עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by shainov,

    יש לי בעיה..רכשתי את המשחק האוריגינלי ועשיתי לו עדכון פאץ ל1.2 כשאני מעלה את המשחק הכול עולה וכשאני מנסה לעלות שלב או אימון לא משנה מה הוא פשוט נתקע ורושם RUNTIME ERROR VISUAL BASIC C++ ERROR וגם לפני העדכון זה מה שהוא היה רושם ניסיתי הכול סריקת ווירוסים ניקוי רגיסטרי הכול פשוט כולל להתקין את המשחק מחדש ועדכון הדרייברים..הוא גם רושם שיש בעיה עם MSDR.DLL שזה שייך לקובץ מהמשחק אני פשוט לא יודע עוד מה לעשות ואני עונה על דרישות המערכת..וכאשר אני מפעיל את המשחק הוא מראה לי MAIN MENU ואפשרות לשחק בהגדרות והכול ולשנות הכול.. PENTIUM D 3.2 DDR2 667 OCZ 1GB WIN XP SP2 HEB H.D 250 GB ASUS MOTHERBORD HIS X700 PRO ICEQ2 256MB/256BIT הכול מעודכן ופועל כראוי ויש לי כמובן גם עוד משחקים …

    • 1 תגובה
    • 762 צפיות
  2. Started by amit123,

    תגידו...אני רוצה לדעת אם המשחק שווה קניה(אמיתית...),וגם אם הוא מספיק ארוך??? ואגב,שיחקתי בדמו על הגדרות נקסט ג'נרישן ולא עבד לי מי יודע מה...אבל משום מה אני לא מצליח לשנות את הגראפיקה...למישהו יש מושג למה? תודה!

    • 196 תגובות
    • 20.5k צפיות
  3. Started by amit123,

    חברה תראו...יש לי בעיה בהפעלת כמה משחקים(חשוב לציין שפעם הם עבדו לי...),כשאני נכנס למשחק הוא נתקע ממש בהתחלה(עוד לפני שהלוגואים של המפתחים והאלה אמורים להופיע..)ובטסק מנג'ר כתוב שהוא לא מגיב...ניסיתי לעדכן גרסאות...לבדוק ספייורים וכלום לא עוזר...זה ממש מוזר כי משחקים אחרים כן עובדים לי..(graw למשל...) בבקשה תעזרו!!!

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by SpEcToR,

    תראו את המערכת שלי ב"מפרט שלי" ותגידו לי איזה הגדרות אני צריך לשים כדי שהמשחק ירוץ לי בסדר.. ויפה.. כי עכשיו הוא עובד לי על 10 -20 FPS וזה נורא.. ואם אתצם יכולים.. תגידו לי מה עושה כל אחת מהאפשרויות האלה:

    • 29 תגובות
    • 2.6k צפיות
  5. Started by Jeka90,

    למה כל פעם שאני רוצה לעשות חילוף באמצע משחק אנ לא יכול ומופיע לי הדבר שלמטה? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 955 צפיות
  6. Started by Cupid Me,

    :s05:

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by EyalRDT,

    איך המשחקיות של guild wars האם היא דומה לWOW שהיא מבוססת תור או יותר נכון תן מכה קבל מכה וכך הלאה או שהיא בזמן אמת בסגנון דיאבלו או Oblivion?(משחקיות הרבה יותר חופשית)

    • 6 תגובות
    • 866 צפיות
  8. Started by Bingo,

    ????

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  9. הורדתי כבר 2 פאצ'ים שונים של 1.3 אבל אף אחד מהם לא מתקין

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by lazy-bones,

    שלום לכולם לאחרונה נגלה לפני עולם המודים לGENERALSZH ומצאתי מוד ממש מגניב(לפחות ככה זה נשמע) מוד של המזרח התיכון, מלחמה בין ישראל לסוריה וכאלה. http://commandandconquer.filefront.com/file/MidEast_Crisis_Promotional_Trailer;67140 רק יש בעיה, הורדתי את הקובץ, וגיליתי שזה קובץ MOV , איך אני יכול להשתמש בקובץ כזה כמוד?!?! אשמח לקבל תשובה אני ממש רוצה לבדוק מה המוד הזה שווה (ואם תהיתם, אז גם אף נגן סרטים לא מנגן אותו) תודה מראש על העזרה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by djhenrya,

    אני מחפש משהו כמו DIABLO או TITAN QUEST - או אפילו יותר לכיוון ACTION כמו FABLE או ENCLAVE - אבל אני מחפש משחק שיהיה פתוח - ותמיד תוכל לחפש לך מפלצות להרוג וזה תמיד יהיה אתגר ! (כמו מה שקורה, נגיד, אחרי שמסיימים את FREELANCER - או כמו במשחקים פתוחים) כנראה תחת ז'אנר ACTION RPG אולי יש משחק ACTION פתוח ?

    • 35 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. Started by nVIDIA70,

    תגידו יש משהוא או חדשות על הנסיך הפרסי 4?...

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by LIOR42,

    מחפש המלצה למשחק שחמט טוב !

    • 3 תגובות
    • 985 צפיות
  14. Started by Boomerang,

    למי שעוד לא מכיר את The Ur-Quan Masters: זו הגרסא החופשית (עדיין בפיתוח) של StarControl II - אחד מהמשחקים היותר מוצלחים שיצאו אי-פעם (לעניות דעתי). הגרסא מכילה את כל קטעי הדיבוב, הגרפיקה והסרטים של גרסת ה- 3DO, בתוספת פיצ'רים חדשים (חיפוש במפת הכוכבים, רימיקסים חדשים של המוסיקה). אתמול (19/12) יצאה גרסא 0.6, שהפיצ'ר המרכזי שלה הוא משחק אחד-על-אחד ברשת. לינק להורדה

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  15. Started by IG,

    שוב אני מחפש משחקים ישנים, והפעם זה משחק שיש לי חשבון לסגור איתו... (בגיל 12 לא הבנתי איך לאוייבים יש טנקים כשאני בקושי המצאתי את הגלגל ) אם יש אפשרות להוריד אותו חינם, אני מבקש עזרה במציאת לינקים להורדה. מגוגל התיאשתי... יותר מידי קישורים לCIV4... תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 679 צפיות
  16. Started by FPSbanana,

    יש לי NFS:C מקורי ואני מתקין את זה וזה לא מתקין עזרה דחוף!

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  17. היי אנשים , אני יודע שכבר הרבה התלוננו לגבי זה , ביצעתי חיפוש , מצאתי ת'רד של יותר מ 100 עמודים , ולא היה לי כוח לחפש שעות שם =\ בכל מקרה , הבעיה היא כזאת : התקנתי Vista לאחרונה , ומאז המשחק בקושי זז (רצוי לציין שגם עם XP הוא לא עבד מיודע מה) הורדתי את ההגדרות את המשחק שהכל על Medium 600\800 view distance 80% בקיצור , הגדרות דיי נמוכות . המחשב שלי הוא : AMD 64bit 3500 1024 DDR ATi X850 XT Pe MSI K8Neo Platinium Edition בקיצור , מחשב סביר + , להרצת המשחק הזה. רצוי לציין שגם בויסטה , אני הורדתי את ה Aero , ועכשיו הוא נראה כמו windows 98 יותר גרוע מ XP . בלי שום eye candy בלי כלום! אני סוגר את כל התוכנות לפני שאני מריץ את המשחק. המחשב פורמט לפני שבוע+ , ביצעתי בדיקת וירוס…

    • 6 תגובות
    • 942 צפיות
  18. Started by Interl-Conore,

    יש לי LOSS ו CHOKE!! אין לי שום SPYWEAR או VIRUS אני מכבה את האנטי וירוס כשאני משחק :'(. מדובר על LOSS לא גבוה כ 1-4 אבל זה לא היה בעבר וגם יש יותר CHOKE :-[

    • 3 תגובות
    • 975 צפיות
  19. Started by elad76,

    כשאני שם על הכי נמוך = הוא בממוצע על 30! כשאני שם על גבוה=הוא כבר במטוס על 20.. כשאני שם על מדיום = אותו הדבר 20-30.. קיציר:המשחק זז לאט..מה לעשות? יש לי דרייבר הכי עדכני של ATI וDX9

    • 7 תגובות
    • 906 צפיות
  20. בעיקר מענין אותי ה II medieval - אבל המלצות ל SHOTERS ועוד משהו בסגנון TOTAL WAR יתקבלו בברכה... AMD 3000 64 ג'יגה RAM 6600U תודה....

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by Jeka90,

    אני בחרתי לשחק בליגה הספרדית עם ברצלונה. למה אין לי משחקים של ליגת האלופות או של הגביע הספרדי אלא רק משחקי ליגה? איך עושים שיהיו כל המסגרות? ועוד דבר, איך אני קונה ומוכר שחקנים? לאן אני צריך להיכנס? תודה. נ.ב: אני חדש במשחק

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  22. Started by neogod,

    מצורפת תמונה עם המשימה שאני אמור לעשות ! עם מה אני פותח/חופר/מנקב את הקבל של ENJAR ?! (אם לא ברור איזה משימה זאת תגידו ואני אפרט בדיוק איפה זה) [attachment deleted by admin]

  23. איפה הם נשמרים? אני לא מוצא אותם

    • 2 תגובות
    • 618 צפיות
  24. היי, אני משחק במשחק DARK MESSIAH, ונכון לפני שאתה מגיע למקום מסוים שממנו הייה לך LOADING ואתה תעבור למקום אחר, אז יש לך בצד ימין של המסך למעלה איקון כזה של דלת עם חץ, אז בקטע כזה באחד השלבים הראשונים, אחרי שאני פוש את הבחורה עם השיער הקצר אבל לפני שאני עוד נלחם באורקים, אז אני בתוך אחוזה גדולה כזאת ונלחם בכל מני אבירים, ואז אני מגיע לתוך חדר קטן ויש שם מדרגות, זה עושה לי את ה-loading ואז נתקע ועושה ריסט. מה לעשות??? וחשבתי אולי לעשות קוד שמעביר אותי שלב אחרי ( בהנחה שהבעיה היא בקטע הספציפי הזה ), אבל אני גם לא מצאתי קוד כזה. תודה לעוזרים, יובל

    • 2 תגובות
    • 545 צפיות
  25. Started by marlboro,

    אני תקוע בקטע של הכבל בביקתה אני יודע שלוקחים אותו עם החמאה איכשהו, אבל לא מצליח!!

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות

דיונים חדשים בפורומים