משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה..רכשתי את המשחק האוריגינלי ועשיתי לו עדכון פאץ ל1.2 כשאני מעלה את המשחק הכול עולה וכשאני מנסה לעלות שלב או אימון לא משנה מה הוא פשוט נתקע ורושם RUNTIME ERROR VISUAL BASIC C++ ERROR וגם לפני העדכון זה מה שהוא היה רושם ניסיתי הכול סריקת ווירוסים ניקוי רגיסטרי הכול פשוט כולל להתקין את המשחק מחדש ועדכון הדרייברים..הוא גם רושם שיש בעיה עם MSDR.DLL שזה שייך לקובץ מהמשחק אני פשוט לא יודע עוד מה לעשות ואני עונה על דרישות המערכת..וכאשר אני מפעיל את המשחק הוא מראה לי MAIN MENU ואפשרות לשחק בהגדרות והכול ולשנות הכול.. PENTIUM D 3.2 DDR2 667 OCZ 1GB WIN XP SP2 HEB H.D 250 GB ASUS MOTHERBORD HIS X700 PRO ICEQ2 256MB/256BIT הכול מעודכן ופועל כראוי ויש לי כמובן גם עוד משחקים …
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
-
חברה תראו...יש לי בעיה בהפעלת כמה משחקים(חשוב לציין שפעם הם עבדו לי...),כשאני נכנס למשחק הוא נתקע ממש בהתחלה(עוד לפני שהלוגואים של המפתחים והאלה אמורים להופיע..)ובטסק מנג'ר כתוב שהוא לא מגיב...ניסיתי לעדכן גרסאות...לבדוק ספייורים וכלום לא עוזר...זה ממש מוזר כי משחקים אחרים כן עובדים לי..(graw למשל...) בבקשה תעזרו!!!
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
תראו את המערכת שלי ב"מפרט שלי" ותגידו לי איזה הגדרות אני צריך לשים כדי שהמשחק ירוץ לי בסדר.. ויפה.. כי עכשיו הוא עובד לי על 10 -20 FPS וזה נורא.. ואם אתצם יכולים.. תגידו לי מה עושה כל אחת מהאפשרויות האלה:
-
- 29 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
איך המשחקיות של guild wars האם היא דומה לWOW שהיא מבוססת תור או יותר נכון תן מכה קבל מכה וכך הלאה או שהיא בזמן אמת בסגנון דיאבלו או Oblivion?(משחקיות הרבה יותר חופשית)
-
- 6 תגובות
- 866 צפיות
-
-
-
הורדתי כבר 2 פאצ'ים שונים של 1.3 אבל אף אחד מהם לא מתקין
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם לאחרונה נגלה לפני עולם המודים לGENERALSZH ומצאתי מוד ממש מגניב(לפחות ככה זה נשמע) מוד של המזרח התיכון, מלחמה בין ישראל לסוריה וכאלה. http://commandandconquer.filefront.com/file/MidEast_Crisis_Promotional_Trailer;67140 רק יש בעיה, הורדתי את הקובץ, וגיליתי שזה קובץ MOV , איך אני יכול להשתמש בקובץ כזה כמוד?!?! אשמח לקבל תשובה אני ממש רוצה לבדוק מה המוד הזה שווה (ואם תהיתם, אז גם אף נגן סרטים לא מנגן אותו) תודה מראש על העזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש משהו כמו DIABLO או TITAN QUEST - או אפילו יותר לכיוון ACTION כמו FABLE או ENCLAVE - אבל אני מחפש משחק שיהיה פתוח - ותמיד תוכל לחפש לך מפלצות להרוג וזה תמיד יהיה אתגר ! (כמו מה שקורה, נגיד, אחרי שמסיימים את FREELANCER - או כמו במשחקים פתוחים) כנראה תחת ז'אנר ACTION RPG אולי יש משחק ACTION פתוח ?
-
- 35 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
-
למי שעוד לא מכיר את The Ur-Quan Masters: זו הגרסא החופשית (עדיין בפיתוח) של StarControl II - אחד מהמשחקים היותר מוצלחים שיצאו אי-פעם (לעניות דעתי). הגרסא מכילה את כל קטעי הדיבוב, הגרפיקה והסרטים של גרסת ה- 3DO, בתוספת פיצ'רים חדשים (חיפוש במפת הכוכבים, רימיקסים חדשים של המוסיקה). אתמול (19/12) יצאה גרסא 0.6, שהפיצ'ר המרכזי שלה הוא משחק אחד-על-אחד ברשת. לינק להורדה
-
- 2 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שוב אני מחפש משחקים ישנים, והפעם זה משחק שיש לי חשבון לסגור איתו... (בגיל 12 לא הבנתי איך לאוייבים יש טנקים כשאני בקושי המצאתי את הגלגל ) אם יש אפשרות להוריד אותו חינם, אני מבקש עזרה במציאת לינקים להורדה. מגוגל התיאשתי... יותר מידי קישורים לCIV4... תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 679 צפיות
-
-
יש לי NFS:C מקורי ואני מתקין את זה וזה לא מתקין עזרה דחוף!
-
- 8 תגובות
- 957 צפיות
-
-
היי אנשים , אני יודע שכבר הרבה התלוננו לגבי זה , ביצעתי חיפוש , מצאתי ת'רד של יותר מ 100 עמודים , ולא היה לי כוח לחפש שעות שם =\ בכל מקרה , הבעיה היא כזאת : התקנתי Vista לאחרונה , ומאז המשחק בקושי זז (רצוי לציין שגם עם XP הוא לא עבד מיודע מה) הורדתי את ההגדרות את המשחק שהכל על Medium 600\800 view distance 80% בקיצור , הגדרות דיי נמוכות . המחשב שלי הוא : AMD 64bit 3500 1024 DDR ATi X850 XT Pe MSI K8Neo Platinium Edition בקיצור , מחשב סביר + , להרצת המשחק הזה. רצוי לציין שגם בויסטה , אני הורדתי את ה Aero , ועכשיו הוא נראה כמו windows 98 יותר גרוע מ XP . בלי שום eye candy בלי כלום! אני סוגר את כל התוכנות לפני שאני מריץ את המשחק. המחשב פורמט לפני שבוע+ , ביצעתי בדיקת וירוס…
-
- 6 תגובות
- 942 צפיות
-
-
יש לי LOSS ו CHOKE!! אין לי שום SPYWEAR או VIRUS אני מכבה את האנטי וירוס כשאני משחק :'(. מדובר על LOSS לא גבוה כ 1-4 אבל זה לא היה בעבר וגם יש יותר CHOKE :-[
-
- 3 תגובות
- 975 צפיות
-
-
כשאני שם על הכי נמוך = הוא בממוצע על 30! כשאני שם על גבוה=הוא כבר במטוס על 20.. כשאני שם על מדיום = אותו הדבר 20-30.. קיציר:המשחק זז לאט..מה לעשות? יש לי דרייבר הכי עדכני של ATI וDX9
-
- 7 תגובות
- 906 צפיות
-
-
בעיקר מענין אותי ה II medieval - אבל המלצות ל SHOTERS ועוד משהו בסגנון TOTAL WAR יתקבלו בברכה... AMD 3000 64 ג'יגה RAM 6600U תודה....
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מצורפת תמונה עם המשימה שאני אמור לעשות ! עם מה אני פותח/חופר/מנקב את הקבל של ENJAR ?! (אם לא ברור איזה משימה זאת תגידו ואני אפרט בדיוק איפה זה) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
היי, אני משחק במשחק DARK MESSIAH, ונכון לפני שאתה מגיע למקום מסוים שממנו הייה לך LOADING ואתה תעבור למקום אחר, אז יש לך בצד ימין של המסך למעלה איקון כזה של דלת עם חץ, אז בקטע כזה באחד השלבים הראשונים, אחרי שאני פוש את הבחורה עם השיער הקצר אבל לפני שאני עוד נלחם באורקים, אז אני בתוך אחוזה גדולה כזאת ונלחם בכל מני אבירים, ואז אני מגיע לתוך חדר קטן ויש שם מדרגות, זה עושה לי את ה-loading ואז נתקע ועושה ריסט. מה לעשות??? וחשבתי אולי לעשות קוד שמעביר אותי שלב אחרי ( בהנחה שהבעיה היא בקטע הספציפי הזה ), אבל אני גם לא מצאתי קוד כזה. תודה לעוזרים, יובל
-
- 2 תגובות
- 545 צפיות
-
-
אני תקוע בקטע של הכבל בביקתה אני יודע שלוקחים אותו עם החמאה איכשהו, אבל לא מצליח!!
-
- 5 תגובות
- 750 צפיות
-


