עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by יוסי111,

    מה המצב חבר'ה?! תגידו מה אתם אומרים על המשחק המטדור- El Matador איך המשחק יפה כי נתנו לי עם אני לא טועה ציון 5 אבל נראה לא רע יש לו גרפיקה טובה ויש את הקפיצה הזאת שהזמן נעצר משו מגניב כזה... זה התמונה של המשחק: http://image.com.com/gamespot/images/2003/all/boxshots2/921000_54921.jpg אז מה אתם אומרים המשחק שווה שיחוק? כי אני רוצה לרכוש אותו עוד היום אז תודה מראש (:

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  2. Started by adamli,

    http://www.bolenat.com/articles_show.asp?id=2 רשימת משחקים מעולים עם הסבר על כל משחק. המשחקים מצויינים אחד אחד! מומלץ בחום!!!

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  3. Started by SilentBob,

    יוביסופט חשפה את Watch Dogs 2, שינסה לתת התחלה חדשה למותג עם קצת פחות יומרות מיותרות גם אם אהבתם מאוד את Watch Dogs הראשון מבית יוביסופט ויוביסופט מונטריאול, קשה להתווכח עם העובדה שהתוצר הסופי לא היה ממש זהה להדגמה הראשונה ועוצרת הנשימה שנעשתה לכותר אי שם בשנת 2012 – בין אם מבחינת האיכות הויזואלית ובין אם מנקודת המבט של המשחקיות. המפיצה הצרפתית הגדולה זכתה להרבה מאוד ביקורת ברשת (לצד הצלחה מסחרית נאה) על כותר העולם הפתוח שלה, ונראה שהייתה לכך השפעה כלשהי – משום ש-Watch Dogs 2 אשר נחשף כעת מרגיש כמעט כמו משחק שונה לגמרי. Watch Dogs 2 מציע עיר חדשה שאותה צריך לשחרר ממערכת המעקב הדרקונית ctOS (סן פרנסיסקו), דמויות חדשות, משחקיות שקיבלה אף היא כיוון קצת אחר – ובעיקר…

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  4. Started by OR2OOO,

    אני רוצה לדעת באיזו תיקייה אני יכול למצוא את הקבצים של השמירות, כדי להעביר אותם למחשב החדש(זה חשוב כי אני עובד על זה כבר כמה חודשים ואני בסוף של המשחק). אשמח לעזרה.

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  5. הרי בסרטים למשל, מקובל להציג 24-30 תמונות בשנייה, אז למה גיימרים אוהבים כרטיס מסך חזק שיציג הרבה יותר תמונות בשנייה?

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  6. בבקשה צריך עזרה נתקעתי ואני לא יודע מה לעשות. לאחר שהרגתי את המאסטר גילדנסטרן הגעתי לשלב שבו אני צריך להיכנס לשער גדול ברחוב הGRAND STREET ואין לי יכולת לעשות זאת . ישנו שער שצריך בשבילו את הcrest of the sun ואין לי מושג מה זה ואיך אני יכול להשיג את זה. השער הראשי נעול וכשאני מנסה לפתוח אותו הוא רושם לי: A RATHER LARGE KEYHOLE GAPES IS OPEN אבל אני לא מוצא שום דלת פתוחה,ושום LARGE KEYHOLE GAPES THAT IS OPEN ואין לי מושג מה לעשות. בTIME WARP אני לא יכול להשתמש וניסיתי הכל אך הוא לא עובד, וניסיתי לעשות הכל עם AKO ואני לא מצליח. והחלפתי נשקים וארמורים וכולם משודרגים למקסימום. חוץ מהכפפות שברמה 2 אודה למי שמבין בנושא ויוכל לסייע לי

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  7. Started by MilkMan,

    חיפשתי בגוגל וכול אתר אומר משהו אחר, אחד אומר סוף 2006, אחד אומר בפברואר [עכשיו], אחר בכלל אומר 2009 :'(

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  8. Started by Rumikdan,

    מה המצב חברים , אני פותח דיון זה בשביל לחשפש לי עורך שיהיה מוכן לערוך פראגים מPCW וESL וכל זה... תודה למי שיעזור

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  9. למי שרוצה ניתן להרשם להגרלה שבה ניתן לזכות בקוד לבטא סגורה של המשחק במערכת האתר הבא http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=102760 אהה והתשובה הנכונה היא 4 יאאלה תרשמו ואולי תזכו -ומי שזוכה אם יהיו כאלו מהאתר הזה שירשמו פה חוויות מהמשחק.......

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  10. Started by DrLEON,

    יש לי את הגרסה הכי מעודכנת ואני שם הגדרות 1024*1280 הכי גבוהה הכל ועובד חלק אני לא מצליח להפעיל AA אני שם X6/4/2 ואחרי שאני לוחץ "הפעל" וזה אומר שצריך להפעיל מחדש את המשחק וזה מחזיר לAA OFF וגם אם אני יוצא ונכנס זה אותו דבר. מה עושים?

    • 10 תגובות
    • 899 צפיות
  11. Started by DrStyle,

    יש לי E8400@3.6GHZ HD4870 1GB TOXIC OVERCLOCKED בקיצור מספיק לדרישות ולא משנה כמעט על איזה הגדרות אני שם יש לי כזה FADE למסך שחור ובחזרה לאיזה מילי שנייה כל כמה פריימים מישהו מכיר את הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות
  12. כל מי שקנה בPreOrder את המשחק יכול עכשיו להתחיל להוריד את הדמו מסטים כך שמתי שהדמו ישוחרר רשמית הוא יוכל לשחק בו כמעט מיידית (הוא יצטרך להוריד עוד קובץ קטן מסטים שיפתח את המשחק. כל זה דרך הסטים בצורה אוטומטית כמובן) הדמו מופיע ברשימת המשחקים בחלק של Uninstalled פשוט ללחוץ עליו פעמיים ולהתחיל את ההורדה

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  13. Started by zion789,

    שלום, יש ברשותי כרטיס מסך מדגם HD 4850 של רדאון. כאשר אני מריץ את המשחק הספציפי הזה בהגדרות הכי גבוהות הכל בסדר אבל כאשר אני מעלה את הרזולוציה של המשחק ל1280X768 שזוהי לא הרזולוציה הכי גבוהה של המסך (1368X768) בהגדרות הכי גבוהות המסך מרצד לי וזז כזה וזה מעצבן לשחק ככה.אבל ברגע שאני מוריד את הרזולוציה ל 1024X768 בהגדרות הכי גבוהות המשחק זז בסדר...ואני רוצה לשחק ברזולוציה המקסימלית של המסך וזה לא מצליח לי יש לציין שיש לי מחשב חדש עם 4 גי'יגה זכרון,מעבד E8400 וכו' כלומר מחשב מעולה. הורדתי את הדרייברים הכי חדשים....עשיתי גם reinstall למשחק ועדיין אותה בעייה...הכרטיס מסך שלי אמור לסחוב את המשחק בהגדרות הכי גבוהות לא? תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  14. Started by x-dude,

    מישהו ניסה את הדמו הזה? הורדתי אותו מהאתר של Nvidia אבל שאני מפעיל אותו כאילו הכרטיס מסך שלי לא תומך בו...מטושטש מושלג כזה....ויש לי GF4 TI-4600 אני משתמש ב Detonator 41.09 ב readme כתוב שהמשחק תומך בדרייברים האלו,ניסיתי להוריד רזולוציה ל 1024x768 עדיין לא עובד.

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  15. Started by dj shay 30010,

    ב Soldier of Fortune II אך אני יוצר שרת שכל נשק יש כמות יותר גדולה של כדורים נגיד ב M16 יש 30 יש שרתים שיש להם 90 כדורים אך יוצרים שרת כזה ?

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  16. Started by michaelr,

    גם אתם שמתם לב לזה שאחרי כל העדכונים אפשר להעלות את הגרפיקה יותר ולשחק חלק? אם לפני חודשיים הייתי שם בין מדיום ל HIGH הייתי מקבל 24-30 FPS אבל אחרי כל העדכונים מדיום HIGH רץ לי חלק על 50-45

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  17. בוקר טוב, תקראו פה : http://news.teamxbox.com/xbox/11651/Crytek-Next-Gen-Consoles-Are-Too-Weak-for-Crysis/ וציטוט קטן מהידיעה : תמיד טענתי שאין כמו ה-PC

    • 9 תגובות
    • 898 צפיות
  18. Started by tront,

    Gametrailers שיחררו סיקור למשחק וראיתי גם בIGN. http://www.gametrailers.com/player/35565.html המשחק נראה לי טוב, אבל התלוננו על המקשים, אני חושב שהמקשים למשחק הזה במחשב לא יהיו קשים כמו של הXBOX. מישהו שיחק במשחק?

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  19. Started by Tom3bar,

    קיבינימט ! אני משחק לי בכיייף מסיים שלב.. ואני לא מצליח לעלות לשלב הבא כי זה אומר לי שחסר לי כוכב או משו, ואין לי שום אפשרות שלב אחר ! יענו אני תקוע ?! מהתחלה ?! הצילו ! תודה תום.

    • 5 תגובות
    • 898 צפיות
  20. הנה לכם סיקור נפלא מאתר http://www.vgames.co.il/article/20084.html :vgames סרטון של המופע המלא: סרטון המשחקיות של Dishonored 2: טיזר של The Elder Scrolls: Legends(יש להעתיק את הלינק ללשונית חדשה) : סרטון הרשמה לבטא של Battlecry (יש להעתיק את הלינק ללשונית חדשה): סרטון המשחקיות של DOOM בסינגלפלייר (מאדים): סרטון המשחקיות של DOOM (גיהנום): סרטון הדגמה של המולטיפלייר וsnapmap של DOOM: ואחרון - ראשון FALLOUT 4: וסרטון נוסף של FALLOUT 4: מקווה שנהנתם

    • 1 תגובה
    • 898 צפיות
  21. Started by stone cold,

    סוני הכריזה שהיא הפיצה 10 מיליון יחידות של הPSP בפועל זה שהיא הפיצה לא אומר שהיא מכרה לפי המכירות מיחברות נטרליות אפילו הDS שמוכר יותר טוב לא הגיע ל10 מיליון מכירות חוץ מיזה הPSP לא רק שלא קרוב ל10 מיליון מכירות הוא גם מוכר כמות קטנה מידי של מישחקים לכל PSP שנימכר ביפן לדוגמה נימכרו עד היום רק 1,427,953 וסוני שלחו לשם משהו כמו 3 מיליון מכשירים זה רק מוכיח שלא צריך לאמין לחברות

  22. Started by Roces,

    [NEED HELP.TXT] [--DECODING--] AVGVAGHVFSGHAVGVDAGHVFASGKRCBYTSYBCLYQWCPBRYIQWB CHAGBRQTOYERCGDFASBHHVGFXCVCACSWTYFQWTYQWEEGOTBSGFSDJGS EHSGRVBSYUTRWOBQVYERVBNVUHNRENFNEJFNNFJANDJANJENJWNJEN :lamer: שלום לכם! לאחר בדיקה מעמיקה של כל תכונות ההאקינג במשחק מטריקס (גמרתי את ההאקינג במעט מאוד זמן), ולאחר בדיקה באינטרנט, הגעתי למסקנה שאמור להיות לי שלב TRAINING שנקרא SWORD... השלב אמור להימצא בRAM:\PROG אך משום מה, התיקייה ריקה ??? אני מנסה להריץ את הפקודה אבל הוא לא מוצא לי את השלב! :-\ למה לא קיבלתי אותו? אני משחק עם GHOST, ואני בקטע שאחרי שמגיעים למשאיות ומצילים את מורפיוס (ממש לא הבנתי מה שקרה שם, איבדתי את כל העלילה!) :auto: תודה לעונים! כמו כן, למישהו יש …

    • 5 תגובות
    • 898 צפיות
  23. Started by lompy,

    קצת ישן אבל הבנתי שהוא עדיין שווה הבעיה היא שהוא לא נראה משהוא על PC וסובל מבעיות רזולוציה האם יש פצ'ים למשחק הזה כמו אלו שיש ל resident evil 4 שמסדרים את עיניין הרזולוציה וטקסטורות

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  24. Started by IlanF,

    Star Wars: The Force Unleashed, המשחק יוצא גם למחשב או שאני סתם מחכה?

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  25. Started by KingYes,

    האם יש איזה ידיעה האם זה הולך לצאת ל-PC גם כן? http://www.gamespot.com/xbox360/action/grandtheftautoivthelostanddamned/news.html?sid=6204576&tag=topslot;title;1 http://gamer.nana10.co.il/Article/?ArticleId=616391&ServiceID=212

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות

דיונים חדשים בפורומים