapidshare.de/files/31392638/Nfs_Carbon_Demo.rar Password: Royal תהנו

    • 35 תגובות
    • 3.3k צפיות
  7. Started by Rob Halford,

    היום יצא הדמו של המשחק No one lives forever 2 ויש בו ארבע שלבים חדשים, הדמו שוקל 157 מגה וניתן להוריד אותו מ: www.fileshack.com ו www.3dgamers.com

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by rk666,

    http://www.gamershell.com/news_BFIFA2004BDemo.shtml תהנו!

  9. Started by asili,

    חוו דעתכם על מה שאתם יודעים זה משחק שווה?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by Yaron-Cohen,

    ואם כן מתי יגיע לארץ??...ומתי יצא?

    • 1 תגובה
    • 802 צפיות
  11. Started by KeepOuT,

    יצא המשחק? לפני חודש פרסמו פה כתבה שהמשחק הולך לצאת ב17/15 למרץ. הוא יצא למחשב?

    • 3 תגובות
    • 2.9k צפיות
  12. יצא עידכון 1.2 למישחק Battlefield 2 אשר יתקן כמה באגים במישחק ויתן אפשרות ליטעון את הנשק בזמן ריצה מהירה ועוד... להורדה ופרטים נוספים כנסו לאתר המישחק : http://www.ea.com/official/battlefield/battlefield2/us/home.jsp מקווה שעזרתי...בתודה המפציץ A החמקן !!

    • 1 תגובה
    • 789 צפיות
  13. 2/1/07 המוד יצא! ניתן להוריד אותו מ http://www.pvkii.com/gamefiles.php 25/1/07 יצא patch חדש למוד http://www.pvkii.com/gamefiles.php עדכון שלי: הנה תמונות של הדמויות שיצאו בפא'צ הקרוב: ה patch כולל שינויים רבים שהבולטים ביניהם הם שיפור ה FPS במשחק בצורה מטורפת ו auto team balance. Changes: Performance optimizations Added automatic team balancing Disabled picking up chests in your own teams zone (mp_preventchestpickup) Reduced keg damage and blast radius Removed keg secondary attack Kegs can be pushed with the use-key Bunny hopping reduced LoD's added to Models Fixes: Fixed duck-jumping attack passing through block Fixed skirmisher special rolling off p…

    • 73 תגובות
    • 9.1k צפיות
  14. מנוע הgoldsrc http://www.naiteki-kensei.com/ אבל זה לא מוד כמו כל האחרים יש פה שיפור גרפיקה מטורף וגיימפליי מטורף וזאת רק ההתחלה כי גם ESF עוד מעט הולך להיות אפילו יותר טוב מזה www.esforces.com קבלו איזה טריילר חזק

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by benor,

    השאלה בכותרת חבר שלי ביקש ממני לשאול אז אל תבהלו.

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  16. Started by bobby323,

    כרגע ב gamespot ו ב download.com, מישהו מכיר משהו יותר מהיר

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by tazok,

    אוקיי עידכנתי... כל מי שרוצה גם שילך לתיקיה של המשחק יש קובץ שנקרא haloupdate תלחצו עליו... זה יעדכן את המישחק... זה קצת שיפר את הגרפיקה ומשחק רץ טיפה יותר טוב... לא איזה משהו מהפכני אבל בהחלט שיפור....

    • 0 תגובות
    • 671 צפיות
  18. Started by LivingDead,

    http://www.gamershell.com/news/17066.html תהנו!

    • 0 תגובות
    • 681 צפיות
  19. אני יודע שזה ישן אבל התחשק לי לשחק בזה עוד פעם אבל זה מעצבן בגלל האיטיות. יצא איזה משהו שמתקן את זה? אם אפשר להביא לי פה, ואם אסור להביא פה אז פשוט תגידו לי אם יצא משהו או לא ואני כבר ימצא לבד. תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 627 צפיות
  20. Started by bobby323,

    הוא פותר את בעית ה AI הדפוק, ואם כן

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  21. כרגע יש רק מינימום ואלוהים ישמור הם עשו את זה שוב... OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit Processor: Intel CoreTM i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 810 @ 2.80 GHz or better Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 @ 1GB / ATI Radeon HD 5870 @ 1GB or better DirectX: Version 11 Network: Broadband Internet connection Hard Drive: 55 GB available space Sound Card: DirectX-compatible עוד פעם דרישה ל 6GB זיכרון למרות ש 99% שהמשחק לא ישתמש בזה, ה GTS 450 חלש יותר מ HD 5770 אבל בכל זאת המינימום ל AMD הוא 5870 ולסיום המשחק דורש פאקינג 55GB... דרך אגב עד עכשיו לא הייתה שום הודעה על אפשרויות נוספות ל PC אז כניראה שזה פורט אחד לאחד, לא נראה לי שהם…

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by bd,

    מחסל 3 זה משחק יפה שיחקתי בו אתמול וגם צבי הנינגה משחק קטלני כמו הזמנים של פעם תקנו גם אתם תמשחקים האלה

    • 4 תגובות
    • 773 צפיות
  23. Started by Ido.G,

    היי, כידוע, ישנן 2 סדרות עיקריות אשר מפשרות לנו, הגיימרים, להנות מ"סימולציה" של משחק כדורסל רגיל (לא רחוב): - NBA 2KX NBA Live 0X משנה הבאה (08) סדרת 2k תצא אך ורק ל PS3 ול Xbox 360- קונסולות הדור הבא. בעבר היא יצאה גם לקונסולות הדור הקודם. עם זאת, לצערנו הרב, היא מעולם לא יצאה למחשב. מה שמשאיר את שחקני המחשב עם סדרת Live של EA. מי שעוקב יודע שהחל משנת 2003 אין בכלל על מה להסתכל בסדרה. המצב הידרדר עד כדי כך שהגרסה האחרונה, 07, זוועתית עד כדי כך שזה פשוט סבל לשחק בה. הרבה חנויות לא מוכרות אותה בכלל לקונסולות (שם יש את 2K המוצלחת ואין שום סיבה לקנות את לייב) ומוכרות את הגרסה למחשב במחיר מוזר (99 שח). כרגיל, גם השנה אנו מקווים לגירסה מוצלחת של NBA Live, מה שיתן לשחקני המחשב …

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  24. Started by jj516,

    הודעה רשמית של היצרנים, יוצא 22 לנובמבר!

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  25. יום אחד ללא שום התרעה מראש הCS החליט שהוא לא עובד אני נכנס לסרבר הוא עושה WON AUTHENTICATION ללא בעיה מתחבר הסרבר רושם בקונסול (לפני שנכנסים) את הפרטים ובלה בלה בלה וזה מגיע למצב דומה לזה Server # ועוד משהו הוא רושם שורה קצרה לא זוכר כבר שם הוא יוצא החוצה - חושב כמה שניות והמודם מראה פעילות (אלקטל משודרג ל PRO) וזה פשוט יוצא מהמשחק ומשאיר את הרזולוציה ב WINDOWS ל 800X600 (ככה אני משחק - ברזולוציה הזו) חשוב לציין שזה קרה פתאום - ללא שום התרעה ואין לי מושג מה יכל היה לגרום לזה גם התקנת המשחק מחדש וגם התקנת דרייבר מחדש לא עוזרים

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים