משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אהלן, red faction gurilla מקרטע לי על 1650X1080, המפרט בצד ימין, אני עם דרייברים מעודכנים ועדיין, המשחק רץ ב"פולסים" כמה שניות סבבה ואז האטה וחוזר חלילה. משחקים אחרים רצים תקין, מישהו נתקל בזה כבר?
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני בשלב שאני צריך לעשות משימות עם האישה שבתמונה. על המפה היו 3 סימנים של $ שכל אחד מהם מסמל משימה. עשיתי את 2 המשימות הראשונות והגעתי למשימה השלישית. במשימה השלישית אני שודד בנק ביחד איתה אחרי זה אני צריך לברוח ביחד איתה מהמשטרה. איך אני בורח מהמשטרה? אני כבר עשיתי מלא סיביבים בעיר ואי אפשר לברוח מהמשטרה! http://img148.imageshack.us/my.php?image=clip2ki2.jpg http://img134.imageshack.us/my.php?image=clipij9.jpg מישהו יכול לעזור לי? תודה.
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
המשחק פועל חלק על HIGE אבל האורות נמרחים איזה אופצייה צריך לבטל http://img455.imageshack.us/img455/9776/nfs2gw.jpg http://img227.imageshack.us/img227/5315/nfsop2gp.jpg http://img227.imageshack.us/img227/834/cssop3zk.jpg
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
חברה עברתי את המשחק ו עוד כמה מרוצים ועז יש לי הודעה הsms מרייצ'ל וכתוב שהיא רוצה את המכונית שלה ואמרה לי לסוע לקאר לוט נסעתי ושום דבר לא קרה משהוא יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
מישהו יכול לשים לי את המישחק או לפחות להגיד לי איפה להוריד אותו אבל המלא כן תודה אחים שלי
-
- 6 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום לכם,אני תקוע באיזשהו מקום במשחק. בתוך קראוון אדום,יש איש ומפלצת,ואני לא יודע מה לעשות שם. חבר אמר להתקרב למפלצת,לא לירות בה ואז היא "תטעין" אותי. עמדתי לידה 20 דקות ולא קרה כלום. וכשניסיתי לצאת משם,אי אפשר. אני בטוח שיש פה מישהו שיודע איך עוברים את זה. כדי שתבינו יותר טוב,מצורפת תמונה. תודה רבה לכל המגיבים, עדן. [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 897 צפיות
-
-
גם אני תקוע בספלינטר סל בשלב השני של התחנת משטרה בחלק שבו אני צריך להיכנס לתחנה (אחרי מציאת הגופה)... יש לי את הקוד וטיפסתי על הפח ההוא ואני אמור לרדת במדרגות שם ואמורה להיות שם דלת ששם אני צריך להכניס את הקוד שיכניס אותי לתחנת המשטרה... אבל... אין שם שום דלת שבה אפשר להכניס קוד \ לפתוח... מה עושים?!?! הנה אני פה... יש לי פה שתי דלתות אחת מימין ואחת משמאל ובשתיהן אי אפשר להכניס קוד\לפתוח...
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש למישהו מושג מה הרמה של האמולטורים של xbox gamecube playstation 2? פשוט אני זוכר שבזמנו אם התכנה שהייתה אמולטור של פלייסטיישן 1 הייתה bleem אני חושב, היא הייתה די גרועה... האם האיכות של האמולטורים עלתה? אני לא מתכוון להוריד כלום... אני פשוט סקרן...
-
- 7 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שמעתי עליו הרבה אבל לא שיחקתי בחיים... מה הוא? איך הוא? לאיזה משחקים הוא דומה?
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני לא מוצא בשום מקום וגם לא בגוגל...אם מישהו יכול לעזור בבקשה תודה! עריכה: מישהו יודע מיהו השחקן הכי טוב שכדאי לבחור? לקחי את הלוחם אבל אם למישהו יש עצות...
-
- 8 תגובות
- 897 צפיות
-
-
גם לאלה בעלי כרטיסי מסך dx9 יכולים לראותכ dx10 ע"י הפאץ. משהו מכיר ? ומאיפה מורידים.
-
- 3 תגובות
- 897 צפיות
-
-
היי, יש לי כרטיס (קצת ישן) רדיאון 9000pro שך ג'יגבייט. היום (לפני שעה) התקנתי את היטמן 3 וכשאני נכנס למשחק אני רואה את כל הסרטונים ולפני שזה מגיע למסך הפתיחה המסך נהיה שחור והמסך עצמו נדלק ונכבה כל 10 שניות. ויש הודעה שאומרת שה VCR (או משהו כזה) איתחל את הגדרות הכרטיס. אין לי מושג מה הבעיה, לחברים שלי זה עובד מצויין, אבל יש להם כרטיס של נבידה ולי יש של ATI ורק לי זה ככה. יש לכם רעיון מה הבעיה? והאם גם לכם זה קרה בהיטמן 3? דבר אחרון - רק במשחק הזה זה קורה, באנדרגראונד, אנריל 2003 ועוד הכל סבבה. וכן, המשחק מקורי.
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
משחק חינמי ומדליק, אחלה מולטי וגרפיקה בסיסית וסבירה! www.bloodmasters.com אולי נקבע איזשהו match של הפורום? אני מוכן לארח (בשעות הערב/לילה)
-
- 6 תגובות
- 897 צפיות
-
-
כשאני מנסה להתחבר לשרתים הוא כותב לי This server is using a newer protocol ( 7 ) than your client ( 5 ) מה אני עושה כדי לעדכן את הפרוטוקול שלי מ5 ל7?
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אני רק רוצה לבדוק את הפופולאריות של המגזין Vgames בקרב משתמשי הפורום. תודה מראש, R.
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
http://www.worldinconflict.com/main/index.html משחק אסטרטגיה מודרני. נראה משחק טוב!!
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=10070 אוף איתם הרבה מהמומנטום ירד גם מחירים גבוהים מהצפוי וגם הגנה אזורית מיזדינת
-
- 7 תגובות
- 897 צפיות
-
-
doom 3 פשוט נתקע לי כל הזמן ללא התרעה . יש לי כרטיס מסך radeon 9600 pro והורדתי את הדרייברים החדשים מכאן - Catalyst 4.9 - Windows 2000/XP מעבד intel p4 2.4 GHz אשר בזמן המשחק מגיע לטמפרטורה מקסימלית של 50 מעלות שזה ממש לא נוראה ולא אמור לגרום לתקיעה פתאומית. מערכת הפעלה XP. ספק ג'נרי 300W. ram : 512 MB HT המחשב לא נתקע כלל כאשר איני משחק בdoom3, וכאשר אני משחק הוא נתקע בד"כ אחרי 30-60 דקות. אין לי מושג ירוק למה זה קורה ???. פרסמתי כאן הודעה בעבר ונאמר לי כי או שהספק מהווה בעייה (ואינני מבין כלל למה ואיך הוא יכול) או שישנה בעיית חימום אך לא נראה לי כי זו הבעייה מאחר וטמפ' המעבד סבירה. עזרה תתקבל בברכה
-
- 8 תגובות
- 896 צפיות
-
-
כנסו לפייסבוק של NVIDIA . http://www.facebook.com/#!/NVIDIAGeForce תורידו למחשב את התוכנה של ORIGIN. ואחרי זה מורידים את המשחק דרך התוכנה .
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
-
שלום, יש לי את המשחק pro evolution sccer 6 אבל יש לי בעיה עם הבעיטות... המקלדת יותר מידי רגישה ולחיצה הכי קטנה וכבר המד של החוזק מגיע עד הסוף והכדור עף ... רציתי לדעת אם יש אפשרות להוריד את הרגישות של המקלדת או דרך אחרת לסדר את זה!!! תוד מראש
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום! הורדתי השבוע את המשחק Duke nukem Manhattan Project המשחק הזה מצויין ואני ממליץ לכולם את המשחק!!!!!
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
יש משהו יותר טוב מneed for speed underground 2 ? איך המשחק Need For Speed MOST WANTED? אני מעדיף משחק מהיר שיש כמה שיותר בלאגן על הכביש, פעלולים ותאונות מאשר משהו מציאותי איטי ומשעמם מידי
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
פיתוח של Spark Unlimited הפצה Gamecock Media Group נראה מענין http://www.legendarythebox.com/trailer.html
-
- 8 תגובות
- 896 צפיות
-
-
היי, אני קונה Xbox (כי מצאתי אחד ב 200ש"ח ממישהו שעוזב לחו"ל ורוצה להיפטר ממנו) אין לי שמץ איך עובדים איתו, עם ה XBOX. קראתי את הטרדים שפורסמו כאן. הרבה הזכירו כאן את הצ'יפ מוד אבל הם יצאו מנקודת הנחה שכולם יודעים מה זה. מישהו יכול להסביר לי קצת יותר דרך האתר? או דרך Messenger: spesho@walla.com
-
- 3 תגובות
- 896 צפיות
-


